Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,577
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. יש מתיחת פנים בדרך, כנראה תגיע באמצע השנה. כשתגיע ניתן יהיה לדעת יותר. מתחילת השנה ישנם כל מיני דגמים בהפחתות מחיר כך שיכול ואם הסטוניק תישאר במחיר הקודם, לא בטוח שהיא תזכה לאהדה דומה לעבר.
  2. אני לא מכיר את מערכת החשמל ברכב שלך אבל מעלה השערה. תעמוד ליד מכסה מנוע פתוח כאשר המזגן עובד על מיזוג ולא רק איוורור. אם המאוורר כן יודע לעבוד אבל לא יודע מתי לעבוד, כלומר, לא נכנס לפעולה חוזרת במשך מספר דקות ומדחס הרכב כן נכנס לפעולה, שווה לבדוק אם יש ממסר (relay) שקשור למאוורר והוא תקול באופן שהוא לא משדר כיאות למנוע המאוורר. תבדוק בספר רכב / על גבי מכסי בתי הפיוזים מה רלוונטי.
  3. תוכל לערוך השוואה עם דגמים דומים עד כמה שניתן. אני מניח, מבלי שערכתי כל בדיקה, שהמחיר מתנהג כמו מחיר של רכבי יוקרה, כך שההפרש יהיה גבוה מ40k. בנוסף, אם אתה מוסיף את עלות ההלוואה, כמובן שההפרש יהיה אף גבוה יותר.
  4. ישנה אפשרות שאתה מנסה לתקן משהו שלא דורש תיקון. אנחנו בחורף, אין דחיפות לתיקון כזה, בטח לא תיקון שמצריך החלפת חלק מקורי בחליפי. מציע שתמתין לימים חמים יותר ותערוך שוב בדיקה. המדחס אמור לעבור לסירוגין, הוא לא פועל ללא הפסקה ויכול ופעולת המאוורר כלל לא נדרשת ולכן הוא לא נכנס לפעולה.
  5. חבל שתפסיד רכב טוב בגלל תוצאה בבדיקה שלא ברור אם היא נכונה או לא. הימור שלי, היא לא נכונה, אולם מכיוון שלהמר זה לא חכם, בטח לא בכסף של אחרים שאתה רוצה בטובתם, גש למוסך שאתה מכיר או שהומלץ לך מעליי ותבקש שיערוך נסיעת מבחן קצרה.
  6. עדיף תיקון אבל אם לא תסתדר עם תיקון, תנסה באפליקציות קאר פארט וגלגלים.
  7. לדעתי בתקציב ובדרישות שציינת לא תוכל למצוא דגם גבוה / קרוסאובר. מציע שתשקול סוזוקי בלנו.
  8. אין צורך.
  9. למיטב ידיעתי בעבר היה סיכוי טוב שיעבור חלק בדואר ישראל, כיום הסיכוי קטן עד לא קיים ולכן ידרוש אישורים. אישית הייתי מפרק, מנסה לאתר את המקור לבעיה ומסדר בעצמי, כנראה בעזרת מעט סיליקון. לחילופין, רוכש בארץ מפירוק או חליפי חדש לדוגמא https://topparts.co.il/he/יונדאי-i35-13-16-אלנטרה-פנס-צד-שמאל-לכנף-קדמי-2013-2014-2015-2016?srsltid=AfmBOopFLOfGzrH6cTcf-79ZRB2TmTIsbK3kszjawvwQot0j13ycy0KF
  10. Moshe c

    הזמנה מ AK24PARTS

    מציע שתברר כמה עולים החלפים בארץ כי לא בטוח שההתעסקות והסיכון בכל מיני עמלות שקר / לא שקר שווים את הפער, ככול שהוא קיים.
  11. תירשם לשירותי הדיגיטל של רשות המיסים. זה כמו האיזור אישי ממשלתי אבל של רשות המיסים ודורש הרשמה נפרדת עם סיסמה נפרדת. אני מניח שתוכל למצוא שם מידע.
  12. אתה צודק, זה מעט רכב בלא מעט כסף אבל עולה פחות מcx30. הבעיה ב - cx30 היא חלון אחורי צר שיהיה כנראה אפילו פחות נוח מה cx3. לחלק זה לא מפריע. מעבר לזה, רכב נהדר שאם הוא מתאים הוא הרבה יותר איכותי מהמזדה 2 והcx3. אם ה - 2 מתאימה כרגע, שווה לשקול לרכוש וכשהיא כבר לא תתאים להחליף. פות"ש כתב שנת 2021. כחדשה אכן רק 1.0 טורבו. מתיחת פנים אמורה להגיע למכירה באמצע השנה.
  13. קיה סטוניק 1.4 ליטר לדוגמא. התכוונתי שאם אין בעיית טווח, לדעתי האישית הרכב יכול מאוד להתאים. אם הבנתי נכון את הצרכים והרצונות, הוא במימדים המתאימים, הוא מעט גבוה, הוא מאזדה, מעוצב כמו מאזדה, עם חווית נהיגה נחמדה כמו דגמי הבנזין ובסה"כ נראה רכב מאוד מוצלח ובמחיר מעניין.
  14. יש לא מעט רכבים עם שילוב מנוע וגיר שציינת, למאזדה יש עיצוב וחווית נהיגה משלה, כמו גם לרכבים אחרים. אם ייצא לך, תביט בכמה סרטונים. אולי דעתך תשתנה.
  15. אני לא יודע. זה תלוי כמה אוויר צריך למלא. זה לא אמור לשנות יותר מידי כי גם כך יש לו כבל בנוסף לאפשרות לטעון במהלך נסיעה מהרכב באמצעות חיבור לכבל usb type c. יצא לי למלא אוויר מספר פעמים ולא נראה היה שהסוללה עומדת להסתיים כשהיה חוסר של 2-3 psi בכל גלגל. הוא מגיע גם עם אביזרים למילוי אוויר לכדורים וכו'. מלאתי אוויר בחמישים בלונים מבלי לטעון. לדעתי לשימוש סביר לצורך פרטי הוא מספיק. קצת איטי אבל אם האלטרנטיבה היא לגשת במיוחד לתחנת דלק, אז במחיר ששילמתי עבורו, זה כמובן עדיף.
  16. I just found this on AliExpress: US $64.83 | With LED Light Digital LCD Display Portable Tire Pressure Gauge Tire Inflator Air Compressor 150PSI 120W Air Pump Wireless https://a.aliexpress.com/_c3cG9Et1 קיבלתי את המכשיר לפני כחודש. עלה במבצע קצת פחות מ-10$. הוא גם נטען וגם פועל גם באמצעות כבל. אני השתמשתי רק ללא הכבל. השתמשתי מספר פעמים ובמספר רכבים. בדקתי אם הוא מדוייק לפי מחשב הרכב ולפי תחנת דלק.הוא מדוייק כמוהם. לא ממלא במהירות כמו בתחנת דלק אבל לי זה בסדר.
  17. אני מכיר מקרוב כאלו שעברה עליהם חוויה דומה. לא מעט שנים של טיפולים במורשה יבואן עם רכבים חדשים מתחת לשלוש שנות החזקה, עם חשבוניות מעל 2,000 ש"ח ללא יוצא מן הכלל לרבות החלפת בלמים כל טיפול גם לאחר 4,000 ק"מ. מרגע ששמתי לב לבעיה, אין יותר החלפת בלמים, אין יותר החלפת פילטרים וטיפולים בגובה של 600-1,000₪ כולל מע"מ. אין בעיה עם האחריות, זו הפחדה בסגנון הביטוי שהיה שגור פעם "לשבור תוכנית חיסכון". זה פשוט עניין של התנהלות.
  18. זה מה שקורה שלא עושים סקר שוק, לא באים מוכנים למוסך עם ידע על מה צריך לבצע ומשלמים על כל מה שמבקשים מבלי לברר מדוע. פילטרים ובלמים שכנראה לא היו צריכים להיות מוחלפים ועוד כל מיני שורות מוזרות. אם זה מספיק חשוב, לומדים ומיישמים לפעם הבאה. טיפול שני ללא פילטרים ורפידות אבל עם נוזל בלמים אמור לעלות עד 1,000 ₪ כולל מע"מ במורשה יבואן.
  19. אם כבר מאזדה ואין בעיית טווח, מה לגבי רכב חשמלי - mx30? טווח קצר, אבל על פניו נראה רכב מעניין מאוד ובגודל וגובה מתאימים.
  20. בתקציב הזה לא סביר לקבל את כל מה שרוצים, מציע שתשקול גם פורד פיאסטה. בחיפוש, שים דגש על מצב הרכב אחרת כל נושא יישור הקו עלול להפוך למשמעותי יותר ממה שתכננת.
  21. מאזדה 2 מעולה אם מדובר במבוגרים יחסית רזים, לא גבוהים ואתלטים לגילם. מנוע יחסית זריז, לטעמי נעימה למראה מבחוץ ומבפנים ותהיה זולה יותר לרכישה ולאחזקה. אם הרכב נמוך מידי, שווה, כמו שהציע החבר מעליי, לבדוק קיה סטוניק 1.4 ליטר. אגב, הסטוניק נחשבת לרכב גניב ולכן גם הביטוח יקר יחסית.
  22. פלוס אחד למצבר. כמו שהציע החבר מעליי, אורגן אורות במאזדה, קודם בודקים מצבר.
  23. מה שחשוב בעיר מגורים זו האוכלוסייה. רעננה לא ברשימה, אבל האוכלוסייה ברובה טובה, כך גם הרצלייה. כפר סבא הצד המערבי טוב יותר, הוד השרון גם כן נחמדה ברובה. שכונות חדשות הן לא תמיד אינדיקציה לאיכות האוכלוסייה, מנסיוני בהרבה מקרים זה דווקא מעיד על ההיפך. תשאל את עצמך אם חשובה הקירבה לתײא לבילוי או לחוף הים בהרצליה לדוגמא. מציע שתתחיל לערוך נסיעות מבחן לאוכלוסייה,כלומר, תיקח את הרכב ותעבור ברחובות, תביט על האנשים ותשאל את עצמך אם הם כמוך ואתה רוצה לגור לידם או ההיפך.
  24. פומה לא נחשבת מאוד אמינה. תבדוק מיצובישי ASX וקיה סטוניק 1.4 ליטר.
×
×
  • תוכן חדש...