Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,577
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. מצטרף cx3. את הוניו הייתי מוריד מהרשימה.
  2. המחיר גבוה לרשימה המצורפת. תנסה במספר מוסכי מורשה יבואן אחרים, לעיתים יש הפרשים משמעותיים. אם לא יהיו, תשקול לעבור למוסך מורשה לא יבואן למרות החשש מהיעדר רצון טוב.
  3. אם ראית שאכן כך הדבר אז תוקנה דליפה אחת ויכול להיות שקרה שהייתה דליפה נוספת או שכמו שכתב החבר מעליי חשוב לוודא שאכן הוכנסה כמות נכונה של גז. לא ברור לי גם למה המוסך לא בדק שהמערכת תקינה לפני ששחרר את הרכב כי קשה לי להאמין שהרכב יצא תקין וזמן קצר לאחר מכן קרתה עוד תקלה. קשה לדעת מה בדיוק הבעיה דרך מלל בפורום, בסהײכ מנסים לעזור מנסיון. אני אישית לאחר שני נסיונות כושלים מקבע את ההפסד ומוצא אדם מקצועי לתיקון משום שבדרײכ במקרים כאלו אם רוצים לחסוך זה בסוף יוצא יקר יותר.
  4. לדעתי אם הוא קיבל שתי הזדמנויות עדיף לא לתת הזדמנות שלישית כי זה כמו לנסות להחזיר הפסד בקזינו. בקש המלצה לפי אזור לאיש מזגנים מומלץ בפעם הראשונה איש מקצוע רציני מבין שאם אין גז יש דליפה ויש לאתר את המקור שלה לפני שמבזבזים כספי לקוח. בפעם השניה הוא לא אמור היה להחליף את הצינור אם לא ראה את הנזילה. מכיוון שהבעיה לא נפתרה כנראה שהצינור היה תקין ולכן מילוי הגז בשנית ממילא לא היה רלוונטי
  5. כתבתי שהיה צריך לקזז את עלות מילוי הגז מהביקור הראשון מתוך עלות הביקור השני. אם הכנסת או שאתה מתכוון להכניס את הרכב לאותו מוסך בשלישית, כדאי שתאמר לו שאתה מצפה שיתקן את הבעיה ויקזז את התשלומים הקודמים. אם הוא לא מעוניין לקזז, לא הייתי מטפל שם. אישית, לאחר שלא קיזז את הפעם הראשונה מהשניה, לא הייתי חוזר אליו.
  6. בפעם השניה אמור היה לקזז לך את עלות מילוי הגז בביקור הראשון, אם לא עשה זאת, עדיף היה לגשת למקום אחר. הדבר כמובן נכון אף יותר בפעם הזו - השלישית.
  7. לא הייתי נבהל מהמצב. מדובר ברכב מאוד אמין שגם בשימוש אגרסיבי לא אמור להיפגם בצורה משמעותית. מחזק את מה שאמרו מעליי לגבי ניקוי מצערת וחיישן כמות אוויר. הייתי בודק גם פילטר אוויר ואם הפלגים מקוריים ואת מצבם.
  8. לא יחדרו מים בעלי אקספרס אם אין שימוש בגגון, עדיף להדביק אחרת זה יעלם שוב
  9. הפיזו' 107 הוא רכב לא נוח עם גיר רובוטי שעלול לעצבן נהגים מסויימים. ניתן להתרגל, השאלה מה רמת הסבל שמוכנים לסבול. תבדוק איזו מאזדה 2 תיכנס לך בתקציב. זריזה ואמינה יותר למרות שמבחינת צריכת דלק הפיזו' תהיה זולה משמעותית במידה והנסועה גבוהה.
  10. אל תיקח את זה קשה מידי, תראה בזה כשכר לימוד. לאחר הפעם הראשונה שלא פתרו את הבעיה היו צריכים להחזיר לך את התשלום או לפתור את הבעיה ולקזז את התשלום ששילמת. משלא עשו זאת עדיף היה לחפש מקום אחר. איש מקצוע שלא לוקח אחריות על העבודה שלו אינו איש מקצוע ולצערי המדינה עמוסה בכאלו.
  11. אתה מתכוון לרכוש רכב חדש בסכום משמעותי כי יש לך אפשרות להנות מהכסף שעמלת עבורו. אני לא אומר לך מה לרכוש אבל אני במקומך אם הייתי מוכן להוציא הוצאה כזו הייתי מצפה לקבל תמורה מהנה.
  12. Moshe c

    רכב נכה ללא רשיון

    כל רכב ששיך לקרוב משפחה מדרגה ראשונה עד שני רכבים. התו עצמו הוא ע"ש הנכה
  13. Moshe c

    רכב נכה ללא רשיון

    60% מקנה תו חניה לנכה שניתן לשייך אותו לעד 2 רכבים לקרובי משפחה מדרגה ראשונה
  14. בטיפול שגרתי היו עולים על נזילת שמן, בטח אם מדובר באיבוד משמעותי של שמן, למרות שיכול להיות שנוצרה נזילה לאחר הטיפול או אפילו עקב הטיפול אם לא סגרו בצורה טובה את פקק הריקון או את פילטר השמן. בטיפול רגיל לא בודקים את מצב המנוע.
  15. מנסיון עם המנוע הזה כנראה מדובר בבוכנות שחוקות שיוצרות חוסר אטימה. זה מנוע חלש ובנהיגה לא מתונה הוא נשחק יחסית מהר. אם מדובר במקרה כזה רוב המוסכים ימליצו על החלפת מנוע בעלות של כ 5000₪ אז עדיף להמשיך ולבזבז שמן. תשקול לפנות למוסך שאתה סומך עליו או לאורן שירותי רכב בחולון שמומלץ כאן לא מעט לוודא מה הבעיה.
  16. חימום ע"י מים חמים מאוד או פן לשיער ודחיפה מבפנים והפלסטיק יחזור לקדמותו
  17. תפנה לקוברה וותייעץ איתם לפני שאתה מחליט להחליף את המערכת. הם נמצאים ברח' תוצרת הארץ בתײא ומנסיוני בעניינים אחרים הם היו בסדר גמור.
  18. אם יש לך ביטוח צד ג' כיסוי שמשות כלול אצלך בביטוח ויכול להיות שאתה לא מודע לזה. כמובן שזו הונאה. תוכל לנסות ולתקן את הנזק בעלות של כ300₪ אבל לא בטוח שזה יחזיק, תלוי בנזק. מתקן שהומלץ אבל אני אישית לא מכיר הוא דוד מבת ים, תוכל לשלוח לו תמונה בווטסאפ והוא יוכל לייעץ לך אם זה בר תיקון וכמה זה יעלה.
  19. האלטו תהיה כנראה אמינה יותר אבל פחות מהנה לנהיגה. מציע לנהוג על שתיהן כדי לקבל החלטה מה עדיף לך אמינות או נוחות ועד כמה זה בכלל מורגש עבורך. קח בחשבון שבשנתון הזה ובנסועה הזו יש גם משקל רב לאיך ננהג אותו רכב ועד כמה הושקע בטיפולו
  20. בלנו 2017 ומעלה מה שנכנס לך בתקציב. לגבי העניין עם ההגה, מהתרשמות שלי הבעיה לא נפוצה כ"כ וגם אם תיפול עליה, האמינות הכללית תכסה על ההוצאה הזו.
  21. צמיגי אנטון חנניה ברח' היצירה 6 רחובות כדאי כמובן להתקשר לפני לקבל הצעת מחיר וזמינות במלאי
  22. בחירה מעניינת, כל הכבוד על הראש הפתוח והרצון להנות גם בגיל מתקדם
  23. תבדוק את הסוזוקי בלנו
  24. גם את המאזדה ניתן כמובן לרכוש מיד שניה ושמירת הערך כנראה תהיה טובה יותר. אבל כסף הוא לא השיקול היחיד ונראה שהלב נוטה לכיוון הוולוו, אז נסיעה קצרה על וולוו מיד שניה ממוכר קרוב לבית לראות שהפנסיונרית מסתדרת ואוהבת ובהצלחה, אין כאן דרך לטעות, שתי בחירות מצויינות לדעתי.
  25. אם היחודיות היא שיקול משמעותי, הוולוו לדעתי יחודית יותר אבל שווה לבדוק זמני אספקה ושמירת ערך לעומת המאזדה שיכול והיא תהיה עדיפה בשתי הגזרות וכמובן אין כמו נסיעת מבחן
×
×
  • תוכן חדש...