Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. עצוב. ויותר עצוב שהכתובת היתה על הקיר מהרגע שיצאת מהמוסך של דוד שלך. בכל מקרה, בהצלחה במציאת מנוע חדש.
  2. לטעמי, תוריד את הספליטר מהפגוש הקידמי.
  3. ותבעת אותם?
  4. אם הדאנלופ הם SP9000 אז המחיר נראה לי בסדר
  5. שלום, מישהו מכיר את ה hushpower II שלהם? תודה
  6. המשפט הנ"ל זוכה בתחרות ה"קישקוש הגדול של השבוע".
  7. האם יש לך VR6 או 106XSI?
  8. גם mac address אפשר לשנות ללא בעיה.
  9. באתר של גארט הם מבקשים לפנות ל distributors בכל שאלה טכנית. אין להם כתובת מייל לשאלות. דיברתי עם Advanced Tuning Products (שהם אחד מהספקים) והם מאשרים שב 0.86 הטורבו יתן חצי באר ב 2500 סל"ד במנוע 2 ליטר. רציתי עוד חוות דעת. להלן תשובתם: > > Hello, > Im interested in the GT2860RS for my 2 liter engine (121.93CID) I have > checked the compressor map (62 trim, 0.60 a/r) and it looks suitable > for me. The thing is that i want the turbo to kick in (at > 0.5 bar) at 2500 rpm and im not sure which a/r to use for that one. > Can you please direct me to the right specifications of the GT28? > Thanks Gilad Gilad, .86 A/R will give you .5 bar by 2500 rpm on your engine. If you want even quicker spoolup, you can do the optional .64 A/R. We have both in stock to ship. Thanks! ATP
  10. http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT28/GT2860RS_739548_1.htm האם מישהו יודע מה ה boost threshold של הטורבו הנ"ל על מנוע 2 ליטר? בהנחה שה A/R של הטורבינה הוא 0.86. (של המגדש עצמו הוא 0.6, על trim 62) באיזה סל"ד הוא יתן 7 PSI?
  11. אתה חושב שאלפא 33 תהיה יותר אמינה מצרפתיה? לך על 206 XS משנת 99 (נראה לי שזה נכנס לתקציב) ותהיה מרוצה. 206 נחשבת ליותר אמינה משאר הצרפתיות.
  12. אגב, השארתי לך עוד הודעה פרטית.
  13. הבנתי, תודה רבה, מוטי. אני אעשה את החישובים הנדרשים לגבי ה 2-242.
  14. הבעיה איתם זה הגובה שלהם. 23 ס"מ גובה זה מאוד גבולי, אני צריך לבדוק את זה. בכל מקרה, מה שהצעת נראה לי ממש קטן לעומת האינטרקולים הענקיים שאני רואה ברכבים מוגדשים. אתה חושב שזה יעמוד בדרישות הקירור של הטורבו, בהתאם להספק הדרוש?
  15. שלחתי לך הודעה פרטית, מוטי. לגבי הקישור - http://www.turboneticsinc.com/ic_cores.htm מדובר על core assembly 2-247. 710CFM
  16. שלום, האם למישהו יש נסיון עם אינטקולרים של Spearco? במיוחד לגבי Core assembly 2-247. האם ירידת הלחץ מתקבלת על הדעת יחסית למימדים? כנ"ל לגבי האינטרקולר הבא: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/INTERCOOLER-Polished-Turbo-Acura-Prelude-Civic-BM6_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQitemZ8029770823 תודה, גלעד
  17. מוטי, למרות שניסית, עדיין לא הצלחת לכתוב כמוהו...
  18. לא הבנתי כלום, קליאו RSI...
  19. מה זה בשבילך "הנאה מנהיגה"?
  20. איזו אימפרזה הארד קור הוא יכול להשיג ב 50K?
  21. במקרה תאונה סביר להניח שמנגנון פתיחת הדלת יתקע בכל מקרה. אבל החלקה כזו יכולה למשוך בקלות תשומת לב של בוחנים. זה נראה זוועה, לפי דעתי.
  22. אז אל תיסע. לא מומלץ לעבור את ה 80 קמ"ש עם הגלגל הזה.
  23. מה התקציב, שוב? לגבי טורבו: אפשר לארגן איזו "קומבינה" ב 15-20K. אפשר לעשות משהו רציני יותר ב 30-35K.
  24. ליאור, לפי דעתי, מה שכתבת שאתה מבצע זה מספיק. כל מה שבסימן שאלה לא צריך. במיוחד לא הפגושים. אתה תראה כמו קולט. אני מתחנן, אל תעשה זאת!
  25. fizban

    HID Retrofits

    במכס ידפקו לך 50% מס, אלא אם אתה מצליח לשכנע את המוכר להכריז על מחיר מתחת ל 100 דולר (עדיף משהו כמו 45$). על לא דבר.
×
×
  • תוכן חדש...