מוטי,
מכיון שהפרידו את הת'רד הזה מהמקורי (ובצדק), לא נראה לי שיש טעם לכתוב עוד משהו בנושא (מן הסתם כי הוא ימחק).
פשוט לפי דעתי זה יכול גם לקרות לכל אחד, במיוחד בכביש רטוב.
לי זה קרה באמצע העיר, בגשם (בין כמה מכוניות!) וזמן קצר לאחר מכן הייתי כבר בקורס נהיגה מתקדמת.
כי כשסיויק סדאן זורקת תחת זה מפחיד מאוד!