Moshe c
-
הודעות
1,577 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Moshe c
-
טיפול רכב + החלפת דיסקיות ב 2 גלגלים אחוריים + ניקוי מצערת עקצו אותי ?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של M3-2008 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
למוסך יש אינטרס להחליף חלפים. אם הוא אמר לך שהמסנן תקין, כנראה שהוא תקין. אתה יכול לגשת למוסך אחר או לחפש סרטונים ביוטיוב וללמוד כיצד ניתן לדעת מתי תקין / לא תקין. ניקוי מלא לא הורס דבר. נכון שיש צורך לאחר ניקוי בלימוד מצערת, אבל זה עניין של כמה דקות נסיעה וזה מסתדר. אם יש לך שתי ידיים טובות, תוכל לראות כמה סרטונים ביוטיוב, לרכוש ספריי יעודי ולעשות בעצמך. חצי שעה עבודה רגועה וסיפוק אם זה יעבוד. דווקא בגלל שהיה שיפור לאחר הניקוי החלקי, יש סיכוי טוב שניקוי יותר מעמיק יעזור. -
טיפול רכב + החלפת דיסקיות ב 2 גלגלים אחוריים + ניקוי מצערת עקצו אותי ?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של M3-2008 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה שאתה מתאר קרה לי בעבר במאזדה. ניקוי מצערת בצורה שניקו לך, כלוצר לא ניקוי מלא, פתר את הבעיה. זה לא אומר שהבעיה הייתה זהה, אבל התסמין היה דומה. מציע שתנסה לבצע ניקוי מצערת כשמפרקים את המצערת ומנקים אותה באופן יסודי מחוץ לרכב. בנוסף, כנראה שאתה צריך להחליף פלאגים. ברכב שלך אמורים להיות מותקנים פלאגים אירידיום. דווקא לאורך זמן הם חסכוניים יותר ואם יש לך אפשרות לרכוש ולהתקין לבד, העלות לא נוראית. על פניו נשמע שיש לך מוסך הגון ומקצועי. קורה שגם כאלו לא מצליחים לפתור את הבעיה. במקרה כזה ניגשים למוסך אחר. תאמר מאיזה אזור אתה וננסה לעזור. -
יש חנות בארץ שמוכרת מסננים של MANN או MAHLE?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Michael01 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המלאי בארץ נמוך מאוד, אולי בטעות יש את הפריט שתרצה אבל לדוגמא מסנן מזגן פחמי של החברות שציינת, למיטב ידיעתי לא תוכל למצוא. מדובר במוצרים שאין דחיפות להחלפתם, cars245, תוך חודש וחצי בערך יהיו אצלך ובמחיר נמוך יותר. אגב, ברוב החלפים אוטוסטור זולים מאבי חלקי חילוף. -
טיפול רכב + החלפת דיסקיות ב 2 גלגלים אחוריים + ניקוי מצערת עקצו אותי ?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של M3-2008 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מחירים סבירים מאוד. ניקוי מצערת מעט גבוה כשלא מפרקים מצערת, אבל כמכלול, לדעתי שילמת מחיר הגון, אפילו דיי נמוך. -
תרים גלגלים לאוויר ותסובב את הגלגלים. אפשר כמובן אחד אחד. אם הגלגלים לא מסתובבים באופן חופשי ואתה שומע חריקה בעת הסיבוב, כדאי שתחזור למתקין כדי שיגרז את המובילים, או יאתר את הבעיה, אחרת תצטרך להחליף בלמים מוקדם מהרגיל. בכל מקרה, מבלי חלילה להעליב, איכות חלפים, במיוחד בלמים, מבררים לפני הרכישה ולא לאחריה.
- 3 תגובות
-
- 1
-
-
שלט קוברה - מאזדה 2 2008
Moshe c פרסם הודעה בנושא של קלולס אבל עם פוטנציאל בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תתקשר לקוברה ותבקש הצעת מחיר. בעבר הרחוק ביצעתי אצלם ברחוב תוצרת הארץ בתײא את זה במחיר נמוך מאוד, אולי רמת המחיר לא השתנתה. -
תנסה להתקשר לפנצריות באזור ולברר. למיטב ידיעתי הם לא נוהגים להחזיק, אולי יוכלו להזמין. אם יש לך מקום לגודל מלא, לדעתי עדיף, תנסה ביד 2. אם תמצא, כשתחליף צמיגים, שים אחד מהם במקום הצמיג על הג'אנט שמצאת.
-
תנסה גם אתה אבי אור מהאיזמל 9 בנס ציונה 089300749 הוא עוסק במיזוג אבל יכול להיות שיוכל לעזור, מנסיוני הוא איש מקצוע.
-
אם יש לך רב מודד וידע כיצד להשתמש בו, תנסה למצוא היכן הנתק / הרכיב התקול. אם אין, הייתי מנסה לאתר חשמלאי רכב באזור שמתאים לך, כאן או בגוגל, זה לא אמור להיות משהו מורכב מאוד ולכן לדגם הרכב לא אמורה להיות השפעה על הצורך למצוא מישהו עם ידע ספציפי בדגם. אם אתה מכיר את אבי חלקי חילוף, תנסה לבקש הפניה, הוא בטוח מכיר.
-
אני מניח שהמחבר הבודד קשור לאופציה שקיימת ברמת גימור אחרת משלך. הייתי עושה ניסיון אחרון, מפריד את כל המחברים, כולל את זה שמתחת לריפוד גוף הרכב שמתחת לכיסא, אתה תראה חלונית בריפוד אם זה קיים, ממתין חמש דקות ומחבר בחזרה.
-
לצערי לא יכול לעזור עם חשמלאי אבל מציע שאם לא בדקת, תבדוק קודם את הפיוז הרלוונטי ותביט אם החוטים מתחת לכיסא שלמים והמחברים מחוברים.
-
האוויר צריך לעבור דרך הפילטר. מסגרת הפילטר אמורה לסגור את כל חלל בית הפילטר כך שאוויר לא יעבור שלא דרך הפילטר. אם יש אוויר שלא עובר דרך הפילטר זה לא תקין.
-
ללא קשר לארץ הייצור והמקט, אם הפילטר קצר לעומת המקורי, אפילו בחצי ס"מ ו/או לא מכסה הרמטית את כל החלל של בית הפילטר, הפילטר לא מתאים להתקנה ברכב שלך.
-
רכב חדש אחרי טיפול ראשון - טפטוף שמן מפקק הריקון
Moshe c פרסם הודעה בנושא של פינדר בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מבקש שהפעם יבצע את התיקון מישהו עם שתי ידיים טובות וכמובן שעומד ליד הרכב, עדיף מתחתיו. יאמרו לך שאסור, תהיה תקיף וכמובן שתבקש פיצוי בדמות טיפול חינם עבור הטירחה שבהגעה פעמיים נוספות שלא לצורך והזמן שתשקיע בניקוי החניה. אם יסרבו לפיצוי, במקומך הייתי פונה ליבואן במייל חריף. תעשה חשבון כמה זמן ביזבזת על הרשלנות ותבין שטיפול חינם לא מכסה את הנזק. -
הצמיגים נראים בסדר, יש בשר ולא נראים יבשים יתר על המידה. אישית, תחשוב כמה זמן אתה מתכוון להמשיך ולהחזיק ברכב ולפי זה תשקול החלפה. יש כנראה פאלקן 310 במחיר של כ - 1400₪ לרביעיה, זה נחשב מחיר דיי בסיסי לצמיגים כך שגם אם תחליף תהנה מצמיגים שיספקו לך אחיזה טובה יותר ובמחיר יחסית נמוך.
-
מחפש מישהו שמומחה ברכבי סוזוקי לייעוץ (רעידות בסוויפט 2008)
Moshe c פרסם הודעה בנושא של אודי זק בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא מחייב שהן לא תקינות. זה לא רק זמן, זה בעיקר תלוי נסועה ואופי הנסועה, אבל אם אתה רוכש ומחליף לבד, לא יזיק להחליף. -
מחפש מישהו שמומחה ברכבי סוזוקי לייעוץ (רעידות בסוויפט 2008)
Moshe c פרסם הודעה בנושא של אודי זק בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יכול להיות שמצאת את הבעיה והחלפת החלק או אטימה מלאה תביא לפיתרון מלא כך שלפני שאתה מחליף תושבות, תוודא שאכן צריך. -
אם הנסיעה היא ברובה ללא פקקים, מציע שתבדוק פורד פוקוס אקטיב x, או St line בגרסת 1.5 ל'. טורבו אבל למיטב ידיעתי נחשב אמין. רכב לא גניב עם ביטוח זול מאוד. צריכת דלק דיי טובה בבין עירוני, עירוני צריכה גבוהה. טיפולים זולים, גיר מעצבן בעיר, מנוע נהדר.
- 9 תגובות
-
- 1
-
-
מציע שתבדוק רכב זהה. אם אני לא טועה הרכב עם 3 צילינדרים ולכן יש סיכוי לא קטן שתמצא שכך הרכב עובד כשהוא תקין. לגבי הפנסים תנסה לאתר שבר / סדק. אם אין, תבדוק האם יש חור ייעודי קטן בחלק התחתון של הפנס ואם כן, האם הוא פתוח ולא נסתם מלכלוך.
-
מחפש מישהו שמומחה ברכבי סוזוקי לייעוץ (רעידות בסוויפט 2008)
Moshe c פרסם הודעה בנושא של אודי זק בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני מכיר, יושב ביפו. לא צריך להיות להם אכפת, הם צריכים להיות מקצועיים ולגבות סכום סביר עבור העבודה, כלומר, להיות ײבני אדםײ. מכוניות ישנות זה ביזנס טוב כי יש להם יותר תקלות ממכוניות חדשות ואם אתה איש מקצוע טוב והגון, אפשר להתפרנס מזה יפה מאוד. -
מחפש מישהו שמומחה ברכבי סוזוקי לייעוץ (רעידות בסוויפט 2008)
Moshe c פרסם הודעה בנושא של אודי זק בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין טעם להגיע למוסך רון עם רכב מהדגם הזה, בטח אם אתה לא מהאזור. זה רכב שמתאים למוסך קטן אבל ותיק שנוהג לטפל במכוניות ישנות ובמחירים יחסית בסיסיים. אם יש לך כזה בנמצא, מה טוב, אם לא וזה לא מאוד מפריע והכוונה לטפל בעצמך או להמשיך לנהוג כך, הייתי בודק: תושבות מנוע כמו שהוצע מעליי, פילטר ובית פילטר אוויר שיושב במקומו וסגור היטב, מנקה בית מצערת וחיישן מד כמות אוויר, בודק פלאגים, אם בכלל הם הפלאגים הנכונים, בודק האם יש נזילה של שמן לתוך בתי הפלאג, כלומר אטם מכסה שסתומים, בודק חוטי הצתה וקויילים למרות שאמורה הייתה להידלק נורת תקלה אם היו לא תקינים, בודק צנרת פלסטיק אולי יש בריחת אוויר עקב סדק ועושה חיפוש כללי כשהרכב מונע ועובר בעין ובאוזן על פני כלל החלקים בתא המנוע ומנסה לראות האם משהו צץ. -
תנסה לברר אצל משפחה / חברים אם יש מישהו שיכול לוודא עבורך שאכן יש צורך בהחלפת מנוע. תתקשר לשני המקומות, תשאל לגבי עלויות של המנוע ואם מתאים לך, תברר איתם אפשרות גרירה / התקנה במקום קרוב יחד עם גרירה.
- 7 תגובות
-
- 1
-
-
אם מדובר במוסך מורשה יבואן, המחיר סביר מאוד. אם אתה מעוניין להשאיר את הרכב, כלומר, אין לך אפשרות כלכלית, לרכוש רכב אחר ו/או הרכב מעבר למנוע במצב מצויין, מציע שתוודא שאכן יש צורך בהחלפת מנוע ותברר עלות מנוע ועבודה, מע"מ וכל מה שנדרש מסביב כגון שמן מנוע, מסנן ואם יש דברים נוספים, אצל איתי מוטורס חולון ושלמה נאור בית שמש. לאחר שתוודא שאכן יש צורך בהחלפת מנוע ותקבל הצעות מחיר נוספות, תוכל לשקול אם כדאי לך להשאיר את הרכב או למכור את הברזל ולרכוש רכב אחר.
-
לגבי ידית מומנט - קיבלתי ולא מבין משהו
Moshe c פרסם הודעה בנושא של גולדן191 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדיף שלא תשתמש בו לפתיחה וסגירה של פילטר שמן, תפתח עם הידיים או כלי יעודי ותסגור עם הידיים. הכלי נועד לסגירה במומנט מסויים, לפתוח, כדאי שתפתח עם ראצט רגיל אחרת אתה עלול להרוס את מנגנון המומנט שבו. -
לא תמצא מוסך שיעשה את אותה העבודה עם אותם החלפים בחצי מחיר כשהם קונים את החלפים, זה יכול להיות נכון רק אם אתה קונה את החלפים ומגיע איתם למוסך שנוהג לקבל, חלפים מלקוחות. לרוב מדובר במוסכים קטנים, רוב החנויות שמוכרות חלפים מכירות מוסך כזה קרוב אליהם. אם זה לא מתאים לך ואני מבין שאתה מעדיף שהמוסך יבצע את כל העבודות, אז פשוט תעשה מה שנכון לעשות תמיד כשרוצים לא לשלם מעבר לנדרש. תבדוק מה אתה צריך, לדוגמא האם בכלל היה צריך להחליף פילטרים כי זה שמדובר בטיפול 120 אלף לא אומר דבר לגבי הנסועה שלך ולא אומר האם לא החליפו בטיפול קודם ושוב מחליפים ללא צורך ולא אומר מה מצב הפילטרים אם בכלל נדרש להחליפם. תבצע סקר שוק ותעמוד על כך שיעמדו בהצעת המחיר. יכול מאוד להיות שהחשבונית שצירפת יכלה להראות שונה לו היית עורך את הבדיקות לפני הטיפול ולא אחריו, אם אתה מזמין תור לטיפול ונותן להם לעשות מה שהם רוצים, זו התוצאה, הם לא אשמים.
