Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,577
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. תשקול לבדוק רכב קטן יותר כמו יונדאי וניו או מאזדה cx3, לדעתי יהיה לו קל יותר לנהיגה. הוניו גבוה יותר.
  2. לא מהאזור שלך אבל תתקשר ליניב, הוא יושב בצומת סגולה פתח תקווה. אדם נחמד ומקצועי ‎0534561723 בהצלחה
  3. תבדוק את זה, כנראה יתאים. בארץ אני לא הצלחתי למצוא. החוט קצת ארוך אבל ניתן לקצר אותו. US $5.59 | 10Pcs T4 14V 1.4W Automobile Instrument Audio Gear Bulb Indicator Lamp T1 Transparent Glass The Dashboard Yellow Light https://a.aliexpress.com/_ms9i14G
  4. זה כנראה לא אותו בסיס.
  5. ניתן להחליף רק את הנורה ולעשות שימוש בבסיס ובכיסוי הירוק. תשחרר את הליפוף של החוטים ותוכל לשלוף את הנורה. מעט מאוד חנויות מחזיקות את הנורות האלו אם בכלל תמצא. בעלי הרבה יותר פשוט למצוא.
  6. אין לך צורך במדבקה.
  7. במקומך הייתי מתרכז ביפני וקוראני והייתי בודק גם את הקיה פורטה. תשתדל לבדוק בקניה היסטוריית טיפולים ולהתרשם מהמוכר עד כמה שניתן, כי גם תוצרת אחרת לא מהווה תעודת ביטוח לתקלות בטח ברמת המחיר הזו. בהצלחה
  8. מאזדה תהיה מהנה ונוחה יותר לנהיגה מהספייס אבל הספייס תהיה יותר חסכונית בדלק ואולי גם זולה יותר לאחזקה בשל השנתון והתקלות הצפויות. שתיהן אמינות מאוד ובכל מקרה בשל היעדר הנסיון וגם ללא קשר אליו, הייתי משתדל להימנע מרכישה ממגרש כי הסיכוי לקבל רכב טוב ותקין גדול יותר בשוק הפרטי. תמיד ניתן להגיע לראות רכב עם בן משפחה / חברים עם ידע טוב יותר ברכבים שיכולים לתת עצה טובה.
  9. שמן דבש או משהו דומה בא לתת פתרון זמני אם בכלל לאכילת שמן. זה כמובן לא פותר שום דבר, הוא מעלה את הצמיגות של השמן לזמן מסויים וגורם לצריכת שמן נמוכה יותר. למיטב ידיעתי אין קשר למים בשמן. סביר להניח שהמנוע לא תקין ולא בטוח שהוא בר תיקון. מציע לגשת למוסך נוסף לקבל עוד חוות דעת ואז לשקול אם יש קייס משפטי מול המוכר.
  10. תנסה דרך האפליקציות של גלגלים וקאר פארט. כבר יצא לי למצוא משומש במצב חדש בשביעית מחיר. התקנה תוכל לבצע בעצמך או ע"י מוכר הפנס המשומש.
  11. תשקול שוב לבצע נסיעה על הcx30. מכיוון שאין לך צורך במקום למבוגרים במושב האחורי, המרחב שלה אמור להספיק. CX5 תדרוש ממך לרדת בשנתון ולרכוש רכב עם נסועה גדולה יותר. הוא גם פחות נוח לתמרון בעיר ולחניה. ה3 סדאן יספק תא מטען גדול יותר אבל בגודל הוא מתקרב יותר ל6, נמוך יותר מבחינת הטענת ילדים ולדעתי במכירה יתן הכי פחות שמירת ערך אלא אם תרכוש את ההצ'בק.
  12. ורטה כחול איכותי יותר מהנסיון האישי שלי. מצד שני אתה לא זקוק למצבר חזק והרכבים מהסוג הזה מחזיקים עם מצברים עלומי שם וזולים שנים רבות.
  13. אם הגז אצלך מרכזי, אינדוקציה יהיה זול יותר לשימוש למרות העלות הראשונית של הכיריים והסירים. האינדוקציה גם אסתטי וקל יותר לניקוי. כדי שיהיה יכולת טובה לשימוש באינדוקציה עם כמה סירים במקביל, תצטרך חשמל תלת פאזי עם חיבור מתאים. אלו שטוענים שרכשו אינדוקציה בכמה מאות בודדות זה לא אינדוקציה. לא כל הסירים תומכים במכשיר ובדרײכ זה דורש לרכוש את הסירים היקרים יותר. אישית ממליץ על האינדוקציה גם מבחינת בטיחות וטירחה.
  14. cx30 יהיה גם נוח יותר לחגירת הילדים בכיסאות ויש לא מעט ממנו בשוק היד שניה.
  15. Moshe c

    יחס השתכרות לשווי הרכב?

    כמובן שמה שכתבתי היה כדוגמא לנהג הממוצע ויש לכאן ולכאן. אם כבר אתה עורך חשבון, תשקלל גם ירידת ערך ולא רק ריבית אלטרנטיבית / הוצאות מימון, והרגל לרכב ברמה מסויימת. כי גם אם הרגלי הנסיעה ישתנו, קל להשתדרג קשה מאוד לשנמך. בנוסף, הוצאות מימון משמע שיש הלוואה ובמקרה של רצון לרכוש דירה, הסכום יורד מיכולת ההחזר החודשי וכפועל יוצא פוגע ביכולת לרכוש דירה.
  16. Moshe c

    יחס השתכרות לשווי הרכב?

    כיום לא ניתן לדעת מה ההכנסה וההון של בעלי הרכבים, זה תלוי אופי. רכב זו הוצאה. אפשר להוציא פחות ואפשר יותר, כל אחד וההסברים / תירוצים שהוא מספק / מתרץ לעצמו. לדעתי, אם מעוניינים לרכוש רכב מעל סכום בסיסי של 30,000₪ בערך, השיקול צריך להיות רחב יותר מהשכר וצריך לכלול גם את ההון העצמי כלומר, אם יש דירה, המשכנתא שנלקחה אם בכלל, חיסכון בצד ליום סגריר וכו'. הגישה הרווחת היום היא אכול ושתו כי מחר נמות. אני לא נגד רכישת רכב בעלות גבוהה, אני רק חושב שקודם צריך לדאוג ללחם לפני שרוכשים עוגה. גובה החוב הממוצע למשק בית רק עולה עם השנים והגיע למימדים עצומים. לרוב זה כדי לפאר את עמוד הפייסבוק / אינסטגרם ולדעתי זו גישה לא נכונה וילדותית.
  17. נכתב רבות בפורום שלא רצוי להסתמך על טופס בדיקה של חברות טרייד. לי אישית הטופס נראה נקי מידי לנסועה המרובה.
  18. תבדוק את מצב המצתים גם אם לא הגיע זמנם לפי הספר ותבדוק אם יש נזילה מאטם מכסה שסתומים שמציפה אותם. הייתי שוקל גם לבצע ניקוי מצערת יזומה.
  19. יש לא מעט חנויות כדוגמת זו שרשמתי שיוכלו להפנות אותך למישהו לידם
  20. אם הרכב התחמם והגיר גם אולי נפגע, כנראה שעדיף להוריד אותו מהכביש כי זה עלול להיגמר ביותר מתיקון פחחות וחבל לתקן ולאחר מכן לגלות בעיה במנוע או בגיר שכמובן יהפוך את כל הסיפור ללא כלכלי.
  21. תתקשר לאבי חלקי חילוף מרחובות ותבקש הצעת מחיר לצלחות ורפידות של h-iq. התקנה תוכל לבצע בערך ב150-200 שײח לזוג. תצטרך לדעת קודם מה דורש החלפה.
  22. אני לא יודע מה אתה מעדיף אז קשה לייעץ. אם אתה מעוניין להוריד מהכביש כנראה שזה יהיה אפשרי אבל אני לא יכול להיות בטוח כי הסרטון לא מספיק ברור. תיקח בחשבון שבמקרה כזה יהיה עלייך למצוא כנראה רכב אחר וזה לא הכי פשוט כרגע. אם אתה לא מעוניין להוריד מהכביש, עדיף שתיגש לפחח אחר ע"פ המלצות שתוכל לקבל כאן, אם בכלל הדבר אפשרי כי נראה שהרדיאטור נפגע ותידרש לגרר בתשלום אלא אם תוכל לקבל הצעה דרך תמונות שאתה תצלם ותשלח. סביר להניח שההערכה תהיה פחות ממחצית העלות שיקבע השמאי וכך לא תצטרך לרכוש רכב חדש ולא לשלם השתתפות עצמית ועליית פרמיית הביטוח לשנים הקרובות אולם כנראה השווי של הרכב יפחת כשתרצה למכור אותו. בכל מקרה, בהנחה ולא קרה לך פיזית כלום, תתנחם שזה רק פח. לשיקולך.
  23. סליחה על ההערה אבל אישית הייתי ניגש למישהו שלא מצקצק. זה מיותר. על פניו יש סיכוי לא קטן להורדה מהכביש אם יש ביטוח מקיף ומגיע שמאי. העלויות בדרײכ גבוהות משמעותית מתיקון ללא שמאי. נשמע לא הגיוני אבל זו המציאות.
  24. Moshe c

    רכב עד 170000 חדש

    בהנחה וגודל תא המטען יכול להספיק לך, תבדוק את הcx30
  25. Moshe c

    יחס השתכרות לשווי הרכב?

    המשכורת לא אמורה להוות שיקול כלכלי, ההון העצמי הכללי דווקא כן. העניין הוא שרוב האוכלוסיה לא עושה חשבון כלכלי לכל דבר אלא תחשיב של הנאה מול הוצאה ולא עלות מול תועלת כלכלית.
×
×
  • תוכן חדש...