Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,577
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. לדעתי אנחנו מתכוונים לרכבים שונים. רשמתי SX4 בתצורה הישנה ולא לקרוסאובר בתצורה החדשה
  2. לדעתי תוכל לבצע בעצמך. עדיף לשלוף את הכנף כדי שיהיה יותר נוח להוציא את הפסים ולהכניס חדשים. הם אמורים לשבת בתוך מסילות ואם הן לא עקומות, מעט משחק והם יצאו.
  3. Moshe c

    המלצה למייבש שיער?

    חלק מהמספרות נוהגים להשתמש במותג הזה. למיטב ידיעתי הוא לא מותג מדבקה. תגלגל קצת בגוגל ותמצא ביקורות ודעות. בהצלחה!
  4. cx3 לדעתי ברמת המחיר הזו עדיפה בפער משמעותי על פני האחרות מבחינת מראה, איכות נסיעה, אמינות, שמירת ערך, עלות טיפולים ותחושה כללית של פנים הרכב. אם אין לכם צורך בתא מטען גדול יותר או ברכב חזק יותר אני אישית ממליץ, אם יש צורך, הייתי רוכש cx30 אפילו מיד שניה שלדעתי מתאימה יותר למשפחה קטנה.
  5. מנסיון ארוך עם הבלנו, גם של מכרים, לא נתקלתי ולא שמעתי על מישהו שנתקל. לכן, לעניות דעתי לא מדובר בתקלה מאוד נפוצה שבסבירות גבוהה עלול פותש להיתקל בה ואני אישית לא הייתי משקלל אותה בשיקולי הקניה. כנײל דעתי לגבי אמינות הsx4 בתצורה הישנה והסוויפט. אני אישית מבחינת עלות תועלת מעדיף את הבלנו.
  6. Moshe c

    המלצה למייבש שיער?

    מייבש שיער גדעון NS3500 KSP הזולים ביותר בדרײכ, יש גם לפעמים מבצעים בסופהײש, מבצעי קופה וכו' מומלץ בחום רב תרתי משמע
  7. למיטב ידיעתי נכנס קצת פחות מ-4 ליטרים. השמן שמוסכי מורשי יבואן משתמשים הוא מוטורקראפט חצי סינטטי שמגיע במיכל של 4.7 ליטרים. כמו שהציעו, תבדוק את המדיד ואם יש עודף תשאב אותו עם צינורית דקה ומזרק דרך המדיד או שתיגש למוסך שירוקנו חלק. אם יש מעט מעבר זה לא נורא אבל רק המדיד יוכל לומר כמה מעבר יש.
  8. הבלנו תהיה הזולה ביותר להחזקה ובצריכת הדלק וניתן יהיה לקבל את השנתון הגבוה ביותר אבל היא אינה מצטיינת בסעיף הבטיחות. ממליץ לעשות נסיעת מבחן לבדוק אם היא מרגישה מספיק טוב עבורך על הכביש.
  9. Moshe c

    אינטרפוץ חדש

    תנסה עם מקדח ברזל לקדוח אותו אבל בעדינות כי אתה עלול להרוס את ההברגה של הגוף עצמו. אם יש מקום להחזיק בצדדים תנסה להבריג אותו החוצה באמצעות פלייר אף ארוך. תשפריץ קצת wd40 לפני.
  10. Moshe c

    אינטרפוץ חדש

    אם הניזלה מחיבורי הצנרת כנראה שלא תהיה ברירה אלא להזמין איש מקצוע. לעיתים חיבור הידית לאינטרפוץ משתחרר עקב השימוש והוא לא נסגר טוב וזה גורם לנזילה. תוכל לרכוש ידית גנרית כמה עשרות שקלים כשאתה מביא את הידית הישנה לחנות כדוגמא. יש בורג בתחתית הידית שמוסתר ע"י כיסוי פלסטיק עגול. תסיר את הכיסוי, תשחרר את הבורג ותוציא אותו. תמונות נוספות של חיבור הידית יעזרו. אם תפרק את הידית והכיסוי גם יעזור לראות מהיכן הנזילה.
  11. Moshe c

    רכב חדש עד 130,000

    משעממת זה סובייקטיבי. ברמת המחיר הזו לדעתי לא משעממת ולא נראית מיושנת. דווקא איכותית יחסית למתחרות. צריכת דלק לא מהמשופרות כי לא מדובר במנוע טורבו אבל מצד שני מרוויחים אמינות. ישיבה מעט גבוהה. מומלץ לערוך נסיעת מבחן
  12. ספורט פעמיים שלוש בשבוע לא במאמץ מוגזם, הפחתה בכמויות, להשתדל לאכול מזון שלא מהונדס בתעשייה, לא להקצין בדיאטה ולהתמיד.
  13. פנסוניק gp80. תבדוק חוות דעת וסרטונים ביוטיוב. יש בדרײכ מבצעי סוף שבוע למניהם בksp.
  14. בכלל לא מסובך, יש סרטונים ביוטיוב. בהצלחה
  15. cx30. תא מטען דורש בדיקה אם מתאים לצרכים.
  16. המחיר סביר, בטח למחיר עם חשבונית. מדחס כולל עבודה ב 1000 ש"ח ומטה לא סביר
  17. פילטרים של mahle נחשבים איכותיים
  18. אם מדובר במוסך שאתה נוהג לטפל בו באופן קבוע, יש מוסכים שלא גובים דבר על האישור, במסגרת טיפול או לא במסגרת טיפול.
  19. לא הייתי בורח כ"כ מהר. על פניו הכל יכול להיות הגיוני וסביר. הייתי שואל אם יש אפשרות להביא בודק מטעמי אליה הבייתה. אם הייתי מקבל תשובה חיובית, הייתי מחפש אחד כזה. מדובר ברכב בסכום לא מאוד משמעותי באופן יחסי ושלא סובל מבעיות מיוחדות גם בתנאי נהיגה לא אופטימליים.
  20. על הנייר שני הרכבים מצויים באותה קטגוריה, בפועל המאזדה באופן משמעותי איכותית יותר. אולם כמו שציין החבר מעליי תבדוק שהראות מספיק טובה עבורך במאזדה למרות שלדעתי ניתן להתרגל.
  21. תסלח לי מראש על ההערה, אבל אם אין לך זמן לבדוק בספר, תיקח בחשבון שיש סיכוי לא רע שעלולים להחליף לך גם דברים שאינם דורשים החלפה, לשיקולך כמה שווה הזמן שלך מדובר בבדיקה בספר שאורכת פחות מחמש דקות. אם יימצא הזמן, כדאי להתקשר למספר מוסכים ולקבל הצעות מחיר על סמך רשימת הדרישות שאתה תציג להם בטלפון, גם כאן תהיה משמעות כספית.
  22. מאזדה 6 שונה בהתנהגות ממאזדה 3. אכן, אם 3 אז עדיף כבר מנוע 2000. פרימיום לא בטוח שכדאי בשל מושבי העור שלדעתי לא מתאימים לשימוש בארץ. אין מה לפחד מרכב מנהלים עם מנוע גדול. זה רכב אמין מאוד עם מנוע שיכול להגיע לא בקושי רב לחצי מליון ק"מ, לא פחות אמין מהסיוויק שברשותך והמוכרים לרוב מן הסוג שמעדיפים שיוט על פני תאוצה מהירה. אם אתה מעדיף רכב נמרץ וזריז ה-3 בגרסת 2000 סמ"ק כנראה שעדיפה עבורך.
  23. רכב נהדר, אין מה לחשוש מהוצאות שוטפות משמעותיות יותר, הן זניחות. תעשה נסיעת מבחן על הדגם 2000 סמ"ק, אם הוא יספק אותך, הוא נפוץ יותר ויהיה זול משמעותית לרכישה .
  24. הזעה קלה לא אמורה לייצר מספיק ריח כדי שתרגיש אותו. תבדוק האם חסר שמן, אולי המקור לריח ממקום אחר. בכל מקרה, אם מדובר בהזעה מזערית לדעתי אין דחיפות.
×
×
  • תוכן חדש...