Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. fizban

    קסנון- חווית נהיגה אחרת

    כי הפנסים קובעים כמה אפקט זוהר יהיה לך. זה תלוי בפנסים לפי סוגי הרכב. אין כרגע קיט חוקי, רק מערכת מקורית מהיצרן. ב-2000 ש"ח אתה יכול לקנות קיט מהמזרח (שאומנם ישתמש אולי בנורות פיליפס אבל זה לא מה שקובע).
  2. לא צוחק. "שינוי מבנה" - נקבע על ידי בוחן תנועה. יצויין כי זה לא קרה לי אישית.
  3. אז איך הוא עובר טסט? פרלוד בארץ היא טיפטרוניק - וזה אכן באסה אבל בטוח אפשר לייבא אחד ידני ונחמד. לא?
  4. אני חושב שעם קצת בקשיש אפשר לעשות הכל. תלוי עד כמה אתה רציני. זו הבאסה במדינה הזאת. מוטי, מה אתה מצפה ממדינה שבה מורידים לך את הרכב מהכביש בגלל דוושות אלומיניום? אם אני לא טועה, ההונדה סיויק של אלי ממקס פאוור בעלת מנוע 1.8 של אינטגרה. שאל אותו איך הוא אישר. (וזה עוד בלי קשר לטורבו). אגב - זה שהמוסך מורשה לא אומר שהם הסמכות בעיניין. racepak, מה עם פרלוד? לחזקה יש 195 כוחות סוס אם אני לא טועה.
  5. תכף יגידו גם שבולמי קוני וקפיצי אייבך גם לא מומלצים להתקנה.
  6. fizban

    קסנון- חווית נהיגה אחרת

    קראת את ה"מדריך לקסנון"?
  7. fizban

    קסנון- חווית נהיגה אחרת

    H4 מאירה ב 1500lm D2S 4100K מאירה ב 3200lm איפה אתה רואה פה פי 5?
  8. fizban

    קסנון- חווית נהיגה אחרת

    רפלקטור שלא בנוי לעבודה עם נורות קסנון מסנוור תחת!
  9. fizban

    קסנון- חווית נהיגה אחרת

    לא בהכרח.
  10. fizban

    קסנון- חווית נהיגה אחרת

    נו באמת: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=55719
  11. מוטי, אני דווקא חושב שעדיף שאנשים ידעו מה הסכנות שאורבות בדרך, לא? לפעמים זה יכול לקרות לא בכוונה.
  12. עם ההונדה (כשהיה מורכב עליה CAI) לא הייתי מעיז להסתובב בעיר כשיורד גשם. באמת מוזר שהוא לא גמר מנוע ומים הגיעו לפלגים. אולי המנוע שלו יודע לעבוד עם מים במקום אויר?
  13. גם אני מתעצבן מהקטע עם נהגים עבריינים אבל מה היית אומר אם כל פעם שהיית עוקף מישהו מימין (כי הוא זחל בשמאלי) היו מצלמים אותך ושולחים למשטרה? לכל מטבע יש 2 צדדים ועדיף לתת למשטרע לטפל בכך, למרות שהם מעדיפים להתרכז בלתפוס "ממהרים". יסלח לי בעל הרנו 5. אולי היא שדה מטורפת, אבל היא פשוט נראית כמו גרוטאה על 3 גלגלים.
  14. ואיך בדיוק הגעת למסקנה הזאת? אמור זאת ל- AEM ו K&N פילטר אויר בתוך תא המנוע, אם לא מורכב טוב, יכול גם לגרוע מהביצועים. הבעיה היחידה בפילטר מאחורי הבאמפר היא שזה כאב ראש לנקות אותו.
  15. אני מודע לעובדה ש AEM CAI כולל צינור מבודד, זו היתה אחת הסיבות לקניה וכמו כן היתה ההמלצה שלהם לא להכנס לשלוליות של 30 ס"מ ומעלה (כי הפילטר מאחורי הבאמפר) היתה לי הונדה סיויק, לצערי היא נגנבה.
  16. רציתי רק להוסיף שבמערכת יניקה מקורית יש משתיקי קול, דבר שמפריע מעט ליניקת האויר. היה לי CAI של AEM בהונדה. אכן, בידוד זה דבר חשוב מאוד מכיון שהאויר יכול להתחמם מהרגע שהוא נכנס דרך הפילטר ועד שהוא מגיע למנוע. מוטי, אני מחכה בקוצר רוח למידע אודות מגן החום.
  17. האוטו אכן אמין. אצלי הוא נטה להתחממות אחרי נסיעה חזקה במיוחד. כמו שאמרו - אם הבנאדם שיקר אז לא שווה להתעסק איתו. סיויק שלא עברה טיפולים בזמן תעשה בעיות. (האמת שזה נכון לגבי כל אוטו) שנת 95 - בדוק שהוחלף כבר חיישן חמצן, בולמים (אולי הם כבר גמורים). בדוק תרמוסטט. סביר להניח שהדוד האחורי + האמצעי יהיו כבר רקובים. עוד מחלה של סיויק היא הפגוש האחורי שנוטה להיות "קצת משוחרר" וזה נראה לא יפה. דע שהמזגן יחסית חלש בדגמים הנ"ל. ביטוח יחסית גבוה מכיון שגם הערבים אוהבים אותו. בהצלחה.
  18. צודק צביקה. טעיתי, סליחה. ראיתי שיש דרגון 95 ו-98.
  19. fizban

    C4 VTS לראשונה בישראל

    אה, רציתם גם יתרונות?
  20. fizban

    C4 VTS לראשונה בישראל

    זכותך המלאה לחשוב כך. אבל מה, עדיף מכונית שנראית כמו מזדה לנטיס?
  21. fizban

    C4 VTS לראשונה בישראל

    גרמניה עם הגה לא מתקשר? בטח גולף.
  22. :roflmao: אז מה שאתם אומרים זה שעדיף לתדלק ב-95?
  23. fizban

    C4 VTS לראשונה בישראל

    לגיטימי לחלוטין. זה כמו מישהו שקונה טריביון, או הונדה פרלוד. בניגוד לנשים, אפשר למכור אם מתאכזבים או נמאס.
  24. fizban

    C4 VTS לראשונה בישראל

    אולי סוף סוף נראה אותך במפגש?
  25. קצת יותר מ-25K סה"כ.
×
×
  • תוכן חדש...