Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אם אני קודח חורים בסעפת יניקה, זה יהיה רק בשביל מזרקים נוספים ומערכת ניהול דלק לטורבו. אבל זה רק אני. כל הכבוד על ההשקעה. אני מאחל לך שזה באמת יחסוך לך את מחיר הדלק, במיוחד אם אתה נוסע כל כך הרבה. אנא עדכן אותנו מעת לעת על מצב המערכת ותקלות (אם חס וחלילה תתרחשנה). תודה.
  2. מזל טוב לחתן יום ההולדת.
  3. המלצתי לך היא לחסוך לאחרי הצבא ולקנות רכב יותר חדיש.
  4. מעניין שבגוש דן מתים כל שנה 1000 איש מזיהום אוויר. חבל שלא נלחמים גם בזה.
  5. ממי הבנת את זה?
  6. מפת הצתה של VTI שונה מן הסתם ממפת ההצתה של D16A. מי אמר שהטלטלים.קמשאפטים בנויים לכך? יכול להיות שהמנוע יתחיל לצלצל בסלד"ים מסויימים. אם אני לא טועה D16 זה SOHC ו B16 זה DOHC. ב D16 יש קאמשפט אחד ב B16 יש שניים. המחשב לא נראה לי בנוי לשינוי הזה. אם אתה כבר רוצה לשים צ'יפ (למרות שזה מיותר לאטמוספרי), שים צ'יפ שמתאים למנוע שלך.
  7. מה יעזור לך מחשב של VTI אם אין לך מנוע VTI?
  8. אז למה להתרחק כמו מאש?
  9. לא עדיף לקנות לוח שעונים מוכן כבר?
  10. לא קראת את מה שכתבתי. כבר הטלתי ספק שרכב שסוגר 200 קמ"ש הוא ספורטיבי. אני חוזר שוב, ה 2000 יותר ספורטיבית מה-1600. לא מדבר על קוני שמוני. ב GTS שנסעתי עליה העיצוב היה מיושן כמו כל מכונית מתחילת שנות ה-90. הבנאדם שאל על 1600 וקיבל ממני תגובה. הבעתי את דעתי בתור אחד שנהג על ה 1600 ועל ה-2000 ובתור אחד שנוהג על 306 XSI, אני דבק בדעתי ששתיהן לא משהו. מה שכן,הסליקה רכב יפה, אין מה להגיד.
  11. לא נראה לי. אין פילטר בתאורת לוח השעונים. האדום הוא integrated בפנאל. גם בפיז'ו של עופר אי אפשר לשנות את התאורה על ידי החלפת פנאל או נורות. הפילטר בתמונה הוא של תאורת שעון הזמן והטמפרטורה. צריך לוח שעונים aftermarket.
  12. בכל מקרה אם תדחוס גז ואויר למדחס טורבו, סביר להניח שהוא יפוצץ את התערובת. אין שום סיבה לעשות זאת כשיש מערכת ניהול מנוע ממוחשבת ברכב. האויר מגיע דחוס ומערכת הניהול מוסיפה את כמות הדלק הנדרשת.
  13. זה אומר שהיא ספורטיבית?
  14. ה GTS יותר ספורטיבית מה 1600. נהגתי בשתיהן. ה-1600 הרגישה כמו משפחתית.
  15. אני מבטיח לך ששנתון 92 2000 סמ"ק לא היה שווה כך גם לפני שנה. הרכב לא ספורטיבי בעליל, נוסע כמו משפחתית לכל דבר. הוא גם נראה מיושן מבפנים. לפותח השירשור - רוצה פוזה? קנה סליקה 1600 במצב טוב, עשה לה שיפוץ כללי וגמרנו. רק אל תצבע אותה בוורוד כמו שעשו לסליקה 1600 בכפר סבא, והשאירו אותה עם ג'נטים 13 אינץ', עם בודיקיט של קמרו או משהו בסיגנון רקטת קסאם. אני אישית מעדיף בחורות שאוהבות צרפתיות.
  16. אני בזמנו בדקתי אחת, אדומה מייבוא אישי. הרכב חלש. נראה ספורטיבי אבל הוא לא. יש בארץ את דגמי ה GTS שהם 140 כ"ס ו 2000 סמ"ק, גם אלו מ 92-93 אם אני לא טועה. נהגתי על אחת כזו, לא התלהבתי במיוחד, למרות שהאוטו נראה ממש יפה, במיוחד עם ג'נטים גדולים ויפים. אם בפוזה חפצה נפשך, לך על ה 1600 (אני חושב שיש רק ידניות), תאשר לה ג'נטים גדולים יותר וטפל יפה בצבע ויש לך מגנט תשומת לב וגם כזה שלא גניב. בדוק את מנגנון הפנסים. לגבי אמינות אני לא ממש יודע. אני לא חושב שאלו אותם מכלולי הקורולה. אם אתה רוצה כוח ו/או התנהגות, זה לא הרכב בשבילך.
  17. אולי השרייד רגישה לקרינה.
  18. עשיתי פעם את אותה טעות כמוך, קיבלתי את החשבון תוך שבוע וחצי ושילמתי בטלפון ללא כל בעיה.
  19. לפי דעתי זו קונספירציה של הממשלה. הממשלה משכנעת את היבואנים להביא רכבים אוטומטים. רכב אוטומטי צורך יותר דלק והממשלה מרוויחה יותר כסף. כל הכבוד על הכתבה, ג'רמי. נתראה במפגש PSI, בקארטינג או בג'מיקאנה הבאה.
  20. מזדה 3 רואים בכל חור. עוד חודשייים היא לא תעניין אף אחד (או אחת). סיאט ליאון חדשה בדגם הטורבו כבר לא נמכרת בארץ, לפי דעתי. האם אתה חייב משפחתית חדשה? אולי אפשר להשיג רנו קליאו ספורט בת שנה או שתיים. 172 כ"ס וגם אופי.
  21. fizban

    פיג'ו 306 xsi

    אין כמו מפגש של PSI כדי לשמוע חוות דעת על XSI.
  22. jinky, אז עוברים ל- 195/50/15
  23. fizban

    מחירי הדלק מרקיעי שחקים!!!

    כנראה שהמושחתים הם לא מטומטמים, אה? ברוך הבא לקפיטליזם.
  24. סבון כלים זה סבון לכלים, לא?
  25. וכדי לעשות את זה אמיתי, העבר בעלות מעצמך לעצמך בדואר. אני בטוח שישמחו לקחת ממך כסף. וברצינות, אם אתה לא יכול להסתדר בלי רכב, שכור לך רכב לחודש וחפש בנחת.
×
×
  • תוכן חדש...