Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. לחץ אויר על פי הוראות היצרן בדקת?
  2. למה אתה תמיד מקדים אותי!?
  3. באמת קובי, אתה הורס את כל הכיף
  4. לחילופין, קנה בולמים ספורטיבים והקשח את החלק האחורי קצת יותר מהקידמי.
  5. מה מצב שאר הצבע ברכב?
  6. האם ניקית את המצערת בזמן האחרון? אם כן, נתק את מחשב הרכב ל-2-3 דקות, חבר מחדש, התנע וחכה דקה או שתיים. סיכויים קלושים שזו הבעיה אבל שווה לנסות.
  7. סוף סוף צדיק בסדום. נמאס כבר מאלה שבוכים שזה מסנוור. פנסי ערפל מכוונים כראוי לא יסנוורו. מה שכן מסנוור זה פנסי ערפל אחוריים. שיחררתי קיטור.
  8. מה זה היה בסוף?
  9. אני מסכים איתך לגבי ה-106, אני גם לא אוהב את צורה וגם קשה להשיג אחת שמורה. 306 XSI דור ראשון אולי תתאים לך, אבל צריך לטפל בה יפה. אם אתה לא רוצה להסתבך עם (או להתאהב ב-) צרפתיה, הפולו יכולה להיות מתאימה.
  10. נו באמת, מה הבעיה שנהג חדש יקנה רכב ספורטיבי? זו לא אימפרזה טורבו. למה ירדה ה-106 באמת, כי קשה למצוא?
  11. אכן יש מוטות פיתול (24ממ, שזה הכי עבה) במתלה האחורי. השאלה היא האם בוקסות משולשים קשות יותר + כריות בולם קשות יותר באמת יגרמו ליותר תת היגוי? פיז'ו ספורט: http://www.boutiquepeugeotsport.com/bps/ai/asp_en/index.asp
  12. מוטי, תודה על הטיפים, אני אבדוק מה אפשר לעשות במכון. הסט אפ שלי כולל כרגע בילשטיין B8 מלפנים ומאחור. קפיצי pro kit של אייבך והנמכה של שן אחת (30 מ"מ בקירוב). יש ברשותי כריות בולם ובוקסות משולשים group N אבל החשש שלי הוא שאם אני אתקין אותם אני אגדיל את הנטייה לתת היגוי שלי ואינני חפץ בזה. מה תהיה ההשפעה על ההתנהגות אם אני אתקין strut brace? האפ הפרונט יהיה יותר מתקשר?
  13. בהחלט יכול להיות תושבת מנוע תחתונה, כמו ששמר מעריך, בייחוד אם זה קורה כשאתה לוחץ על הגז בהילוך ראשון (שהוא הכי חזק). בדוק גם אם אתה לא שומע את הקירקושים גם בהילוכים נוספים, בלי קשר להאצה - כי אם כן אז יכול להיות שזה מוט הקישור הימיני של האנטי רול הקידמי.
  14. מוטי?
  15. חשוב על התסריט הבא: קוראים לי ששי ושיפרתי את ה DL שלי אצל אחת מסדנאות הרכב המאושרות על ידי משרד התחבורה. הברקסים משופרים ויש מנוע עם טורבו על המנוע המקורי שפתחו לו ראש ושינו יחס דחיסה בעזרת בוכנות מתאימות. הרכב שלי עובר טסט ללא כל בעיה. אני לא צריך לשחד אף אחד ובכך אני מסייע בעצם לחוקי המדינה להשמר. בנוסף, יש לי ממיר קטליטי hi flow מכיון שלא התקמצנתי על 40 דולר (והחלפתי לסתם נקניק). כמו כן, האגזוז שלי פתוח אבל עומד בתקני רעש שנקבעו על ידי המדינה. האוטו אינו מזהם ובכך אני מסייע להורדה של מספר הנפטרים מזיהום אויר מדי שנה שעומד על כ-1000 איש בגוש דן בלבד (אבל זה לא מעניין את התקשורת ולכן גם לא את שאר האוכלוסיה). אוטופיה.
  16. עשה חיפוש, תמצא הרבה תשובות. בקיצור - פילטר : יותר רעש, אולי פחות הספק. ווסת - בשביל יותר דלק צריך יותר אויר, סתם עוד דלק לא יעזור בהרבה. צ'יפ - לא יעזור הרבה למנוע אטמוספרי לא משופר. אם כבר לשפר אז אולי בולמים וקפיצים רציניים. לא נהגתי על בורה אבל יש לי הרגשה שהיא לא מתנהגת יפה.
  17. אולי זיהום אויר גדול יותר וצריכת דלק מוגברת עקב פעולה לא יעילה של המנוע מכיון שהמחשב לא יודע כמה חמצן נכנס למנוע וכמה דלק להזריק לתערובת.
  18. ממליץ על ליטל.
  19. אה. טוב. תודה.
  20. אבל מה איתי?
  21. http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/mechanic/306susp/306align/align306.htm פה רשומים הנתונים. המנוע שלי - XU10J4 RFV מה אתה אומר?
  22. איך אני יודע מה הן המלצות היצרן? זה כתוב בספר הרכב? (סליחה על הבורות).
  23. עדיין לא, שבוע הבא אני מרכיב כריות בולם ובוקסות משולשים group N, כך שאת הכיוון אני אעשה שבוע הבא. יש לך טיפים איך לכוון את הגלגלים להתנהגות טובה יותר?
  24. רועי - יש לך אפשרות של קוני או בילשטיין, והדיעות חלוקות. לי יש בילשטיין בשילוב עם אייבך. אני מאוד מרוצה, חוץ מהקטע שהעומס יושב עכשיו על ההיגוי האחורי הפאסיבי וצריך לבטל אותו. זה אומר הזמנה מ peugeot sport והרבה כסף אבל זה רצוי לי, התחת נהיה בלתי צפוי לאחר העברת משקל (קדימה בד"כ) בסיבוב וזה יכול להיות מפחיד. תגיד תודה שאין לך היגוי אחורי פאסיבי. חוץ מזה, הרכב (כמעט) כמו קארט.
  25. לפי הספרות, לא מומלץ להנמיך הונדה מעבר ל 42.6 מ"מ (1.7 אינץ') אלא אם אתה משנה עוד כמה דברים "קטנים". מי בכלל חותך קפיצים? למען השם.
×
×
  • תוכן חדש...