יש משהו בדבריך, האחיזה במסלול שם היתה על הפנים. הרגשתי הבדל אחרי הרכבת הסטראט על כבישים רגילים, הרכב היה מעט מדוייק יותר והפרונט הגיב מהר יותר לפקודות שלי (במיוחד בהיגוי יתר). בארוע הזה כל מה שהרגשתי היה תת היגוי וסרבנות של הרכב להכנס לסיבובים. אני חושב שפשוט לא הפנמתי את הידיעה שבמסלול שם פשוט אין אחיזה ולחצתי חזק מדי. באירוע הבא אני אעשה מקצה אחד עם הסטראט ואחד בלי הסטראט ונראה מה יהיו הרשמים.
אגב סימנים מוקדמים, דווקא תת היגוי אין לי בעיה להרגיש מיד, אני חושב. אם כבר אז הבעיתיות בחוסר סימנים היא יותר בהיגוי יתר. אני לא בטוח שסטראט קידמי משפיע על היגוי יתר.