להלן שלבי מריחת ווקס לתוצאות מקסימליות. (לא ספריי אלא הנוזל הרגיל של טרטל).
א. קונים כ- 10 עד 12 מטליות רכות.
ב. שוטפים את הרכב בצל, מיבשים עם ג'ילדה.
ג. מנערים את בקבוק הווקס על מנת להכין אותו לעבודה.
ד. מחלקים את הרכב לכמה איזורים. אצלי אני מחלק אותו ל- צד ימין (1), שמאל (2), גג + תחת (3), מכסה מנוע ופגוש קידמי (4). עובדים על כל איזור בנפרד.
ה. מורחים את הווקס בתנועות סיבובית בעזרת אחת המטליות שקניתם (יבשה) על האיזור בטיפול. מחכים 3-5 דקות ליבוש הווקס (בארץ החמה שלנו זה מספיק) ומשתמשים במטלית חדשה על מנת לנקות את שאריות הווקס שנשארו מהאיזור.
ו. חוזרים על הסעיף הקודם על כל איזור. יש להשתמש במטלית חדשה לכל מריחה או ניגוב (כלומר, 8-10 מטליות).
ז. בוחנים את הרכב על מנת לאתר שאריות ווקס ולהסיר אותן.
עדיף לעשות ווקס במשך היום ולא בלילה כי הלחות בלילה מפריעה לווקס להתייבש ונשארים סימנים.
שימו לב שיש ווקס לצבע מטאלי (בקבוק כחול) ווקס לצבע רגיל (בקבוק ירוק)
מובטחת לכם תוצאה כמו בתמונה המצורפת...
בהצלחה.