Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אם אתה נועל גלגלים במכה אחת על ידי לחיצה על הבלמים בחוזקה, הרכב לא יסתחרר, הוא ימשיך בכיוון שאליו הוא נע כמו שק תפוחי אדמה. לא משנה אם חצי על יבש וחצי על רטוב. אם הרכב כבר נמצא בסחרור עצבני אז אני לא יודע מה יקרה.
  2. אתה רק חושב שאתה מאיר יותר טוב מ-6K, אתה כנראה פשוט מאיר גם למעלה (ומסנוור בטירוף) בגלל רפלקטור לא מתאים (כי רפלקטור מקורי אף פעם לא מתאים) ונראה לך שאתה מאיר יותר טוב. הכחול מעייף יותר את העיניים לעומת לבן, שנותן יותר פרטים. אם לא השוטר הקודם אז השוטר הבא. זה רק עיניין של זמן, מכיוון שאור כחול אינו חוקי, לא במדינתנו ולא בארצות הברית. הקיט לא משנה את גוון האור אלא רק הנורות. אתה יכול לקנות נורות קסנון של 4.1K ולשים אותם על הקיט הנוכחי. בנורות מעל 6K מוסיפים מתכות שונות על מנת לשנות את צבע האור הנפלט, זה גם מוריד קצת מחיי הנורה אבל לא נורא כל כך.
  3. דווקא זה מחיר סביר לקיטים של היום. זה בדרך כלל כולל 2 באלאסטים, 2 נורות מותאמות לסוג הנורה המקורית וחוטים מתאימים. מקווה בשבילו שיש אחריות לפחות לשנה על הבאלאסטים. בשביל השקט הנפשי. תמונה של 6K,
  4. 10K מאיר פחות טוב מ 4.1K ו 6K. זה גם מעייף את העיניים. לא מומלץ לשים מעל 6K. גם שוטרים יפתחו עין על העסק ויעיפו אותך מהכביש. אולי כדאי שתקרא את המאמר על קסנון. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55719
  5. נהגתי באוטומט שנתיים. עדיף ידני, בכל מובן. אפשר להרדם בנהיגה עם אוטומט, מרוב שיעמום. ואז מתחילים לעשות דברים שבאמת מסיחים את הדעת.
  6. אני לא רוצה לבאס אותך, אבל הבנאדם למד דבר או שניים במהלך הפרוייקט וזה מה שהכי חשוב. גם יצא לו לא רע בכלל, מאוד סולידי ולא מנופח וצועק. גם הצביעה נראית סבבה.
  7. תראה, ב"מסלולים" זה כל נהג והמכונית שלו. אני מציע שתבואו בשתי מכוניות. כך יהיה לכם יותר זמן תרגול לכל אחד. (המחיר בהתאם). אני לא סגור על איך זה במקומות אחרים. אם אין לך ABS ברכב אז הבלאי לצמיגים יהיה גבוה יותר. בקורס הבסיסי אין יותר מדי החלקות ובדרך כלל משפריצים קצת מים על האספלט לפני תרגול של החלקות או היגוי יתר על מנת לשמור על הצמיג. (וגם כדי להחריף את היגוי היתר).
  8. יש לי הרגשה שאם היית לוחץ באמת בעוצמה על הבלמים לא היית מסתחרר. לחיצה בעוצמה על הבלמים תגרום לרכב להמשיך בדיוק באותו הכיוון (בלי קשר לכיוון הפרונט). כנראה שלחצת מעט על הבלמים, למרות שנראה לך שזה היה חזק) ולכן הרכב נכנס להיגוי יתר חריף (חריף בגלל המים על הגלגל האחורי שגרמו לרכב לאבד אחיזה בזנב עקב העברת המשקל קדימה).
  9. הקוואליר תעמוד יפה בבלימות וגם בהיגוי יתר, תתפלא. פיזיקה היא פיזיקה, לא משנה על איזה רכב אתה נוהג. אם אתה יודע את הפרקטיקה מאחורי העברות משקל זה לא משנה באיזה רכב אתה נוהג. אולי רק קצת בהענה אחורית. לך עם הקוואליר ועם אבא שלך. אני מבטיח שתהנו ותלמדו דבר או שניים.
  10. אין כזה דבר. יש 5 דלתות אוטומטית, 1600, XT. אם אני לא טועה זה אותו מנוע, רק מסורס עם גיר אוטומטי.
  11. היו אינספור שירשורים בנושא. עשה חיפוש ותלמד יותר.
  12. בקיצור גיבסון, כמו ש jink אמר, איש איש וטעמו הוא. על דבר אחד אני ואתה מסכימים וזהו שיפור הנהג. מ-A3, דרך סובארו DL ועד S16... זה הדבר הכי חשוב, מניסיון. אז אני מאחל לך הנאה בקורסים וחזור עם פידבק בשבילנו.
  13. לכן הצעתי לו לדבר עם מישהו שהייתה לו אודי ועבר ל -306.
  14. גיבסון ידידי, אממ, האם אתה נוהג באודי A3 שבתמונה, או בגולף הבתולה שבחתימה? כל זה וגם אוהב פניות? אולי הגיע הזמן להחליף רכב... דבר עם jink.
  15. חוקית, אין אפשרות כזו.
  16. fizban

    מקרה מוזר עם שוטר

    תודה חבר'ה. אגב - התכוונתי, מן הסתם, לניירת. לא לניידת. ליצנים....
  17. ידידה שלי וחבר שלה נעצרו על ידי שוטר (בוחן) בטענה שהם עברו באדום. הם הכחישו והוא לקח את התעודות של החבר, הסתכל בניירות בניידת, החזיר להם את הניידת ואמר להם לבוא למחרת לתחנת משטרה בנתניה ל"שימוע" ו - "שאולי ישללו לו את הרישון ל-30 יום". הוא לא נתן להם שום דו"ח ושום בטיח. אין צורך לומר שהוא התייחס אליהם בצורה מגעילה ובוטה. לפי דעתי הוא סתם זיין להם את השכל (כי הוא יודע שהם באמת לא עברו באדום אלא בכתום) וטיפס עליהם מכיון ששניהם נהגים חדשים. השאלה היא האם הם באמת צריכים לסור לתחנה המשטרה? להזכירכם, הוא לא נתן להם שום דו"ח ביד. תודה
  18. אתה מוזמן להצטרף ל PSI רוני, כבר יש לנו אחת שם. תתחדש.
  19. או שהתמזל מזלך, או שאתה לא מדליק אותן הרבה.
  20. באוטו דיפו כבר לא מוכרים נורות לבנות וגם כך הן היו זבל. לא מכיר את האתר הנ"ל. אם אתה רוצה להשקיע - GT-X 6000K של PIAA. חפש באיביי. בסביבות ה 90 / 100 דולר כולל משלוח.
  21. אבל 3 הגיבו רצוף.
  22. פעם היה באוטו אם. של calefornia boom. מאירות בלבן יפה ויחסית חזקות (לעומת כל שאר הזבל שניסיתי). אני לא יודע אם הם מוכרים עדיין (50 ש"ח לזוג). נשרפה לי נורה בממוצע כל חודשיים. http://autoam.com
  23. אלון, גם אתב ישר לבמה חדשה! הרגת אותי.
  24. רגע, אין קופה? התמונה הראשונה מזכירה לי 206.
  25. הלו אנשים? יונדאי אטוס - זה כמו לדון אותה לגיהנום וגם את כל מי שמניח את מבטו עליה (על המכונית). אופל טיגרה? למה? היא בטח רוצה משהו פרקטי. תכף יציעו לה גם 306 XSI. נראה לי שהפיאסטה יכולה להתאים, אולי גם ה - 206.
×
×
  • תוכן חדש...