Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. fizban

    הוא מגיע...ההאמר!

    אני לא מבין למה להביא האמר לארץ. אין פה מספיק brothers ו dogs.
  2. ג'נטים 18 אינץ' יפתרו לך את הבעיות וישפרו את המראה של החיה הרעה שלך. זה גם טוב לגב. (ולהנהלה - אף אחד עדיין לא הציע ג'נטים 18 אינץ')
  3. ACURA בארץ?
  4. ג'נט 18 אינץ' נכנס שם? בינבה תשאר בינבה. בנות מתות על הרכב הזה, אז תעשה פוליס וקס ותדגיש את האדום.
  5. מצטער לשמוע על החבר שלך
  6. דווקא אהבתי. אני בדיוק הולך גם להתאים את הפנלים למושבים ב- XSI שלי.
  7. לא נהגתי על הנ"ל. אני יכול להגיד שהאמריקקית הרבה יותר יפה מהגרמניה. יש לי הרגשה שהגרמניה אופה יותר מהאמריקקית. תלוי בכלל מה אתה מחפש ברכב? פרט- והמקצוענים יוכלו להסביר לך, הרבה יותר טוב ממני.
  8. 306 XSI או GTI 6? אם לא, אין כל כך טעם, לפי דעתי. גם אל תמשיך להשקיע ב- 4ever, חסוך כסף למשהו קצת יותר ספורטיבי - כמובן אם בזה עיניינך.
  9. אני אוהב אותן חלקות.
  10. שמר ומוטי, עשיתם לי חשק לעבור איזו הדרכה קצרה/ארוכה אצל מוטי במגרש הביתי. בגללכם אני יוצא מוקדם מהעבודה והולך לקארטינג! ולגבי היגוי יתר - יצא לי לחוות את הנ"ל פעמיים (בכביש ציבורי) ללא כוונה + היום ראיתי שרייד חמודה עושה יופי של היגוי יתר על כביש רטוב בסיבוב מכביש 5 לאיילון. היגוי יתר זה דבר מפחיד, במיוחד כשיש תנועה בכביש ולא משנה אם עשית קורס נהיגה מתקדמת או לא. הלוואי ויכולתי לתרגל שוב את התרגיל עם היגוי היתר שעשינו ב"מסלולים" במקום נידח עם כביש רטוב.
  11. המידה הכי רחבה שמאושרת לרכבים שלנו היא 195/55/15
  12. ליביו, אני מציע לפתוח במחאה על חוסר האפשרות לעבור ל 16!
  13. fizban

    מי שונא צרפתיות?

    איזה באסה, רציתי לקרוא ולהבין על מה כל המהומה.
  14. fizban

    אוטו נשי (יחסית)

    אני מסכים ש 206 זה רכב של צפונבוניות. גולף זה רכב של פרחות לפי דעתי. אם את אוהבת תשומת לב - במיוחד מילדים קטנים וערסים - סיויק 95-92. אמרת שאת מחפשת משהו ספורטיבי ואין לך הרבה כסף - לכי על 306 XSI ומעלה. לפי הדעה הרווחת, הצרפתיות לא אמינות אבל את חייבת להתפשר בין אמינות להתנהגות ספורטיבית.
  15. fizban

    אוטו גברי (יחסית)

    306 XSI זה לא גברי?
  16. מתלים יותר רכים ב VTI? אולי להיפך, אם כבר. פוזה יש גם לקופה רגילה.
  17. ה EX שלי (1995) היתה ללא ABS, אז לא כולן קיבלו ABS לגבי ה VTI, לא אמרתי שהוא ימצא אבל הוא יכול לחפש. חוץ מזה, אם בזמנו הייתי מוצא VTI קרועה, הייתי מוריד מהמחירון ומייבא מנוע חדש. מה הבדל ב VTI לבין 1.6 רגילה חוץ מהמנוע ודיסקים אחורייים (עד כמה שידוע לי)?
  18. fizban

    מה חשוב לך ברכב?

    אני מקנא בך על ה M3. אני לא מסכים לגבי הבולמים/קפיצים מוקשחים. מהיכן אתה שואב את המידע הזה? האם אפשר לקבל לינק?
  19. DX ו- EX, נראה לי שרמת האיבזור. EX יותר מפואר.
  20. fizban

    מה חשוב לך ברכב?

    אז אתה נוהג במגאן, מריוס?
  21. המזגן יותר טוב בדגמים של ה-96-00. ה-92-95 הרבה יותר יפות. ב 96-00 יש מנגנון כיוון פנסים קדמיים. 92-95 - 125 כוחות סוס. 96-00 - 110 כוחות סוס, אם אני לא טועה. אתה יכול לחפש VTI בשנתונים 92-95 (160 כוחות סוס) Snorki - אילו ביצועים בדיוק? זה לא רכב ספורטיבי, למרות שהאצה טובה יותר משאר המשפחתיות.
  22. fizban

    מה חשוב לך ברכב?

    בחרתי בביצועים, ניהוג, בטיחות ומראה חיצוני. אם למישהו אכפת בכלל
  23. fizban

    כמה שהיא יפה...

    ליאור, כמה עולה קסדה? ולעיניינו - ברכב שהיית לוקח לבד ללא אריזה יש מושב לאדם אחד. איפה תשים את **הבחורה היפה ** שבאה עם הרכב? (יה, אני מרגיש כמו מנהל - עם העריכה העצמית הזאת).
  24. מוטי, מכיון שהפרידו את הת'רד הזה מהמקורי (ובצדק), לא נראה לי שיש טעם לכתוב עוד משהו בנושא (מן הסתם כי הוא ימחק). פשוט לפי דעתי זה יכול גם לקרות לכל אחד, במיוחד בכביש רטוב. לי זה קרה באמצע העיר, בגשם (בין כמה מכוניות!) וזמן קצר לאחר מכן הייתי כבר בקורס נהיגה מתקדמת. כי כשסיויק סדאן זורקת תחת זה מפחיד מאוד!
  25. דעתי הכנה: האוטו נראה חמוד מאוד. לפי דעתי, דווקא כדאי לשמור על הרכב במצב הזה ללא תוספות חיצוניות ובלי שעון הטורים. רכב משנתון כזה עם תוספות יראה "ערסי" מדי. אני יודע שאם היית עובר מולי (אני מניח שאתה נהג חדש לפי השלט) עם הרכב ברחוב הייתי מהנהן בהערכה כי סוף סוף רואים בחור צעיר עם רכב ישן יחסית, אבל במצב מקורי. פשוט שמור על הרכב כמו שהוא, טפל בו יפה - גם בצבע - וחסוך את הכסף לבילויים אחרים. אבל זו רק דעתי.
×
×
  • תוכן חדש...