Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,578
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. צר לי לא הבנתי מהניסוח את השאלה. פקק לא תקין לא שומר על לחץ תקין, הוא הרי עובד כמו תרמוסטט. ישנה אפשרות גם שמותקן פקק לא מתאים מבחינת הלחץ שבו הוא אמור לפעול.
  2. לא כתבת שהרדיאטור יחסית חדש. בכל מקרה, לא תמיד בהחלפת רדיאטור גם הפקק מוחלף, זה תלוי מוסך. יכול להיות גם שהפקק לא תקין, במיוחד אם הוא חליפי ולא מקורי, או לא מתאים ללחץ הנדרש. זו בדיקה שניתן לבצע בקלות ובעלות זניחה ולכן לדעתי כדאי לנסות אותה.
  3. הגיר של מאזדה נחשב אמין. ב130k לא אמורה להיות תקלה בגיר אבל זה אפשרי. הייתי בודק מפלס שמן גיר, תושבת גיר שלרוב היא זו שגורמת לבעיטה שאתה מרגיש ושוקל החלפת שמן גיר למרות שעײפ מאזדה אין צורך להחליף. אם מפלס השמן ותושבת הגירים תקינים, הייתי ניגש ליניב גירים מפתח תקווה ומתייעץ איתו.
  4. הרכב כלכלית משתלם מבחינת ביטוח, טסט, דלק ותקלות צפויות, אבל הייתי שואל את עצמי על עניין הבטיחות. לדעתי במקרה של תאונה חלילה, הרכב לא מספיק בטיחותי לנוסעים בו.
  5. Moshe c

    קיה סלטוס

    הכוונה הייתה שחיפוש קצר בגוגל תיתן לך את התשובה.
  6. הייתי מחליף פקק רדיאטור ומנסה עם החדש לראות אם יש שינוי.
  7. לדעתי לא תוכל לבצע התאמה בין דלת הזזה לדלת בפתיחה רגילה. צירים ניתן להרכיב. הבעיה היא שחזיתות דלת ההזזה חלקות בעוד שבדלת רגילה ישנה מגרעת, כנײל לגבי המשקוף. ניתן לייצר את המגרעת הזו אבל לדעתי לא באמצעיים ביתיים ואני בספק אם יימצא נגר שיידע למדוד במדוייק ולייצר במכונה וגם אם כן, זה לא יהיה לך משתלם. כנראה שלא יהיה מנוס מפירוק המשקוף הקיים והתקנת דלת חדשה. אם אסטטיקה לא משנה לך, תוכל להתקין מנעול פשוט על הדלת באמצעות הברגת שני פלחי מתכת, האחד על הדלת ושני על המשקוף.
  8. מחזק את הצעת רפי לין, תרשום מהיכן אתה ותקבל המלצה לאיש מיזוג שלא יערבב אותך.
  9. אני מסכים.
  10. מצב הפלאגים יכול להעיד על בעיה שיכול וקשורה לעניין.
  11. קצת מחוץ לשאלה אבל תשקול לרכוש מאזדה 3 האצ'בק מיד 2 משנתון 2020. מנוע 2.0 ל' וירגיש לך ספורטיבי מהמאזדה 2 במחיר דומה.
  12. הייתי מחליף פקק רדיאטור חליפי בכ - 30 ש"ח. פותח פקק מילוי שמן ומביט לראות את צבע השמן אם תקין או שהגיעו לשם מים, מוציא את הפלאגים ובודק ויזואלית אם הם תקינים. כמו כן, לאחר נסיעה ארוכה הייתי פותח מכסה מנוע כשהרכב מונע ועובר על כל הצינורות לראות אם אין דליפה ובודק האם המים מבעבעים במיכל עודפים. אם הכל תקין, לוקח לבדיקה במוסך.
  13. יש צורך לבדוק שכמות הגז תואמת את הדרוש ואין חוסר או עודף ולבדוק גם אם המאווררים עובדים.
  14. במצב כזה הייתי בודק במוסך אחר. חבל לוותר על תיקון בעלות סבירה מתוך הנחה שיש צורך בהחלפת מנוע מבלי לקבל חוות דעת נוספת.
  15. אם אתה לא מתכוון למכור את הרכב בקרוב חבל לחסוך בזה. תבחר כמו שהציעו מעליי kyb או מונרו ועדיף באמת להחליף את כל הרביעייה יחד עם כריות בולם. אם ההצעה יקרה מידי תשקול לרכוש את החלפים בעצמך ולשלם על ההתקנה solo my car יש לעיתים מחירים טובים.
  16. הטיפול כבר נעשה, לא נורא אבל נשמע שאתה צריך להחליף מוסך אם המוסך הזה לא יודע לאבחן תקלות ומקשר בין טיפול בסיסי לנורת מנוע.
  17. בלם היד עובר מידית הבלם עד לבלמים האחוריים באמצעות כבל. הייתי מעלה את הרכב על הליפט ומביט על הכבל לכל אורכו כדי לראות אם הוא השתחרר באיזשהו מקום. ניתן גם לבדוק האם בלם היד מחזיק את הרכב רק כשהוא משוך גבוה מידי או לאחר 4-5 קליקים, אולי חיזוק בלם היד באמצעות בורג החיזוק ישנה משהו.
  18. המחירים סבירים למוסך מורשה בחלקים מקוריים. לדעתי זה שלא ביצעו החלפת פלאגים דווקא מעיד שהם הגונים. בשנתון שלך ומכיוון שמדובר ברכב שכל מוסך סביר יודע לטפל, באמת תשקול לעבור למוסך מורשה לא יבואן. מסיר פיח לדעתי מיותר. ניקוי בית מצערת רוב המוסכים לא מבצעים כראוי בדקה עבודה ללא פירוק וניקוי יסודי. מסנן מזגן ואוויר לעתיד תוכל לרכוש ולהתקין בעצמך בחמש דקות ובשליש מחיר.
  19. Moshe c

    ג'יפון עד 80K

    בתקציב הזה וברצון לשנתון גבוה מ-2016 זה קצת בעייתי. אם אתה מרוצה ממאזדה, אולי תשקול מאזדה 6 מנוע 2.0 ל' או רכב ײמנהליםײ יפני אחר, לא זריז כמו ה-3 אבל יפתור לך את בעיית המושב האחורי ותא המטען.
  20. מדובר ברכב שמראש הביטוח בו יקר בשל היותו חביב על גנבי רכב. הייתי בודק מול סוכן ביטוח מה הכי כדאי לעשות במצב כזה. כנראה שכמו שהמליצו מעליי, עדיף יהיה להוסיף יד במכירה לבן משפחה אבל שווה לעשות שעורי בית לפני כל פעולה כי אולי החיסכון לא יהיה גבוה מספיק.
  21. משה חלפים מפײת אבל לדעתי אין מניעה לרכוש מכל חנות בארץ. רובם ככולם מבצעים משלוחים והעלות לא כ"כ גבוהה, אבי חלקי חילוף מרחובות לדוגמא.
  22. בסכום הזה לא הייתי נרתע מהחלפת מנוע וסביר שהוחלפו חלקים משמעותיים רבים במהלך השנים ולא מחיייב שהוחלפו ממש טרם המכירה. תבדוק כל רכב לגופו ולמצבו.
  23. Moshe c

    סדק בג'אנט

    במידה ויש לך גלגל ספייר בגודל מלא, הייתי מתקן את הג'אנט ומשתמש בספייר עד למציאת חלופי משומש.
  24. נשמע שסוזוקי בלנו תתאים למרות הגיר הרציף.
  25. בודקים עם היד מהיכן הנזילה. מתחילים מלמעלה, קודם בחיבור בין הניאגרה לאסלה ואם יבש בחיבור בין האסלה לביוב. אין נזילה מהברגים, יכולה להיות נזילה כתוצאה מהאטם שהוא מעין ספוג שמתייבש לאחר מספר שנים וניתן להחליפו עולה כ18₪. יכולה להיות נזילה גם מצינור חיבור המים. גם שם בדיקת רטיבות עם היד תאשר זאת.
×
×
  • תוכן חדש...