אני אצלם תמונות, אעדכן ואתייעץ עמכם.
קראתי על NACA DUCTS בעקבות ההודעה שלך וזה נראה לי קצת overkill לרכב צרפתי עם 135 כוחות סוס, אבל אולי אפשר לתכנן משהו דומה, עם קווים אווירודינמים. ראיתי בחיפוש שלי אתר שמראה לך איך לחשב את גודל ה DUCT לפי המהירות בה אתה רוצה שהאויר יכנס.
אולי אם בא לך, מוטי, תארגן לי איזה מנוע קצת יותר רציני ואני אתחשב בך כשאזכה בלוטו.