הרבה רכב במעט כסף. אין בעיות מיוחדות למעט תושבות מנוע שהחלפתן למקוריות יחסית יקרה (יש 3 מהן ואין טעם לתחליפיות כי הן אינן מחזיקות הרבה). צריכת דלק לא נמוכה בערך 1:12 בין עירוני 1:8 עירוני (תלוי בכובד הרגל). תבדוק שבוצעו טיפולים שוטפים ושהוחלפו פלגים אירידיום ב - 120,000 ק"מ. בק"מ הזה שווה גם לבדוק בולמים, משולשים ופרונט. ברגיל שכמובן גם צמיגים ומצבר. ספר רכב תוכל למצוא באנגלית בגוגל mazda 6 2009 manual או לפנות למאזדה בישראל וישלחו לך במייל קובץ PDF.
הדגם הקודם לו והבא אחריו נחשבים למוצלחים יותר, אבל הקודם כבר מיושן והחדש יותר ידרוש כמובן תקציב גבוה יותר.
בהצלחה !