Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. עכשיו ראיתי...
  2. למה הוא פמפם? תגיד לנהג הזה שיפסיק לפמפם בלמים כל פעם שננעלים לו הגלגלים!
  3. אנשים לא לומדים שכשיורד גשם, בייחוד לאחר הרבה זמן, הכבישים יכולים להיות חלקים מאוד (חלק מזה קשור לאיכות הכבישים הגרועה בארצנו). אני חושב גם שיש הרבה אנשים שנוסעים עם צמיגים לא תקינים ו/או עם לחץ אויר לא תקין וכשמגיע הגשם הבעיות צפות (תרתי משמע).
  4. ולפי דעתי, אתה צריך לקבל שלילה אם אתה נוסע עם לחץ אויר לא תקין משמעותית בגלגלים. מזל שאנחנו לא קובעים...
  5. במקרה שלך טוב היית עושה אם היית בועט בדוושת הבלם עד הסוף ומקווה לטוב (בהנחה שאין לך ABS). היית עושה יותר טוב אם היית בולם בעדינות על מנת להעביר משקל קדימה ולהחזיר קצת היגוי. היית עושה אפילו יותר טוב אילו החלפת צמיגים, ללא קשר לכיכר.
  6. הסערה הציבורית תלויה בתקשורת. אם התקשורת לא תעשה מזה מטעמים זה יעבור חלק. מעל 1000 אנשים מתים בשנה כתוצאה מזיהום האויר בישראל. זה כמעט פי 2 מהרוגי תאונות הדרכים אבל אני לא רואה אף אחד שמתעסק עם זה כמעט.
  7. מה שאתה אומר נכון, כרגע. השאלה היא מתי "ישדרגו" את החוק הזה כך שיכלול גם נהיגה במהירות מופרזת, אי מתן זכות קדימה ושאר ירקות.
  8. יש למכירה S16: http://www.psi.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=15061
  9. בשביל זה יש כיכרות, לא? זה כיף
  10. העברת המשקל בקארטינג אינה אפסית ביחס לקארט מול מכונית. כמו כן, תגובת הקארט להעברת המשקל חדה כתער מכיון שאין לקארט מיתלים. תתפלא, אבל העברת המשקל משחקת תפקיד חשוב מאוד בקארטינג ויש דימיון כלשהו בין נהיגה בקארט לבין נהיגה ברכב, אבל אני מסכים שלימוד על קארט זה לא אידיאלי לעומת קורס נהיגה מתקדמת.
  11. fizban

    141 קמ"ש בכביש של 90

    השוטר לזר אותי ליד איזור תעשיה ברקן. נרשם בדו"ח 136 קמ"ש על כביש של 90. הם חיכו בסוף הירידה בכביש הזה, אגב, תוך כדי חניה על השול הימני ללא אורות בעוד שהם בולטים לתוך הנתיב הימני. חבל שלא צילמתי איך השוטר קופץ לכביש כדי לעצור מכוניות.
  12. fizban

    141 קמ"ש בכביש של 90

    מכיון שאני נוסע היום לבסיס ואם הוא ישלול לי מנהלתית אני אהיה תקוע עם הרכב בבסיס _שזה בשטחים) בלי יכולת להגיע הביתה בסופם. לכן זה יותר מעניין אותי כרגע. לגבי המשפט, אני אקח עורך דין. אם הקצין לא יתחשב בי אני אעביר את העסק לעורך דין באותו היום
  13. fizban

    141 קמ"ש בכביש של 90

    לא שמתי לב שאני במהירות כזו. ועוד היו רכבים שעקפו אותי. בכל מקרה, מה שמעניין אותי כרגע זה רק השלילה המנהלתית מכיון שאני באמצע מילואים.
  14. שלום לכולם. בדרך הביתה מהצבא (מילואים)על כביש 5 (3 נתיבים, גדר הפרדה) לזר אותי שוטר על 141 קמ"ש (136 קמ"ש בדו"ח) וזימן אותי לקצין על מנת להחליט אם אקבל שלילה מנהלתית. (בלי קשר למשפט שזומנתי אליו בעוד 3 חודשים). לא מספיק שאני עושה מילואים כמו כלב אני צריך עכשיו ללכת למשטרה לפני שאני חוזר לבסיס. האם יש אפשרות לבטל את המשפט, בהנחה שלא היו לי עבירות מעולם (8 שנות נהיגה)? האם הקצין יתן לי שלילה מנהלתית (זאת בעוד שאני צריך לחזור לבסיס באותו יום ואני צריך את הרכב)? תודה,
  15. היה הבדל במזג ההאויר?
  16. מזג האויר יכול לשחק תפקיד. עצם העובדה שבאחד מהמכונים השתמשו במאווררים לחיקוי זרימת אויר ובמכון אחר לא עשו זאת יכול להשפיע על הדינמו.
  17. אם כבר, זה underboost...
  18. בשבילך - http://www.psi.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=14312 ו- http://www.psi.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=13846
  19. לי היא נראית כמו 206 מנופחת, או שילוב של 307CC ו-206.
  20. אפשר למצוא S16 ב 35 ולהשתמש ב15 לתיקונים והשלמות. קל יותר למצוא S16 מ-GTI6
  21. עד כמה שידוע לי אין הבדל בשילדה (גם לא בין ה-XSI דור שני) אבל ליביו טוען שה S16 קשיחה יותר. שיא המומנט ב S16 מגיע מוקדם יותר מ GTI 6.
  22. 19.60
  23. 306 GTI6 יכולה לתת לך מה שאתה מחפש. רק תמצא אחת. לך אולי על S16.
  24. תאמיני לי שלא זה מה שישנה את מספר הלקוחות שלהם, או של כל מסלול אחר לצורך העיניין. אבל להחרים תמיד אפשר.
  25. אם הוא היה נוהג על פי עצתך, אלון, תוך חודש הוא כבר לא היה מגיע לשום מסלול בארץ.
×
×
  • תוכן חדש...