ואוו 😯
איזו סקירה
ממש תודה!
עזרת לי מאוד
כמה שאלות ברשותך: 1. "עקב עיצוב, המראות פחות יעילות מבחינת כיסוי סביבתי"
ברמה שממש מקשה על הנהיגה, או שציינת את זה בהשוואה לרכבים אחרים?
2. "סוללה היברידית כשלה אחרי 7.5 שנים, הוחלפה לחדשה באחריות (מחדש אחריות כל שנה), מעט טירחה (מספר כניסות למוסך, לאיתור תקלה, להתקנת סוללה לאחר כשבוע, לבדיקה וכו׳)"
החידוש אבל שווה, לא? אני יודע שרק טויוטה/לקסוס עושים את זה, זה כמה מאות שקלים בשנה ואתה מכוסה...
3. כמה אמין הרכב?
מבחינת תקלות מכניות/חשמליות?
ובכלל בהשוואה לרכבים אחרים?
תודה רבה!
כן אחלה אוטו, אני חושב לרדת ממנו בגלל שבהונדה לא עושים ביטוח סוללה, ובשנתונים כאלו אם הלכה הסוללה הלך עלי...
הבנתי שזה כ-12,000 ש"ח
אז עדיף את משפחת טויוטה שמבטחות את הסוללה בכ-400 ש"ח לשנה
(לאבא שלי יש פריוס, הלכה לו הסוללה והחליפו לו ללא עלות במסגרת הביטוח תוך 3 ימים)
תודה רבה!