Moshe c
-
הודעות
1,577 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Moshe c
-
ביטוח מאזדה הוזל משמעותית השנה. שווה לבדוק עלויות אם זה השיקול העיקרי לשלילה. פוקוס מספקת לדעתי הרבה ערך לכסף. רכב מהנה מאוד לנהיגה ומאובזר מאוד ביחס למחיר. צריכת דלק יחסית גבוהה אבל תלוי נסועה ואופן הנסועה. יש לו שתי בעיות: גליצ'ים במולטימדיה. גיר פלגמטי בנסיעה עירונית וכן צריך לבדוק את תקינות הגיר לפני רכישה. ביטוח זול, טיפולים זולים, לא ידוע לי על בעיות נוספות.
-
מציע מאזדה cx3 בשנתון שנכנס בתקציב. סביר להניח שאביך לא יראה מוסך למעט בטיפול השוטף וגם נשמע שהוא לא צריך יותר מזה.
-
לגבי הנזקים מציע שתפנה ליבואן. הסיפור נשמע מאוד הגיוני ויכול להיות שיבוא לעזרתך. לגבי מוסך אחר, אם אתה מעוניין להישאר במוסכי הרשת, אני יכול להמליץ על עד רעננה. תצטרך כמובן לבוא מוכן עם מה שצריך / לא צריך לעשות ולדחות בנימוס הצעות לטיפולים מיותרים. אם אתה מוכן לשקול לוותר על מורשה יבואן, תשקול לעבור למוסך שאפט בתײא, אישית אני לא רואה מדוע דווקא מורשה יבואן.
- 8 תגובות
-
- 2
-
-
תקלה ברכב והמלצה להחלפת מנוע, פיגו 208 אוטומטי שנת 2017
Moshe c פרסם הודעה בנושא של hayimbr בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם אתה צודק ואכן יש בעיה, אז זה ממש לא מפתיע. מדוע - כסף. הם לא לקחו על עצמם את הטיפול, הם מקבלים תשלום עליו אבל לא ממך. אם הם גרמו נזק, הם לא יקבלו תשלום על התיקון אלא ממך. הרבה מאוד בעלי מקצוע, שלא לומר כמעט כולם, לא לוקחים אחריות על מעשיהם ואז, או שאומרים שאין בעיה או שאומרים שישנה בעיה שלא קשורה אליהם ואתה זה שצריך לשלם עליה. -
תקלה ברכב והמלצה להחלפת מנוע, פיגו 208 אוטומטי שנת 2017
Moshe c פרסם הודעה בנושא של hayimbr בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה נחמד מידי. זה בסדר גמור להיות נחמד, זה פשוט לא מתאים לסיטואציה. תבקש ממכר שמבין מעט ברכבים לערוך נסיעה קצרה. אם הוא חושב שיש בעיה, תמצא מכר אסרטיבי שיגש איתך למוסך. כל הלך ושוב הזה פשוט מיותר וכנראה שמזלזלים בך בשל אותה נחמדות יתר. -
קונים עט / בקבוקון צבע לפי קוד הצבע של הרכב, עוברים בשתיים / שלוש שכבות וזהו.
-
מהסוף להתחלה, בא לך ויש לך אפשרות כלכלית לעמוד בתקלות בעוד כמה אלפים בודדים לשנה, פשוט תקנה. אם הנסועה שלך גבוהה לך על הדיזל, אם נמוכה עדיף בנזין. רכב זה לא רק מנוע וגיר. לעניות דעתי הלא מקצועית, לא הייתי חושש מהמנוע והגיר, אבל, בשונה מהרכב הנוכחי שלך, כן הייתי לוקח בחשבון כל מיני תקלות ומחלות קטנות, חשמל וכו' שרוב הסיכויים שתצטרך להגיע למורשה יבואן כדי לטפל בהם ואז המחיר כמובן יהיה בהתאם. תעיף מבט גם על ds4. יש כרגע בלוח שתיים בנזין, אחת של לובינסקי ובגלל השוק החלש כרגע יכול להיות שיתכנס לתקציב שלך. אגב, אם יסתדר לך לרכוש מהיבואן, יכול להיות שתוכל לקבל אחריות מורחבת ואולי גם כמה טיפולים במסגרת הרכישה, כך שהחשש מפני הוצאות אחזקה יקטן משמעותית.
-
ייעוץ בנוגע לרכישה של מאזדה 3 2020, דו"ח בדיקה מצורף
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Greek בתוך ייעוץ ברכישת רכב
זה מעבר לממוצע ורכב מהשכרה עבר חיים קשים בהרבה משל רכב פרטי וגם לא זכה לאותו טיפול. אני בכלל לא בטוח שהמחיר משקף את המצב של הרכב והמחיר הראוי. מציע שתבקש מהמוסך שיערוך נסיעה מעט ארוכה מהרגיל כדי לבדוק בין הייתר דפיקות מהגיר. נתקלתי אישית במאזדה כזו מהשכרה עם נסועה נמוכה בחצי וגיר דופק. -
ייעוץ בנוגע לרכישה של מאזדה 3 2020, דו"ח בדיקה מצורף
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Greek בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הרכב יחסית חדיש אבל עם נסועה מכובדת. מציע שתיקח למוסך שאתה מכיר לעבור על מה שציינו. חלק כסתח אבל חלק לא. במחיר המתאים ובכפוף לבדיקת מוסך לא הייתי פוסל. -
לא הייתי רוכש. אתה מחפש רכב מבוקש, תצטרך להתאזר בסבלנות או להרחיב את החיפוש לדגמים ושנתונים נוספים.
-
א. תוכל לאטום בעצמך עם סיליקון אבל קודם תראה שהפנס עובד. ב. ביטוח כתבתי לך מקודם ג. הנורה עולה בערך 700-800, אין ב-200. תעלה תמונה של מה שקנית, כנראה קנית משהו לא מתאים. ד. לא הבנתי. ה. אני לא הייתי פונה כי זה לא האופי שלי במקרה כזה. במקומך, הייתי אולי פונה אחרי שהייתי מבין מה הבעיה וכמה עולה לתקן.
-
ביטוח פנסים מכסה שבר. יש כאלו, אני לא הייתי עושה את זה, שהיו שוברים כדי להפעיל ביטוח ללא תשלום. הרכב מגיע, עם שתי אופציות לפנסים. למיטב ידיעתי לא ניתן להחליף בקלות כי זה דורש כנראה שינוי במחשב הרכב וכנראה חיווט שונה וגם אם כן, תצטרך להחליף שניים אז זה לא מעשי. אדים זו לא הבעיה, בחלק מהמקרים ניתן לאטום ולדאוג לפתיחת חור האיוורור כך שלא יחזור. לא הבנתי אם שילמת על הנורה היקרה ובדקת אם הפנס לא עובד. המוכר ידע, נורה רגילה עולה 30₪, אם זה היה המקרה המוכר היה מחליף. המוכר כנראה שיקר לך, אם כן, לו צריך להיות לא נעים, לא לך.
-
ולוסטר יהיה לך קשה למצוא משהו במצב סביר, זה רכב שצעירים נוהגים לרכוש, אז רובם לא נהנו מנהיגה רגועה.
-
זה כנראה הקסנון. הבעיה במחשב של הפנס שיושב בתוך הפנס. יש חברה בראשלײצ שבעבר החזיקה מחשבים כאלו, לצערי לא זוכר את שמה. אולי מישהו מכיר. חליפי תנסה אצל שמעון מחולון 053-7840459
-
אם יש לך את הפנס עם המחשב והחלפת הנורה היקרה מאוד לא עוזרת, תידרש להחליף את המחשב או את כל הפנס. פנס כזה מפירוק אמור לעלות במקרה הטוב 1200₪ ללא הנורה. מקורי מהחברה עולה כמעט 5,000₪. יש צורך לפרק קצת את המגן הקדמי כדי להחליף פנס, במורשה זה עולה לא מעט כי הם מפרקים את כל המגן, מפירוק תבקש שיכללו לך במחיר הפנס. מחשב ניתן להחליף אבל אבל לא בטוח שניתן להשיג.
-
הנוזל המקורי מגיע בבקבוקים של 2 ליטר והוא לא זול. תבדוק איזה נוזל אצלך, כנראה ירוק, ותקנה 2 בקבוקים. אם הנוזל כחול, טרם הגיע זמן ההחלפה. אם יהיה חסר קצת, תוכל להשלים מהנוזל שיצא.
-
הצעת מחיר מוסך חברה לרכב סקודה קאמיק
Moshe c פרסם הודעה בנושא של רני גלגלים בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין הבדל בין מורשה למורשה יבואן מבחינת איכות העבודה, אולם לדעתי הסיכוי שאיכות העבודה תהיה טובה יותר היא במורשה יבואן. יש לא מעט מוסכים מורשים טובים תציין אזור ותקבל המלצות. תוכל לחסוך אם תיגש למורשה לא יבואן. תוכל לחסוך עוד יותר אם תבדוק בספר הרכב מה נדרש לביצוע, תרכוש באופן עצמאי את החלפים ותיגש למוסך להתקין. תוכל לחסוך אפילו יותר אם חלק מהדברים תבצע לבד, לדוגמא מגבים, פילטר אוויר, פילטר מזגן ועוד אם בכלל הגיע זמנם להחלפה. בשנתון שלך למיטב ידיעתי אין כבר אחריות יצרן ולכן אישית הייתי רוכש את החלפים בעצמי, שכרגע זה שמן בתקן ומסנן שמן מקורי וניגש למוסך שיבצע את ההחלפה. אמור לעלות כ 400-500₪ חלפים ועבודה. באותה הזדמנות בודק את מצב המצתים והרצועה ושוקל החלפה לפי מצבם. את הפילטרים הייתי בודק בעצמי ואם הגיע זמנם רוכש חליפי איכותי (mann או mahle עניין של כ-100-150₪) באוטוסטור חולון או cars245 ומתקין לבד. אל תתרגש מהמספרים שמתעופפים להם על גבי הצעות מחיר של מוסכים. אין דחיפות לבצע בימים הקרובים את הטיפול. קח את הזמן לבדוק ולהבין מהן האפשרויות שלך. הן קיימות והן אפשריות. -
סיאט איביזה 2025 טיפול ראשון, מוסך מורשה או רגיל
Moshe c פרסם הודעה בנושא של נעמה123 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לדעתי, יש לך בחשבונית 3 רכיבים מיותרים. זה לא עניין של שקט נפשי, זה עניין של מימוש אחריות שקל יותר לקבל, במיוחד רצון טוב, אם הרכב טופל במוסכי הרשת. בנוסף, עלות טיפול במוסך מורשה שאינו מורשה יבואן עם חלפים מקוריים עולה אמנם מעט פחות, אבל במורשה לא תקבל את כל הבדיקות שנערכות במורשה יבואן וגם לא קפה ומשרד המתנה נעים. -
סיאט איביזה 2025 טיפול ראשון, מוסך מורשה או רגיל
Moshe c פרסם הודעה בנושא של נעמה123 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מוסך מורשה יבואן לא מאוד יקר עבור טיפולים שוטפים כשעורכים סקר שוק מראש וסוגרים מחיר ומה מבצעים בטיפול. בטיפול ראשון יש רק לבצע החלפה של שמן מנוע, מסנן שמן ושייבה לבורג שמן. העלות צריכה להיות בערך 700-800 ש"ח כולל מע"מ. אם בכל טיפול תבררי מראש מה צריך לעשות, תערכי סקר שוק ולא תסכימי שיחליפו לך דברים / יוסיפו דברים שלא באמת צריך, העלות תהיה סבירה מאוד. -
I just found this on AliExpress: US $22.32 | For Nissan Micra Boot Hatch K13 2010-2018 2Pcs Car Trunk Lift Support Gas Struts –Replacement Shock Absorber Rods https://a.aliexpress.com/_c3zXsMej יש במודעה סרטון שמראה את ההחלפה. יש גם לא מעט ביוטיוב, זה דיי זהה לכל הרכבים ומאוד פשוט לביצוע עצמאי. אם אתה מתקין לבד, חשוב שתחזיק את דלת תא המטען בעת הפירוק בעזרת אדם נוסף / מקל של מטאטא או מגב, אחרת היא עלולה ליפול לך על הראש. אם אתה לא מעוניין להתקין לבד, מציע שתתקשר לאוטו ציון ביהוד. תשאל אם יש להם, העלות לא מאוד גבוהה לחליפי, וסביר שהם יתקינו לך בחינם או תמורת טיפ צנוע.
-
רעש עמום מעל 50 קמ"ש - 2 מוסכים לא מצאו מה הבעיה- ג'אז 2017
Moshe c פרסם הודעה בנושא של itamarg בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לדעתי מיסב תקול אמור לצוץ בטסט השנתי. לא מידיעה, השערה בלבד, תביט מתחת לרכב, תוודא שהכיסויים מחוזקים בצורה טובה לגוף הרכב, כנײל לגבי מגיני בוץ ופגושים / חצאיות. תנסה גם לראות האם האגזוז תקין וללא חורים. -
קניית סמל קדמי לרכב
Moshe c פרסם הודעה בנושא של 89cody בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תזמין ותדביק. יש עוד לא מעט מוכרים. I just found this on AliExpress: US $4.14 | ABS Car Front Grill Emblem for Mitsubishi Outlander Ralliart Lancer ASX Pajero Delica EVO Colt Triton Rear Trunk Badge Sticker https://a.aliexpress.com/_c413alLv -
טיפול שנתיים, גולף 8 - 2024 - נוזל בלמים
Moshe c פרסם הודעה בנושא של sharon.leibel בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ברוב המוסכים, שלא לומר כמעט כולם, לא מבצעים החלפה מלאה של נוזל הבלמים. בפועל, אם תרצה החלפה מלאה, כנראה שתצטרך לגשת למוסך מורשה לא יבואן שיסכים לבצע את העבודה או לבצע בעצמך. גם אם תדרוש לשלם ושיבצעו החלפה מלאה במורשה יבואן, מנסיוני, כנראה שתקבל סירוב מכל מיני טענות מוזרות. הסיבה שהם לא מעוניינים לבצע החלפה מלאה, היא כנראה החשש שלהם שיכנס אוויר למערכת ואז במקרה הטוב הם יצטרכו לבצע שוב את העבודה ובמקרה הרע הדבר יגרום לתאונה. בפועל, אולי הם לא סומכים על המקצועיות שלהם. -
במקומך לא הייתי שובר את הראש. רכב נהדר למעט האמינות וירידת ערך גבוהה יחסית ליפנית / קוריאנית מתחרה. את ירידת הערך אתה מקבל בצורת עלות רכישה נמוכה. את האמינות הייתי פותר בכך שהייתי מחזיק ברכב 3-4 שנים ומוכר עם אחריות. מציע שתנסה לקבל 3 טיפולים חינם במוסכי הרשת כך שלמעשה לא תהיה להם כל סיבה להתנער מאחריות ולחילופין מבצע טיפולים לפי הוראות יצרן ולא יותר.
-
Lbx היברידית
