Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,577
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. תיקח בחשבון שהרכב הבא יהיה רק הבסיס לרכב שלאחר מכן וכן הלאה. כלומר, אין לזה סוף. אבל, אם אין לך כוונה להחליף את האישה, אין מנוס מלהחליף רכב. מציע, לפי סדר ייצוגיות (לדעתי) שתבדוק קיה סטוניק מנוע 1.4, פוקוס active x, ומאזדה cx30, חשמלית שמתאימה למי שלא נוהג לבצע נסיעות ארוכות ויש לו רכב נוסף בבית למקרה הצורך.
  2. פאלקן 310r יעלו לך 425, מישלין פרמסי 5 650, קונטיננטל פרימיום קונטקט 7 שהרכב בא איתם או עם ה6, יעלו 700. תוכל אם תרצה להמתין עד סוף אפריל 2026 ויהיו לך הנקוק k125.מוצעים כרגע במחיר 460 בערך אבל למיטב ידיעתי אין לאף אחד במלאי.
  3. אם המצב הכלכלי מאפשר ואין לך בעיה מנטאלית להפסיד סכום נכבד, תציע את הרכב למכירה במחיר הגיוני ותמכור. אם לא, תפנה לפירוקיות, אפשר גם חיפוש באפליקציות קאר פארט וגלגלים, לגבי החלקים שחייבים החלפה, מניח שחלקם / כולם יציעו גם הרכבה. המחיר כנראה יהיה נמוך משמעותית מההצעה שקיבלת. במקביל, תוכל להעלות תמונות של החלקים שלדעת המוסך דורשים החלפה וננסה לעזור בעצה האם אכן כך. צריכת שמן, כל עוד זה כלכלי, כלומר אתה לא נוסע הרבה מאוד, לדעתי אין סיבה למכור את הרכב או לשפץ / להחליף מנוע.
  4. לא ניתן לדעת ללא בדיקה מה הבעיה ומכאן מה העלות. לי אישית נשמע מוגזם כי הצעת המחיר לא רחוקה ממחיר של טיפול שוטף שבו נהוג במורשי יבואן לבצע נסיעת מבחן לאחר הטיפול. מציע שתפנה למספר מורשי יבואן, תסביר את הבעיה ותברר על אחריות היצרן. אישית הייתי ניגש לזה שהכי קרוב למישהו שנשמע בן אדם שיעשה הכל כדי לעזור. אם אתה לא מאלו שיכולים לזהות בני אדם דרך הטלפון, תבקש ממכר שיבצע את השיחה במקומך.
  5. מאזדה 3 - 2.5 ל' לא ייכנס בתקציב, תנסה מאזדה 2.5 ל' cx30. גם הביטוח יהיה זול יותר. אישית, אם הייתי מאוד מעוניין בדגם מסויים, הסיוויק, הייתי יושב על הלוחות ואני בטוח שעם הרבה סבלנות בסוף תמצא רכב מתאים.
  6. Mounting, control/trailing arm
  7. מכיוון שיש לך מישהו שמוכן להחליף רק את התותב ובהנחה שהמשולש תקין, הייתי מחפש לדוגמא ב cars245 תותב חליפי איכותי. זה חלק קטן וקל, המשלוח והתותב יעלו מעט, תוכל לצרף פילטרים או פלאגים כדי שהעסקה שתהיה אפילו עוד יותר משתלמת.
  8. ספריי קרבורטור מתאים. רוב הסיכויים שהאטם תקין ואין צורך להחליף, מה גם שהסיכוי שתמצא בארץ אטם חליפי הוא קטן מאוד. הייתי משאיר את הקיים. אין צורך לנתק מצבר. אם תראה שיש בעיה בטורים שלא חולפת מעצמה, אז כדאי לנתק מצבר.
  9. לדעתי האישית, אם אתה מחליט להחליף עדיף שהמדידה תהיה לפי הכמות שיצאה. הסיכוי לקבל תוצאה נכונה עם מכונאי חסר סבלנות, גבוהה יותר מאשר הפעולות שצריך לבצע בבדיקה ע"פ המדיד.
  10. יש מדיד. אם אתה מבצע החלפה, כדאי מאוד למדוד את הכמות שיצאה כדי להחזיר כמות זהה. ניתן גם כמובן לבדוק מפלס. אבל מדידה עדיפה. אם אתה מרחובות, תפנה לאבי חלקי חילוף לרכוש את הנוזל, עדיף כמובן מקורי. הוא גם יוכל להפנות אותך למוסך שיבצע. תוכל גם לפנות למוסך שלומי שנמצא דקה נסיעה ממנו. תיקח בחשבון שהנוזל המקורי לא זול, אבל להחלפה אחת כנראה לאורך כל תקופת ההחזקה, זה לא כ"כ משנה. הייתי מצרף טיפול שוטף להחלפה, זה יחסוך עלות ושוקל גם להחליף פילטר שמן גיר אבל זה כמובן ידרוש פירוק שעלול להביא לנזילה כי כפי שהבנת, מוסכים לא נוטים להתעסק עם זה, אז הסגירה עלולה לא להיות טובה.
  11. אין רשימה. ניתן לבצע חיפוש חלקים דרך חיפוש פירוקיות בגוגל או דרך אפליקציות כמו קאר פארט / גלגלים. פירוקיות לא בודקות תקינות. אם יש לך דרך לבדוק במקום כנראה יאפשרו לך ואם לא, תצטרך להרכיב ולראות. אם החלק תקול, לרוב תוכל להחזיר / להחליף בפרוקיה שרכשת.
  12. מציע שתבדוק פוקוס St line בגרסת 1.5 טורבו. מחיר ביטוח כמחצית מהשתיים. אמינות יחסית טובה לעומת הלאון ואולי קצת פחות מהמאזדה. טיפולים שוטפים זולים יחסית לליאון. צריכת דלק גבוהה מהלאון ודומה למאזדה. פחות איכותית מהשתיים. לדעתי מהנה יותר לנהיגה מהשתיים. זולה יותר לרכישה משתיהן.
  13. זה לא צמיג למסלול, אבל גם הרכב שלך ויתר הצמיגים שצויינו לא. החבר שכתב לך מבין טוב ממני בצמיגים והוא צודק, תבדוק אם יש את ההנקוק, פריים 3 נחשבים מצויינים ועדיפים על הפאלקן. אתה גם יכול לבדוק בעצמך ב https://www.tyrereviews.com/ מנסיון אישי שלי הפאלקן מתנהגים בסדר גמור לנהיגה קצת מעבר למנהלתית. הכל תלוי בכמה תרצה להשקיע ומה התמורה שאתה מקבל וזה סובייקטיבי לגמריי.
  14. אם כך, אז אישית הייתי מוותר על המישלין. אם יש הנקוק במידה שלך במחיר קרוב לזה של הפאלקן, הייתי לוקח את ההמלצה של החבר מעליי ולוקח את ההנקוק, אבל כלל לא בטוח שיש במלאי גם אם מצויין שיש. אישית אני פחות אוהב את הגודייר לעומת הפאלקן.
  15. ה -FM800 נחשב דגם לא מוצלח. הפאלקן נחשבים כבעלי תמורה טובה מאוד לכסף, רק תיקח בחשבון שהפאלקן שיש כיום זה 310r ולא 310, מתוצרת תאילנד ולמיטב ידיעתי אין מספיק מידע אם הדגם נופל מהדגם שיובא מטורקיה. מישלין נהדרים אם העלות הנוספת לא משנה לך כ"כ ואם אתה לא חונה בשמש שאז תיקח בחשבון שהם נוטים להתייבש מהר יותר. גודייר לדעתי האישית לא יותר טובים מהפלקן. לסיכום, הייתי מתלבט בין פאלקן למישלין.
  16. על פניו נראה שמדובר ברכב מוזנח ולו רק בשל הבולמים והבלמים. הרשימה לא קצרה, אם אתה מאוד מעוניין ברכב, תוכל לגשת למוסך שאתה סומך עליו ושאין לו כל קשר לסוחר, ולקבל הצעת מחיר. כנראה שלאחר מכן תבין שמחיר הרכב האמיתי לאחר יישור קו רחוק מאוד מהמחירון אבל לכיוון השני.
  17. מוסך יוסה פ"ת. הם נוהגים לקחת כסף על בדיקה אבל יכול להיות שמכיוון שזו בדיקה פשוטה וקצרה בזמן הוא לא יבקש תשלום.
  18. רוב, שלא לומר כמעט כל, המוסכים והפנצריות מהדקים את ברגי הגלגל במומנט גבוה בהרבה מהנדרש. דווקא ברכבי אספנות שלרוב מקבלים יחס טוב יותר מרכב חדיש, הסיכוי לזה קטן יותר. בכל מקרה כדאי לדעת אם בורג תקוע למקרה של פנצ'ר ואם כבר מבצעים עבודה עדיף לבצע בפעם אחת. עלות נוזל הבלמים היא קטנה מאוד וההפרש בין ליטר לחצי ליטר הוא זניח וקטן לדעתי מהטירחה בלגשת שוב לחנות או לעלות המשלוח.
  19. לגבי 6 ו - 13 - אין צורך לסגור את הפקק, משאירים פתוח למילוי כל כמה לחיצות. לגבי 8 - לא צריך בקבוק מאמזון. צריך צינור בקוטר מתאים, לדוגמא של אביזרים לאקווריום ובקבוק קטן שיש למלא אותו לגובה שפתח הצינור יהיה שקוע בתוכו כל זמן ביצוע הניקוז. לגבי 10 - אין משמעות ללחיצות קטנות או גדולות יותר. ממליץ לך קודם לוודא שכל הברגים בכל ארבעת הגלגלים נפתחים כדי שלא תתקע באמצע העבודה.
  20. מדובר בסוזוקי ולא בפיז'ו. אמרו לך שלא מתעסקים עם פיז'ו כי כנראה מנסיונם התשלום עבור ההחלפה לא שווה את הסיכון לגרום נזק בדגם שלך. בכל מקרה, לדעתי כנראה שבעל המוסך היה הגון ומקצועי מספיק להבין שלא מדובר בנוזל בלמים ואין טעם שיבצע החלפת נוזל מבלי לפתור את הבעיה ושלאחר מכן ישנה אפשרות שגם כך יידרש להוסיף נוזל בלמים שייצא במסגרת התיקון.
  21. כמה ק"מ הרכב נסע?מדוע אתה חושב שצריך להחליף צלחות ורפידות? צלחות לא מחליפים כל פעם, אפשר כל פעמיים / שלוש של החלפת רפידות בכפוף לבדיקת מצב הצלחות. בנוסף, בלמים אחוריים מחזיקים זמן רב יותר מקדמיים כך שכדאי לוודא שאכן יש צורך בהחלפה. ולשאלתך, תפנה למשה חלפים בפתח תקווה, תספק מספר רישוי ותקבל הצעת מחיר, סביר להניח שהוא גם יוכל להפנות אותך למוסך שיבצע את ההחלפה. לנהיגה בתנאים רגילים, צלחות ורפידות של חברת hi-q מספקים תמורה טובה לכסף.
  22. מוסך לא מוותר סתם כך על עבודה, אם הוא הפנה אותך כנראה שלא מדובר בנוזל בלמים. כשיבוצע בפועל התיקון, תבקש שיחליפו את כל נוזל הבלמים. מציע שתעמוד ליד הרכב, אמורים לנקז מכל ארבעת הגלגלים עד שהנוזל נראה יחסית שקוף לנוזל הישן. אמור לצאת כליטר נוזל.
  23. איזו שנה הסוזוקי? אם הרכב עדיין באחריות? עד כמה חשוב לך מורשה יבואן? האם מאוד משנה לך העלות? מנסיוני, תקלות, כלומר לא טיפול רגיל, עולים סכומים משמעותיים במורשה יבואן. לו היה מדובר לדוגמא באלפא / פיזו / ב.מ.ו, כלומר רכבים שדורשים מומחיות, שווה לשלם עבור המומחיות הזו. הרכב שלך פשוט לטיפול ולתיקון ולכן לדעתי פרמיית התשלום למורשה יבואן היא מיותרת. לקחת למוסך שמתמחה בדבר מסויים מבלי לדעת מה התקלה, לדעתי זה בעייתי אבל לשיקולך.
×
×
  • תוכן חדש...