Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. שמים דיינו במסלול לפני הג'ימיקאנה.
  2. אף אחד לא האשים אף אחד. גם אני נהניתי מאוד. אבל לפעמים זה מרגיש כמו לנסוע בקארט סגור בעוד שמישהו אחר נוסע בקארט פתוח.
  3. 90-120 121-160 161-200 201-250 251-320 321-400+ אחלה קטגוריות.
  4. fizban

    HID Retrofits

    לא, רכשתי רפלקטורים חדשים מהמוסך המרכזי. החלפתי את שלי, שהיו דהויים. אם זה קיט AM, אז אתה צריך רפלקטורים שמתאימים ל H. אם קיט OEM, אז צריך D2 או D1.
  5. fizban

    HID Retrofits

    אצלי יש קיט אפטרמרקט ללא retrofit. החלפתי את הרפלקטורים שלי לרפלקטורים חדשים ולכן זה לא מסנוור ונראה טוב יחסית.
  6. לדעתי צריך קטגוריות לפי כוח סוס ולא לפי נפח מנוע.
  7. fizban

    HID Retrofits

    אני בספק אם יש בעלי מקצוע שעושים את זה. גם התוצאה לא תמיד יוצאת מוצלחת. תתקין קודם ותראה איך זה נראה, לפני שאתה עושה retrofit אני מניח שזה 4100K?
  8. אני מסכים עם יאשה בעיניין. זה הרכב שלך ועשה מה שבא לך בו (חוץ מהג'נטים שאתה חייב להחליף את צבעם). אבל אני אכתוב את דעתי: להוריד מדבקות. להחליק מאחורה. להחליק את חור המנעול אבל לא את הידיות. הידיות הן יחודיות לרכב הזה. (זה גם לא חוקי). מקדימה לא לגעת. זה באמת יראה כמו קולט. חוץ מזה, עדיף לפחות סמל אחד ונחמד שידעו שזו פיג'ו בכל זאת. חובה לצבוע את הג'נטים בלבן. כל העיניין בעבודות האלו זה לא להגזים. בהצלחה.
  9. אני מקווה שאתה יודע שהפילטר שלך לא מסנן ממש טוב אם הוא אינו משומן.
  10. אני מגיב בצורה תקיפה כי יש אנשים שעושים את זה, בניגוד להוראות הכי פשוטות בעולם. ראיתי גם אנשים שמעשנים סיגריות בתחנות דלק וזה מעצבן אותי. התגובה התקיפה לא היתה מכוונת לפותח השירשור.
  11. אני לא מבין מה הבעיה. מבקשים לא לתדלק עם מנוע מונע אז אל תתדלקו עם מנוע מונע. מבקשים לא לתדלק עם סלולארי, אז על תעשו את זה! שום דבר לא יקרה אם תעזבו שניה את הפלאפון המחורבן. זה כמו שמבקשים לא להדליק פלאפונים או מחשבים ניידים במטוסים. אז מה? אז תעשו ניסויים על עצמכם במטוס? ומה עם בתי חולים?
  12. בה"פ. תודה.
  13. האמן לי שהדבר הכי טוב שתוכל לעשות זה לקנות רכב מחולה רכב.
  14. דראג? אז זה לא בשביל PSI. סתם...
  15. הייתי שם היום. לא שווה לבוא בחנוכה, מלא ילדים. מה שכן, עליתי למקצה אחד ושברתי את השיא שלי. אז השתלם.
  16. בשביל להיות זכאי לשירות של paypal עד 1000 דולר אתה צריך פידבק של 50 לפחות. בכלל, כל העסק עם ההחזרות ב EBAY ממש מסורבל. עדיף למכור את העסק פה בארץ ולהזמין חדש.
  17. אולי אני אלך לשם היום. אם מישהו רוצה להצטרף, אני אהיה שם ב 20:00
  18. מה מפחיד בנתניה? לדעתי נתניה יותר מהנה מפ"ת אבל יותר יקר. בפ"ת המסלול טכני מאוד (שזה טוב) אבל ההגאים מאוד מאוד קשים. גם המסלול שם לא הכי איכותי מבחינת החומר כך שאתה קופץ מדי פעם וזה לא הכי נעים לגב ולצלעות. אולי כבר שינו שם קצת, לא הייתי שם הרבה זמן.
  19. הקיצר, באסה להיות חסה. תודה לדוד סם שהסביר לי...
  20. לא הבנתי, הוא זה שישפוט אותך? בקש להשפט בפני דרגה גבוהה יותר. לא בפניו. לכל חייל יש זכות כזו.
  21. זה מסביר כמה דברים. בקיצור, שם עושים ג'ימיקאנה ולא החלקות...
  22. הקיצר, השתוללתם ללא מטרה. זה הכי כיף. חבל שלא יכולתי להצטרף. אם כבר, הנה תמונה שלי מאירוע אחר...
  23. לא סתם לינוק אויר למנוע. יש לה השפעה גם על המומנט.
  24. לא הבנתי את השאלה שלך. אור המעבר שלך הוא H1? מה הקשר לנורות חניה?
×
×
  • תוכן חדש...