אני חושב שעם קצת בקשיש אפשר לעשות הכל. תלוי עד כמה אתה רציני.
זו הבאסה במדינה הזאת. מוטי, מה אתה מצפה ממדינה שבה מורידים לך את הרכב מהכביש בגלל דוושות אלומיניום?
אם אני לא טועה, ההונדה סיויק של אלי ממקס פאוור בעלת מנוע 1.8 של אינטגרה. שאל אותו איך הוא אישר. (וזה עוד בלי קשר לטורבו).
אגב - זה שהמוסך מורשה לא אומר שהם הסמכות בעיניין.
racepak, מה עם פרלוד? לחזקה יש 195 כוחות סוס אם אני לא טועה.