Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. זה לא שאסור, אסור לשים אותו במקום שמפריע לשדה הראיה, אלא אם תקבל תקינה.
  2. מה קרה לצד שמאל ולמעלה, עתיד? אגב, כאילו שמכשילים על עץ במראה. אם כל שינוי דורש תקינה, איך כל העונדות עם הספויילרים הגנובים עוברות טסט? עמית, למי צריך לפנות כדי לקבל תקינה והאם יש סיכוי לאישור בכלל?
  3. עץ ריחן על המראה מסתיר לך מעט את שדה הראיה. יתרה מזאת, עץ (או חמסה, או כל שטות אחרת) על המראה נוטה לנוע לצדדים בזמן נסיעה ואתה מתרגל לתנועות בזוית העין. כאשר ילד יקפוץ לך לכביש, קיים סיכוי שלא תראה אותו בזמן בגלל הסיבה הנ"ל. עמית, אני מקווה שלא צריך תקינה על מנת להחליף ריפודים.
  4. fizban

    [ייעוץ] C3 או 206

    אמינם, היא רוצה 1600, מה לעשות. התא מטען של היאריס קטן ב יותר מ-30% משל ה C3. האיבזור של היאריס לא מתקרב בכלל ל C3. למרות שהיאריס יותר זולה. אם אדם מטפל יפה בצרפתיה, אין סיבה שהיא לא תהיה אמינה. הרכב יהיה ברשותה לא יותר מ-5 שנים.
  5. fizban

    [ייעוץ] C3 או 206

    אגב, מישהו הציע לי פולו או פביה. דיברתי על זה עם חברה שלי, היא לא היתה מוכנה לשמוע על הפולו ובתגובה לפביה היא השמיעה כל מני חירחורים מוזרים. לפחות בחרתי חברה שמתאימה לי.
  6. 3 ליטר ן 6.7 שניות ל-100, זה מה שהמנוע הזה נותן? העיצוב של המזדה נפוץ מדי בשביל להשקיע רבע מיליון. הייתי הולך על האלפא, בתנאי שהיא ידנית.
  7. גם אם מוצהר שהמוצר שווה 0$, במכס יכולים לפתוח ולגבות ממך מכס כפי שהוא נמכר באיביי (יש להם טרמינלים מחוברים לאינטרנט במכס). תלוי כמה חשודה החבילה נראית. אני מזמין די הרבה דברים מאיביי, אני מדבר מניסיון. כמו כן, הסיכוי שתשלם מכס על חבילה מתחת ל 100$ קטן מאוד. 100$ ומעלה אתה כבר בקטגוריה של תשלום מס. לפעמים הם אפילו נחמדים במכס ומעגלים למטה. למשל, הזמנתי חבילה ב 100 דולר ו 18 סנט ועל פי חוקי המכס היה עלי לשלם מכס אבל היה שם מישהו עם קצת היגיון ורשם שזה ללא מכס. כמו כן, חברה רצינית לא תהיה מוכנה לשקר בנוגע לערך הטובין. אני רואה שהגיע הזמן לכתוב מדריך קניה באיביי.
  8. יונתן, בנדר העביר לי את המחשבה הזאת.
  9. האמת, נראה שבאמת מעניין את פותח השירשור כל מה שאמרתי ב"עזוב".
  10. גדלתי על מלחמת העולמות. היה לי את התקליט הכפול. עדיין לא ראיתי את הסרט אבל הבנתי שנעשה נסיון לתת לכל העיניין משמעות דתית וזה הפיספוס כי הספר מדבר על דארוויניזם.
  11. לא הבנת יוסי. אבא של חבר שלו קיבל הזמנה למועדון חשפנות והוא רוצה, מן הסתם, להעביר אותה על שם חבר שלו... וברצינות: אני מניח ששיחה לבירור (הטלפון בטח רשום על ההזמנה) תפתור לו את הבעיות.
  12. זה שאתה נוהג מגיל 13 לא עושה אותך נהג יותר טוב. אם היית אומר שנהגת על קארט מגיל 13 הייתי אולי, אולי, מוריד לך קורס אחד מבין השישה שמחכים לך, בלי להתקמצן. הגיע הזמן לנעול (?)
  13. לפי דעתי הצנועה, קנה רכב חדיש יותר ב 45,000. עשה קורסי נהיגה מתקדמת ב 4,000 ש"ח ( משהו כמו 5 ,6 ). 500 ש"ח תרום ל carsforum. 500 ש"ח לאירגוני צדקה שאתה מזדהה עם מטרותיהם. חסוך כסף ולמד את הרכב לפני שאתה מתחיל לשפר אותו. בהצלחה.
  14. fizban

    [ייעוץ] C3 או 206

    היא עולה 116000 לפי רוני א. אכן עם ג'אנט 15. חיישני רוורס זה מעולה לתל אביב! אני מוכן להתפשר על ההגה (מבחינתי) ובלבד שיהיו לה חיישני רוורס.
  15. בנסיעה של 300 ק"מ (150 לכל כיוון) עם סוזוקי בלאנו למדתי שהרכב הזה לא בשבילי, עזוב מחלות, אמינות, צריכת דלק. אני מדבר על נשמה. האמת, ידעתי את זה כבר מהסיבוב הראשון, חיכיתי עוד 295 ק"מ כדי להיות בטוח.
  16. fizban

    [ייעוץ] C3 או 206

    לגבי האיבזור, מה שאמרת עדיין בתוקף, גיא. תודה.
  17. תמיד טוב לקרוא מה אנשים חושבים משני צידי המתרס ולסנן.
  18. fizban

    [ייעוץ] C3 או 206

    תודה. אין עוד מישהו שנהג בשתיים הללו?
  19. אז אולי שווה לפתוח ת'רד גם במועדון אופל ולראות מה שם חושבים. בטוח שם לאנשים יש יותר נסיון עם GSI.
  20. במקרה שלי, עשיתי העברת בעלות ושילמתי למוכר לאחר יומיים. כלומר הוא סמך עלי! דבר נדיר מאוד בארצנו.
  21. TB, קרא את הת'רד בעיון ותראה שלא כולם צולבים שם את האופל. אני בטוח שליביו יודע מה הוא אומר, למשל. אני מאוד אובייקטיבי, נמנעתי מלהגיד מילה רעה על האסטרה, לו רק בגלל העובדה שלא נהגתי בה.
  22. אני מציע לך לקרוא ב PSI את השירשור הבא: http://www.psi.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=7826 כדי שתקבל עוד כמה דיעות...
  23. אם אני יורד עם אפוד באיילון זה יציל אותי? שפרו תשתיות במקום לגלגל עלויות על האזרח.
  24. בתפירה מעל זה היה עולה 100 ש"ח, לפי דעתי. בכל מקרה, יצא יפה יחסית והצבעים נעימים לעין. הכי חשוב, למדת לתפור!
  25. תפרת על הריפוד הקיים?
×
×
  • תוכן חדש...