Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. מסכים עם אופיר. האמת שאני מתעסק רק עם סינטטי ומחליף כל 10K. מעניין איזה אוטו יש למוכר ההוא ומה מצבו.
  2. כן. כי הוא רוצה מראה ספורטיבי, כולה 1000 שקל. זניח. קולט תתנהג קצת יותר טוב מהלאנסר, אין לה סרח עודף מאחור.
  3. עדיף בלי תחת. הוא רוצה אוטו דמוי ספורטיבי, לא? קולט לפחות נראית ספורטיבית משהו. לאנסר בכלל לא.
  4. אה, סליחה. תהנה.
  5. התכוונת ל 55K. ש"ח (?) הונדה סיויק משנת 97 נכנסת לתקציבך. אם תקפיד על טיפולים בזמן היא תהיה אמינה. יש גם הרבה למכירה בשוק. יש מקום גם מאחור. 4 חלונות חשמל. לא יודע כמה היא בטיחותית (2 כריות אוויר + ABS) אבל זה לא הופיע בדרישות שלך.
  6. תתחדש. חבל שלא שאלת ב PSI לפני הקניה.
  7. זב מופיע תחת ליקויים בעלי משמעות נמוכה כי זה בעל משמעות נמוכה. זה קצה שילדה, לא שילדה.
  8. מסכים, נראה לי שקולט תתאים לך. אני רק לא בטוח שיש בתקציב כזה.
  9. 20 מטליות גדולות שאפשר לחלק כל אחת ל -4 עם מספריים. בקרוב פרוייקט מצולם על מריחת ווקס עם כל הפרטים.
  10. חולצה ישנה אף פעם לא תעשה את העבודה כמו מטליות. המטליות שאני מדבר עליהם עולות 12 ש"ח לחבילה ענקית שמספיקה לווקס פעם בחודש למשך 10 חודשים. למען השם, תפסיקו לחסןך לי חצאי אגורות על הרכב!
  11. להלן שלבי מריחת ווקס לתוצאות מקסימליות. (לא ספריי אלא הנוזל הרגיל של טרטל). א. קונים כ- 10 עד 12 מטליות רכות. ב. שוטפים את הרכב בצל, מיבשים עם ג'ילדה. ג. מנערים את בקבוק הווקס על מנת להכין אותו לעבודה. ד. מחלקים את הרכב לכמה איזורים. אצלי אני מחלק אותו ל- צד ימין (1), שמאל (2), גג + תחת (3), מכסה מנוע ופגוש קידמי (4). עובדים על כל איזור בנפרד. ה. מורחים את הווקס בתנועות סיבובית בעזרת אחת המטליות שקניתם (יבשה) על האיזור בטיפול. מחכים 3-5 דקות ליבוש הווקס (בארץ החמה שלנו זה מספיק) ומשתמשים במטלית חדשה על מנת לנקות את שאריות הווקס שנשארו מהאיזור. ו. חוזרים על הסעיף הקודם על כל איזור. יש להשתמש במטלית חדשה לכל מריחה או ניגוב (כלומר, 8-10 מטליות). ז. בוחנים את הרכב על מנת לאתר שאריות ווקס ולהסיר אותן. עדיף לעשות ווקס במשך היום ולא בלילה כי הלחות בלילה מפריעה לווקס להתייבש ונשארים סימנים. שימו לב שיש ווקס לצבע מטאלי (בקבוק כחול) ווקס לצבע רגיל (בקבוק ירוק) מובטחת לכם תוצאה כמו בתמונה המצורפת... בהצלחה.
  12. התכוונת - סע!
  13. למה שיפתחו לך את הקארט אם אין לך רישיון וגם לא מכירים אותך?
  14. יש ועוד איך. במיוחד הצרפתיות. הגג שלי צבוע ואני גאה בזה.
  15. פעם ראשונה שלי היתה 26.9 פעם שניה 26.1 הזמן הכי טוב שלי הוא 25.59 כמה נשאר לי להגיע אליך, גרשון?
  16. כל הסימולטורים האלו קיימים במדינות אחרות? האם שם יש יותר תאונות דרכים או מספר דומה למספר בארץ? הכל מתחיל מתרבות הנהיגה.
  17. fizban

    עברתי טסט!!!

    לא הבנת אותי נכון, אני דווקא הגנתי עליך. http://www.maslulim.co.il או "אלטרנטיבי". יש גם עוד.
  18. בהמשך לדבריו של שמר, מספיק שתהיינה ניידות ליד גני ילדים או צמתים עמוסים שידוע שנוהגים שם לגנוב רמזורים כדי להרתיע נהגים מלעשות עבירות כאלו, בלי להכניס שקל למדינה. אוטופיה. קורה לא אחת שאני מתאים את מהירות הנסיעה שלי באיילון לשאר הרכבים ופתאום אני קולט שאני ב-140. אז מה, לתת דוחות ל 1000 מכוניות? ברור שמשהו בחוק לא הגיוני. בחברה של קניבלים יהיה מוזר למצוא חוק שאוסר על אכילת בני אדם, לא?
  19. אני כל חודש.
  20. האמת שאני בעד לכרות ידיים לגנבי רכב.
  21. ליגה לאומית? זה לא מחמיא לבימר.
  22. כולם התייחסו לשירשור שלך. אפשר לעשות משהו אחר. כל מי שעובר עבירה, גזר דינו מוות. מובטח לך שכמות הפשע תרד ל-0. החיים יהיו טובים יותר לכולם. אבל מה, איפה הזכויות? האכיפה שאתה מציע היא מטורפת ומתאימה לרובוטים. אתה מוזמן לעבור לשוויץ הפתרון הוא בחינוך של נהגים ולא באכיפה אגריסיבית של כל החוקים.
  23. fizban

    עברתי טסט!!!

    מה כולם יורדים עליו? נסע 155 קמ"ש בכביש 6, שהיה ריק. היסטריה. כל קוף יכול לנסוע מהר בישורת. וכל נהג ממוצע יאבד שליטה גם במהירות נמוכה יותר (וחוקית) במצב חירום. כל עוד שתיסע בחוכמה ובהתאם לתנועה יהיה בסדר (אבל יכול להיות יקר וכואב אם יתפסו אותך). אל תשכח שאתה נהג חדש. מומלץ קורס נהיגה מתקדמת, לא בשביל לנסוע מהר יותר, אלא כדי שתדע לשלוט יותר טוב ברכב.
  24. ידידי הנהג הרגוע, האם אתה נוהג לצרוב דיסקים? להוריד משחקים באימיול? לעבוד שחור? לשלם במזומן בלי קבלה? חוק זה חוק, לא?
  25. ההודעה הראשונה פשוט דרשה את הצחוקיה...
×
×
  • תוכן חדש...