Moshe c
-
הודעות
1,577 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Moshe c
-
בשונה מהפיז'ו שהייתה לך, לסוזוקי אתה לא צריך מוסך מתמחה. כל מוסך מורשה יתאים.
-
רכב משפחתי שני בתקציב של 50K קילומטראז' מול שנתון
Moshe c פרסם הודעה בנושא של נדב כ בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מניסיון, קיה סטוניק מנוע 1.4 ליטר, לא טורבו, מהשכרה עם 145,000 ק"מ, מפגינה אמינות. זה לא אומר דבר לגבי מה שראית כי כל רכב לגופו, אבל אם יש לך את הידע לדעת אם רכב תקין ע"פ נסיעה קצרה, אני אישית הייתי מעדיף את זה על פני רכבים ישנים יותר או מפנקים יותר עם עלויות אחזקה גבוהות יותר. -
מוכר שמוכן להטריח את עצמו עד אלייך ועוד עם דגם רכב מבוקש, רוב הסיכויים שאכן לא שווה את זמנך. פוקוס תבדוק את הדגם משנת 2020. אין הרבה היצע ונמכר מעל מחירון. אם אתה מוכן לבדוק 208 מתוך מודעות מלאה למשמעות, תוסיף גם 308 לרשימה. רכב נהדר לנהיגה, אמינות פחות.
-
מבחינת הבנק כנראה לא תהיה בעיה, אולם מדובר בעסקת מקרקעין ולכן זו תהיה בעיה מבחינת העירייה ורשויות המס. מציע שהחבר יקח בחשבון שלאחר יבין שלא מדובר בהסכם פשוט בין שני אנשים, המחיר עליו סוכם יכול להיות מאוד לא רלוונטי, במיוחד לאחר שיתבררו היקף מס שבח והיטל השבחה שאמורים לחול עליו וכמובן שחל על הקונה מס רכישה.
-
זוג+ 2 מתבגרים -האשה רוצה רכב גבוהה-שוקל ללכת על ASX 2022-2023 תקציב 100K
Moshe c פרסם הודעה בנושא של איתי200 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לעיתים כדאי לרדת בשנתון ו/או לרכוש רכב עם נסועה גבוהה, כדי לקבל רכב איכותי יותר. לדעתי cx5, או cx30. ASX יעשה את העבודה, אבל בסכום כזה אישית הייתי מעדיף רכב איכותי יותר. -
קונה אופציה טובה, ASX יחסית מיושנת ובסיסית, פיזו' עלולה לאכזב מבחינת אמינות. מציע להגמיש במידה מסוייימת את הדרישות / תקציב ולשקול מאזדה cx30.
-
מכיוון שהנסועה גבוהה, תכניס לשיקולים גם צריכת דלק. מאזדה 3 לא מצטיינת בזה וגם עלות הביטוח תהיה גבוהה יחסית.
-
מכיוון שהנסועה יחסית גבוהה, כדאי לשקול סופר מיני ומעלה כדי שיהיה לך נוח. עדיף רכב עם גיר פלנטרי רגיל ומנוע לא טורבו. פיקנטו וכדומה לדעתי פחות יתאים. ריו ופיקנטו רכבים שנחשבים אמינים אבל מכיוון שאתה רוכש רכב משנתון לא כ"כ חדיש, יש משמעות יתרה לאופן בו הרכב טופל. מציע שתשקול גם רכב סדאן, שנתון זהה להאצ'בק מאותו הדגם לעיתים עולה פחות בשל ביקוש קטן יותר.
-
לדעתי מספיקה קליבה אחת. כדאי שתניח בין הקליבה לדלת שני קרשים / פלטות (אחד בכל צד) כדי שלא תילחץ על הדלת עצמה, לחיצה חזקה עלולה לפגוע בדלת בכך שהיא תשאיר את סימן של הקליבה. דבק לבן / נגרים, תוכל ליישם גם אם תשתמש רק בכח הכבידה, הוא יחסית צמיגי אבל הוא ינזל פנימה מעצמו. תשאיר זמן רב לייבוש, עדיף לתת לו יום.
-
מציע קודם לבדוק כמה יעלה להחליף מנוע, אולי זו תהיה האופציה הזולה ביותר. איתי מוטורס חולון ושלמה נאור בית שמש.
-
1. עדיף לטפל במוסכי היבואן כל עוד הרכב באחריות כדי שאם תידרש להם יהיה לך קל יותר לממש אחריות. תערוך סקר שוק לאחר שוידאת בספר הרכב מה צריך ותסרב בנימוס למה שלא צריך. הפער בין מורשה יבואן למורשה בטיפולים שוטפים הוא קטן עד לא קיים אבל זאת בהנחה וערכת סקר שוק ובדקת מה באמת נדרש. 2. תתיחס לספר הרכב ולא לגוגל. אבי חלקי חילוף, הוא גם יוכל לומר מה כדאי בהתחשב בתקציב. תבדוק לפני הרכישה שהמוסך מוכן לקבל את השמן שתביא אולם לדעתי האישית זה מיותר ברכב מהסוג שלך ואין סיבה משמעותית לרכוש בנפרד את השמן.
-
אם האישה מרוצה מהנוכחי, סוזוקי קרוסאובר. תשקול גם מאזדה cx30.
-
כבר אחרי רכישת רכב יד שנייה - מה לקחת ברצינות מתוצאות בדיקת הקנייה?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של ariel44 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
https://share.google/u10q8OwZ3gH7IIk8M תתקשר ותבדוק אם יש להם במלאי, יתקינו לך במקום. -
טיפול קטן שנתי בסיאט ארונה 2350 שח, האם הגיוני?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של moshe_40 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ההגיון מחייב לקבל הצעות ממספר מוסכים, גם כאשר מדובר במורשי יבואן, כי לעיתים ישנם הפרשים של עשרות אחוזים בין מוסך מורשה יבואן למוסך מורשה יבואן באותה הרשת. מוזר, אבל זה מנסיון אישי. -
מציע שתשקול מאזדה cx30.
-
תוקף זה המלצה, אף שוטר לא יבדוק את התוקף של הכיסא וייתן קנס היה והתוקף חלף. יש שזה חשוב להם יותר, יש שזה לא מעניין אותם ויש שיבדקו לגופו של כיסא לפי מצבו. תשקול עם הזוגה עד כמה זה חשוב לכם ולפי מידת "ההיסטריה" תקבלו החלטה.
-
יש תוקף לכל סוגי הכיסאות לרכב. כנראה שהיצרן לוקח בחשבון רכבים שעומדים בשמש שנים רבות, שלד הכיסא שעשוי מפלסטיק מאבד מהתכונות שלו, מתייבש, נהיה פריך ופחות עמיד לתאונות. על אותו עיקרון תוקף לצמיגי הרכב. אם יצא לך לפרק פנל כלשהו ברכב, ברכב חדיש, רוב הסיכויים שהקליפסים יהיו שמישים גם לאחר הפירוק, ברכב ישן שעמד בשמש רוב חייו, כנראה שהקליפסים לא יעמדו בפירוק וישברו.
-
מעניין, דווקא חשבתי שביטוח לסקודה, רכב יחסית גניב, יהיה גבוה יותר. אני אישית חושב שהסיטרואן הזו דווקא תפגין חוזק במחירון, אבל לא באמת ניתן לדעת.
-
ע"פ נסיון העבר, אמור להיות פער לטובת מחיר מכירה גבוה יותר לפאביה. אבל, בשקלול של 3 טיפולים חינם, אחריות ארוכה יותר ללא תשלום נוסף בסיטרואן ואולי גם עלויות ביטוח נמוכות יותר בסיטרואן, יכול להיות שהעלות האמיתית תהייה דיי דומה. אם במקרה ויהיה אפשר להוסיף ביקוש עתידי ער לסיטרואן, שאולי תפגין אמינות יחד עם שימושיות ולדעתי מראה נעים לעין, יכול להיות שהסיטרואן תפתיע לטובה. מעניין לראות מה יהיה בעוד 3 שנים.
-
לדעתי אין שום בעיה לדחות במספר שבועות. הרכב נוסע מעט, הדחייה לא משמעותית, הרכב לא באחריות, הרכב לא מאלו שידועים בייצור בוצה מוגברת ושוב, בסהײכ דחייה של מספר שבועות, לא מדובר בדילוג על טיפול.
- 3 תגובות
-
- 3
-
-
-
מוסך מומלץ - איזור הרצליה - פורד פומה
Moshe c פרסם הודעה בנושא של מלק 1234 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מורשה יבואן עד רעננה. כדי להישאר במחירי המבצע המפורסמים באתר, תידרש לדחות בנימוס על הסף כל מיני הצעות לדברים שיכול ותבחר לחסוך בהם.- 5 תגובות
-
- 1
-
-
מנסיון אישי עם עד רעננה, מדובר במוסך המנוהל ע"י אנשים ישרים. אם בעל הרכב התלונן ואין על כך תיעוד ניתן להאשים רק את בעל הרכב הקודם. המוסך לא יכול לתעד בדיעבד. למוסך אין שיקול דעת. יש לו רק אפשרות לנסות להשיג רצון טוב. למוסך דווקא יש אינטרס שתצא מרוצה בכדי שתטפל שם. מציע שתפנה לחיים הבעלים 0506940128, יש לו קשרים טובים מאוד עם היבואן, תסביר לו את העניין ותראה אם הוא יכול לעזור. מציע שהפניה תיעשה בנימוס ובטונים נעימים, אתה מבקש טובה ולא בא בטענות.
-
בחלק שלא צילמת ישנה שורה "בעלים קודמים". אם כתוב שם 00, אתה תהיה יד שניה וברשיון שתנפיק על שמך יהיה כתוב 01 בעלים קודמים. סוחר לא מהווה בעלים נוספים ולא מוסיף יד.
-
אם הנסועה לא גבוהה, לדעתי אין טעם ברכב חשמלי אלא משהו פשוט ויעיל בסגנון מאזדה cx3 / קיה סטוניק.
