Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. במיוחד צריך לעלות את הקנס על ציפצופים מיותרים.
  2. נסה את המחלקה הטכנית של אופל. לגבי הנורות, אני מציע לך לשאול את fireball מהפורום.
  3. יכול להיות שמחשב הרכב מעשיר את תערובת באופן קבוע ולכן אתה מריח ריח דלק. זה מורגש בעיקר בעת נסיעה ברוורס (לפחות אצלי, כשהמנוע עדיין קר). שווה אולי ללכת לבדיקה.
  4. לנורות אין קונדום. יש להן בית נורה. בכל מקרה אל תחליף ללדים מכיון שהאור שלהם הוא כיווני ולא מפוזר ולא תראה יותר מדי (אלא אם אתה רוכש נרות wedge). אני מציע לך לשאול חשמלאי רכב. זה לא עולה כסף. זה בטח 2W.
  5. וקבלות הוא יחלק? עשה לי טובה, העסק הזה יהיה שחור יותר מהאספלט שאתה נוסע עליו. בחיים לא הייתי משלם כסף, ועוד כל כך הרבה כסף בשביל רייסים. למשטרה לא תהיה שום בעיה להוציא צו. אם הייתי פותח בית זונות אצלי בחצר אתה חושב שהמשטרה לא היתה עושה כלום כי זה שטח פרטי? אישור עסק הוא בחיים לא יקבל..
  6. מזל, זה לא הייתי אני... וברצינות עכשיו, הרבה נהגים מתפרעים, ללא קשר לספורטיביות (למרות שאני נוטה להסכים עם שמר בעיניין). יש נהגים שלא מתפרעים אבל לא מצייתים לחוקים (כמו נסיעה בימין, איתותים). רב הנהגים מאותתים ביחד עם מעבר הנתיב או בככל לא (אחרת אף אחד לא יתן לך להכנס). איך אנחנו יכולים בכלל להשפיע על תרבות הנהיגה בארץ? ומסר לנהג ברכב הכחול שאמש המשיך ישר בצומת T בכפר סבא ונכנס במכונית חונה, נסע רוורס ופשוט המשיך לנסוע: אם רק הייתי רואה את מספר הרכב שלך, תאמין לי שהייתי משאיר יופי של פתק לבעל הרכב...
  7. אני לא מאמין. פוסט שלם שבו מוזכרות המילים "דשבורד" ו "205" ואף אחד לא זרק בדיחה בעיניין.
  8. fizban

    ממטולה עד אילת בקארטינג

    לפי דעתי זה אחלה קמפיין למען שיפור תשתיות הכבישים. בהצלחה!
  9. מה זה הכינוי הזה? התחפשת לכבוד פורים?
  10. מי אמר שהוא הוציא אותם שקרנים ו/או רמאים. כבר בסוף התחרות שמעתי שכנראה אין את הפרס שהובטח. אני לא יודע אשמת מי זה אבל אנחנו בכלל לא צריכים להתעסק עם זה. הפרס היה צריך להנתן כמה שיותר מהר, ללא עיכובים. מגזין "אוטו" קיבלו פירסום עקב ההצהרה שלהם, על פירסום משלמים. איך אתה היית נוהג במקרה הנ"ל?
  11. fizban

    "רשיון מירוץ לקארטינג"

    אחלה אחיזה.
  12. קליאו ספורט V6. הבחירה שלי.
  13. עובדה.
  14. היתרון, אם היה, התבטל ברגע שנכנסו לקבוצות האחרות נהגי ליגה + ילדים שנוהגים מצויין ושוקלים 30 ק"ג. סה"כ היו 2 מרוצי ליגה פנימית של PSI עד כה, כשהשני נערך שבוע לאחר התחרות ברחובות. אולי יש לנו יתרון כי אנחנו יודעים להסתובב.
  15. סיויק היא יחידה שנראית ספורטיבית וגם אמינה. כמו שאמרתי, rodon, סיוי קאפשר לקנות ב 30 אף ולהשקיע עוד 20 אלף בלייחד אותה...
  16. מסכים עם ליביו. גלעד, שהשתתף.
  17. fizban

    "רשיון מירוץ לקארטינג"

    למשקל שלך יש יתרונות וחסרונות. 27.5 עם קארט פתוח אני מניח. אתה יכול להוריד עוד שניה לפחות עם קצת הכוונה. חוץ מקו נכון יש גם חוקי מירוץ, עקיפות.
  18. fizban

    "רשיון מירוץ לקארטינג"

    כמה אתה עושה בהרצליה? יכול להיות שתצליח להוריד הרבה יותר מחצי שניה. אני מציע לך גם להגיע למרוצי הליגה של PSI, ככלות הכל, יש לך 406. כמו שאמרו כבר, זו לא שעה וחצי נסיעה אלא בעיקר לימודים. בזמן המקצים המדריך יזהה את הטעויות שלך ויעזור לך לתקן אותם. האם כדאי? רק אם אתה אוהב קארטינג ומעדיף לנסוע על קארטים לא מסורסים.
  19. אתה לא צריך ספורטיבית, רק שתראה כך. סיויק ESI תתאים לך. אולי אפילו האצ'בק. יש הרבה כאלו למכירה בשוק, זולות יחסית (שנתון 92-95) ובכסף שנשאר תוכל לקנות ג'נטים מנצנצים ולצבוע את הרכב בצבע מעניין.
  20. אני לא מאמין... היה טוב אילו מוסך אלכסנדר היה שוכר מורה פרטי ללשון לבעל הרכב. 1600 עם כל כך הרבה שיפצורים (ו - 120 כוחות סוס). אני לא שולל שיפורי יופי אבל פה, כל המוסיף גורע. והקצפת - בולמים של מונרו! והדובדבן שבקצפת - מוט ייצוב ל "עיצוב" מכסה המנוע. באותו מחיר קונים GT עם פי 2 כוח ובלי להוציא לגנבים את העיניים. אם הייתי מקבל שקל על כל סימן קריאה מיותר שם הייתי קונה לי כבר GTI6. טוב, די. אני אפסיק. בהצלחה למוכר.
  21. אם הייתי צריך לאשר משהו בקומבינה, הייתי כבר עולה ל 16. תתחדש.
  22. אני לא מסכים איתך, יוסי. בשלושת הקורסים שהייתי בהם, היו עימי אנשים מבוגרים שקיבלו את הקורס כמתנה מילדיהם או מבנות זוגיהם. הם נהנו, למדו דבר או שניים ואפילו הודו בכך. העיניין מזכיר לי את המזדה MPV (של גבר מבוגר ואישתו) שעשתה תירגולים של היגוי יתר בקורס האחרון.
  23. לגבי OMP, מבחינת הדיסקים, אלו הם באמת מוצרים מצד שלישי. כלומר, כמו שמוטי אמר, אין להם מפעל משלהם אלא חברה עלומת שם מייצרת להם את הדיסקים ו OMP מדביקים את התווית עם השם שלהם על הדיסקים. לא ניסיתי אז אני לא יכול להגיד דבר לגבי האיכות. אני יודע שאישית הייתי הולך על חברה שיש לה מפעל משלה, כמו tar-ox או red.dot (אני בטוח של-tar ox יש מפעל משלהם וכמעט בטוח לגבי red.dot).
×
×
  • תוכן חדש...