Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,578
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. לבדוק תושבות זה עניין של 2 דקות. בנוסף, אם יש רעידות מהמנוע עצמו, תבדוק את הפלאגים והקויילים.
  2. הפעולה תקינה. המדחס אמור לפעול, להיכבות ולחזור על הפעולה. תבדוק את מצב פילטר המזגן ואם לא חסר גז או שישנה דליפה.
  3. תבדוק את היונדאי i20 קרוס. הוא לא באמת קרוסאובר אבל אולי מבחינת מראה ושנתון יענה על הדרישות.
  4. נבדקו 2 התושבות האחרות, במיוחד תושבת גיר?
  5. אם יהיו יותר לקוחות כמוך, שגם מתעניינים במחיר וגם נוהגים בהתאם, הנגע הרע הזה יוסר. כל הכבוד
  6. קסטרול A5 אכן מומלץ לדגם הרכב שלך ועדיף על המוטורקראפט חצי סינטטי שרגילים לשים במוסכים מורשי יבואן. יש באתר של קסטרול מערכת חיפוש שמן מתאים לפי דגם רכב ואזור. תריץ חיפוש שם. לדעתי לא מופיע השמן שהעלת. תבדוק במקביל אילו תקנים הרכב מאפשר ותשווא לתקני השמן ששמו לך. מאזדה רכב שלא נחשב רגיש במיוחד לשמן לא מתאים והרבה מוסכים מורשים שמים שמן גנרי כלשהו ללא בעיות מיוחדות.
  7. אם הרכב נמצא רוב היום בשמש ושילדת המגב תקינה, לדעתי עדיף להחליף פעם/פעמיים בשנה רק את הגומי מאלי אקספרס.
  8. עדיף כבר לרכוש בארץ במקום להמתין למשלוח. סט כזה של סיגנט עולה פחות מ-200 ש"ח.
  9. למאזדה 2 אין לך צורך בשני גלונים. לא כל הנוזל קירור יוצא. גלון אמור להספיק, אולי יחסר מעט ותוסיף. תוודא שמה שיש לך עומד בתקן, חבל לבצע את הפעולה עם נוזל לא מתאים.
  10. לא אמור להיות כשל בשנתון כזה, אבל תבדוק את פקק הרדיאטור. תשאל גם למה רוצים להחליף ראש מנוע, מה הסימנים שלדעתם הוא נפרץ?
  11. לדעתי פאלקן מחזיקים טוב יותר בשמש מאשר מישלין.
  12. מסנן מזגן ואוויר תתקין לבד זה יקטין קצת את נפח העבודה. כל מוסך יתמחר אחרת, לדעתי אף אחד לא יסתכל על השעון. סביר באזור 700-1,000 ש"ח וכדאי שתוודא ניקוז אוויר מהרדיאטור ותעקוב אחרי מפלס המים בימים שלאחר מכן וכמו שהמליץ החבר מעליי תביא איתך נוזל קירור מתאים.
  13. סופר 7 לא יחזיק. תבריג מחדש. אם ניתן תשתמש בחורים הקיימים בפגוש ותסיט קצת את הבורג כך שיבריג חורים חדשים ברכב עצמו. אם מדובר במסמרים, תחליף לבורג חודר.
  14. לדעתי, ושוב - לדעתי, רכבים צרפתיים מוכיחים פחות אמינות. כל דגם, תת דגם והצרות שלו. נכון שיצרני החלקים מוכרים לחברות שונות אבל התייחסתי לזה רק אחרי שמדובר ברכב שנחשב אמין, כי אם הוא לא נחשב אמין אז אישית הייתי פוסל על הסף ואז הרשימה הזו כלל לא רלוונטית לעניין.
  15. לדעתי רכב צרפתי מתיישן פחות טוב מיפני ונחשב פחות אמין ממנו. אם הרכב שהה בשמש ללא תנועה לדעתי זה מאיץ התיישנות של חלקים ממנו. אישית, אם מדובר בדגם שנחשב אמין הייתי לוקח סיכון במחיר מתאים.
  16. תלוי איזה סוג רכב, היכן הוא עמד אם בתוך מבנה סגור או בשמש ואיזו הפחתה תקבל ברכישה. רכבים צרפתיים ומיוחדים לדעתי עדיף להתרחק. יפניות נחשבות עמידות יותר אבל, בכל מקרה כנראה שתיצטרך להחליף מצבר, שמנים, נוזלים וחלקי גומי שהתייבשו כמו צינורות קירור וצמיגים.
  17. גם ה-2 cx3 לא מאוד מרווחים. Cx3 יהיה נוח יותר להכנסת ילדים לכיסר בטיחות / בוסטר כי הוא גבוה יותר. אבזור זה בהתאם לתת הדגם, תוכל להיכנס לאתר החברה ולבדוק. אין הפרש כ"כ בדלק בנסועה נמוכה. 1.5ליטר ב-cx3 לטעמי מעט עצל ביחס ל-2 אבל נוסע בסדר גמור. איבוד יד מצד אחד, מצד שני עלות רכישה נמוכה יותר ובמכירה תידרש כנראה להפחית סכום נמוך יותר כך שלמעשה אתה מרוויח. ביטוחים למאזדה ככלל יקרים יחסית כי מדובר ברכב גניב. כנראה שאין הבדל משמעותי בין ה-2 ל-cx3. תבדוק מה ההפרש בניהם ומה ההפרש לרכב מחברה אחרת שמעניין אותך ותשקול.
  18. אם אין לך צורך במעין ג'יפון, תבדוק את הסוויפט מול המאזדה 2. צריכת הדלק של הסוויפט תהיה מעט טובה יותר ושתיהן אמינות מאוד וסחירות מאוד. Cx3 במנוע 1.5 ליטר מעט עצלה ביחס לשתיים אבל בסדר גמור כשלעצמה ולדעתי מנוע 2.0 ל' מתומחר גבוה מידי. תנסה לרכוש מ-0 ק"מ, לדעתי ההפחתה במכירה תהיה נמוכה מההפרש בקניה.
  19. שומעים את המדחס נכנס לפעולה כשאתה מדליק מזגן. ניתן לשמוע מתוך הרכב ואתה יכול גם לפתוח מכסה מנוע, להניע, לעמוד בחזית הרכב ואז לשמוע כשהמדחס נכנס לפעולה מפסיק ואז נכנס שוב לפעולה.
  20. המחירים הגיוניים למוסכי מורשי יבואן וכמובן שלא יכולה להיות עקיצה אם הסכמתם למחיר או לעבודה מבלי לברר מה המחיר. לדעתי אין צורך להינעל על מוסך ספציפי. מציע לך להבא לברר מראש ע"פ ספר הרכב מה נדרש בטיפול, להתקשר למספר מוסכים מורשי יבואן באזור שמתאים לך ולקבל הצעות מחיר על רשימת הדברים הנדרשים בטרם תיאום הגעה. אישית נתקלתי בהפרשי מחיר בין מוסכי מורשי יבואן של עד למעלה מ30% (לרוב 10-15%) ובטיפול נרחב זה שווה את הטירחה. אגב, ניתן לבקש בצורה נעימה ומכבדת הנחה וגם לקבל אותה.
  21. Moshe c

    מכירת רכב לא תקין

    נשמע שאתה שקול ומבין היטב את הסיטואציה. מצד אחד למכור את הרכב עם גיר תקול בנזיד עדשים זו בעיה ומצד שני לאכזב את האישה זו גם בעיה. לדעתי התשובה היא במצב הכלכלי שלכם ועד כמה הכסף משמעותי עבורכם. זה רק אתה יכול לדעת ולדעתי שם התשובה. אישית הייתי מנסה לסכם עם האישה לתת ניסיון נוסף לתיקון ואולי מנסה להתייעץ עם בעל מקצוע אחר. יניב גירים אוטומטיים מפתח תקווה נחשב מומלץ בפורום. מדובר בסופו של דבר בעניין טכני שיכול וניתן לפתור בקלות ובזול יחסית או שהגיר המשומש שהותקן לא היה תקין מלכתחילה.
  22. דווקא הייתי מחליף במיידי. ניתן לרכוש נוזל מתאים ולהחליף לבד במספר דקות. לא כל הנוזל ייצא, אבל מכיוון שמדובר בכמות לא גדולה הייתי מסתפק בניקוז הקיים או נוסע מספר דקות, מנקז וממלא שוב.
  23. צודק לגבי החלק הראשון, לגבי החלק השני, למיטב ידיעתי הבדיקה אמורה להיות לאחר דקות ספורות כשהרכב מגיע לטמפרטורת עבודה ולא לאחר 20 דקות לפחות.
  24. יש עדויות ברשת על אפשרות לקשר לפלאגים ומכיוון שזו בדיקה פשוטה שווה לבצע אותה.
  25. השנתון הוא לא תכלית הכל. בk400 ק"מ יש בלאי משמעותי לכל חלקי הרכב ולכן למרות החלפת המנוע, אישית לא הייתי רוכש.
×
×
  • תוכן חדש...