גם אם מוצהר שהמוצר שווה 0$, במכס יכולים לפתוח ולגבות ממך מכס כפי שהוא נמכר באיביי (יש להם טרמינלים מחוברים לאינטרנט במכס). תלוי כמה חשודה החבילה נראית. אני מזמין די הרבה דברים מאיביי, אני מדבר מניסיון.
כמו כן, הסיכוי שתשלם מכס על חבילה מתחת ל 100$ קטן מאוד. 100$ ומעלה אתה כבר בקטגוריה של תשלום מס.
לפעמים הם אפילו נחמדים במכס ומעגלים למטה. למשל, הזמנתי חבילה ב 100 דולר ו 18 סנט ועל פי חוקי המכס היה עלי לשלם מכס אבל היה שם מישהו עם קצת היגיון ורשם שזה ללא מכס.
כמו כן, חברה רצינית לא תהיה מוכנה לשקר בנוגע לערך הטובין.
אני רואה שהגיע הזמן לכתוב מדריך קניה באיביי.