Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. חיפוש. הנה אחד - בשביל לעשות לך את החיים קלים. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=4197&highlight=%F8%E5%E1%F8+620
  2. תאמין לי שהכנסתי את הרכב מספר פעמים לטסט. אולי אני נראה כזה ילד טוב שלא חושבים שצריך לבדוק מספר מנוע. האמת, יכול להיות שבפיג'ו כן פתחו מכסה אבל עד כמה שזכור לי בהונדה לא.
  3. יש לי הרגשה שאם אתה היית בצד השני של המתרס היית מתעקש לצבוע חצי רכב מחדש.
  4. לי אף פעם לא פתחו מכסה מנוע בטסט. היות והמנוע הוא בעל אותו הנפח, זה נראה לי אפשרי מבחינה חוקית, חכה לעמית (קומפי) שיגיב. לא עדיף כבר לקנות אוטו יותר חזק וזהו?
  5. בקשר להחלפת מנוע. עד כמה שידוע לי בארץ אי אפשר לקבל אישור על החלפת מנוע לנפח גדול יותר ממה שהגיע עם הרכב במקור. אז לגבי ב MX-3 זה dead end.
  6. fizban

    גולף GTI משופרת

    מעל 200 כוחות סוס להנעה קידמית זה לא הכי אפקטיבי. אם אני לא טועה ל 4 motion יש 10% הנעה אחורים ו 90% קידמית.
  7. fizban

    צולמתי או לא - רמזור אדום

    בטח כ- 70 עד 80 קמ"ש.
  8. fizban

    RADAR SHIFTER - בעיות במכס ?!

    זה לא משנה מה החברה הצהירה. לחברה במכס יש אינטרנט והם בודקים מה ערך הסחורה. כשזה מגיע מאדם פרטי אז נוטים פחות להטיל עליך מס. עוד לא עליתי בדיוק על דרך הפעולה של המכס. נראה שזה פשוט רנדומלי. כשהזמנתי פנסים אחוריים ב ebay - המכס שנתנו לי היה גבוה מדי לטעמי אז הראיתי לבודק באינטרנט בדיוק את המכירה שבה קניתי את הסחורה והוא השתכנע להוריד לי חלק מהמס.
  9. זה עיניין של עיקרון! למה כל אחד שנכנסו בו במכה קלה מנסה לתקן את הרכב שלו על חשבון השני? למה, למען השם, צביעת פגוש עלוב תוריד מערך הרכב? אם מישהו היה מנסה להוריד לי מהמחיר בגלל שצבעתי את הפגוש בצבע חדש וטרי הייתי צוחק לו בפרצוף.
  10. עמית, אבא שלך בירר אם זה קלאץ' של ולאו, בכפר הזה, למשל?
  11. איך הגעת בכביש המגעיל הזה ל 85? באיזו שעה זה היה?
  12. fizban

    RADAR SHIFTER - בעיות במכס ?!

    מה שזה אומר הוא שתחטוף 38% מס על כל החבילה כולל מחיר המשלוח. זה מה שבדרך כלל קורה. הזמנת את זה מחברה או מאדם פרטי?
  13. יש אנשים מגעילים. מה לעשות.
  14. מה הקשר? השוטרים יכלו לחכות שהכביש פנוי לפני שמעיפים את הרכב של העבריינים מהכביש!
  15. פרלוד. עם קצת שיפצורים.
  16. אחלה תלונה
  17. איזה גברים השוטרים אה? שעצרו כך עבריינים. /-: הם לא יכלו לחכות לכביש פנוי כדי לעשות פעלולים?
  18. שום קסנון אפטרמרקט לא יהיה חוקי. אני אומר לך שאפילו באמריקה (!!) זה לא חוקי. חלקם יהיו יקרים יותר וחלקם פחות. כן תוכל לעבור איתם טסט אם הבוחן לא קפדן מדי. בקיצור - חכה לחמור הלבן.
  19. מעניין אם כל מיני תאונות של רכבים ש"סטו לפתע" ממסלולם קשורות לבעיות אימובילייזרים מהתקנה מקומית.
  20. מוטי, איך אני יודע איזה טורבו לבחור לרכב שלי? (2000 סמ"ק).
  21. fizban

    חיוב פח אשפה ברכב.

    תזהר רק לא להכנס בעמוד או איזה הולך רגל בזמן שאתה מדבר בשפת הסימנים.
  22. fizban

    Peugeot 407 Coupe

    בצורה הכללית ובייחוד בגג הקמור.
  23. fizban

    תמונות ממפגש בחו"ל

    מעניין מה הולך בפורומים בלוב, למשל.
  24. fizban

    Peugeot 407 Coupe

    היא מזכירה לי קצת בימר 6.
  25. זה ציטוט של נהג מרוצים. למה אתה מתרגש כל כך - אפולו?
×
×
  • תוכן חדש...