Moshe c
-
הודעות
1,577 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Moshe c
-
איכשהו הצלחתי לשבור בולם בסקודה קודיאק שלי ויש לי כמה שאלות...
Moshe c פרסם הודעה בנושא של ni4ni בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אישית לא הייתי רוצה לפרנס מוסך כזה. אם אכן הרכב לא במצב נסיעה, מציע שתשקול ברצינות גרירה למוסך אחר. אני מניח שהמוסך שבו תחליט לבצע את העבודה יוכל לארגן גרר במחיר שיעשה שכל. -
התלבטות לגבי "ניקוי" מנוע באיוניק 2017
Moshe c פרסם הודעה בנושא של fire121 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לפי החישובים שעשית, צריכת הדלק היא בסדר גמור לדגם ולכן אין מה לתקן. המקור ל"בעיה" היא כנראה אכן נסיעות קצרות ורגל כבדה על הגז שזה קורה בכל רכב, אז הכל בסדר. אם אתה רוצה להיות בטוח בנתונים, תגדיל את טווח הבדיקה לנסיעות נוספות אבל ע"פ מה שציינת כנראה שאין צורך. -
איכשהו הצלחתי לשבור בולם בסקודה קודיאק שלי ויש לי כמה שאלות...
Moshe c פרסם הודעה בנושא של ni4ni בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מציע שתבקש ממשה חלפים הפנייה למוסך להתקנה. תברר עלות התקנה ורק אז תפנה למוסך שהרכב נמצא בו כך שאם יעקמו פנים, פשוט תוציא את הרכב. לדעתי מורשה יבואן זו אינה ערובה לאיכות העבודה ואני לא חושב שהפניה ממשה חלפים תהיה באיכות פחותה מאיכות העבודה במורשה יבואן. אני לא יודע מאיזה איזור אתה, אבל כיוון פרונט הסרן מרחובות לדעתי אמין, מקצועי ועם מחירים מצויינים. סיכוי טוב שיוכל לספק גם את הבולמים במחיר טוב כך שיתכן שתיחסך ממך גם ההתעסקות עם הרכישה העצמית. -
איכשהו הצלחתי לשבור בולם בסקודה קודיאק שלי ויש לי כמה שאלות...
Moshe c פרסם הודעה בנושא של ni4ni בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מדובר ברכב יחסית עממי עם נסועה מנהלתית. במקומך הייתי מחליף שני בולמים חליפיים ללא קפיצים אלא אם בבדיקה ויזואלית נראה כי קפיץ נפגע. בודק אצל משה חלפים ואם אין לו ממשיך הלאה לחנות אחרת ומבקש ממוכר החלף הפניה למוסך שיבצע את ההרכבה. במחיר המתאים, לא הייתי פוסל אפילו רכישה מפירוק של בולם אחד בלבד עם מקט זהה, אם תבחר כך ותרגיש שינוי בהתנהגות הרכב, תתיחס לזה כאל גלגל חלופי שיש לך מעט זמן למצוא אלטרנטיבה. לו היה מדובר ברכב ספורט / יוקרה, הצעתי הייתה שונה. -
במחיר מבצע שהיה לאחרונה לפאביה חדשה מהיבואן, 115k, לדעתי מדובר בעסקה מאוד מעניינת.
-
הם עובדים לא רק עם רכבי יוקרה והמחירים שלהם הוגנים ביחס לתמורה. אתה מבקש עבודה שרוב רובם של הפחחים לא יודעים / רוצים להתעסק, לכן, אם תרצה עבודה איכותית, לא תהיה לך ברירה אלא לשלם עליה.
- 5 תגובות
-
- 4
-
-
-
תפרק את הקיים ותיגש עם זה לחנות כך שתוכל למדוד פיזית. לחילופין, אם המגב עצמו עדיין תקין ושלם, תרכוש מעלי אקספרס, מנסיוני חנות erick's wiper איכותי, את הגומי בלבד במידה גדולה יותר ותחתוך לפי הקיים.
- 4 תגובות
-
- 1
-
-
לא באזור שציינת, אבל תבדוק עם מוסך נבעה מרחובות. הם נוהגים לעשות עבודה איכותית. המחיר כמובן בהתאם.
-
לפני 6 שנים בערך הזמנתי מעלי כעשר צמודי תקרה. כולם ללא יוצא מן הכלל עדיין עובדים בצורה תקינה. כיום המחירים בעלי למוצרים דומים / זהים עלו משמעותית, בערך פי 3 מהרכישה ההיא. לכן לדעתי זה כבר לא כ"כ משתלם ועדיף כבר להזמין בארץ. מציע שתבדוק את חשמל ניסני מתײא. יש להם מבחר גדול ומחירים סבירים מאוד, תוכל גם להתקשר ולקבל ייעוץ.
-
תרכוש סופר 7 ותמצא כמה דקות. אם הראדר לא תקול ויש צורך רק לאבטח אותו למקום, זה מדהים שהציעו החלפה מלאה.
- 3 תגובות
-
- 2
-
-
רכב חדש לטווח ארוך להורים מבוגרים שמרנים (או בקיצור מאזדה נגד סובארו נגד סוזוקי)
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Doron_Z בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מציע שתבדוק בכמה ניתן לרכוש היום לקסוס LBX. תנסה לקבל הצעה כמה זה בנטו, לאחר ההנחה על המיסים כדי לראות מה ההפרש בפועל. אגב, היברידית. -
אם אין נזילה לתוך האסלה, תחליף את גומי האטימה הפנימי - אטם מצוף, הוא עגול ללא חור אמצעי ואם זה לא יעזור תחליף את כל המנגנון הפנימי. מים לא יכולים לנזול אלא לתוך האסלה, אין ניקוז אחר.
- 5 תגובות
-
- 2
-
-
-
אתה נשמע בחור צעיר, מציע לך לא למכור לאביך את הרכב גם מהסיבה שלא עושים עסקים עם משפחה / חברים וגם כי יש סיכוי טוב שאביך לא יהנה מהרכב. יש פער לא קטן במחיר בין הרכב הנוכחי שלך לקורולה חדשה. אם אכן אתה בחור צעיר ואם אין ברשותך עודף כסף, נראה לי שזו קפיצה גדולה מידי עבורך ולכן מציע לך להתקדם לאט יותר. תבדוק עלויות מקיף לקורולה לפני שאתה בכלל שוקל לקנות כזו. יש סיכוי טוב מאוד שאומנם תקבל אמינות, אבל תוציא את הכסף על הביטוח בנוסף לסכום העצום לטעמי על מחיר הרכב. אתה כנראה לא צריך רכב גדול, מה רע ברכב יפני קוריאני משנתון קודם, 2020 לדוגמא, למה לשים כ"כ הרבה כסף על רכב, למה לא לקנות בסכום נמוך יותר ואת היתרה תשקיע בפוליסת חיסכון לדוגמא. בנוסף, הנסועה הצפויה שלך לא קטנה, אולי בכלל תשקול רכב חשמלי, דופנג בוקס יד שניה לדוגמא יכולה אולי להתאים לך? לסיכום, אולי תציין כאן צרכים ותקבל הצעות שיכול ויתאימו לך יותר.
-
Rustoleum 2x יחזיק כל עוד אתה לא שורט את הברגים.
-
פלוס אחד למאזדה 2. אופטימלית.
-
לדעתי אין טעם להזמין מקורי. תוכל לרכוש פילטר של mann לדוגמא באיכות שככול הנראה לא נופלת מהמקורי, ואולי בכלל הם היצרנים של הפילטר שנמכר כמקורי כי הרי קיה לא מיצרים פילטרים, באוטוסטור מחולון או cars245. האחרון יכול לקחת חודש / חודש וחצי. תוודא שאכן אתה צריך להחליף ואם אתה מזמין, שווה לרכוש גם פילטר מזגן על הדרך כדי שעלות המשלוח תשתלם.
- 6 תגובות
-
- 1
-
-
אם נכנס בתקציב, מאזדה 3 האצ'בק אבל תבדוק מחיר מקיף לפני כי הוא לא זול. אגב, מאזדה 2 דיי נחמדה, יכול להיות שתעמוד בדרישות.
-
2020-2022. לא יוצא הרבה למכירה כי נמכרו מעט. מאובזרת ביחס למחיר, צריכת דלק גבוהה, ביטוח זול, טיפולים זולים. תערוך נסיעת מבחן. מנוע נהדר, גיר לא הכי נעים בתוך העיר / פקקים, מולטימדיה גם כן לא הכי מוצלחת.
-
סליחה על ההערה אבל לא צריך להגיע למצב שבמבחן רישוי אומרים לך להחליף צמיגים. אתה מסכן את עצמך ואחרים בכביש. בעיקרון זה תלוי צמיג, כלומר, אם יש מלאים טריים בארץ או לא וזה תלוי דגם ומידת צמיג והתקופה בה אתה רוכש. אתה אמור לברר מראש מה התאריך המוטבע לפני שאתה בכלל מגיע למקום, אבל זה סביר. כנײל לגבי מחיר. עורכים סקר שוק מראש. לא שזה משנה בדיעבד ולא ברור איזה מידת צמיגים בדיוק התקנת כך שקשה לומר אם המחיר טוב. תבדוק מה מידת הצמיגים, לרבות קוד משקל ומהירות ותשווה אל מול אתרי השוואת מחירי צמיגים, כגון זאפ וכו', תתקשר לבית העסק לוודא שאכן זה המחיר ואם יש במלאי ואז תוכל לדעת אם שילמת מחיר סביר או יקר.
- 3 תגובות
-
- 1
-
-
מאזדה 3 2008 מנוע ככה באמצע נסיעה/מוריד הילוכים
Moshe c פרסם הודעה בנושא של שדה חרוש בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני לא יודע מאיזה איזור אתה ובנוסף אתה מושקע במוסך מסויים ואולי זה מוסך מהסוג הנדיר שלוקחים אחריות על עבודה לא מוצלחת, כך שחבל לא לתת להם עוד הזדמנות. אם תרצה דעה נוספת, מציע שתתקשר למוסך חלילי. יושב בדרך בן צבי ביפו. תנסה לדבר עם הבעלים, הוא מוסכניק ותיק שמורגל בטיפול ברכבים לא חדשים, מבין עניין, מקצועי והגון ותסביר לו את הסיטואציה. לא נתקלתי בבעיה שהוא לא עלה עליה ברגע. תיקח בחשבון שהוא עמוס אז אם הוא נשמע קצת קצר רוח אל תתרגש. -
רכב לשנים רבות כמובן שהמאזדה בראש והפיזו לדעתי האישית לא אמורה להיות ברשימה. הפומה לא אמינה כמו המאזדה. תערוך נסיעת מבחן על שתיהן ואז תוכל לקבל החלטה בייתר קלות או שבכלל תחליט להרחיב את הרשימה.
-
מציע שתפנה לצמיגי מלי בנתניה. אני מניח שימצאו לך צמיג מתאים, מה גם שהשירות והמחירים שלהם טובים.
-
לצערי לא מכיר, שווה לבדוק אצל מכוני פרונט כי כמו שציין בצדק החבר מעליי, תידרש לכיוון פרונט לאחר ההתקנה אז עדיף כבר לבצע במכון פרונט כי זה כנראה גם יוזיל את הטיפול.
- 4 תגובות
-
- 1
-
-
א. כן, הרכב נסע / נוסע בדרכים משובשות / עלה על מפגע. ב. לדעתי האישית סכנה. אני לא הייתי נוהג על צמיג כזה עד לכדי מצב של מחליף לספייר, אם יש, לנסיעה לפנצ'רייה. ג. תאתר את קוד המהירות והמשקל, תאמר מה התקציב שאתה מעוניין בו ותקבל הצעות. תוכל גם לבדוק בעצמך בזאפ או באתרים אחרים וללכת לפי המלצות שנהוג לחזור עליהן כאן בפורום לא מעט ע"פ התקציב.
-
עזרה במציאת חיישני חמצן, קדמי ואחורי, מקוריים, למזדה 3, 2007, 1600 באינטרנט
Moshe c פרסם הודעה בנושא של יבע בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא מקורי, אבל אם זה עובד זה פיתרון נהדר במיוחד משום שלא מדובר בחלק דחוף.
