Moshe c
-
הודעות
1,577 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Moshe c
-
רכב שני - הכי חשוב אמינות אמינות אמינות - עד 50,000 שח
Moshe c פרסם הודעה בנושא של cfir71 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
סוזוקי בלנו -
אם יש לך מכונאי שמוכן להחליף ואתה מוצא בושינג איכותי והאלטרנטיבה היא משולש חליפי במקום מקורי, אז עדיף להחליף רק בושינג. אם המכונאי גובה את אותו הסכום עבור מקורי, כמובן שעדיף להחליף כבר את כל המשולש.
- 2 תגובות
-
- 1
-
-
ניקוי שסתום בקרת אויר סרק במאזדה לאנטיס 1600 שנת 2000
Moshe c פרסם הודעה בנושא של רונן גייר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הייתי מתחיל בניקוי מצערת באופן יסודי ורק לאחר שלילה שמקור הבעיה משם, ממשיך בבדיקות אחרות.- 6 תגובות
-
- 1
-
-
לא העלית תמונה, אבל אם הקרע יחסית מסודר, הכי פשוט יהיה לפרק את הכיסוי, ולגשת איתו לתופר/ת או אם יש בנמצא ידיים טובות, ניתן להדביק פיסת בד דקה מתחת לכיסוי ובמידת הצורך לשלב עם תפירה לצורך חיזוק. אם זה לא אפשרי, תחפש מקורי מפירוק / באייביי או חליפי בעלי אקספרס.
-
סוזוקי באלנו או הונדה גאז או טויוטה verso s?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של eilon101 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כלכלית - עלות רכישה, ביטוח וטיפולים הבלנו עדיפה. אם תרצה מעט יותר איכות נסיעה, הג'אז עדיפה. בצריכת דלק שתיהן טובות מאוד. את הטויוטה אני לא מכיר. -
רעש משונה מתחתית הרכב אחרי התנעה מאזדה 2
Moshe c פרסם הודעה בנושא של oreniko11 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
נשמע כמו תושבת אגזוז שסיימה את דרכה. צריך כמובן להעלות על ליפט לבדיקה. אם אתה מעוניין לחסוך הגעה למוסך ואין לך בוקים לרכב, תעלה שני גלגלים על מדרכה ותציץ למטה, אולי תוכל לזהות את מקור הרעש. בכל מקרה, עדיף להקדים ולטפל לפני שייגרם נזק. -
תתחיל בבדיקת המצבר החדש אם זהו אכן המצבר שאמור להיות מותקן. בנוסף, תבדוק אם הברגים של חוטי הפלוס והמינוס מהודקים היטב. יכול להיות מאוד שהמתקין התעצל ולא הידק כראוי.
- 3 תגובות
-
- 1
-
-
תנסה את מוסך חלילי בדרך בן צבי ביפו בצמוד למכון הרישוי. בעל המוסך שמו חמודי, תנסה לתפוס אותו בשעות הצהריים המאוחרות / אחר הצהריים ולא ביום ראשון, עדיף פנים מול פנים ותסביר לו את העניין. תיקח בחשבון שמדובר במוסך עמוס מאוד אז אל תיקח אישית אם הוא יהיה חסר סבלנות. מציע שתתחיל בבעיית ההתחממות ואז תשקול אם בכלל כדאי להמשיך משם.
-
רכב סופר מיני סוזוקי באלנו / טויוטה יאריס / אחר?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של selicar בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הבלנו תעלה פחות והאחזקה שלה תהיה בעלות נמוכה יותר משום שהביטוח והטיפולים יהיו זולים יותר. חלק מרכבי סוזוקי בלנו מפתחים בעיה של הגה קשה בנסועה שלמעלה מ - 150,000 ק"מ, זה לא מספר מחייב, אבל זה ממה שאני מכיר ובשנים האחרונות אני מכיר מקרוב מספר רכבי בלנו. התיקון כרוך בהחלפת מוט הגה בעלות גבוהה או פירוק וגירוז בעלות של כ - 1,000 ש"ח. ניתן אולי לקבל זאת במסגרת הרחבת אחריות של היבואן אבל זה לא ודאי כלל. בהתחשב בשנתונים שאתה מתעניין ובנסועה המבוקשת, אישית לא הייתי מוטרד מזה. זה לא אומר שזה לא יכול לקרות, זה אומר שהסיכוי יחסית נמוך. הייתי שוקל מאזדה 2 או סוזוקי סוויפט במקום 2 הרכבים שהעלת. יעלו יותר מהבלנו, אבל לדעתי מהנים יותר לנהיגה.- 4 תגובות
-
- 1
-
-
חנויות אונליין בחו"ל לחלקים מקוריים לקוריאניות?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של elera בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תנסה את cars245 עם משלוח רגיל. -
מותקנים אצלך כרגע צמיגים איכותיים מאוד. הם נראים מעט יבשים אבל לדעתי הלא מקצועית אין דחיפות להחלפה. פעלת נכון שלא רכשת מיד צמיגים אלא בחרת לחשוב / להתייעץ. הצמיגים שהוצעו לך הם סבירים מאוד אבל לא ברמה של הצמיגים שלך. אישית הייתי מחליף לפני החורף הקרוב או לכל היותר בשנה הבאה. מה לרכוש זה כבר תלוי כמה אתה מעוניין להשקיע. מה שמותקן אצלך כרגע זה ברף הגבוה של המחיר. יש מספר אתרים שבהם תוכל לערוך השוואת מחיר בין דגמים נבחרים ע"פ מידת הצמיג שרשומה ברשיון הרכב יחד עם קוד המשקל וקוד המהירות. יש כאן לא מעט פוסטים בעניין, בטוח שתמצא תשובות מפורטות.
-
מידע רק לבעלים, כך זה בכל מקום. תבקש מהבעלים שיפנה ויקבל. אולי בכלל החליפו קלאצ'ים באחריות. השאלה האם ישנה איזושהי סטטיסטיקה כל כמה זמן יש צורך בהחלפת קלאצ'ים, בהתחשב גם באופי הנסועה והנהיגה וכמה זה עולה במוסך שאינו מורשה יבואן.
-
050-6940128 - חיים, תאמר לו שזה מלקוח שרואה בו מענטש. מוסכי ליסינג לא אומר שטופל. כלומר, גם אם הונפקו חשבוניות זה לא אומר שאכן הטיפולים בוצעו בפועל. נשמע לא הגיוני אבל לצערי מבוסס במציאות ויותר מפעם אחת אצל יותר מגורם אחד. טיפול אחר זה אומר שכנראה צצה תקלה, אולי אפילו יקרה, שמצריכה הפעלת אחריות ולכן הביאו את הרכב למוסך מורשה יבואן שיש לו במקרה גם קשרים טובים מאוד עם היבואן. הייתי מנסה לברר מה היה (אמור להופיע במערכת של כל מורשה יבואן), מעבר לטיפולים שוטפים שאין להם תיעוד, ואם הדבר תוקן בצורה יסודית, אישית הייתי קופץ על המציאה.
-
אתה לא חייב להגיע פיזית כדי לקבל פרטים ראשוניים. תפנה אל סוזוקי ותבקש שיחזרו אלייך מהסניף. כשיחזרו אלייך, תבקש פרטים בטלפון לגבי כל רכב. לרוב, הם מוכרים רכבים שהיו בבעלותם ויש להם היסטוריה מלאה. תיקח בחשבון שרכבים טובים הם מוכרים במחיר מלא פלוס. כלומר, גבוה ממה שניתן למצוא בלוחות ממוכרים פרטיים. תוכל מצוא שם נוחות, לא עסקה טובה כלכלית, זה כמובן נכון לגבי כל הטריידים למינהם.
-
צור קשר עם חיים ממוסך עד רעננה ברעננה. הוא אדם נחמד, סיכוי טוב שיסכים להקדיש לך כמה דקות שיחה. שאלת את עצמך או את הקרוב, מדוע הוא בכלל מעוניין לתת לך מתנה של עשרות אלפי שקלים ? אתה הרי לא נזקק ומי שמחזיק פומה אינו מליונר. ללא קשר, מדובר ברכב נעים לנהיגה, יפה לטעמי, חדיש ועם עלויות ביטוח וטיפולים שוטפים בעלות יחסית נמוכה, אז אם הרכב תקין ומציעים לך אותו במחצית משווי השוק, לדעתי אין כאן בכלל שאלה.
-
רוב הסיכויים שלא מדובר רק בפגיעה בדלת. אם אתה עדיין מעוניין לבדוק, לדעתי תשקיע רק את עלות הנפקת הדוח הביטוחי. אם תראה בדוח שהרכב היה מבוטח כל השנים ותראה מקרה נזק אחד עם תשלום על ירידת ערך בגובה של כ - 1.5%, שווה להמשיך לבדיקה במכון שאתה תבחר או למוסך שאתה סומך על דעתו, מבלי לומר למוכר להיכן אתה לוקח את הרכב לבדיקה. אם המוכר לא מוכן לתת פרטים להנפקת הדוח, או שהדוח יראה שהמוכר לא אמר אמת, או שהמוכר לא מוכן לבדיקה היכן שתרצה, מציע שתמשיך הלאה.
-
הילוך שישי ביפו, שהוא מורשה יבואן, יחסית זול ביחס לאחרים. ניתן להגיע למחיר של 600-700 ש"ח כולל מע"מ לטיפול בסיסי של שמן + מסנן שמן. תרצה לחסוך, תפנה לאוטו ציון ביהוד או למשה חלפים בפתח תקווה או חנויות דומות, תרכוש שמן סינטטי מלא ומסנן שמן מקורי ותבקש המלצה על בעל מקצוע שמוכן להחליף כשאתה מביא את החלקים. יעלה לך כ 400-500₪ חלפים ועבודה כולל מע"מ, על הדרך תרכוש מסנן אוויר ומסנן מזגן אם לאחר בדיקה ראית שזקוקים להחלפה.
-
כתבת שבוצע איפוס והלחץ תקין. האם ביציאה מהפנצרייה מילאת אוויר לפי הנדרש באופן עצמאי. אם לא, תמלא בעצמך ושוב תאפס. אם כן, כלל האצבע הוא שאין מקריות וכנראה בפנצרייה גרמו לנזק כלשהו ולכן היתי חוזר אליהם לבדיקה ולתיקון.
-
מצד אחד אתה צודק שאתה רוצה פרגולה חדשה ובטיחותית, מצד שני השכן, כמונו, רואה את הפרגולה הקיימת ומבחינתו אתה מבקש לעשות עליו סיבוב. הייתי מבהיר לשכן שמכיוון שהפרגולה שהתפרקה ישנה, שיסדר לך כמו שהוא מבין רק שיקח בחשבון שאם היא תתפרק לאחר מכן הוא עלול להיתבע על ידך. כלל לא בטוח שהפרגולה שהוא יבנה תהיה פחות יציבה ממה שהיה לך. אפשרות נוספת היא לרכוש קורות עץ חדשים ושהשכן ישתתף באחוז מסויים מהעלות ויקח גם את העבודה על עצמו. יותר חשוב מהפרגולה זה לדווח לבעלים ובכתב על כל העניין, כי עם כל הכבוד לחוזה בשכר נמוך, גם מוזרים עלולים להתעורר יום אחד ולחשוב שמיכוון שלא הודעת להם בזמן אמת, אתה בין האחראים לנזקים שאולי נגרמו להם.
-
הוכשלתי בטסט על כיסוי מראת צד - היכן ניתן לקנות עבור סוזוקי סוויפט 2012?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של yonyz בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תתקשר לשרותי רכב פנסים ומראות מראשלײצ ולאימפריית החלפים. אני מאמין שיהיה להם. כשאתה רוכש תבקש גם התקנה, זה לוקח כמה שניות למי שיודע וכנראה שלא יגבו על זה תשלום. -
בגלל צבע השמן והמפלס הגבוה, אני מניח שהבעלים הקודמים החליפו שמן גיר ולכן כרגע אני לא הייתי מחליף שוב. מדובר ברכב בשווי לא גבוה ואני מניח שאתה לא מעוניין להוציא כסף ללא וודאות מסויימת. הייתי מנסה לברר עם הבעלים הקודמים מדוע הוחלף או בודק בהסטוריית טיפולים אם יש לך ואם לא אז הייתי פונה למורשה יבואן בעיר שממנה הבעלים הגיע ומבקש היסטוריית טיפולים כי אולי שם בוצע הטיפול. אם לא הצלחת לברר, הייתי פונה טלפונית לשניים / שלושה מוסכים שעיסוקם גיר בלבד, מסביר את הבעיה ושואל לעצתם. הייתי מתחיל עם יניב גירים אוטומטיים מפתח תקווה שמניסיוני הוא נחמד ומוכן לתת הסבר / עצה טלפונית. תוכל לפנות גם לגירים שרונים 0505722711, גם כן בחור חביב.
-
כמה זמן יש לך את הרכב? כמה ק"מ הרכב עבר? מכיוון שהשמן מעל המפלס הנדרש ובצבע שאינו שחור, כנראה שהוחלף שמן גיר ברכב. האם ידוע לך מתי ובאיזה שמן השתמשו? שמן גיר מקורי של מאזדה יעלה לא מעט. אם הוחלף כבר שמן גיר לשמן שעומד בתקן, אין טעם לנסות להחליף שוב. מציע לבדוק שוב מפלס שמן כאשר הרכב עומד על שטח ישר ואם אכן יש יותר מדי שמן, ניתן לשאוב מהמדיד באמצעות מזרק וצינור דק. אם הוחלף שמן מזמן והרכב בבעלותך זמן רב, כנראה שהאשם הוא לא המפלס ולכן הייתי מציע להתקשר למוסך שמתמחה בגירים לייעוץ. מנסיון אישי שלי, אם הרכב עבר למעלה מרבע מליון ק"מ, סביר להניח שהגיר פשוט שחוק.
-
ירידת ערך וביטוח בחשמלית יעלו לא מעט. הייתי שוקל רנו גרנד קופה דיזל. צריכת דלק נמוכה מאוד ולדעתי רכב יחסית נוח לנסיעות ארוכות. מכיוון שאופי הנסיעה לא כולל פקקים, יכול להיות שגם תפגין אמינות יחסית אבל כמובן שפחות מחשמלית חדישה.
-
הייתי בודק ב cars245 ובאמזון.
-
רוב בעלי הרכבים לא מחליפים בולמים, אז כנראה שאתה צודק. מכיוון שאתה לא מחפש בולמים מיוחדים, לדעתי תוכל למצוא בארץ במחיר סביר. אם אתה בוחר להחליף גם כריות בולם, כן הייתי בודק מחירים בחוײל כי לגבם כנראה תוכל להוזיל עלויות.
