Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. הבעיה עם הונדות היא שהן מבוקשות בקרב גנבי הרכב שמושפעים מביקוש של אנשים שמעוניינים בחלפים הכי זולים שאפשר ולא אכפת להם לקנות חלקים גנובים. לכן הביטוח על הונדה יחסית גבוה.
  2. טעות דפוס באוטודאטה. אני עומד מאחורי ה 135 שלי. יש את ה 8V עם 123.
  3. אני הייתי מציע לך לחסוך את הכסף ולחכות עד אחרי השירות, בהנחה שאתה יכול להשתמש ברכב של ההורים. 205 היא מכונית עם אופי, מה שכן, קשה למצוא אחת במצב טוב.
  4. אני מציע שתנהגי על שתיהן. לא נהגת על הרכבים של מאור ואביב כבר?
  5. 135 כוחות סוס, לא 137, למיטב ידיעתי.
  6. אבל אם זה אלחוטי, אפשר להשתמש בציוד אלקטרוני ש"מחקה" את הפקודה לחיבור הגשר. לא?
  7. עתיד, התכוונתי "אלחוטית". איך זה מתבצע?
  8. אני דווקא מעדיף הגה קשה.
  9. מה זאת אומרת בצורה אלקטרונית?
  10. סוזוקי בלאנו 2001 אוטומטית יונדאי גטס 1.4/1.3 ידנית צריך להוציא חוק שאסור לקחת סיבובים בבלאנו.
  11. הצבע החוקי לאורות הוא לבן או צהוב (או אדום לאחוריים, כתום לאיתות).
  12. fizban

    שוטר של נייר

    השוטר נתן לה דו"ח על מהירות מופרזת ועל חוסר לחץ אויר.
  13. פורום מוטוריקה? המסלול בפ"ת אכן יותר קצר. הקארטים שם תמיד פתוחים פשוט מכיון שאין הרבה ישורות. לכל משקל יש את היתרונות והחסרונות שלו. נהג שעשה 19 בפ"ת עם קארט מעולה, יעשה כחצי שניה יותר עם קארט ממוצע. יש גם מסלולים במקומות אחרים, כמו הרצליה, נתניה, רחובות. המסלול הכי מהנה לדעתי הוא ברחובות. בהצלחה
  14. חוט יעודי ופשוט? חגיגה לגנבים.
  15. האם מותקנים ברכביכם קודנים? אם אני זוכר נכון, ה C5 מגיעה עם מולטיפלקס, שרגישה מאוד להתקנות מקומיות של אזעקות ושאר ירקות. יכול להיות שהבעיות שלכם נובעות מכך.
  16. זה נכון שנראה שחלק מהגזים מתנגדים לסיבוב אבל אפשר לשפר את זה, אולי על ידי עיבוי הרוטור במקומות הקריטים. מעניין איך פתרו את זה במזדה.
  17. מה שיפה יותר זה שלא צריך סל"דים גבוהים, לפי החישובים, על מנת להגיע לתוצאות יפות.
  18. מקבל את התיקון שלך. אבל האם הבנת את הפוטנציאל הטמון במנוע רוטורי לעומת הבוכנה?
  19. מנוע 1300 שמפיק 250 כוחות סוס מן הסתם יצרוך יותר דלק מ 1300 רגיל. מנוע רוטורי מפיק אנרגיה על כל שליש סיבוב לעומת מנוע בוכנה שמפיק אנרגיה כל 2 סיבובים (בעצם, פי 6 לטובת הרוטורי). אם תחשב את כמות האויר שהמנועים מהסוגים השונים (1300 בוכנה ו-1300 רוטורי) מסוגלים לינוק, נגיד ב 3000 סל"ד, טמפרטורה של 30 מעלות, לחץ אטמוספרי וב - volumetric efficiency של 95% תקבל (בלי לפרט את החישובים): 1300 בוכנה - 4.7 lbs/min 1300 רוטורי -28.45 libs/min כלומר ה 1300 הרוטורי אמור להכניס פי 6 כמות אויר ממנוע זהה. (אמור, כי עובדה שזה לא כך). למשל המנוע הרוטורי משול למנוע בוכנה באותו הנפח עם טורבו בגדישה של 5 באר! המנוע שלי, 2 ליטר, למשל, יונק 21 lbs/min ב- 6000 סל"ד. כלומר המנוע הרוטורי נותר ב 3000 סל"ד ביצועים ב 25% יותר ממה שנותן המנוע שלי ב 6000 סל"ד, והמנוע שלי פי 1.5 גדול יותר בנפח. ה- RX8 מפיקה 250 כוחות סוס, אמרתם. כמו כוחות סוס מפיק מנוע בוכנה 1300 מודרני? 80-90? כלומר המנוע הרוטורי חזק פי 3 במציאות לעומת מנוע בוכנה, לאן נעלם שאר הכוח בחישובים, אני לא יודע להגיד לך. אולי נצילות המנוע הרוטורי פחותה יותר, אולי טעיתי בחישובים, אולי החום שמופק מהפיצוצים שמתרחשים בתדירות גבוהה פי 6 מחמם את האויר שנכנס ומוריד את הצפיפות שלו. שווה לבדוק את זה. לגבי תנועה קוית לתנועה סיבובית: קח משקולת של 10 ק"ג והנע אותה למעלה ולמטה.. כמה כאלו הרמות תוכל לעשות? ועכשיו, קח את אותה משקולת והנע אותה בתנועה סיבובית מלמעלה למטה (כאילו אתה מסובב חבל קפיצה) כמה סיבובים תוכל לעשות?
  20. כן אבל לא צריך להיות מסובך לפתוח מנוע עם כל כך מעט חלקים נעים. פותחים, מחליפים להבים וסוגרים. אלא אם כן הלהבים פוגעים גם בדפנות התאים.
  21. אגב, המעבר מ 55 ל 50 אמור להיות אפשרי על אותו הג'אנט. רוחב הצמיג הרי לא משתנה. מה שכן, קוטר הגלגל קטן והמהירות שהספידומטר יראה לך תהיה יותר גבוהה ממה שאתה נוסע באמת. יש מחשבונים לחישוב הסטיה באינטרנט. חוץ מזה, מעבר לחתך הנ"ל יחייב אישור של המחלקה הטכנית.
  22. כשהרכב קר, המחשב מכוון את המנוע לעבוד בסל"ד גבוה יותר, המנוע צריך גם תערובת עשירה יותר ומן הסתם צורך יותר דלק. הסל"ד מתייצב על רמה נמוכה יותר כשהרכב חם. למרות ש 1100 סל"ד נראה לי קצת גבוה.
  23. אישית אני ממליץ על ה F1. הם יותר טובים מה- SP9000 אבל אני לא יודע אם יותר מה פי-זירו. מוזר שהדאנלופ עולים יותר מה F1. בזמנו הציעו לי SP9000 ב 450 ש"ח לצמיג ב"צמיג ישיר".
  24. ברשותי פגוש קידמי להונדה סיויק סדאן (בלבד) שנת 92-95. כמו כן, פגוש אחורי לאותו הדגם, אני חושב שגם מתאים לקופה (אבל הוא ירד מהסדאן שלי). צבע לבן. ירדו מהונדה שנת 95. הקידמי בן 10 שנים במצב טוב. אני הייתי צובע מחדש אבל סה"כ שיכבת הצבע תקינה. האחורי בן 6 שנים מצב מעולה חוץ מסדק של 1 ס"מ בצבע (צבע בלבד). ה"פ.
  25. אני מחפש אטם ראש מנוע של פיז'ו 306 דיזל וכמו כן, סעפת יניקה ממתכת של פיז'ו 306 XSI. ה"פ בבקשה, גלעד
×
×
  • תוכן חדש...