Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,577
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. זה אמור להסתדר לבד לאחר נסיעה קצרה. האם פורק בית המצערת לטובת הניקוי ? אולי הניקוי לא בוצע מספיק טוב ואולי זו אינה הבעיה. תמתין לתגובות נוספות למלומדים ממני.
  2. לא מתמצא במערכות גז, אבל מנסיון עם מנוע בנזין ניקוי מצערת פתר את הבעיה.
  3. צמיגי אנטון חנניה ברחוב יצירה 6 ברחובות מחזיקים פאלקן. יש להם סניף נוסף ביפו שהומלץ כאן. תבדוק מלאי ומחיר לפני הגעה.
  4. במידה והמראה / פוזה לא משחק כ"כ תפקיד בבחירת הרכב, תבדוק את הקיה נירו. לדעתי תתאים יותר לצרכים שלך, בתקציב נוח יותר ובהחזקה זולה יותר. יש גם לא מעט מפורסמים בלוחות ובדרײכ זו מכונית שלא זוכה להתעללות אז יכול להיות שתחסוך גם ברכישה אם תחליט לקנות לא ממגרש. את המכירה כדאי לבצע עצמאית ובתקופה של היום ועם רכב מבוקש כמו שלך, חבל להפסיד אחוזים רבים לטרייד.
  5. Moshe c

    שפשפת

    תמרח וזלין לפני הפעילות. הוא לא יורד בקלות וישמור על האזור.
  6. תעשה נסיעה קצרה עליה ותראה אם מתאים לך. תיבה רובוטית היא לא כ"כ נעימה למרות שניתן להתרגל. תבדוק את השברולט ספארק, כנראה שתמצא אותה מהנה יותר לנהיגה.
  7. לדעתי מאזדה 2 ויאריס יהיו אמינות יותר בפער משמעותי מה208, לרכב ראשון אם אתה לא מעוניין להקשיב לרכב כל בוקר, תוותר על ה208. המאזדה תרגיש יותר ײרכבײ מהיאריס למרות שיש חובבי מאזדות ויש חובבי טויוטה. תעשה נסיעה קצרה על שתיהן ותחליט מה מתאים לך יותר. בהצלחה!
  8. מצטרף להמלצה על הפניקס. לי עלה פחות השנה.
  9. לדעתי קיה ריו סדאן תהיה אמינה וזולה יותר לאחזקה, היא גם זולה יותר לרכישה מדגם ההצ'בק. אישית, אם אמינות בראש סדר העדיפויות, הייתי נמנע מהקליאו וכמובן מה301.
  10. תנסה את מוסך שלומי ברחובות. אין לו גם התנגדות שתביא בעצמך את החלפים. הוא נמצא בתוך סימטה, אז שים לב שאתה לא מפספס את הפניה.
  11. לפני העלויות, כדאי לדעת מה צריך לבצע בטיפול. תנסה לבדוק האם יש לך את היסטוריית הטיפולים, תשווה לטיפולים הנדרשים לפי ספר הרכב ולאחר מכן תבדוק הצעות. בכל מקרה, ההצעה שצירפת לדעתי אינה טובה. המחיר גבוה למוסך שאינו מורשה יבואן ומוזר שמציעים החלפת פילטר מזגן ולא מציעים החלפת פילטר אוויר. כדאי גם לבדוק מתי הוחלפו מצתים ואת מצבם.
  12. רכב בסהײכ אמין ללא בעיות מיוחדות. בנסועה הזו תבדוק אם הוחלף נוזל קירור פעמיים, מצתים, 2 רצועות, שמן בלמים כל טיפול שני והאם הוחלף שמן מנוע בתדירות הנכונה. אם כן ובהנחה והנסועה השנתית שלך נמוכה משמעותית, לא הייתי חושש לרכוש את הרכב לאחר בדיקה במוסך שאתה סומך עליו
  13. היי, אני הצעתי לך בפוסט הקודם שמבחינה כלכלית, הזול ביותר יהיה להמשיך ולמלא שמן. אם הרכב נמכר ברגיל ב-11 וקיבלת הצעה להחלפת מנוע ב5000, משמע שאתה צריך לבקש ולקבל לפחות 6000 בכדי שיהיה לך משתלם למכור למרות שנכון שבמקרה של החלפת מנוע עלולות לצוץ בעיות נוספות, אבל ברכב מהשנתון הזה גם כך רוכש יודע שכנראה יהיה עליו לבצע יישור קו כלשהוא והוא לא מקבל רכב במצב חדש. אני במקומך הייתי ממשיך למלא שמן כי כנראה זה יהיה הפתרון הזול ביותר ולחילופין הייתי מוכר רק ב7000 ומעלה. גם את תקבל 7000, האלטרנטיבות שלך לא מזהירות כי כל רכב שתרצה לקנות ברמות המחיר האלו יידרוש כנראה הוצאות יישור קו וכאן אתה נשאר עם רכב שאתה מכיר את הבעיות שלו.
  14. תוצאות הבדיקה מלמדות על רכב מוזנח. הדגם עמיד להתעללות אבל הרכב המסויים הזה לא זכה ליחס סביר. צפויות הוצאות לא מעטות ליישור קו והמטריד ביותר הוא הבוצה במנוע שנובעת כנראה מאי החלפת שמנים בתדירות המתאימה או שימוש בשמן לא מתאים למרות שמדובר ברכב שיכול לספוג כמעט הכל. בכל מקרה, רכבים בטווח המחיר הזה, עדיף לגשת איתם למוסך שאותו אתה מכיר כדי שיערוך בדיקה של מספר דקות במקום לשלם למכוני הבדיקה. לרוב, אם יש לך מוסך שאתה עובד איתו באופן שוטף, הוא לא יקח לך תשלום על הבדיקה מתוך הנחה שהוא זה שיטפל ברכב בהמשך. תתאזר בסבלנות ותנסה לאתר רכב במצב טוב יותר מדובר בדגם נפוץ.
  15. Moshe c

    פנסים דהויים

    תנסה למצוא מפירוק במערכת של קאר פארט או גלגלים
  16. Moshe c

    יונדאי וניו

    יופי זה סובייקטיבי. לדעתי cx3 יותר איכותית וזריזה אבל קצת פחות גבוהה וצפופה יותר מאחור. עם 2 כסאות תינוק אולי יהיה נוח יותר בוניו בגלל הגובה והמרחב מאחור. לשיקולך מה עדיף לך. זה לא רכב רע, הוא פשוט מתומחר גבוה לדעתי, המחיר הקודם שלו היה סביר יותר.
  17. הפתרון הזול ביותר אם אתה חונה בשמש זה להחליף גומיות שמוכרים בשקלים בודדים בעלי. מעל יש מגבי vision ב25 ליחידה או בוש מהדגם היקר יותר בכ 130. על האחרונים יש אחריות לשנה, הvision מנסיוני גם מחזיקים יפה ואפילו אלו מעלי.
  18. Moshe c

    יונדאי וניו

    לא שופטים לרעה. ברמת המחיר שלו, שעלתה לאחרונה, הוא פשוט פחות תחרותי
  19. תיגש לקוברה ברחוב תוצרת הארץ בתל אביב. חבל לגרום נזק מיותר אם אתה לא בטוח מה אתה עושה. לי לפני מספר שנים עשו את הפעולה בחינם, תוכל להתקשר ולקבל הצעת מחיר לפני.
  20. מוזר, עד לפני מספר שבועות המצב היה שונה. תתקשר לסוכנות בנתניה ותבקש את מנהל האולם, אולי הוא יוכל לעזור.
  21. נוחות זה סובייקטיבי ונכון שהמפתח מאחור לא מאוד רחב, לדעתי הוא סביר בטח לילדים. הוניו אמנם יצאה לשוק מאוחר מהמאזדה והיא אמנם מרגישה מעט מרווחת וגבוהה יותר, אבל תא הפנים ואיכות הנסיעה לדעתי פחותות משל המאזדה ולאחר עליית המחיר לדעתי היא לא קניה משתלמת.
  22. מאזדה cx3
  23. מאזדה cx3, יש מלאי זמין, לטעמי נאה, אמינה, לא מתוכמת מידי, נוחה וטובה. תא מטען לא מרשים, מעט צפופה מאחור אבל לשניים זה מספיק וגרסת ה1500 סמ"ק לא מאוד חזקה אבל מספיק טובה לפקקי ארצנו
  24. יש סיכוי לא קטן שהמנוע יכול להחזיק במצב הזה לא מעט זמן. הייתי מקבל חוות דעת ממכונאי אחר ואם המצב מחייב החלפת מנוע, ואני מניח שהחלפה לא תעלה פחות מ-5000 ש"ח, אישית לא הייתי מתקן ופשוט ממשיך למלא שמן. למכור עם גילוי נאות כנראה שלא תוכל ולרכוש רכב אחר יהיה פחות כלכלי מעלות השמן.
  25. תבדוק את דלתות גאש. המחירים שם נוחים יותר.
×
×
  • תוכן חדש...