Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,577
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. לא מקורי, אבל אם זה עובד זה פיתרון נהדר במיוחד משום שלא מדובר בחלק דחוף.
  2. בולמים מומלצים הם של KYB או monroe. תוכל לחסוך עלויות אם תרכוש לבד את הבולמים ותיגד איתם למוסך להתקנה. מציע שתחפש בגוגל, יש לא מעט חנויות שמוכרות. תפנה למוסך שאתה מטפל וסומך עליו ותברר מחיר התקנה. מניח שבערך 250-400₪ לסרן, תלוי גם אם אתה מחליף רביעייה או רק שניים. אם המוסך שלך מעדיף להיות גם הגורם שמוכר את החלקים, תרשום מאיזה אזור אתה וננסה לעזור במוסך אחר.
  3. במידה וטווח הנסיעה מתאים, תשקול מאזדה mx30. טווח קטן, היצע קטן אבל נראה רכב איכותי ואפילו מעט כיפי לנהיגה.
  4. זה לא השימוש העיקרי שלו, אבל הייתי מנסה סיליקון victor reinz.
  5. מבלי לראות את הרכב / תמונות, לא ניתן לדעת אם יש צורך בהחלפת אטם מכסה שסתומים בלבד, אם בכלל. לפי התיאור כנראה שרק בזה מדובר אבל זו השערה. אם זה לא מפריע לך ומיכוון שאין חוסר בשמן, אין דחיפות להחליף. החלפה ניתן לבד, האטם עולה כמה עשרות שקלים אבל תצטרך ראצ'ט מומנט, בוקסה מתאימה, כשעה פנויה ושתי ידיים טובות. לחילופין, מוסך יגבה כ - 500₪, זה יקח למוסך כחצי שעה עבודה בפועל אבל כמובן שעדיף שתפנה למוסך בו אתה נוהג לטפל ותבקש הצעת מחיר.
  6. קיה סול
  7. מציע שתבחן סוזוקי בלנו.
  8. לדעתי נסיעת מבחן זה פחות העניין, חשוב, אבל חשוב יותר נוחות הכניסה והיציאה מהרכב. הרכב לא רק נמוך, גם נדרש ממש להשתחל לתוכו גם באזור הגובה של 1.75 ס"מ ולאנשים מבוגרים זה בעייתי שבעתיים. זה נובע כתוצאה מגודל מפתח הדלת, במיוחד גובה המפתח, הוא דיי קטן. אגב, cx5 לא ממש גדול. תבדוק מידות למול מאזדה 3 האצ'בק, יכול להיות שנתוני מידות יבשים ישנו את דעתם.
  9. תנסה לקבל החלטה אם אתה נשאר עם הרכב או לא. אם אתה נשאר, לוקח זמן למצוא רכב ראוי. האם יש לך את הזמן? תיקח בחשבון ביטוח, אולי טסט, יישור קו כלשהו, בשנתונים האלו מדובר לרוב ברכבים עם היסטוריית טיפולים חסרה ורצון לחסוך, זה יעלה... אם אתה לא נשאר, אולי כן שווה לשכור. אנחנו בחורף, המחירים נמוכים יותר ולחלופין, לרכוש רכב בתקציב גבוה יותר כי ממילא אתה מוציא את הכסף לזמן קצר.
  10. נראה שלא בטוח שהרכב לתקופה ארוכה. אם הרכב לתקופה קצרה של חודשים מעטים, תשקול לשכור רכב. יכול להיות שההפרש במחיר הוא כדאיי.
  11. סבל זו הרגשה ועם רגשות אני לא מתווכח. לדעתי יש יתרונות לרכבים קטנים ופשוטים, הבנתי שהגדרת תקציב מתוך מחשבה ולא מתוך חיסרון כיס. אני לא מכיר בתקציב הזה רכב שיכול לתת ערך גבוה לכסף. אני לא חושב שה 301 הא כזה. רכב הוא לא רק מנוע וגיר, הוא גם הרבה רכיבים אחרים וגם ביטוח, ירידת ערך, קלות מכירה, נוחות טיפולים ומחירם וכו'. לרכוש רכב בתקציב נמוך ולשלם לאחר מכן ביישור קו משמעותי ועלויות אחרות נוספות, לדעתי מפספס את הדרישה לא להעמיד עשרות אלפי ש"ח בחניה. האמבטיה תיעלם עוד מעט. שווה לשקול שוב את הצרכים והרצונות ואולי כן להעלות את התקציב ולרכוש רכב שלדעתך ירגש אותך יותר.... ג'ולייטה, או לדעתך יהיה נוח יותר... ג'יפון או לרכוש 301. אני אישית הייתי מעדיף יפנית או קוריאנית עם נסועה גבוהה ושנתון מוקדם יותר, אבל כל אחד ודעותיו.
  12. למרות שההגדרה סבל היא לדעתי קצת מוגזמת, אתה בגדול צודק. העניין הוא שפותײש קבע תקציב דיי מוגבל, כלומר, הוא מעוניין לחסוך וקבע שמדובר ברכב גישור / שני וציין שסופר מיני אפשרי. הרכבים שציינתי הם לדעתי יהיו עבורו חסכוניים ומכיוון שעלות הקניה היא כמובן לא תכלית הכל, ומכיוון שײקבצנים לא יכולים להיות בררנייםײ וחלילה לא אומר שפותײש קבצן, לדעתי האישית עליו לעשות ויתורים בנוחות לצורך חיסכון כספי. לרכוש פיזו מיושנת וכדו', לא מתאים לכל אחד ולדעתי תבזבז את זמנו וכספו מעבר למה שהוא רוצה. אגב, למי שאין רצון ברכב גדול, רכב קטן בהחלט מספיק לצרכים רגילים.
  13. תבחן ניסאן מיקרה, פיז'ו 108, סיטרואן c1, סוזוקי סלריו. זוג פלוס 1, כל רכב יתאים בגודל. עגלה מתקפלת נכנסת בתא מטען / מושב אחורי.
  14. זה בנד שנפתח עם פלייר משאבות. אם יש גישה נוחה ליד, זה נפתח ונסגר בקלות יחסית. הבנד לא אמור להיפתח בקלות עם פלייר רגיל, יש יותר סיכוי שתפצע את היד מאשר שתצליח לפתוח וחבל. בכלל, לפני כל עבודה, תוודא שיש לך את הכלים המתאימים, אחרת אתה עלול לסכן את עצמך ו/או להיתקע.
  15. מצטרף לחבר, צמיגי מלי אכן מומלצים. תפנה לרועי ותשאל לגבי המיכשור. אגב, זה לא בא על חשבון המחיר, לרוב הם הזולים ביותר. ווטסאפ 054-7277552 או 098822690
  16. תבדוק צ'רי טיגו 4 היברידית. על פניו נראית עסקה מעניינת.
  17. רכב נהדר וחלילה לא בא להרוס שמחות, אבל מציע שיבדקו שוב כניסה ויציאה מהרכב. הרכב נמוך וכמו גם הפתח, זה דורש גמישות גם מאנשים לא מאוד גבוהים ובגיל מבוגר זה כמובן פחות נוח.
  18. מנסיון שלי ושל מכרים, לא עושים ביטוח אינסטלציה ואם עושים כחלק מביטוח דירה / משכנתא, לא עושים שימוש באנשי המקצוע שלהם, אם בכלל ניתן לתת להם את התווית הזו. מכיוון שזה כבר לא רלוונטי ולאחר שנתת להם דיי והותר הזדמנויות, אישית מזמין איש מקצוע מטעמי ועל חשבוני ולאחר מכן מגיש תביעה קטנה. להבא כמובן מתעלם מהעובדה שאתה מבוטח.
  19. תנסה את גירים שרונים 0505722711 אם הוא לא מתעסק, אולי יוכל להפנות.
  20. אם יש לך שתי ידיים טובות, עדיף שתסיר לבד את המגן ותבחן מה מצבו. לפי מצבו תשקול לרכוש משומש מפירוקייה או באמצעות חימום האזור בפן לשיער / מים חמים לעבוד עליו קצת וליישר. מוסך יודע להחליף ישן / תקול בחדש. רוב המוסכים, אם לא כולם, לא ישקיעו זמן בלנסות לסדר את המגן ולחסוך רכישה של חדש. מגן שיעוף באמצע נסיעה זה לא דבר בטיחותי, לא לרכב שלך ובטח לא לרכבים אחרים בכביש.
  21. כמו שהחבר מעליי כתב, המחירון חודשי. אבל, אם יש לך אפשרות לחכות הייתי מחכה, כי יש אלמנט פסיכולוגי שלדעתי משפיע על קונים שמעדיפים רכב מינואר 2022 במקום דצמבר 2021 ולדעתי יש לזה השפעה גבוהה על מחיר הסגירה יותר מההפרש במחירון. בנוסף, יש לא מעט שרוכשים רכבים חדשים דווקא בינואר, כדי לראות שנתון גבוה יותר ולכן בתיאוריה אמור להיות יותר היצע - מוכרים שצריכים למכור כדי לממן את רכישת הרכב החדש ויותר היצע משמע יתרון עבורך.
  22. מכיוון שרצועה מחליפים פעם בהרבה שנים והמחיר שלה לא מאוד גבוה, שווה לבדוק כמה עולה מקורית ואם יקר מידי, יש גייטס או קונטיננטל או דייקו. אני לא מכיר את איכות הרצועות של מיצובישי.
  23. תיקח בחשבון שהם לא מפרידים בין עלות המשלוח לעלות המוצרים, כך שאם הכל ביחד עובר את ה-75 דולר, יחייבו אותך במס ותצטרך לטרוח כדי לבטל את החיוב. לכן, אל תעבור את הרף, מקסימום תפצל הזמנות עם פער ימים מספיק כדי להימנע מזה,מחיר המשלוח בדואר רגיל הוא יחסית נמוך ולכן עדיף לפצל.
  24. לא כתבתי שאני מניח, כתבתי בהנחה. זו אינה אותה משמעות. כל אחד שיעשה מה שמתאים לו. אני לא מכיר מוסך עם חשבונית מודפסת ומקטים מפורטים עם פירוט העבודות שפותש ציין ובמחיר שמצויין בחשבונית שצרף, גם לא קרוב לזה. לכן, שוב, בהנחה שהחלפים והעבודה זהה, אני אישית הייתי מעדיף את המחיר שצויין בחשבונית שלו על פני חשבונית מפורטת. יתרה מכך, לפי הניסיון האישי שלי, אין קשר הכרחי בין מה שכתוב בחשבונית לבין מה שבוצע בפועל. לרוב זה קורה עם רכבי ליסינג / השכרה, אבל נתקלתי בזה גם ברכבים בבעלות פרטית.
  25. בהנחה שהפעולות והחלפים זהים, לדעתי עדיפה חשבונית כזו עם מחיר כזה מחשבונית מפורטת עם מחיר גבוה בעשרות אחוזים. לכתוב מקטים על גבי חשבונית מודפסת זה זמן וכסף שהלקוח משלם. זו לא סיבה להחליף מוסך.
×
×
  • תוכן חדש...