Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. הפאסאט נראית לי מצועצעת עם כל הלדים האלו. אבל אין לי נסיון עמה. לפי דעתי, עשה גם השוואה קטנה בין המכוניות שאתה מעוניין בהן ב-"נט קאר" יש לרוני אחלה מנגנון השוואה, אולי זה יעזור לך להחליט. www.netcar.co.il אולי גם תפרט לנו מה אתה דורש מהרכב. אני בטוח שאנשים יוכלו לסייע לך.
  2. ה C5 תהייה מאוד נוחה. אני לא מכיר את השוק שלה. ה 407- נראית יפה אבל אין לי נסיון עליה. הצצתי מתחת למכסה וראיתי שיש לה יופי של מקום לאינטרקולר (אבל זה רק אני, עזוב). נראה לי שאמא שלך תהנה מהפוקוס החדשה. הרכב נראה מפנק. לא יצא לי לנהוג על החדשה. חכה למומחים. יש לי הרגשה שתרגיש נוח ב-206 בגירסה הידנית.
  3. 106 XSI ומעלה 205 GTI 306 XSI דור ראשון. כולן נחשבות לספורטיביות (לא "ספורט"). כולן תעשנה לך בעיות רציניות אם תזניח אותן. כולן שנואות על לוי יצחק. אף אחת מהן לא תשתה דלק אם לא תחייה על הסל"ד הגבוה כל הזמן.
  4. אם היא יפיפיה אז היא בטח 92-95. עם ההונדה שלי עשיתי 1 ל-16 + מזגן במהירות שיוט. אוטומטית. חלפים מקוריים יקרים כמו כל חלק מקורי של יצרן אחר. ביטוח גבוה יחסית, עקב היותה גניבה. אוטו חמוד מאוד, אבל עדיף ידני (שלי היתה 95). מרגיש כמו ספינה בסיבובים אבל נמוך וכיפי. אתה יכול גם לשחק עם הקאמבר שלה + בולמים וקפיצים ולהפוך אותה לקצת יותר יציבה וחדה. קיט טורבו קטן והיא טסה אבל תחליף לגיר ידני קודם. אם היית מבקש ממני לבחור בין ההונדה לרכב הנוכחי שלי, לא הייתי חושב פעמים ובוחר בצרפתייה.
  5. דווקא לי זה עושה חשק להתחרות שוב. מתי יש מפגש קארטינג?
  6. נכון שזה תרגיל יחסי ציבור, אבל לפחות אותת מנכ"ל יחשוב פעמיים לפני שהוא מפרסם תמונות שלו, מתעלל ברכבים. מעניין מה הא חושב עכשיו ומעניין אם כל הסיפור רק יגדיל את מחזור המכירות בחברה שלו, עקב הפירסום.
  7. למה אתה מכליל? יש מכוניות ספורטיביות שמורות בקנאות. אם החלפתי את הבולמים והקפיצים שלי, וחידשתי את כל הפרונט בחלקים מפיזו' ספורט צרפת, אני בהחלט אדרוש מעל המחירון. ומי שקונה מכונית ספורטיבית במחיר הכי זול שהוא יכול למצוא, יאכל אותה כנראה באמינות מפוקפקת.
  8. למה דווקא 5 דלתות, אם אפשר לשאול? אם היית מוכן להוריד את 5 הדלתות, קליאו ספורט היתה ממש מתאימה לך. גם ספורטיבית וגם מהירה. בקשר לשירשור הקודם, לא הבנתי למה דווקא אוקטן 95.
  9. אין בדרך כלל בעיה לקנות באיביי ולא צריך להיות פרופסור לאנגלית בשביל לקנות שם. אתה צריך חשבון ב paypal בשביל שתוכל לשלם עבור רוב הסחורה שם. קנה ממוכרים בעלי פידבק גבוה.
  10. אז אני מוסיף על השאלה שלי. מה ההבדל בין EDL ל LSD והאם LSD נחשב גם ל"גיזמו". האם LSD יעזור לי לצאת מסיבובים יותר מהר והאם באמת יש לו חיסרון בכבישים משובשים?
  11. אז מה בדיוק ההבדל בין EDL ל LSD?
  12. מפת גדישה (אם אתה מתכוון ל compressor map ) לא משתנה על ידי צי'פ. זה משהו שנתון על פי הנתונים הפיזיים של הטורבו. אם כבר, הצ'יפ מעלה גדישה. לפחות איך שאני מבין את זה.
  13. אתה מתכוון ל- http://www.msdignition.com/
  14. ומה אם תפסו מישהו חף מפשע ו/או הכריחו מישהו להודות בגניבה וכורתים לו את הידיים? קצת הגזמת...
  15. איזו חיפושית חמודה. אני מקווה שתצליח לשחזר אותה. בהצלחה.
  16. עשית 300 הקפות בפתח תקוה?
  17. להיות "נורמלים"? למה? נורמלי = משעמם.
  18. נראה אותך עושה 40 הקפות רצוף בפתח תקוה. חוץ מזה, המחיר הוא לתחרות ולא כולם עולים לגמר.
  19. מחפש סעפת יניקה של פיז'ו 406 2000 סמ"ק. זו אותה סעפת כמו של 306 XSI דור שני. אני מחפש את הגירסא המתכתית, לא הפלסטיק. תודה
  20. לא משנה לי. אבל אם בנתניה אז מירוץ ליגה. אני מעדיף ללא קבוצות אלא מרוץ אישי. אבל אם הולכים על קבוצות אני עם דדי, ליביו וגרשון!
  21. להוסיף על דברי שמר, בדור שני לא צריך לפרק את ההגה. יש בוקסה שמשחררת אותו כלפי מטה.
  22. רחוק מדי בשבילי, טורבו. אבל כל הכבוד על המאמץ. אני בעד נתניה ויאשה או רחובות וגרשון.
  23. ליטל, 306 דור שני?
  24. בחיפה יש מסלול טכני יחסית, אבל ההגה מאוד קשה והכיסאות גורמים (לי לפחות) כאבי גב. לפי דעתי רחובות הכי נחמד, לאחר מכן פתח תקוה/נתניה. אפשר גם הרצליה, אבל ההבדלים בקארטים שם יכולים לשגע פיל.
  25. בגלל זה אנחנו מחכים לראות אם מדובר באותה התחנה והאם הוא תבע אותם.
×
×
  • תוכן חדש...