Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,577
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. תגיע לחנות חלפים יחד עם הצינור הישן או שתקנה לפי דגם הרכב. חליפי אמור לעלות כמה עשרות שקלים. יש לו אורך וצורה מסויימים ולכן לא כל צינור מתאים.
  2. Moshe c

    סופר מיני עד 30K

    הבלנו הוא רכב בסיסי ופשוט שיספק לך אמינות וצריכת דלק טובה במחיר נוח מאוד אבל לא תהיה בו חווית נהיגה. מציע לבצע עליו נסיעת מבחן.
  3. יכול להיות מספר דברים אבל מכיוון שהחלפת פקק לרדיאטור יכול להיות שרכשת פקק לא מתאים ללחץ הדרוש או פקק לא תקין מה שגרם ללחץ עודף שהביא לכשל בצינור. אם הפקק תואם את הלחץ, תלחץ על החלק הפנימי ותבדוק שהקפיץ עובד. כמובן שגם אם צינור ישן מתייבש ונסדק אבל בדרײכ זה מתחיל בקטן ואם אתה עוקב אחר מפלס הנוזל היית אמור לדעת שזה בדרך. להחליף צינור זה יחסית פשוט, תפתח את שני החבקים בשני הצדדים ותמשוך אותו החוצה.
  4. אם הרפידות כנראה יחזיקו עד החלפת הרכב, סביר להניח שגם תיקון הנזילה באופן שבו הרכב תוכנן מראש יחזיק ובכלל, סביר להניח שהרכב תוכנן כך מסיבה כלשהי וכמעט תמיד עדיף להיצמד לתכנון המקורי ולא לבצע שינויים שעלולים ליצור הפתעות לא רצויות.
  5. המחירים סבירים, השאלה אם אכן יש צורך במלוא הטיפול. תיגש למוסך נוסף לבדיקה ולקבלת הצעה. זה רכב אמין ולרוב לא אמורות להתעורר כל הבעיות שציינת בנסועה הזו. במידה ואכן כל הליקויים קיימים, תשקול אם שווה לך להתעסק במכירה וקניה, מה גם שבמכירה כנראה ידרשו הפחתה בגין הליקויים וברכישה תידרש להוצאה עבור יישור קו כך שבכלל לא בטוח שכדאי להיכנס להרפתקאה הזו ובמיוחד בתנאי השוק הנוכחיים.
  6. מוסך שלומי ברחובות. הבעלים עובד לבד. נראה קצת קריר במבט ראשון אבל הגון ועם ידיים טובות.
  7. לא מדובר על טיפול גדול. זה טיפול קטן ובסיסי בתוספת נוזל בלמים. המחיר יקר. תשווה בין כמה מוסכי מורשה יבואן סביר להניח שתמצא הבדלים לא קטנים. לא מומלץ לשטוף מנוע, זה עלול להזיק ואין לזה תועלת. אטם - בדר"כ מדובר על שייבה לפקק ריקון שמן שנוהגים להחליף. זה חלק בעלות של כ-2 ש"ח. יכול להיות שמדובר על אטם אחר לחלוטין, ללא פרטים נוספים לא ניתן לדעת. תיקח בחשבון שבטיפול במורשה יבואן יש רגל קלה על המלצה להחלפות של פילטר אוויר ומזגן - ניתן להחליף לבד בדקות ספורות ובלמים שלרוב תמצא מחיר זול בכמחצית במוסכים מורשים שאינם מורשי יבואן אם בכלל יימצא שאכן הם דורשים החלפה.
  8. אם אתה מחפש, הרגשת מוצקות, הספלאש תספק את זה הכי פחות מהשלושה.
  9. הומלץ כאן בפורום דוד מבת ים 0527129001 פנה אליו, תשלח תמונות והוא יאמר לך אם זה בר תיקון. לא בטוח שזה יחזיק אבל בשביל סכום פעוט אולי שווה לנסות.
  10. מציע להוריד את המלל לגבי הגמישות. זה מזמן אלייך כל מיני הצעות נמוכות וחלק מהתעניינים עלולים לחשוב שהגמישות נובעת מבעיה ברכב. קונה רציני מגיע לראות את הרכב ואם הוא מוצא חן בעינייו מנסה לנהל מו"מ. בשוק הרותח של היום, שהרבה מהמוכרים מבקשים מעל המחירון, אם יש לך מוצר טוב ותקין, לא הייתי מתגמש. המחירון הוא לא תכלית הכל. מחירים מבוקשים לרכבים דומים אמורים לשקף את השווי טוב יותר.
  11. סובייקטיבי לגמריי אבל דרך עקיפה לפתרון - תשאל אדם שאתה מכיר טוב מה הוא היה בוחר וזו התשובה. אני מניח שתפנה לאדם שאתה יודע מה הוא יענה וזה למעשה מה שאתה אישית מעדיף.
  12. 120 לפלאג אחד זה מחיר ברמה העליונה לפלגים מסוג אירידיום ובאמזון זה בערך לרביעיה, לא לפלאג רגיל. אף מוסך לא יכול לספק מחיר כזה לאירידיום ועדיין נכון, המחיר מאוד נוח לפלגים רגילים במורשה יבואן.
  13. קשה לדעת מה הבעיה דרך הפורום. פילטר דלק הוא לא אחד מהבעיות שנתקלים בהם בהם במאזדה. הייתי מוציא את כל הפלגים בודק התאמת הדגם ואת מצבו של כל אחד מהם. היית בודק גם אם הפילטר אוויר יושב טוב ואם בית הפילטר סגור היטב. אם ויזואלית הכל נראה טוב, שווה לגשת למוסך לאבחון מקצועי.
  14. 2,000 ק"מ זה כמו חדש. תחליף את התקול וזהו מיותר לשלם תוספת על רוטציה
  15. תבדוק אם לא עבר זמנה של תושבת הגיר
  16. אני מכיר מקרה שהביאו שמאי דרך חברת הביטוח של הנפגע, חברת הביטוח של הפוגע הביאה שמאי משלה והפקידה לחשבון של הנפגע סכום של פחות משליש ממה שהעריך שמאי הנפגע. אם באמת ניתן לסגור הכל ב1500 ש"ח, שווה לשקול לא להפעיל ביטוח כדי להימנע מתשלום השתתפות עצמית, פרמיות גבוהות יותר לשנים הקרובות ורישום בעבר הביטוחי של הרכב שיפחית את השווי בעת המכירה כי אז הרווח שאתה מתכנן לעשות יהיה כנראה נמוך מהנזק שיגרם לך.
  17. Moshe c

    קיה פיקנטו

    בשתיהן אין אותה. צריכת הדלק סבירה, שתיהן אמינות והמאזדה תהיה זריזה יותר.
  18. מבחינת אמינות כנראה שפיאסטה שטופלה כראוי תהיה מתאימה יותר.
  19. מזרק וצינורית עדיף מאשר משאבת סבון כדי שאם יהיה לך חוסר עד הטיפול הבא יהיה לך ספייר ללא שאריות סבון. עדיף לבדוק למחרת הטיפול לפני הנעה, אתה לא הראשון שזה קורה לו. זו כמות קטנה מעל וזה לא נורא.
  20. קצת, ארטילאי.... לפני שעה פורסם בכללי על רכב זהה שהושבת עקב תאונה. אולי שווה לבדוק היתכנות ללקיחת המנוע ולהרכבה אצל בעל מקצוע מומלץ.
  21. העניין בסוף הוא עד כמה התשלום מהווה שיקול. לרכוש בעצמך זה פשוט ומדובר בחלקים לטיפול שוטף ולא מדחס מזגן מפירוק לדוגמא כך שאין באמת בסיס להאשמה בעתיד. יש מוסכים שבמקרה של חוסר יוסיפו מים מהברז ויש שיקפידו על הנוזל המקורי שקיים ברכב. לדעתי, אם מבוצעת החלפה פעם בלא מעט שנים, אז בעבור עוד כמה עשרות שקלים עדיף נוזל מקורי.
  22. היי, הייתי שואל את המוסך המורשה הרגיל אם הוא מוכן שאביא בעצמי את החלפים ומקבל הצעה רק על עבודה. אם כן, מציע לרכוש לבד את החלפים. מסנן שמן מקורי, שמן מנוע ובלמים מחברה טובה שמתאימים לתקן, מסנן אוויר מחברה טובה ולא הסיני הפשוט (בודק בעצמי אם המסנן מזגן גם דורש החלפה), נוזל קירור מקורי כדי שלא יהיו לך שני נוזלים שונים במערכת כי לא כל הנוזל יוצא בהחלפה ומוותר על מסיר פיח. את המסנני אוויר ומזגן ניתן להחליף לבד בחמש דקות. אני מניח שייצא לך מחצית מעלות מורשה יבואן.
  23. גם אם המוסך יסכים לקזז, הוא כנראה יקבע מחיר שיכלול את הקיזוז כך שהוא ייצא באותו מחיר. לכן הצעתי לקבע את ההפסד ולהמשיך הלאה כי אם המוסך לא יאמר לו מיוזמתו שהוא יקזז לו, בפועל הוא לא יקזז.
  24. למה לקחת סיכון מיותר. הייתי מסרב בנימוס ומסביר שזה לא בטיחותי. במקרה תאונה האשם יפול עלייך וההסבר על הסיטואציה לא יעזור וחבל מה גם שהכסף הוא לא העניין, אם חלילה יקרה אסון לא תסלח לעצמך.
×
×
  • תוכן חדש...