Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. ליביו, יום יבוא והוא יהיה חזק יותר משלך. חוץ מזה, בשביל לכפר על החוסר בכוח אני אוכל שעועית לפני הג'ימיקאנה. אבל אנחנו סוטים מהנושא. יוסי, אתה יכול לראות את הרכב שלי בתמונה.
  2. ליביו, היתה "רוח" שהזיזה את הקונוס. 32 ו-30? זה ממש מתחת להמלצות היצרן XSI, זה נראה לי מוזר. עדכן אותנו.
  3. הייתי מהמר על זה שיש לך H1 בפנסי הערפל. אבל בשביל מה יש ספר רכב? האמת, אצלי בספר הרכב היה כתוב H3 והתברר לי שיש לי H1 (פיז'ו 306). נראה לי שברכב שלך צריך לפרק את הפגוש או לפחות להרים את הרכב על ליפט כדי להחליף נורות ערפל.
  4. אחלה מאמר, מוטי! אחרי החג אני הולך לנסות את זה.
  5. אף אחד לא יודע?
  6. שלום לכולם, לפי התרשים על דלת הנהג - לחץ האויר הדרוש לצמיגים שלי הוא 36 PSI. הצמיגים הם במידה 195/55R15 מה לדעתכם תהיה מידת הלחץ הטובה ביותר עבור צמיגים במידה 195/50R15 לאותו הרכב בדיוק, האם אותו הלחץ מומלץ או גבוה יותר? תודה מראש
  7. fizban

    שאלה לגבי בלם היד

    אני לא מרשה לעצמי להרים בלם יד אפילו שעשיתי זאת פעמים רבות בקורסי נהיגה מתקדמת. אבל רגע, יש לי 306 עם דיסקים אחוריים, אז גם ככה זה לא שווה...
  8. אם רוצים משהו איכותי צריך לפעמים לשלם ולא להתקמצן. לי זה עלה הרבה גם בגלל צורת הכיסאות. לכיסא רגיל זה יעלה הרבה פחות, אני מעריך כ-400 לכיסא. מי שיעשן אצלי באוטו לא יצא חי מהאוטו. הדבר היחיד שנכנס לרכב זה מים מינרלים אולי. ליטל - פני לריפוד ראשון. 03-9659327. נראה מה יש להם להציע.
  9. fizban

    התנדבות למתנ"א

    if you cant beat them, join them
  10. fizban

    פנסי איתות - חובה?

    אמור לי, בממטוטא, אתה מציע לו ללכת לקנות מגנבים? אנשים שמחפשים בהכי זול ומוכנים לשלם עבור סחורה גנובה מגדילים את כמות הגניבות.
  11. כל הכבוד על ההשקעה. האמת זה לא נראה ממש זהב ולכן הרכב נראה לא רע עם הצבע. נראה לי שלבן היה הולך יופי.
  12. שלומי, אם "בעיה אישית" זה לא משנה אז למה טרחת לכתוב את זה על גבי הפורום? למה לעורר פרובוקציות? אני מסכים במאה אחוז עם דני וליביו. זו היתה תחרות למועדוני רכב ו CF לא נכללו בקריטריונים. אין לי שום בעיה עם CF ואני מאוד מעריך את הפורום. עובדה שכל קבוצת PSI חברה גם CF. אף אחד לא מפחד מתחרות, כשהיא באה מהמקום הנכון ולא כדי להראות למי יש גדול יותר. אני מעדיף להתחרות עם מישהו שבסוף אני אוכל להסתכל עליו בעיניים ולראות הערכה הדדית ולא משנה מי בפודיום ומי מחוצה לו. אתה מוזמן לארגן אירוע בסיגנון ולהזמין את מי שעומד בקריטריונים שקבעת. האמת שאני די מופתע וקצת מאוכזב מכיון שזו פעם ראשונה שאני רואה מנהל ב CF שמלהיט רוחות. ליביו, דני, אני אישית נגד תחרות של קבוצה מול קבוצה מכיון שזה לא בא מהמקום הנכון. יש מספיק זוהמה בתחום הקארטינג בארץ בלי שפורומי רכב יתחילו לסגור חשבונות על המסלול. גלעד
  13. מוטי, נראה לי שמועדון הרודסטרים ישמח לקבל אותך לשורותיו.
  14. 5 מועדונים התחרו בתחרות ברחובות. PSI, Formula-1, היידפארק, VAG ומקס טיונייג. גלעד (נהג בקבוצת PSI).
  15. ליביו, אם אני לא טועה, אני, אתה וכל שאר הנהגים מ-PSI שהתחרו שם חברים גם ב CF. אז אפשר לומר שהיתה נציגות של CF...
  16. אתה מתכוון למרוץ המועדונים ברחובות?
  17. יש את הכתבה במוטוקאר. מפורטים שם המקומות.
  18. הגה לקחו ראשונים את האמת, אבל הם לא נחשבים (4 נהגים + הם נסעו בשביל האתגר). 1. PSI 2. ALFA 3. STI השאר אני לא זוכר. מצטער.
  19. היה כיף לתת (שוב) בראש. היה מהנה מאוד ורוב החבר'ה היו ממושמעים. תודה לכל המועדונים שהשתתפו. אנחנו מצפים לאירועים נוספים בסיגנון. גלעד (PSI)
  20. http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=0&ModelID=6&SubModelID=30&FromYear=0&UntilYear=0&Auto=&EngineTypeID=&fromPrice=&untilPrice הרכב לא קשור אלי.
  21. איזה עונש תקבל החיילת? נהגת חדשה שדיברה בטלפון + הריסה של רכב נדיר ?
  22. יכול להיות שיש לך את הדגם בלי הטורבו.
  23. הצבע עצמו יפה אבל לפי דעתי לא מתאים לרכב. אחלה שירשור. השקעת!
  24. fizban

    OMP או KONI

    מי מייצר ל OMP את הבולמים?
  25. אם אני זוכר נכון זה הדיסטריביוטר ולפי דעתי זה לא יעלה יותר מ 200 ש"ח כולל עבודה במוסך מורשה.
×
×
  • תוכן חדש...