רועי - יש לך אפשרות של קוני או בילשטיין, והדיעות חלוקות.
לי יש בילשטיין בשילוב עם אייבך. אני מאוד מרוצה, חוץ מהקטע שהעומס יושב עכשיו על ההיגוי האחורי הפאסיבי וצריך לבטל אותו. זה אומר הזמנה מ peugeot sport והרבה כסף אבל זה רצוי לי, התחת נהיה בלתי צפוי לאחר העברת משקל (קדימה בד"כ) בסיבוב וזה יכול להיות מפחיד.
תגיד תודה שאין לך היגוי אחורי פאסיבי.
חוץ מזה, הרכב (כמעט) כמו קארט.