אני מסכים עם יאשה בעיניין. זה הרכב שלך ועשה מה שבא לך בו (חוץ מהג'נטים שאתה חייב להחליף את צבעם).
אבל אני אכתוב את דעתי:
להוריד מדבקות.
להחליק מאחורה.
להחליק את חור המנעול אבל לא את הידיות. הידיות הן יחודיות לרכב הזה. (זה גם לא חוקי).
מקדימה לא לגעת. זה באמת יראה כמו קולט. חוץ מזה, עדיף לפחות סמל אחד ונחמד שידעו שזו פיג'ו בכל זאת.
חובה לצבוע את הג'נטים בלבן.
כל העיניין בעבודות האלו זה לא להגזים.
בהצלחה.
אני מגיב בצורה תקיפה כי יש אנשים שעושים את זה, בניגוד להוראות הכי פשוטות בעולם.
ראיתי גם אנשים שמעשנים סיגריות בתחנות דלק וזה מעצבן אותי.
התגובה התקיפה לא היתה מכוונת לפותח השירשור.
אני לא מבין מה הבעיה. מבקשים לא לתדלק עם מנוע מונע אז אל תתדלקו עם מנוע מונע. מבקשים לא לתדלק עם סלולארי, אז על תעשו את זה! שום דבר לא יקרה אם תעזבו שניה את הפלאפון המחורבן.
זה כמו שמבקשים לא להדליק פלאפונים או מחשבים ניידים במטוסים. אז מה? אז תעשו ניסויים על עצמכם במטוס? ומה עם בתי חולים?
בשביל להיות זכאי לשירות של paypal עד 1000 דולר אתה צריך פידבק של 50 לפחות.
בכלל, כל העסק עם ההחזרות ב EBAY ממש מסורבל. עדיף למכור את העסק פה בארץ ולהזמין חדש.
מה מפחיד בנתניה?
לדעתי נתניה יותר מהנה מפ"ת אבל יותר יקר.
בפ"ת המסלול טכני מאוד (שזה טוב) אבל ההגאים מאוד מאוד קשים. גם המסלול שם לא הכי איכותי מבחינת החומר כך שאתה קופץ מדי פעם וזה לא הכי נעים לגב ולצלעות. אולי כבר שינו שם קצת, לא הייתי שם הרבה זמן.