שלומי,
אם "בעיה אישית" זה לא משנה אז למה טרחת לכתוב את זה על גבי הפורום? למה לעורר פרובוקציות?
אני מסכים במאה אחוז עם דני וליביו. זו היתה תחרות למועדוני רכב ו CF לא נכללו בקריטריונים. אין לי שום בעיה עם CF ואני מאוד מעריך את הפורום. עובדה שכל קבוצת PSI חברה גם CF.
אף אחד לא מפחד מתחרות, כשהיא באה מהמקום הנכון ולא כדי להראות למי יש גדול יותר. אני מעדיף להתחרות עם מישהו שבסוף אני אוכל להסתכל עליו בעיניים ולראות הערכה הדדית ולא משנה מי בפודיום ומי מחוצה לו.
אתה מוזמן לארגן אירוע בסיגנון ולהזמין את מי שעומד בקריטריונים שקבעת.
האמת שאני די מופתע וקצת מאוכזב מכיון שזו פעם ראשונה שאני רואה מנהל ב CF שמלהיט רוחות.
ליביו, דני, אני אישית נגד תחרות של קבוצה מול קבוצה מכיון שזה לא בא מהמקום הנכון.
יש מספיק זוהמה בתחום הקארטינג בארץ בלי שפורומי רכב יתחילו לסגור חשבונות על המסלול.
גלעד