Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. ניקל באמת היה יכול להיות נחמד, אבל בכמות סבירה ולא הכל. העבודה יפה.
  2. זה נראה טוב רק על בימרים. על כל אוטו אחר זה יראה חיקוי זול. מניסיון אישי. אם הייתי בוחן הייתי מוריד רכבים עם דבר כזה מהכביש (שהם לא בימרים) רק מהסכנה שנהגים אחרים יקיאו למראה הרכב.
  3. הקיצר, שישלם את הדו"ח בשקט. שיגיד תודה שלא קיבל הורדה מהכביש ושילך לאשר את הג'נטים. גם המדבקה מיותרת אבל זו דעתי האישית.
  4. הצמיגים אצלי עדיין חדשים, fixxer, אז אני לא יכול לענות על השאלה. מקדם השחיקה של הצמיגים הוא 280.
  5. fizban

    יונדאי קופה

    לא מדבר על המגאן. איפה ראית GTI למכירה?
  6. fizban

    יונדאי קופה

    זרקת רשימה של מכוניות שאפשר להשיג ממש בלי בעיה, STI05. במיוחד ה GTI שאולי נשארו 15 בארץ.
  7. היה שירשור דומה לפני כמה ימים, http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=76833 למרות שאני לא בטוח שזה בתקציב שלך.
  8. ג'וניבויי, ומי בדיוק יאשר לו השתלת מנוע כזה?
  9. את שלי קניתי בכפ"ס, בצמיגי כחלון. אני מציע שתעשה אולי חיפוש בפורום ותראה אילו חנויות מומלצות.
  10. מה זאת אומרת "ברקסים ננעלים"? אם אתה מתכוון לגלגלים אז הגלגלים ינעלו כשאתה לוחץ חזק על דוושת הבלם, מה לעשות. (אלא אם יש לך ABS). ואם אתה לא עוצר כשאתה בהילוך סרק, איך אתה יודע שהברקסים ננעלים?
  11. במידה הנ"ל תוכל למצוא גם את ה F1. (כ-700 ש"ח) לפותח השירשור, מוטי צודק, המחיר למידה שלך מן הסתם יהיה שונה. ליביו גם צדק, סביר להניח שאין את ה F1 למידה שלך.
  12. הGOODYEAR EAGLE F1 GS D3 מותקנים אצלי על הרכב. הם בהחלט אוחזים יותר טוב ממה שהיה לי קודם, תבדוק ב tiretrack אם יש במידה שלך.
  13. אתם מודעים לעובדה שלהגיב בפורומים על הצעת החוק הנ"ל משולה לצעקות על שחקני כדורגל בטלוויזיה.
  14. לינקים: יופי של הסבר על naca ducts ואווירודינמיות בכלל: http://www.up22.com/Aerodynamics.htm תמונות של ducts שונים: http://www.rguerra.com/velocity/finalStructure/finalStructure.html חישובים למיניהם (לא התעמקתי): http://www.hupi.org/HPeJ/0002/0002.htm
  15. אני אצלם תמונות, אעדכן ואתייעץ עמכם. קראתי על NACA DUCTS בעקבות ההודעה שלך וזה נראה לי קצת overkill לרכב צרפתי עם 135 כוחות סוס, אבל אולי אפשר לתכנן משהו דומה, עם קווים אווירודינמים. ראיתי בחיפוש שלי אתר שמראה לך איך לחשב את גודל ה DUCT לפי המהירות בה אתה רוצה שהאויר יכנס. אולי אם בא לך, מוטי, תארגן לי איזה מנוע קצת יותר רציני ואני אתחשב בך כשאזכה בלוטו.
  16. תוך שבוע זה כבר נהיה מלוכלך, מנסיון. אבל, שטיפה רגילה מורידה את כל הליכלוך. זה אחד היתרונות של צבע יעודי לקליפרים.
  17. ככה יראה הכונס מבחוץ, בערך. יהיה תריס מבפנים שניתן יהיה לסגור בימים גשומים.
  18. מקסימום אני משתיל מנוע של GTI אפשר אולי להתקין גם תריס לחורף.
  19. מהטמבון הזרימה לא תהיה ישירה כמו מכונס. חנן - הידרולוק מכונס קטן?
  20. אני התכוונתי לרכב שלי. אתה זה שלא קורא נכון.
  21. כי אי אפשר לנסוע בכביש בלי פנס. חוץ מזה, אצלי הפילטר לא מול הפנס.
  22. מוטי, מה אם אני ארכיב כונס קטן בדיוק מעל לפילטר האויר. (כולל חיתוך במכסה המנוע, כמובן). אני מצרף ציור. אפשר לראות בחיתוך מהצד איפה הפילטר שלי נמצא, את האויר שנכנס דרך הכונס (בכתום), את החתך במכסה המנוע (בירוק) ואת קופסת הבידוד (בכחול). יש סיכוי להידרולוק בגשם, במצב כזה?
×
×
  • תוכן חדש...