Moshe c
-
הודעות
1,577 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Moshe c
-
תבדוק לקסוס lbx ו - DS4.
-
אתה יכול לצפות לבערך 1:8 בעיר ו - 1:12 מחוץ לעיר. תיקח בחשבון שיכולים להיות הבדלים משמעותיים לפי סגנון הנהיגה. מציע שתחשב כמה ק"מ אתה צפוי לנהוג בשנה ולבדוק כמה יעלה לך בפועל בשקלים. לא מעט פעמים נפתחים פוסטים עם שאלה בנוגע לצריכת דלק שמהווה שיקול עיקרי ברכישת רכב כזה או אחר ולאחר חישוב כספי מתברר כי בשל נסועה לא גבוהה, השיקול צריך להיות שולי אם בכלל.
-
רכב רביעי(...) במשפחה, מחפש משהו לא ממש סטנדרטי
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Haim_gds בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לדעתי תצטרך להתפשר על משהו, גם דיילי נסועה מכובדת לתקופה ארוכה וגם דיי ישן לדעתי לא כ"כ הולך ביחד. תשקול 208 gti, gt 308 / gti. -
בקשת סיוע במציאת רכב נוח לזוג מבוגרים בתקציב של עד 250,000 ש"ח
Moshe c פרסם הודעה בנושא של izakkor בתוך ייעוץ ברכישת רכב
DS4 / DS7 מיד שניה. -
לא יודע באיזה אתר מדובר, לדעתי לא מדובר באנטישמיות, לדעתי האתרים האלו בנויים כך שאתה מוזמן להזמין מה שתרצה והאחריות על התאמת החלפים היא עלייך. הם מספקים לך את כל המידע שמאפשר לך להזמין את החלק המתאים, אבל הם לא ערוכים לספק שירות של איתור החלק המתאים. בארץ, רוב החנויות שמוזכרות כאן לא מעט, כן יספקו לך את השירות הזה, אבל החנויות בארץ לא מספקים לך את המידע שמאפשר לך לדעת מהו החלק המתאים.
-
אתה צודק וזה לא עניין של העלות הכספית. במקומך מתייעץ עם מכר שהוא במקרה עוײד, חושב על כל העילות וסכומי הכסף שניתן לתבוע בגינם ומגיש תביעה לביהמײש לתביעות קטנות. זה הליך יחסית פשוט וזול ולכן לא אמור לעצור אותך מלדרוש צדק. לא יודע כמה ייצא לך, סביר להניח שתקבל חלק מהתביעה ואולי במקרה תיפול על שופט שיבוא לו לספק אותך יותר, כך או כך לפחות תבזבז את זמנם כמו שביזבזו את שלך כך שבפעם הבאה הם יחשבו פעמיים.
-
גנב רכב נכנס בי במהלך מרדף
Moshe c פרסם הודעה בנושא של ידני בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תנסה דרך הביטוח שלך, אולי יוכלו לעזור בזה מבלי שתצטרך לשלם. -
מציע שתבחן גם מאזדה 2. יש משמעות לשנתון אבל בתקציב הזה יש לשים לב יותר למצב הרכב כדי שלא תידרש להוציא סכומים משמעותיים על יישור קו.
- 4 תגובות
-
- פיאט 500
- קיה פיקנטו
-
(ועוד 1 )
תגיות:
-
מציע שתנסי לאתר מאזדה 2. אמורה להספיק לצרכים שציינת. רצוי שתנסי לברר אם יש חברה/ה עם ידע ונסיון שיכולים לעזור בהליך החיפוש והרכישה, זה רכב ראשון וחבל שתשלמי מחיר גבוה ברכישה ובאחזקה על טעויות של מתחילים.
-
קשה לדעת ללא בדיקה. המלצה חמה, תמצא מוסך אחר שבו תדע שלא הולכים לגבות ממך כספים שלא לצורך.
- 2 תגובות
-
- 1
-
-
- קיה פיקנטו
- נורה
-
(ועוד 2 )
תגיות:
-
גנב רכב נכנס בי במהלך מרדף
Moshe c פרסם הודעה בנושא של ידני בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תנסה לברר מי המשפחה של הבחור. זה שהוא גנב לא בהכרח אומר שהוא שבא ממשפחה עבריינית או ענייה. לאחר מכן יהיה לך קל יותר להחליט אם לתבוע אותו ואת הוריו או אפילו לפנות אליהם באופן אישי. -
תנסה לחפש מפירוק. תוכל לנסות גם באפליקציות קאר פארט וגלגלים.
-
קיה ev3 חדש מהיבואן לא בתקציב שציינת. תבדוק איתם אולי איכשהו יסתדר מצאתי מודעה ביד2 שחשבתי שתעניין אותך: 2026|EV3|קיה https://www.yad2.co.il/s/c/lqsm5hvx
-
אין בעיה בחליפי, גם כך כנראה ההצעה שקיבלת מהמוסך היא לחליפי וזה לא רכיב שידוע שהחליפי לא מחזיק. רכב ישן ובעל ערך נמוך ואתה לא מעוניין להשקיע מעבר לנדרש, תרגיש בנוח להתקין את הזול. תשומת לבך בשבוע שלאחר ההתקנה לבדוק לפני כל נסיעה גובה מפלס מי קירור. מוסכים, גם הטובים שבניהם, לא תמיד מבצעים ניקוז אוויר כיאות ולכן יש צורך להשלים נוזל קירור אז תיקח מהמוסך בקבוק עם ליטר / שניים.
-
אלכסנדר אביזרי רכב https://share.google/O2RIX3UfOcUsB0QTk אם אתה מחפש משהו בסיסי שיעבוד טוב ללא דרישות מיוחדות, מציע שתפנה אליו טלפונית ותתיעץ מה כדאי. לדעתי חנות הגונה עם מחירים טובים ומקשרים למתקין עד הבית במחיר גם כן הגון.
-
מכיוון שמדובר במאזדה, לא הייתי מוטרד מידי מהיעדר הטיפולים. לו היה מדובר בקיה, סיפור אחר. מציע שקודם תנסה לוודא שאכן הרכב עם הנסועה הזו, שהרי זו הסיבה שאתה בכלל מוכן לשקול קנייה ותפתח פקק מילוי שמן ותבדוק שאין בוצה. מעבר לכך, תיקוני פחחות וצבע במספר אזורים, יעלה לא מעט וגם ירים גבה במכירה. כמובן להוציא דוח לבדוק שהרכב היה מבוטח במקיף כל התקופה ושאין תאונות. תיקח בחשבון, שמן פילטר שמן ונוזל בלמים. נקיון תכניס לבחור מהחניון בפתח תקווה, לא הייתי אצלו אבל יש פוסטים מחמיאים עליו כאן. פילטרים כנראה נקיים, למרות המלצת היצרן ופלאגים יש עוד זמן. אישית הייתי לוקח אם הנסועה נמוכה אבל הייתי מנסה להפחית במחיר תלוי המצב החיצוני שלדעתי שם הבעיה.
-
שאלה על הצעת מחיר ותיקונים ל-מאזדה 2 2008
Moshe c פרסם הודעה בנושא של vvido בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מאוד תלוי בנסועה ובסגנון הנסיעה. כנראה שיחזיק לפחות שנתיים/שלוש אבל לא באמת ניתן לדעת. לעומת המשולשים, התושבות חשוב יותר שיהיו מקוריות כי החלופיות לא מחזיקות זמן רב. בהצעה המוסך הפריד ונתן הצעה לתושבת מקורית ומשולש חליפי, זה אומר שיש לו נסיון עם זה אז תוכל להתייעץ גם איתו.- 6 תגובות
-
- 1
-
-
החלפת שמן גיר מזדה CX30. לשים מקורי?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של BassDriver בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שמן מנוע "מקורי" של מאזדה - motorcraft הוא אכן פחות טוב מקסטרול סינטטי מלא אבל הוא גם זול יותר. זה לא אומר כלום לגבי הטיב, אבל על אותו הגיון, לכאורה שמן הגיר של מאזדה, שהוא יקר יותר, הוא טוב יותר. -
החלפת שמן גיר מזדה CX30. לשים מקורי?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של BassDriver בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא הייתי חושש לרכוש מאחת החנויות הטובות שמוזכרות כאן לא מעט. תבדוק גם מול עמדת החלפים במוסך יבואן שאתה עושה או עשית בו את הטיפולים השוטפים. סביר להניח שהמחיר יהיה זהה ואם אתה חבר מועדון או לקוח ותיק, גם שם תוכל לקבל הנחה.- 9 תגובות
-
- 1
-
-
החלפת שמן גיר מזדה CX30. לשים מקורי?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של BassDriver בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בנסיבות שתיארת הייתי רוכש את המקורי אבל מבצע החלפה אחת באופן עצמאי ומנסה גם לקבל הנחה אצל משה חלפים. יש מצב שתקבל.- 9 תגובות
-
- 2
-
-
יש מצב ששני המאווררים קשורים לחום מנוע כך שאם חום המנוע לא דורש את הפעולה של שניהם או אחד מהם, אז המאוורר או שניהם לא פועלים. בפועל אם המזגן פועל וחום מנוע תקין, אין באמת בעיה.
-
יש סיכוי טוב שהכל תקין ולכן לעולם לא תוכל למצוא את המקור לבעיה...
-
נתקלתי אישית בממסר מזגן מזייף, כלומר, נכנס לפעולה אבל לא עבד כיאות. עניין של 30₪ בהחלפה עצמאית של הממסר פתר את הבעיה. מכאן שיערתי שיכול להיות שהבעיה דומה. שוב, זו השערה.
-
בצירוף עלות ההלוואה, נשמע שברור גם לך שההפרש לא יהיה עד 40k. אז אם אתה מוכן לשלם יותר זה בסדר גמור אבל אני מניח שלא תמצא כאן דעה שתאמר לך שההפרש יהיה קטן יותר.
-
ממסר נמצא בקופסת הפיוזים. אבל שוב, אני לא מכיר את הרכב שלך ואני לא יודע כיצד מערכת החשמל אצלך עובדת. זו השערה. יש מתח, אבל זה לא אומר שאם יש ממסר הוא תקין. תבדוק אם יש חשמלאי אחר שתוכל להתייעץ איתו או לנסות לברר אם והיכן הממסר ואז להחליף אותו עצמאית. ממסר אמור לעלות כמה עשרות שקלים, אז אולי זה שווה את הבדיקה. מציע שתמתין לעוד הצעות כאן. אולי מישהו מכיר את מערכת החשמל אצלך.
