Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,578
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. זה מגדיל את האפשרויות, בטח אם הגעת למצב שאתה מוכן לשקול לרכוש מסוחר, מה שלדעתי לא פסול אבל לא רצוי. מכיר מקרוב את הבלנו, רכב בעל צריכת דלק נמוכה ואמינות גבוהה לפחות מהניסיון שלי ושל סובביי, אבל בסיסי ולא כ"כ נוח לנסיעות ארוכות. אם רוב/כל הנסיעות קצרות, בהחלט הייתי מנסה למצוא גם בלנו.
  2. תבדוק קיה פורטה
  3. סביר להניח שלא תקבל התחיבות שכזו אבל תחכה לתגובות נוספות. העניין הוא שגם אם תקבל התחייבויות שכזו, תעשה בדיקה ותשווה בין מחירי מכוניות יפניות / קוריאניות כשנמכרו כחדשות ומה מחיר המחירון שלהם לאחר 3 שנים או יותר. לדעתי אתה תמצא שמחיר המחירון שלהן נמוך באחוזים משל הראשונות ולכן גם אם תקבל התחייבויות שכזו, מה שלא סביר, הוא עדיין כנראה יגלם הפסד. לשיקולך מה הברייקפוינט שלך.
  4. הייתי קודם מנסה להחליף בין הסטרימרים ללא החלפת הכבל שאולי תקול. אני מניח שכבר בדקת אבל אולי יש חיבור נוסף נגיש יותר שלא מצריך את הורדת הטלוויזיה או פירוק השירשורים או שאולי אפשר לחבר כבל hdmi מצרכן אחר שיכול להגיע לסטרימר מתוך השרשור רק כדי לבדוק אם זה הכבל.
  5. שתיהן מהשקית עולות יותר מ-100 ושתיהן לדעתי עונות על הצרכים שציינת אבל יהיו משעממות לעומת הפיזו שהורגלת לה. אם התכוונת ליד שניה, לדעתי שווה לשקול מאזדה 2 חדשה או 3 האצ'בק מיד שניה עם עדיפות לאחרונה בשנתון שיכנס בתקציב.
  6. הבלנו תספק אמינות וצריכת דלק טובים אבל לדעתי היא לא נוחה לנסיעות ארוכות. הסיטרואן תהיה נוחה יותר אבל אירופאיות פחות טובות בסעיף האמינות. היונדאי תהיה סבירה אבל בגלל הנסיעות הארוכות אולי שווה בתקציב הזה לשקול משפחתית.
  7. היכן שחסר ממלאים
  8. מיכל העיבוי מכיל הרבה פחות מ4 ליטר. אם אתה רוצה לדעת במדיוק כמה חסר תוכל לפרק אותו לרוקן את הקיים למיכל כלשהו ולמלא כדי למדוד. אם זה מסובך נוזל מקורי הייתי קונה ליטר, חליפי את הגלון של ה4 ליטר. כנראה שמשניהם ישאר לך עודף. עדיף לשים נוזל מקורי, מדובר בעלות גבוהה באחוזים מהחליפי אבל זה מעט בשײח. zerex נחשב תחליפי טוב וגם של פרסטון. כדאי לבדוק לפני הכל אם יש נזילה ואם לא נמצאה, להחליף פקק רדיאטור. חליפי עולה כשלושים ש"ח.
  9. תוכל לשאול בטלפון אם ניתן להישאר לזמן ביצוע העבודה אני לא מכיר אישית. לא מדובר במוסך שהרכב על הליפט ואתה מעוניין להיכנס תחתיו וכל עוד אתה לא נכנס לו בין הרגליים, זה לא אמור להפריע. העבודה לוקחת לטענתם כשעתיים ולאחר מכן צריך לתת לסיליקון להתייבש. הייתי מנקה לאחר מכן כדי לא לעשות עבודה כפולה. כדאי לצלם אבל לצלם ואחײכ להתווכח לדעתי פחות יעיל מלהראות נוכחות. עדיף גם להכניס את הרכב למכון שטיפה כדי לבדוק אם יש נזילות. לצ'פר צודק שזה לא אמור להיות כך אבל לדעתי שווה את ההשקעה הקטנה שכנראה תשפר את איכות ההתקנה.
  10. תשתדל למצוא זמן לעמוד ליד הרכב בזמן ההחלפה ואולי לצ'פר את המתקין. מכיר אישית מקרה שסניף שקיבל לא מעט המלצות, החזיר את הרכב עם חתך בהגה, חתכים לאורך כל כיסוי הקורות הצדדיות, הרבה חלקי שאריות סיליקון שקולפו מהשמשה הישנה ואנטנה שנראה שהודבקה כנראה ע"י הילד הקטן של המתקין.
  11. תפנה אליהם במייל [email protected] או דרך האזור האישי שבאתר הממשלתי, תוכל לאתר שם את החבילה ולהגיש עליה פניה. מנסיוני הם עונים מהר. בפניה תצרף את חשבונית הרכישה ותציין אם זה לשימוש אישי.
  12. הייתי מתחיל בבדיקת מפלס שמן גיר
  13. מנסיון אישי דואר רגיל/רשום לא מבטיח שלא ייתפס במכס אם כי יש שטוענים שמקטין את הסיכוי.
  14. במידה והבקליט החיצונית ניתנת לרכישה בנפרד בעלי או איביי, ישנה שיטה שנראית קצת מורכבת לביצוע של חימום הפנס כולו בכדי לרכך את ההדבקה, להסיר את הבקליט ולהדביק חדשה. תוכל לראות סרטונים ביוטיוב. למיטב ידעתי יבוא של פנס מחוײל דורש עמידה בתקן וקיום המסמכים הנדרשים להוכיח זאת. יש בפורום מספר שרשורים בעניין אז תבדוק אם זה שווה לך את הטירחה. לדעתי הכי פשוט לחפש פנס מפירוק.
  15. לעיתים, במיוחד ברכבים ישנים שמולאו בנוזל קירור לא מתאים או במים מהברז, מצטברת בתחתית מיכל העיבוי מעין בוצה. זה סותם את המעבר של הצינור. תפרק את מיכל העיבוי תנקה אותו ואת הצינור שמגיע מהרדיאטור למיכל העיבוי, אולי משם הבעיה.
  16. לדעתי 2 בחירות טובות שקשה לטעות בהן. עניין של טעם אישי והתאמה. תעשה נסיעת מבחן על שתיהן ותראה למי אתה מתחבר יותר.
  17. הוא קונה את הזכויות על המגרש מעבר לזכויות שבעלי הדירות הקיימות יקבלו ובעסקה מהסוג הזה הוא לא צריך לרכוש את המגרש הוא צריך לממן את הערבויות, השכירות, ההובלות וכו'.
  18. שאלת תם, האם אין אפשרות להדביק פאץ' כמו בצמיג של אופניים או לאטום באמצעות סיליקון כדוגמת ויקטור ריינץ?
  19. תשקול רנו מגאן גראנד קופה בלי לעשות גז.
  20. תנסה באפליקציית של קאר פארט וגלגלים. הרכבה תוכל לבד או בכל מוסך. למיטב ידיעתי כל עוד זה מאובטח ולא מהווה בעיה בטיחותית זה לא אמור להיות בעיה בטסט אבל אני לא בטוח.
  21. אין לי מידע לגבי רמת הבטיחות שלה אבל תבדוק שברולט ספארק.
  22. Moshe c

    עובש במקלחת

    זה לא אותו מוצר. המוצר שהתכוונתי אליו נקרא מלרוד משמיד עובש בשונה ממלרוד לניקוי וטיהור המזגן. מגיע באותו מרסס. אם אקנומיקה מספיקה לך זה עדיף, כי כמו שכתבתי הריח חריף.
  23. השקעת לא מעט וכבר כיסית את רוב המחלות. מצטרף להמלצה לתת לרכב עוד צ'אנס, חבל לקבע את ההפסד בשלב הזה מה גם שברכישה נוספת של רכב אירופאי ורכב בכלל, שוב תידרש ליישור קו ואולי גם לתקלות חדשות.
  24. Moshe c

    עובש במקלחת

    מלרוד של יעקבי עובד מצויין. מתיזים ותוך מספר דקות העובש נעלם. הריח של החומר חריף וקשה לנשימה לכן עדיף להתיז מהר ולצאת מהחדר עד שיתנדף.
  25. מחזק את זה שמעליי שווה לנסות. בלם יד, אם לא הוחלף מעולם כנראה שהוא תפוס. אני בספק, אבל תנסה לבדוק אם מתיחה בעזרת הבורג המותח תעזור. אם ברגיל משיכה חזקה מאוד עד הסוף מחזיקה את הרכב בשיפוע, זה צריך להספיק לטסט. בכל מקרה שווה להחליף את בלם היד כדי לא להשעין את הרכב על הגיר.
×
×
  • תוכן חדש...