אתה רק חושב שאתה מאיר יותר טוב מ-6K, אתה כנראה פשוט מאיר גם למעלה (ומסנוור בטירוף) בגלל רפלקטור לא מתאים (כי רפלקטור מקורי אף פעם לא מתאים) ונראה לך שאתה מאיר יותר טוב. הכחול מעייף יותר את העיניים לעומת לבן, שנותן יותר פרטים.
אם לא השוטר הקודם אז השוטר הבא. זה רק עיניין של זמן, מכיוון שאור כחול אינו חוקי, לא במדינתנו ולא בארצות הברית.
הקיט לא משנה את גוון האור אלא רק הנורות. אתה יכול לקנות נורות קסנון של 4.1K ולשים אותם על הקיט הנוכחי. בנורות מעל 6K מוסיפים מתכות שונות על מנת לשנות את צבע האור הנפלט, זה גם מוריד קצת מחיי הנורה אבל לא נורא כל כך.