האוטו תענוג ואני מבסוט ממנו מאוד. הבעיה היא שכשמזיזים את המושב קדימה בכדי להכניס נוסעים למושב האחורי הוא לא נתפס בחזרה אלא רק בנקודה הכי אחורית שלו. אמרו לי שיש למושב זיכרון לאיפה הוא חוזר. מישהו פה יודע איך מכוונים את הזיכרון הזה?
אני מקווה שזאת לא שאלה אידיוטית מדי לפורום הזה תודה