Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. קנית רכב עם צמיגים שלא רשומים ברישיון? אני אישית היית מוריד על זה ממחיר הרכב. איך אתה מאשר? אין דרך חוקית לאשר זאת, ככל הידוע לי.
  2. יוסי, מה יעשה נהג ותיק ורגוע שכקופץ לו ילד לכביש והוא לא תרגל בלימת חירום מעולם?
  3. איך אתה יודע, אם יורשה לי לשאול?
  4. טארוקס לא מייצרים קליפרים סטנדרתיים. למה שלא תלך למכון שמטפל בבלמים?
  5. בהונדה סיויק 92-95 בספר הרכב יש 2 מידות צמיגים 175/65/14 ו 185/60/14. כלומר, אם זה רשום בספר הרכב אז זה מאושר. אני לא יודע לגבי סיויקים משנתון מתקדם יותר.
  6. גילוח כל הסמלים מהרכב. א - לדעתי האישית זה יותר יפה. ב - אתה מקדים תרופה למכה וחוסך אולי הרס עתידי שיגרם לרכב עקב גניבה של הסמל על ידי ילדון זב חוטם, אך עם ידיים חזקות (במקרה הטוב) או שפיץ פלייר (במקרה הרע). ג- לדעתי האישית זה יותר יפה ד - לא כולם צריכים לדעת מה יש לך מתחת למכסה המנוע או בין הרגליים (מחק את המיותר). ה - debadging זו מילה יפה.
  7. יש לי פיתרון בשבילך. debadging.
  8. מוטי, דיסקים גדולים יותר לא יתנו נקודת בלימה רחוקה יותר של הקליפרים פלוס שטח חיכוך גדול יותר? חוץ מזה, דיסקים גדולים נראים טוב על הרכב, אבל אנחנו מדברים פה על שיפור הבלימה.
  9. המידה הזו היתה מאושרת להונדות מסוג האצ'בק שנות 92-95. אינני חושב שה 96 ומעלה הגיעו עם יותר מ 14 אינץ'.
  10. מה, נסעת איתו דלוק כל הזמן?
  11. טוב, קודם כל אני מתנצל בפני רוני ומוטי על הטעות עם ה ABS. שנית, nitch - אני מאמין שהביטוי הוא בלימה דגריסיבית. אפשר להתאמן על זה יופי בקארטינג. אפשר גם בכבישים ציבוריים רק כשאתה לבד, יחיד ומיוחד על הכביש. שלא תפתיע חס וחלילה נהגים אחרים. לגבי הג'ימקאנה - זכור לי שהמרחק ביני לבין המקום השני היה 3 שניות במלואן. אז לא נראה לי כל כך משפיל להגיע מקום שני אחרי. לא שאני כזה מקצועי אבל גם לא כזה גרוע. nitch - אתה תמיד מוזמן להגיע אחרי בקארטינג. any time, any track. ולמוטי, לא יתכן שאני מסובך איתך מכיון שהבנתי שבטח אני מפקשש משהו בהסבר וביקשתי עזרה זה עדיף ממישהו שזורק דברים באויר כך סתם. חצי נחמה בשבילי.
  12. המשטרה לא חוקרת תאונות ללא נפגעים. איך בלמי תוף עובדים. איך בלמי דיסק עובדים. איך מערכת ABS עובדת. יוסי, לפי דעתי יש סיכוי שיש לך בלמי דיסק מקדימה ותוף מאחורה.
  13. נעילת גלגלים עוזרת בבלימה, נקודה. בלמי תוף (או כל סוג בלמים אחרים) יגדילו את מרחק הבלימה אם הם לא נועלים את הגלגלים. אגב, בלמי תוף מאבדים יחסית מהר את ה"שיניים" בבלימות אגרסיבות כי יש פחות איוורור במנגנון. גם ABS מגדיל את מרחק הבלימה אולם ABS מאפשר לך לתמרן תוך כדי בלימה ולהתחמק ממכשולים וזו הגדולה שלו. כלומר - אם תשים 2 מכוניות ושני נהגים מוצעים עם מערכת בלימה זהה רק שאחת עם ABS ואחת בלי ותתן לנהגים לבלום בעזרתן בקו ישר, המכונית בלי ה ABS תעצר קודם. אם תחזור על הניסוי ותשים ילד בנתיב המכוניות, המכונית עם ה ABS (כנראה) תשבור הצידה לקראת הסוף ותתחמק מהילד. הנהג יראה לבסוף שהוא לא מצליח לעצור לפני הילד וישבור את ההגה ומכיון שיש לו היגוי חלקי, המכונית תסטה והילד ינצל. לעומת זאת, המכונית בלי ה ABS תעלה על הילד. הנהג יראה שהוא לא עוצר לפני הילד, בדיוק כמו במכונית עם ה ABS, והוא ינסה לשבור את ההגה ימינה או שמאלה. מכיון שאין לו היגוי עקב נעילת הגלגלים, המכונית תמשיך ישר. מוטי, תציל אותי, הסתבכתי....
  14. בלמי דיסק אמורים להיות יעילים יותר מבלמי תוף אז מן הסתם הם ינעלו מוקדם יותר מאשר התופים. אולי מוטי ירחיב בעניין. הוא כנראה ישן עד מאוחר היום.
  15. אין הבדל התנהגות בין בלמי דיסק ובלמי תוף למיטב ידיעתי. בלמים הם בלמים. הרכב שלך לא הסתחרר בגלל נעילת הגלגלים הקידמיים אלא בעיקבות איבוד אחיזה בגלגלים האחוריים שנגרם, כנראה, עקב הבלימה החדה שלך והעברת משקל הרכב קדימה. האם בלמת בקו ישר או תוך כדי שהיית בעקומה/פניה?
  16. קצינים? הצחקת אותי, חצי מהממשלה היו קצינים ותראה איך המדינה נראית. קצינים לומדים לחשוב שהם יודעים הכל, אני לא חושב שאתה רוצה עוד כאלו באיזור.
  17. fizban

    סוגי שעונים לרכב

    כמה כבר חשוב air/fuel, באמת... הרבה יותר חשוב לחץ שמן.
  18. בכל מקרה, ביום שישי בדרך לראשון ראיתי 2 תאונות דרכים בהם הלך כל הפרונט (ללא נפגעים). לגבי התאונה, אולי התפוצץ לו גלגל?
  19. כל הכבוד.
  20. אז אתה מגיע לרמזור ב-140 קמ"ש? מה יקרה עם פתאום, ללא כל סיבה הרמזור יתחיל להבהב ויהפוך לצהוב ולאחר מכן, במפתיע, לאדום?
  21. מזל טוב. כל פעם שתמחק הודעה בפורום תקבל סנט אחד ובסוף תוכל לעבור ל RX8.
  22. האם קארטינג יכול לעזור בתירגול מצבי החלקה, למרות ההנעה האחורית?
  23. fizban

    יש לי שאלה בקשר למכס

    גיר? מגיע באוניה? אם אני לא טועה זה 38% מס. מממ, אי אפשר כל כך להתחמק מזה.
  24. fizban

    אונו טורבו

    אז תחסוך.
  25. דווקא אם זה חלק נדרש הגיוני יותר שיש הרבה ממנו במלאי והוא לא נדיר ולכן גם זול - לא?
×
×
  • תוכן חדש...