תאמין לי שהכנסתי את הרכב מספר פעמים לטסט.
אולי אני נראה כזה ילד טוב שלא חושבים שצריך לבדוק מספר מנוע.
האמת, יכול להיות שבפיג'ו כן פתחו מכסה אבל עד כמה שזכור לי בהונדה לא.
לי אף פעם לא פתחו מכסה מנוע בטסט.
היות והמנוע הוא בעל אותו הנפח, זה נראה לי אפשרי מבחינה חוקית, חכה לעמית (קומפי) שיגיב.
לא עדיף כבר לקנות אוטו יותר חזק וזהו?
זה לא משנה מה החברה הצהירה. לחברה במכס יש אינטרנט והם בודקים מה ערך הסחורה.
כשזה מגיע מאדם פרטי אז נוטים פחות להטיל עליך מס. עוד לא עליתי בדיוק על דרך הפעולה של המכס. נראה שזה פשוט רנדומלי.
כשהזמנתי פנסים אחוריים ב ebay - המכס שנתנו לי היה גבוה מדי לטעמי אז הראיתי לבודק באינטרנט בדיוק את המכירה שבה קניתי את הסחורה והוא השתכנע להוריד לי חלק מהמס.
זה עיניין של עיקרון! למה כל אחד שנכנסו בו במכה קלה מנסה לתקן את הרכב שלו על חשבון השני?
למה, למען השם, צביעת פגוש עלוב תוריד מערך הרכב? אם מישהו היה מנסה להוריד לי מהמחיר בגלל שצבעתי את הפגוש בצבע חדש וטרי הייתי צוחק לו בפרצוף.
שום קסנון אפטרמרקט לא יהיה חוקי. אני אומר לך שאפילו באמריקה (!!) זה לא חוקי.
חלקם יהיו יקרים יותר וחלקם פחות.
כן תוכל לעבור איתם טסט אם הבוחן לא קפדן מדי.
בקיצור - חכה לחמור הלבן.