מזל, זה לא הייתי אני...
וברצינות עכשיו,
הרבה נהגים מתפרעים, ללא קשר לספורטיביות (למרות שאני נוטה להסכים עם שמר בעיניין).
יש נהגים שלא מתפרעים אבל לא מצייתים לחוקים (כמו נסיעה בימין, איתותים). רב הנהגים מאותתים ביחד עם מעבר הנתיב או בככל לא (אחרת אף אחד לא יתן לך להכנס).
איך אנחנו יכולים בכלל להשפיע על תרבות הנהיגה בארץ?
ומסר לנהג ברכב הכחול שאמש המשיך ישר בצומת T בכפר סבא ונכנס במכונית חונה, נסע רוורס ופשוט המשיך לנסוע:
אם רק הייתי רואה את מספר הרכב שלך, תאמין לי שהייתי משאיר יופי של פתק לבעל הרכב...