Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,577
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. בעולם מתוקן זו אכן קפיצה מעל הפופיק, בעולם כפי שהוא היום, אין מה להתלבט, תיקח את מקסימום ההחזר החודשי שיאפשרו לכם כדי להקטין את תקופת המשכנתא ותחטוף את זה. זו כנראה העסקה הטובה ביותר שתעשו במשך כל חייכם, עסקה שתועיל למשפחתך באופן המייטבי ביותר. יש לכם 2 משכורות טובות ומשפחה שיכולה ומוכנה להושיט יד במקרה הצורך, כך שגם אם תיתקלו בעתיד בתקופה פחות טובה, סביר להניח שזו לא עסקה שתפיל אתכם. במקרה הגרוע ביותר שקשה להאמין שיקרה, תמשכו לפחות עד לסוף תקופת ההחזקה שהמכרז מחייב אתכם, תמכרו את הדירה ברווח משמעותי ותרכשו נכס צנוע יותר. ברכות ובהצלחה.
  2. אל תיקח את זה קשה. כמו בכל תחום כדאי לעשות שיעורי בית לפני. בפעם הבאה תבדוק מה דרוש לבצע, תפנה טלפונית למספר מוסכים ותבקש הצעות תוך שאתה מציין מה אתה מבקש לבצע בטיפול, גם במורשי יבואן אתה תמצא הבדלים כספיים וגם ניתן לבקש ולקבל הנחה, תקבל הצעות ותחליט להיכן לגשת. לגבי בלמים, ניתן לראות בעין מה מצבם ולא מעט פעמיים ניתן לדחות את מועד ההחלפה אגב, תמיד אפשר לומר תודה על, ההצעה להחליף בלמים ולבצע את החלפת הבלמים במוסך מורשה שאינו מורשה יבואן ולחסוך בהוצאה.
  3. הסוויפט כנראה תהיה אמינה מהקליאו וכנראה גם תשאיר יותר שקלים ממנה ביד בעת במכירה.
  4. מאזדה cx3
  5. cx3 הוא לא רכב קל לשבירה גם במאמץ. אם הוא מעניין אותך, שווה לבדוק בפועל. מאזדה 2 לדעתי עדיפה על איגניס וסוויפט בתחושת הנהיגה. לדעתי נמרצת, מרגישה יציבה יותר ואיכות הבניה והחומרים טובים יותר.
  6. מנסיון לא קצר עם הבלנו והסוויפט, אישית לא נתקלתי ולא שמעתי על כאלו שחוו בעיות בהיגוי. בתקציב הזה ומכיוון שצריכת הדלק לא רלוונטית כ"כ, הייתי שוקל מאזדה 2 או אפילו cx3. ירגיש לך הרבה יותר רכב. אם צריכת הדלק רלוונטית, הבלנו כנראה תהיה החסכונית ביותר.
  7. הערה לגבי אחד מהנושאים קיט ספורט לרכב מנהלים היה מוריד אותי מהעסקה ללא קשר לזהות המוכר. לדעתי, לרוב מדובר בנהג שעשה שימוש אינטנסיבי מידי לנתוני הרכב ולכן הייתי חושש משחיקה מוגברת למכלולי הרכב.
  8. נשמע לי חובבני להחליט שצריך להחליף תושבות מבלי לראות את מצבן בעין. הייתי עושה יום כיף בתײא ומשלב אותו עם קפיצה למוסך גבע, מה גם שעדיין קשה לי להאמין, למרות שזה יכול להיות, שהבולמים דורשים החלפה לאחר נסיעה כה מועטה.
  9. תשאל את אבי מהחנות הזו, הוא בטוח מבין יותר ממני. למיטב ידיעתי הוא מתאים ולא אמור לגרום אף נזק. אם אתה חושש, תשלם עוד כמה עשרות שקלים למקורי. לשיקולך.
  10. כולן אמינות, זולות להחזקה וללא בעיות מיוחדות. הסוויפט כנראה תהיה הבטיחותית ביותר וגם תספק איכות נסיעה מעט טובה יותר. בשנתונים האלו אין יותר מידי מה לחשוב על עלויות חלפים ותיקונים. מדובר בטיפולים שוטפים בלבד בהנחה ונמצא רכב שלא התעללו והזניחו אותו יותר מידי.
  11. אם מדובר בטסה מפלסטיק אז או שאחד הקליפסים השתרר אז תיתן מכה ותנסה להחזיר למקום או שהטסה התעקמה ממכה. תוכל אולי להוציא אותה לגמריי, לחמם קצת עם מים חמים או פן וליישר אותה.
  12. לגבי אגרת רישוי נהוג שהמוכר מטפל ומשלם.
  13. אם זה אפשרי מבחינתך, הזמן העדיף לחפש דירה לשכירות הוא בחודשים אוקטובר עד אפריל. המחירים יותר נוחים.
  14. קסטרול סטופ סטרט 5w30 A5 ובכל חנות יוכלו להמליץ לך על עוד חלופות אגב, המוטורקראפט אמנם חצי סנטטי אבל עובד דיי טוב עם המנועים של מאזדה ופורד ולא מייצר בוצה.
  15. לדעתי, אם אתה מגיע לתײא תיגש למוסך גבע, אם לא, תתיעץ בפורום או תשאל מכרים על מוסך לא של היבואן סביר להניח שיעלה לך פחות.
  16. אם אתה מעוניין להימנע מגיר רובוטי ונמרצות הרכב אינה מאוד חשובה, תבדוק את היונדאי וניו. אם היא לא תתאים - cx3.
  17. כן, אבל חשוב שתקבל הצעה ממוסך שקיבלת המלצה טובה עליו כדי שיהיה טעם בתיזוז הנוסף. כמובן שאל תשתף אותו בהצעה שקיבלת כדי לקבל חוות דעת נקיה.
  18. 1. הכוונה שזה לא סביר משום שלרוב צורך בהחלפה שכזו מגיעה לאחר הרבה יותר שנים וקילומטרים גם בתנאי הדרך שציינת. זה שיש רעש והרימו את הרכב במוסך לא אומר בוודאות שהרעש לא מגיע ממקום אחר / סיבה אחרת ובגלל השנתון והקילומטרים שהרכב עבר, שווה לבדוק אם התרשלו בבדיקה. 2. חלפים מקוריים הם טובים אבל בשוק יש חלפים לא מקוריים טובים לא פחות ולעיתים אף טובים יותר. ההצעה לחלפים לא מקוריים לא אומרת אילו חלפים ההצעה כוללת. יש הרבה רמות של חלפים לא מקוריים ולכן לא ניתן להעריך האם ההצעה היא טובה או לא. 5. חלפים באתר - חנויות חלפים שמוזכרים כאן לא מעט באתר. אני מציע שתבקש המלצה מחברים / משפחה / או כאן באתר למוסך מומלץ באזור שמתאים לך ותיגש לקבל איבחון של הבעיה והצעת מחיר נוספת.
  19. 1. 36,000 ק"מ נשמע על פניו לא סביר שהחלקים האלו דורשים החלפה אבל הכל יכול להיות. שווה לגשת למוסך אחר שיחווה דעתו אם יש צורך בכל ההחלפות . חלקן או שהבעיה ממקור אחר. 2. ההצעה סבירה למורשה יבואן למרות שיכול ואם תפנה למורשי יבואן אחרים תוכל להוזיל את העלות. 3. אין בעיה להשתמש בחלפים לא מקוריים אולם איכותיים ברמת MONROE או KYB. 4. לא רצוי להשתמש בחלקים משומשים. 5. מוסך מורשה אבל לא מורשה יבואן יעלה פחות תלוי במוסך הספציפי. הדרך להוזלה המשמעותית ביותר היא לרכוש את החלקים בעצמך ולגשת איתם למוסך מומלץ להתקנה. תוכל לקבל מספר הצעות מחיר דרך החנויות המומלצות באתר. החלקים עצמם יעלו לך פחות ממחצית מהעלות הרשומה בהצעה שצירפת. 6. קשה לענות כי לא ברור מה הבעיה ועד כמה היא חמורה. לא כדאי לדחות טיפולים שאינם שוטפים ברכב מטעמי בטיחות
  20. לא נעים אבל קורה לא מעט. אישית הייתי מדבר איתו בנועם ומסביר לו שהטיפול בוצע בטעות ע"פ המלצתו ורואה אם הוא מוכן לקחת אחריות. אם לא, אישית פשוט הייתי מפסיק לטפל אצלו כי, מבחינתי איש מקצוע, בכל תחום, אמור לקחת אחריות מלאה על טעויות שהוא עושה ולא להטיל אותן על הלקוח, באותו האופן שהוא לוקח תשלום מלא על עבודות שהוא עושה. לצערי זה חלק מהעלויות שבהחזקת רכב וקורה גם לטובים ביותר אז אל תיקח את זה קשה מידי.
  21. עם הרשימה הזו לא סביר שבעל הרכב יסכים להפחית את הסכום הדרוש לביצוע עסקה. שווה לשקול אם כדאי לבזבז את הזמן בהמשך בדיקה או להמשיך הלאה. אישית הייתי מוותר על הרכב.
  22. 160 זה המחיר לנוזל הירוק. לא נראה לי שתמצא זול יותר. תבדוק עם משה חלפים או עם אבי חלקי חילוף אם zerex גם יכול להתאים. לדעתי הוא איכותי יותר מהפרסטון והוא יעלה כרבע מהמקורי. המטרה בלהחליף לנוזל המקורי הוא כדי לשמור טוב יותר על מערכת הקירור כי כשל ברדיאטור לדוגמא יעלה יותר מהפער לנוזל מקורי. לדעתי אם אתה מתכוון להחזיק ברכב לתקופה ארוכה, תשקול כן לרכוש את המקורי כי זה כנראה יהיה זול יותר בטווח הארוך.
  23. תתקשר לאחד מהמוכרים המומלצים כאן לפי אזור המגורים שלך ותשאל מה הנוזל התחליפי המתאים. אם אתה מבצע את ההחלפה לבד מדובר בהוצאה קטנה יחסית לנוזל מקורי.
  24. שווה להשקיע בנוזל קירור מקורי כי ההחלפה היא לתקופה מאוד ארוכה. זה כמובן לא המקורי. תבדוק אם אצלך ברכב קיים הנוזל הכחול או הירוק של סוזוקי ותחליף בהתאם לקיים.
  25. Moshe c

    פינוי בינוי

    הדרך הנכונה לבצע את התהליך היא לשכור אדריכל ובמקביל מהנדס / מפקח אשר יכינו תוכניות לפי האינטרסים של בעלי הקרקע. שכרם של אלו משולם לאחר מכן ע"י היזם שייבחר. עם סיום תהתליך התכנון ואישור תב"ע חדשה, עו"ד מטעמכם שגם שכרו ישולם לאחר מכן ע"י היזם שיבחר, מכין מכרז קבלנים ע"פ התוכנית החדשה, שכולל הסכם, מפרט ותנאים נוספים שיוגדרו על ידי הבעלים הקיימים. בדרך הזו יבחר קבלן / יזם שאינו מקורב למי מהבעלים וגם התמורות שמוצעות לרוב גבוהות יותר מאשר אלו שמוצעות לפני שקיימת תוכנית חדשה משום שיזמים מעדיפים לספק הצעות על סמך תוכנית קיימת שבה אין חוסר ודאות לגבי הזכויות שהם מקבלים, מה גם שהתהליך שנותר הוא קצר יותר. העו"ד הוא לא החלק הכי משמעותי בפרוייקט למרות שהוא משמעותי. הדרך שבה מבצעים את התהליך היא המשמעותי ביותר.
×
×
  • תוכן חדש...