Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,577
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. בפער כה קטן של כ 200₪ סביר שתקבל את זה בחזרה במכירה כי קונים בדרײכ מעריכים טיפולים במורשה יבואן. בכלל, ההבדל בטיפולים שוטפים קטן, ההבדל בתיקונים מעבר לשוטף, לרבות ברקסים, שם כבר אולי שווה לשקול לבצע במורשה לא יבואן.
  2. אמינות טובה, עלויות אחזקה נמוכות וזהו אינו רכב לביצועים. זה רכב להגיע איתו מA לB באופן בין הזולים ביותר על כל המשתמע מכך. אם רוב הנסועה היא בתוך העיר, היעדר הביצועים לא אמור להפריע יותר מידי, אם רוב הנסועה מחוץ לעיר, יכול להיות שהרכב יהיה פחות נוח לנסיעות ארוכות. אם אתה לא מכיר את הרכב, שווה לבצע עליו נסיעה קצרה ולראות אם הוא מתאים לדרישות הנסיעה שלך.
  3. Valvoline Zerex Asian יכול לשמש כתחליפי למקורי ועולה משמעותית פחות ממנו. גלון אחד כמעט ומספיק כי לא כל הנוזל הקיים במערכת יוצא דרך פקק הריקון. הייתי שומר את הנוזל שיוצא ואם חסר קצת מוסיף מהישן כדי להימנע מקניית גלון נוסף עבור כמה מיליליטר.
  4. כל חנות לחלקי חילוף תוכל לומר לך מה מתאים לרכב (יש כאן כמה מומלצות). אם לא זכור לך מתי החלפת ויש לך ידיים טובות, שווה לרוקן את הנוזל הקיים במערכת הקירור ולהחליף בחדש.
  5. אין צורך לשריין דבר. לא מדובר על רכב מסוכנות או על דירה חדשה מקבלן שמחוייב להסכם חוקי וסביר שברור לקונה שלא אמורה להיות בעיה משפטית. ברגע ששני צדדים לוחצים יד, זה מספיק בכדי להתקדם להסכם סביר ובזמן סביר. אם המוכר מנהל מו"מ במקביל שלא באשמת התנהגות הקונה, זה ממילא לא גורם שצריך לקנות ממנו דבר.
  6. אין סיבה סבירה לדרוש 50,000 ש"ח בחתימה על זכרון דברים ולמעשה עדיף לחתום רק על הסכם מכר ולוותר על השלב של זכרון דברים. מדובר בדירה קיימת, בדיקה באתר ההנדסי של העירייה, הוצאת נסח טאבו ואם שני הצדדים זריזים ניתן להגיע לנוסח מוסכם ביום עבודה ולחתום על הסכם מחייב.
  7. Moshe c

    בדיקה לטסט

    אם הוא יציץ ללוח המכוונים ויש סיכוי לא רע שיציץ, אז כנראה שכן. בכל מקרה זה עניין בטיחותי ועדיף לא להסתכן ולסכן אחרים ולטפל.
  8. Moshe c

    מחפש מכונת תספורת

    מצטרף להמלצה, שווה להעלות את התקציב עבורה.
  9. אם הסמל גבוה ברשימת השיקולים, תבדוק אלפא ג'ולייטה או מיטו. החזקה לא זולה אבל לפחות חווית נהיגה טובה יותר מהa1. אם אתה מוכן להתפשר בסמל, תבדוק מאזדה 3 האצ'בק או מאזדה 2 בגירסת ה pure white.
  10. מספיק לחץ יד כדי לסגור פילטר שמן. האביזרים הם בעיקר לפתיחה אם הפילטר נסגר חזק מידי.
  11. אם אתה בעניין של מאזדה, תנסה למצוא מאזדה 6. סיכוי סביר יותר שתוכל למצוא אחד שמור יחסית כי לרוב מדובר בנהגים רגועים יותר וכאלו שנוהגים לטפל בצורה סבירה יותר.
  12. אז לדעתי לא הייתי מנסה לעזור לו ואפילו מקשה עליו במידת האפשר. בכל מקרה, מנסיון של בן משפחה סביר להניח שלא יאפשרו לו לנהוג, ולפי תגובתך, מצטער בשבילו אבל טוב שכך.
  13. שימוש במוניות יהיה כנראה נוח וזול יותר.
  14. נשמע שאם אתם סבורים שהרופא לא טעה טעות חמורה, טוב יהיה אם הוא יפסיק לנהוג כדי לא לסכן את חייו וחיי אחרים.
  15. Moshe c

    שוק של רנו קפצ'ור

    רכב מהעבודה מתומחר בצורה כלשהי. אם לא מדובר על רכב שאמור לשמש לעבודה אלא רק נסיעה הלוך וחזור, הייתי בודק כמה עולה לי הרכב מהעבודה. יש סיכוי שיותר כלכלי יהיה להשאיר את הרכב הנוכחי במקום למכור אותו בנזיד עדשים.
  16. אין פתרון פלא לבעיה. ביטול ההזמנה ורכישת רכב אחר שמצוי במלאי, שכירת רכב, להסתדר איכשהו עם רכב אחד, לנסות להיעזר בבני משפחה וחברים עם רכב שלא נמצא בשימוש רצוף וכמובן לנסות לקבל פיצוי על הטרחה אם יימצא רצון טוב או הסכם רכישה שקובע שיש בכך משום הפרת הסכם מצידם.
  17. הג'אז מתאימה יותר להורים לילדים שצריכים את המרווח, או למבוגרים מאוד. אם הייתי בחור צעיר הייתי נמנע מלרכוש אותה. איביזה כמו שהמליץ החבר מעליי תתאים יותר לאופי.
  18. Moshe c

    שוק של רנו קפצ'ור

    במצב השוק כיום ואם אתה לא לחוץ למכור, תמתין קצת אולי יגיע קונה שיהיה מוכן לשלם יותר. במקביל תחשוב מה אתה יכול לעשות כדי לשפר את סיכויי המכירה, נקיון יסודי, ריח נעים, טיפול דרוש, צמיגים, צביעה נקודתית וכו'. יש לא מעט אנשים שישמחו לשלם מעט יותר עבור רכב שהם יחשבו שצריך רק למלא דלק ולנסוע ולא להיות מוטרדים בזמן הקרוב. בהצלחה !
  19. הבעיה היא לא החלפת רצועת טיימינג שזו עלות של כ 2,500 ש"ח, הבעיה היא הנזק שנגרם למנוע מהרעבת השמן שנובעת מפירורי הרצועה שסתמו מעברי שמן שיכול להגיע לצורך בהחלפת מנוע.
  20. אתה צודק. אין בידי מחקר סטטיסטי בעניין הסיכוי לכשל בגיר ובמנוע, אולם זו דעתי. לא כתבתי שלמנוע 1.6 אין בעיות, כתבתי שמנוע 1.6 אמין יותר. גם כאן, כתבתי את דעתי.
  21. Moshe c

    שוק של רנו קפצ'ור

    למיטב ידיעתי פותח השרשור מחזיק בדגם עם מנוע 1.2
  22. הסיכוי לכשל בגיר קטן סטטיסטית מהסיכוי לכשל במנוע והוא גם זול יותר.
  23. אין יתרון לאחריות. צמיגים נמדדים ביעילות עצירה ביבש ורטוב, אורך חיים ורעש. הומלץ כאן רבות על פאלקן ZE310. שווה להוסיף עבורם מעט וליהנות מצמיג איכותי יותר. תעשי חיפוש במספר מנועי חיפוש בגוגל ותוכלי למצוא את המחיר הנוח ביותר לפי קרבה למיקום ההתקנה הנוח עבורך. אפשר לחסוך בכל מיני דברים בחיים, בצמיגים עדיף שלא.
  24. מבחינת אמינות וירידת ערך היונדאי תהיה טובה יותר. 1.6 בפיזו' אמין יותר מה1.2 אבל פחות מהנה לנהיגה.
  25. Moshe c

    שוק של רנו קפצ'ור

    לכאורה מדובר בהרבה רכב במעט כסף, אבל כל מי שיעשה בירור קצר ימצא שבהרבה מהרכבים האלו היה כשל במנוע וקשה להשיג מנוע מפירוק עקב הביקוש הגדול וחדש מאוד יקר ביחס לשווי הרכב. תבקש מחיר בהתאם לשוק היד שניה ותתפשר בהתאם ללחץ כמו בכל רכב.
×
×
  • תוכן חדש...