שלום לכולם.
בדרך הביתה מהצבא (מילואים)על כביש 5 (3 נתיבים, גדר הפרדה) לזר אותי שוטר על 141 קמ"ש (136 קמ"ש בדו"ח) וזימן אותי לקצין על מנת להחליט אם אקבל שלילה מנהלתית. (בלי קשר למשפט שזומנתי אליו בעוד 3 חודשים).
לא מספיק שאני עושה מילואים כמו כלב אני צריך עכשיו ללכת למשטרה לפני שאני חוזר לבסיס.
האם יש אפשרות לבטל את המשפט, בהנחה שלא היו לי עבירות מעולם (8 שנות נהיגה)?
האם הקצין יתן לי שלילה מנהלתית (זאת בעוד שאני צריך לחזור לבסיס באותו יום ואני צריך את הרכב)?
תודה,