אני חושב שדווקא חוסר סימני הבלימה יכול לנבוע מזה שבאמת יצאת לפניה בפתאומיות (או מערכת ABS יעילה), למרות שאותתת והוא פשוט לא הספיק לבלום. מה שכן, אם הוא היה ב-80 קמ"ש לפי דעתי התאונה היתה יותר חמורה. נראה לי שהוא לא נסע כל כך מהר. אבל כן נראה שהיה חסר סבלנות. לפי הפגיעה מאחור, נראה היה שהיה לו זמן להאט (מה שהוא לא עשה) אחרת הפגיעה היתה יותר בקידמת הרכב.
אבל הכל פה הן השערות בלבד.
אני יודע שאני לא הייתי יוצא לעקיפה אם היה לפני רכב שמאותת שמאלה בכביש הנ"ל, למרות שקורה שאנשים שוכחים את הוינקר לפעמים. אני חושב שהייתי מאט ולאחר מספר שניות מהבהב באורות או צופר לשם הסבת תשומת ליבו של הנהג.