אני בזמנו בדקתי אחת, אדומה מייבוא אישי. הרכב חלש. נראה ספורטיבי אבל הוא לא.
יש בארץ את דגמי ה GTS שהם 140 כ"ס ו 2000 סמ"ק, גם אלו מ 92-93 אם אני לא טועה. נהגתי על אחת כזו, לא התלהבתי במיוחד, למרות שהאוטו נראה ממש יפה, במיוחד עם ג'נטים גדולים ויפים.
אם בפוזה חפצה נפשך, לך על ה 1600 (אני חושב שיש רק ידניות), תאשר לה ג'נטים גדולים יותר וטפל יפה בצבע ויש לך מגנט תשומת לב וגם כזה שלא גניב.
בדוק את מנגנון הפנסים. לגבי אמינות אני לא ממש יודע. אני לא חושב שאלו אותם מכלולי הקורולה.
אם אתה רוצה כוח ו/או התנהגות, זה לא הרכב בשבילך.