Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. נו, אם מוחמד לא בא אל ההר, ההר יבוא אל מוחמד. 3 בעלי קליאו ספורט רצוף בשירשור אחד. מה עוד אפשר לבקש?
  2. אני מניח שזה יכול לעבוד. כמו ששוטר עוצר מישהו על נורה שרופה ואם אותו לאותו בנאדם יש נורה להחליף, השוטר כנראה יוותר על הדו"ח. עוד לא שמעתי על מישהו שעצרו אותו על אורות לבנים (שלא מסנוורים, כמובן) מכיון שהנורה מאירה בלבן ורק משועמם אמיתי יעצור מישהו על מנת לבדוק את צבע הנורה כשהיא כבוייה.
  3. בתמונות למעלה היא נראית יותר טוב, אבל עדיין דומה לליאנה. ג'נטים גדולים יותר יעשו לה טוב. בכל מקרה - העיצוב של הקופה יפה לדעתי. שמישהו יעלה תמונות. בכל מקרה 2 - לא הייתי רוצה סיוויק (וכבר היתה לי אחת, תודה).
  4. למי אכפת מה בדיוק הנתונים הרשמיים. דבר עם בעלי קליאו ספורט, יש פה הרבה, ברוך השם.
  5. גם עודף ביטחון של קצין בצה"ל (כמו, "אני מחנך אחרים, לא צריך לחנך אותי") הוא חומה שלא מאפשרת לשכל להבין את מה שהאוזניים שומעות. בכל מקרה, אני מסוגל להבין מה עבר בראשך ולמה החלטת לכתוב על זה סיפור כלשהו, אבל אני לא חושב שזהו המדיום להשוויץ בו (מה היית אומר לסתם איזה מישהו שהיה מפרסם את זה במקומך)? במיוחד שזה אתה וזה ממש לא אופייני לך.
  6. אם אתה רוצה שיחסכו ממך ביקורת וזוו רק פואטיקה, פרסם בבמה חדשה: http://stage.co.il כל הכבוד לך שאתה יודע הכל, גם לתקן היגוי יתר וגם נהיגה מתקדמת. We bow at you. כמובן שאינך צריך ללמוד שום דבר נוסף ואנחנו מצטערים שהפרענו למוזה שלך.
  7. אני מקווה לפחות שיש לך שדה ראיה לתוך הסיבוב כדי שלא תשנה את צורת האחוריים של איזו זקנה שנוסעת 50 קמ"ש בדיוק בסיבוב. למה תיקנת כל כך חזק? בדרך כלל מספיק ליישר את ההגה ולתת בגז, אולי להפנות אותו ממש טיפה בכיוון הנגדי. (ואת זה לומדים בנהיגה מתקדמת, אגב). היית גם אמור להיות בהילוך המתאים בסיבוב. אני גם אוהב לקחת סיבובים מהר (ועדיין לא במגבלות שלי ובטח לא לשנות נתיב - כי מי יודע מה יהיה, זה כביש ציבורי), אבל זריקות תחת והחלקות אני שומר למהירות הרבה יותר נמוכה ולשעות המתאימות. ועם כל זה, אני עושה את זה עם צמיגים איכותיים ובמצב טוב. לא מזמן מישהו מהמועדון שלנו איבד את הרכב בדיוק בגלל צמיגים ישנים.
  8. גועל נפש. היא באמת נראית כמו איזו ליאנה. הקופה יותר יפה.
  9. המגדש לא עוזר לא להיות יעיל יותר מבחינת צריכת הדלק. אויר מוגדש = יותר אויר בלחץ = יותר דלק. מה חשוב לך יותר? כוח או התנהגות? שתיהן חזקות יחסית (אבל כמו שציינת, את האיביזה אפשר לשפר).
  10. שיכבת לכה בצבע לא מטאלי?
  11. נורות צבועות בכחול לא עוברות טסט. נכשלתי בטסט מכיון שהיו לי נורות כאלו באורות הדרך. הבוחנים לא אוהבים לראות נורות בכחול. עם הקסנון (נורות שקופות), אגב, לא היתה להם בעיה. שוטרים לא יטרחו להתעסק עם זה (אולי רק מתנדבים שאין להם מה לעשות בחיים ועדיף שיעצרו נהגים שעוברים באדום). נורות מעל 55 וואט עלולות להמיס את הרפלקטור או גרוע מכך, את הקונקטורים והחוטים. הכחול בולע חלק מספקטרום האור, לכן יש נורות של 80 או 90 וואט. כל עוד מכוונים אותם כראוי על מנת שלא תסנוורנה ודואגים לקונקטורים עמידים יותר וחוטים עבים לא תהיה איתן בעיה (אבל זה עדיין לא חוקי). קסנון, אגב, הוא 35 וואט. קרא את השירשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55719
  12. מטרת פנסי הערפל הקידמיים לסייע לנהג לראות בזמן ערפל. אלומת האור שלהם היא נמוכה יותר והיא יעילה יותר לעומת אורם של פנסי המעבר/דרך,המשתקפים חזרה אל הנהג בשעת ערפל ומפריעים לראיה.
  13. אני חושב שעדיין צריך להעביר את הכתובת והטלפון לתחתית העמוד. סה"כ נראה בסדר. אבל בד"כ לוקחים כסף גם על תחזוק.
  14. הוא רשם זאת רק לאחר מכתב ממני, שנכתב אתמול, למערכת פול גז. הכתבה היתה ללא איזכור מקור במשך חצי שנה.
  15. פנסים ערפל קידמיים מכוונים כראוי לא מסנוורים.
  16. fizban

    H.I.D Legal ?

    מה לעשות, הקוסם, שרוב הקסנונים שבאים עם הקיטים יאירו מעל ללוקס אחד בגובה מעל הפנס הראשי מכיון שרפלקטור צריך להתאים לנורות קסנון. ilaron -i suggest that you will message the magician privately since he wrote that you can do so if you want more info.
  17. להלן מקרה נוסף: לפני כשנה כתבתי מאמר קטן על קסנון בעקבות מחקר שביצעתי באינטרנט. יצויין כי ביקשתי זכות שימוש בחלק מהתמונות מבעל אתר אחר והאתר שלו, עם כל החומר מצויין בסוף הכתבה. להלן המאמר שלי כפי שהתפרסם ב"פול גז". כותב המאמר ביקש את רשותי להעתקת החומר ונתתי לו אותה בתנאי שיוסיף לינק לכתבה שלי. לצערי, הוא לא הוסיף איזכורים למאמר ב carsforum.
  18. fizban

    H.I.D Legal ?

    לא חוקי אם זה לא מקורי.
  19. תגידו לי השתגעתם? צמר גפן וגרביים? ב -10 שקלים קונים מטליות מעולות לווקס.
  20. temp B זה כבר לא משהו לצמיג. עדיף A. צמיגים משפיעים גם על מספר היציאות שלך ביום.
  21. אני לא מאמין שהלכה עוד 156 ידנית. נשארו אולי 2 בארץ.
  22. מצחיקה אותי הכותרת. אם מי שנוסע 122 קמ"ש הוא עבריין, אז כל עם ישראל עבריינים, לא?
  23. ומאיפה לך שזה חוקי למהדרין?
  24. PIAA Spark blue 7500K או GT-X 6000K PIAA יעשו עבודה לא רעה, חוקית, ויראו כמעט כמו קסנון על רפלקטור במצב טוב. מחיר הנורות כ- 100 דולר כולל משלוח. ניתן למצוא באיביי. פיליפס ואורסם יותר אמינות אבל שוות לתחת בכל מה שקשור ל"הדמייה" של קסנון. לטווח הארוך, מערכת קסנון תהיה יותר זולה. 7500K תארנה חלש יותר מה-6000K. אני הייתי הולך על ה-6000K. נורה חוקית היא נורת 55 watt שמאירה באור לבן או צהוב. נורות הלוגן חוקיות לא מתקרבות לעוצמה של נורות קסנון. נורת H4 טובה תאיר בכ- 1500 לומן כאשר קסנון 4100K מאיר בכ- 3200 לומן.
  25. בדוק בספר הרכב אילו מידות מותרות לרכב שלך. אם אתה לא מרוצה, התקשר למחלקה הטכנית ותראה מה אפשר לעשות שם. (אולי בדגמים החדשים יותר יש מידות אחרות וניתן יהיה לאשר אותן).
×
×
  • תוכן חדש...