Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,577
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. מאזדה 2 - זריזה, קצרה, אמינה, איכותית ושומרת על ערכה.
  2. החשבון צריך להיות חשבון זהה לחשבוו בימים רגילים - האם ההנאה האישית ברכישת רכב חדש גבוהה או נמוכה מההפרש הכספי בין חדש לישן. כל אחד וההנאה שלו. כיום הפער בין חדש לישן נמוך יותר ולכן ההנאה יכולה להיות פחותה יותר. לא נראה לי שיש שצפו את המחירים כיום וקשה ואולי בלתי אפשרי לצפות מה יהיה.
  3. אם אתה מחליט לגשת למוסך לבצע החלפה ולא מדובר במוסך מורשה יבואן, תמצא מוסך שיתיר לך להביא את נוזל הקירור בעצמך וכך תוכל לוודא שנוזל הקירור יתאים לרכבך משום שרוב "מוסכי המדרכה" ממלאים נוזל קירור גנרי ללא בדיקת התקן המתאים לרכב הספציפי. זו עבודה של 10 דקות והעלות אמורה להיות זניחה לתועלת.
  4. אם הוספת נוזל קירור אחרי חודשיים מהקניה, אז או שנסעת עם חוסר או שהמפלס ירד באותם חודשיים. בכל מקרה, כתבת שהוספת כמות נכבדה, כלומר, סביר להניח שיש דליפה אחרת אין סיבה לחוסר.
  5. היי, לפי מה שאתה מתאר יש לך דליפה. כמו כן לא כ"כ בריא למערכת הקירור שני נוזלים מסוגים שונים. שווה לבדוק אם אכן ישנה דליפה ולרוקן את כל נוזל הקירור הקיים ולמלא בנוזל מקורי שמתאים לרכב.
  6. Moshe c

    Puma Vs Kona

    אני הייתי מציע שתעשה נסיעת מבחן על הcx3 ואולי גם על הcx30. צריכת דלק חשובה, אבל ירידת הערך במכירה יכולה לבטל את ההפרש ואולי אף לתת לך עסקה טובה יותר במכירה. הקפצ'ור היוצאת סבלה מכשל במנוע ויש על כך תביעה יצוגית, אני מניח שאם אתה נמנע מפיז'ו אתה כנראה תעדיף להימנע גם מרנו.
  7. ברמות המחיר האלו ובתנאי שוק היד שניה הנוכחיים, לדעתי יש לא מעט שיסכימו לשלם קרוב למחירון על הרכב. בהצלחה
  8. אוטו דיפו מבצעים את השירות ב 59 ש"ח. נראה לי יותר נוח ואולי אפילו יותר זול מלבצע עצמאית.
  9. תשקול סוזוקי בלנו, פחות זריזה אבל מרווחת, צריכת דלק טובה ואמינה.
  10. תבדוק שטופל לפי הספר ואם הוחסר משהו תשלים ותבדוק ויזואלית את הצמיגים אם דרושים החלפה.
  11. היי, תוכל כמובן לחסוך באופן משמעותי במוסך מורשה אבל לא מורשה יבואן ואם אתה מעוניין לבצע את הטיפולים רק במוסך מורשה יבואן, תוכל לבקש הצעות מחיר משניים שלושה מוסכים לפני ההגעה למוסך לאחר שבדקת בספר הרכב מה אמור לכלול הטיפול, מנסיון זה יחסוך לך לפחות 10% מהמחירים שהתבקשת לשלם.
  12. היי, לא כתבת באיזה מכון מדובר אז לא יוכלו לומר לך האם נתקלו בזה שם בעבר. בגדול אין שיטת מצליח בזה. אם יש צורך בכיוון פרונט, עדיף שתאמר מאיזה איזור אתה כדי שתוכל לקבל המלצה על מכון טוב, ההפרש מזערי לעומת מה שהציעו לך.
  13. עדיף לשמור על רכב תקין. אם המחיר מפריע לך, תשקול לרכוש את המוצר בעצמך ולהתקין במוסך לא מורשה יבואן שיאפשר לך להביא את החלק. סביר להניח שהעלות הכוללת תהיה מחצית או למטה מזה.
  14. SX4 רכב אמין, בסיסי ופשוט בעל צריכת דלק סבירה. לדעתי היונדאי תהיה נוחה יותר. לצורך תא מטען גדול, תשקול לרכוש מרכב סטיישן, ברוב המותגים המחיר שלהן נמוך יותר.
  15. נוחות כדאי שתבצע נסיעת מבחן על השלושה. כוח, לדעתי המאזדה והקורסה יהיו טובות יותר ומכיוון שירידת ערך במכירה לא אמורה לשנות לך, הייתי בוחר בקורסה שלטעמי היא יפהפייה.
  16. בהזדמנות זו הייתי ממליץ לך לבדוק האם הוחלף בעבר נוזל קירור, כל כמה ק"מ נדרש להחליף ולפנות לחנות חלפים לברר מהו נוזל הקירור המקורי שיש למלא ברכב ולבצע החלפה מלאה אם יש צורך. לסוג נוזל הקירור יש משמעות לא קטנה על לא מעט רכיבים ברכב ושווה לדעתי להשקיע בנוזל מקורי.
  17. אם אתה סומך על שיקול הדעת שלך, יותר בבחינת אמינות המוכר מאשר הרכב, לטעמי הבדיקה מיותרת.
  18. למיטב ידיעתי wesure יספקו לך רק ביטוח חובה. תוכל לרכוש אצלם דרך האתר. צד ג' יכול להיות שיעשו לך בעיות ללא רכישת חובה דרכם. לכן, הייתי רוכש קודם צד ג' בחברה אחת ולאחר מכן את החובה בחברה האחרת.
  19. תחשוב להוסיף סוזוקי בלנו לרשימה
  20. Moshe c

    פיג׳ו 208, 2017

    תחפשי רכב יפני או קוראני, לא פיזו' או סיטרואן. בתקציב הזה תצטרכי לרדת בשנתון ואם ידני זו אופציה מבחינתך תוכלי לעלות בשנתון.
  21. היי, נשמע שאתה צריך לבקש המלצה למוסך אמין. תרשום מאיזה איזור אתה ותוכל לקבל המלצות.
  22. תפנה למאזדה, רוב הסיכויים שיסכימו לשלוח לך קובץ בעברית במייל.
  23. האחריות לא תיפגע אולם הפרש המחיר לטיפול שוטף לא תהיה משמעותית. לדעתי בהנחה שאתה לא מתכוון להחזיק את הרכב לתקופה ארוכה מאוד, נניח עשר שנים ומעלה, משתלם לטפל במורשה יבואן.
  24. היי, לא כתבת כמה ק"מ נסעת כך ובאיזה רכב מדובר. מנסיון של בת משפחה עם רכב יפני שנסעה כך קצת, למעט החלפת נוזל קירור וניקוי מצערת שלא ברור לי אם יש לזה קשר, לא נגרם נזק.
  25. פלאגים - עדיף מאמזון על פני איביי, הסיכוי לקבל מזוייף נמוך משמעותית. שמן - בכל חנות חלפים טובה יתנו לך המלצה על פי התקן המצויין בספר הרכב וכמובן שעדיף סינטטי מלא.
×
×
  • תוכן חדש...