נורות צבועות בכחול לא עוברות טסט. נכשלתי בטסט מכיון שהיו לי נורות כאלו באורות הדרך. הבוחנים לא אוהבים לראות נורות בכחול. עם הקסנון (נורות שקופות), אגב, לא היתה להם בעיה.
שוטרים לא יטרחו להתעסק עם זה (אולי רק מתנדבים שאין להם מה לעשות בחיים ועדיף שיעצרו נהגים שעוברים באדום).
נורות מעל 55 וואט עלולות להמיס את הרפלקטור או גרוע מכך, את הקונקטורים והחוטים.
הכחול בולע חלק מספקטרום האור, לכן יש נורות של 80 או 90 וואט. כל עוד מכוונים אותם כראוי על מנת שלא תסנוורנה ודואגים לקונקטורים עמידים יותר וחוטים עבים לא תהיה איתן בעיה (אבל זה עדיין לא חוקי).
קסנון, אגב, הוא 35 וואט.
קרא את השירשור הבא:
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55719