Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,577
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. היי, תוכל למצוא את הדגם בספר הרכב ואם אין לך את הספר, תוכל לבקש מהחברה שתשלח לך בקובץ למייל או שתעשה חיפוש באינטרנט.
  2. תבדוק גם עם אבי חלקי חילוף ברחובות, אולי hi q ייצא לך זול יותר אצלו
  3. אתה צודק אבל לא בטוח שזה יעזור לך. תוריד מכאן יעלו לך משם. בכל מקרה, אם אתה מחליט לבצע את ההחלפה שם, תוודא שיחליפו לנוזל הכחול שהוא ארוך טווח יותר מהירוק. גם כדי שיחזיק ליותר זמן וגם כדי שלא יהיו לך שני נוזלים במערכת הקירור משום שלא כל הנוזל מוחלף בטיפול, הם רק מרוקנים את מה מה שיוצא מפתח הניקוז.
  4. יכול להיות שמדובר ברפידה שנשחקה עד הסוף. בכל מקרה, מדובר בעניין בטיחותי שכמובן רצוי מאוד לא להזניח ולגשת לבדיקה במיידי.
  5. אני התייחסתי למה שכתבת על SX4 שקדם לקרוסאובר והבלנו בגירסה החדשה ולא על הקרוסאובר שהחליף את הSX4 שמצויין בקישורים שצירפת. בכל מקרה, אני חלילה לא מתכוון לומר שאתה טועה, זה בסהײכ מקום להחלפת דעות ורשמים וזו הדעה והרושם האישי שלי. אם כולם היו חושבים אותו דבר, כולם היו קונים את אותו הדבר.
  6. מנסיון ארוך עם SX4 ובלנו לא נתקלתי בבעיה שאתה מתאר ולמעשה, מעבר לטיפולים שוטפים, באף בעיה. הבעיה היחידה בשני אלו היא שהם לא זריזים במיוחד ולמי שזה לא מפריע לו, זו אינה בעיה. אני כמובן לא אומר שהיא לא קיימת, אבל אני לא נתקלתי בה ולא שמעתי על מי ממקורביי שהחזיקו ברכבים האלו שנתקלו בה.
  7. סוזוקי בלנו. אבל מכיוון שציינת שאתה מעדיף טורבו, כנראה שאתה מעוניין ברכב חזק יחסית ואם כך זה לא המקרה. לעומת זאת, בגזרת האמינות, מרווח פנים וצריכת דלק הוא נהדר.
  8. אבי חלקי חילוף מרחובות. אדם נעים ומקצועי, יכול לספק לך הכל עם שליחת רשיון רכב בוואטסאפ בליווי רשימת המצרכים.
  9. רמת המקצועיות והרצון לבצע שירות מעולה בארץ נמוכים בכל סוגי השירות ולי אישית נראה שהמצב רק מחמיר עם השנים ואני מוצא את עצמי מתפלא אם אני מוצא אדם טוב. קשה, אבל לא בלתי אפשרי למצוא אנשים טובים. תבקש המלצות לפי סוג הרכב, שנתון ואזור ואני מאמין שינסו לעזור לך כאן.
  10. זה עניין מאוד סובייקטיבי. יש שיבצעו בדיקה במכון ובנוסף במוסך מתמחה, יבדקו היסטוריית טיפולים, תאונות ושיעבודים ויש שיעבירו כסף לאחר שיחת טלפון ויוותרו,על כל הנאמר. לך עם מה שיגרום לך להרגיש שעשית את המעשה הנכון מבחינתך.
  11. תוכל לבדוק מה רשום ברשיון הרכב ותוכל לבדוק דרך אתרים שמאפשרים בחירת צמיג לפי דגם הרכב.
  12. אם אתה מעוניין לבצע את הטיפול במורשה יבואן, תתקשר למספר מוסכים, בדרײכ יש הפרשים בינהם. אם אתה פתוח לטיפול במורשה לא יבואן, סביר להניח שתוכל לחסוך למעלה ממחצית העלות שציינת במיוחד אם תביא את המוצרים בעצמך. פילטר אוויר ומזגן יקח לך 5 דקות להחליף לבד. ביוטיוב תמצא סרטון או שתביט בספר הרכב להסברים כיצד. שווה לבדוק קודם עצמאית אם הם בכלל דורשים החלפה. אם אתה לא יודע מה מצבם, תפרק, תעלה לכאן תמונות ותקבל המלצה.
  13. ישנם הרבה מוסכים מורשי יבואן עם חדר המתנה שניתן לצפות ממנו על הרכב במהלך העבודה. בכל מקרה, אני הייתי נשאר שם לזמן העבודה. להוציא פלאג זה עניין של כמה שניות במקרה שאין בעיה.
  14. מציע לך להיות נוכח בשעת הטיפול ולהביט בעובד כאשר מנסים להוציא את הפלאג. כך תפחית את הסיכון לקבלת מידע לא נכון / מדוייק אם העניין לא יפתר בקלות.
  15. רוב הסיכויים שמדובר במצב שבו מולאו מים רגילים במקום נוזל קירור מתאים. תעלה תמונה ברורה כדי לקבל עצה טובה יותר.
  16. מציע לבדוק מאזדה 6. מרווחת, נוחה לנסיעות ארוכות, תא מטען מרווח, אמינה, מזגן מעולה אולם צריכת הדלק לא מהנמוכות.
  17. אם השיקול הוא רק הדלק, אני מניח שההפרש הכספי בגין הוצאות הדלק למאזדה 3 יהיה שולי כי גם היא לא חסכונית במיוחד ולכן לא בטוח שההחלפה כדאית, הרי גם הוצאות הרכישה וישור קו עולים לא מעט. אם פשוט בא לך להתחדש, פשוט תמתין עד שתמצא מאזדה לשביעות רצונך גם אם זה יקח מספר חודשים.
  18. זו כנראה תהיה הוצאה כספית לא מבוטלת לבצע את העבודה ללא הפעלת הביטוח. הייתי שוקל לבקש המלצות לזגג דרך חברת הביטוח אם תעלה את שם החברה. אם לא תהיה מרוצה, תמיד תוכל לחזור לאופציה שציינת, הרי דרך הביטוח אין השתתפות עצמית וזה לא פוגע בהיסטורית התאונות.
  19. אל תרגיש מטומטם. עברת תאונה, למזלך בנזק פיזי לרכב בלבד, תרגיש בר מזל שיצאת מזה בנזק כספי מועט יחסית. עם רכב מושבת לא באמת הייתה לך אפשרות לעבור איתו בין מוסכים ולקבל הצעות מחיר אז תרגיש בנוח עם דרך הפעולה שלך ותמשיך בחייך.
  20. כל הרכבים שצויינו אמינים באופן כללי. אני לא הייתי מוטרד יותר מידי מנושא ההגה בסוזוקי. הכל מסתכם בסוף לדעתי במראה הכללי (מה יותר מוצא חן בעינייך) ומה זמין יותר בלוחות היד שניה בשוק הקשוח בימים האלו. מבחינת VFM לדעתי: 1 מאזדה 2 2 סוזוקי בלנו (מגיע גם בידני במחיר נוח יותר)
  21. מצטרף להמלצה על הבלנו רק תיקח בחשבון שהיא חסרה קצת בנושא הבטיחות.
  22. אני מכיר כמה שמחזיקים ברכב ללא הבעיות שציינת, כנראה שהן לא מאוד נפוצות. אולם הרכב יחסית עצל, רועש במהירות גבוהה, דורש החלפת תושבות מעבר לממוצע ובד הדיפונים מתפרק אם הרכב חונה בחוץ. להם זה לא מפריע משום שהוא יחסית זול להחזקה, מרווח ואמין מעבר לנאמר. בכל מקרה מחיר הרכישה הנוח כנראה משקלל את הנתונים האלו.
  23. Moshe c

    ביטוח רכב

    תסמוך על חברות הביטוח שהן יודעות מה הן עושות. סביר להניח שהן ערכו בדיקה ומצאו שבדרך זו, למרות העלויות העודפות של העובדים, זה משתלם להן יותר. אני מניח שזה משום שלא מעט מעדיפים להזמין באינטרנט מבלי לשוחח עם נציג משיקולי זמן, סבלנות וכו'.
  24. מכיוון שאהבת את היוצאת ולא תכננת להחליף, תוכל לרכוש ניסאן נוט ממודל מאוחר יותר, סביר גם להניח שתישאר עם עודף.
  25. צמיגי חנניה ביפו. יכול להיות שהוא פתוח בחג.
×
×
  • תוכן חדש...