Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,577
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. רוב המוסכים, גם מורשי יבואן, לא מחליפים את כל נוזל הבלמים. מורשה יבואן שציין נוזל בלמים, לדעתי החליף אבל כנראה שהחליף חלק קטן. תקלה שנוצרת זמן קצר לאחר ביקור במוסך, כנראה שזו אשמת המוסך. אם חלף זמן רב, כנראה שזו לא אשמת המוסך. מציע שתיגש למוסך לבירור העניין באופן מיידי כי אתה מסכן את עצמך ואת האחרים בכביש. תעשה חיפוש בפורום, יש כאן לא מעט המלצות.
  2. ראצ'ט עם מאריך ובוקסה עמוקה עדיף מגנטית. לסגירה צריך רגש ביד או ידית מומנט. יש הרבה סרטונים ביוטיוב. נוזל בלם חשוב להחליף אבל חשוב שזה ייעשה ע"י מי שיודע כיצד. גם לזה לא חסר סרטונים ביוטיוב, אבל מדובר בבלמים ולכן אם אתה לא בטוח ב100% שאתה כשיר לזה, עדיף שלא תיגע.
  3. כתבתי שזה מבלי לראות את ספר הרכב. אני אישית גם לאחר שראיתי את מה שצירפת, לא הייתי מחליף מצתי אירידיום לאחר 3 שנים, אבל כן הייתי מפרק ורואה מה מצבם ומחליף במידת הצורך או 120,000. נוזל בלמים, אם אתה בטוח ביכולת שלך לבצע לבד, לדעתי עדיף לבד. טרם פגשתי מוסך מורשה יבואן שמבצע החלפה מלאה ולא רק אצל מאזדה. אגב, אם אתה יודע לבצע החלפת נוזל בלם לבד ואתה בוחר כן להחליף מצתים כל 3 שנים, החלפת מצתים קלה יותר. תוכל לרכוש לדוגמא מאוטו סטור מצתי אירידיום של ngk המתאימים לרכב שלך ולהחליף באופן עצמאי.
  4. אם תריץ חיפוש בגוגל תוכל לראות שמדובר במצת מקורי של מאזדה מסוג אירידיום. אם תסיר אחד מהמצתים שמותקנים כרגע תוכל לוודא שאכן זה המצת ואכן הוא מסוג אירידיום. ההחלפה פשוטה למי שיש ידיים טובות. אם אין, עדיף לבקש במוסך לבדוק. תוכל לבקש מדלק מוטורס ספר רכב במייל שם יהיה מצויין גם לוח הטיפולים. מבלי שראיתי את ספר הרכב, מצתי אירדיום במאזדה נדרש להחליף כל 120,000-150,000 ק"מ, תלוי דגם. לכן הייתי מניח לעניין המצתים. כן הייתי בודק אם הוחלף ואם לא, אז מחליף רצועות אביזרים ונוזל קירור. בנוסף, יש להחליף נוזל בלמים כל שנתיים וזה בהנחה שיש לך מוסך שאכן מחליף נוזל בלמים במלואו כי זה לא מובן מאליו.
  5. תנסה אצל מוסך חלילי בדרך בן צבי ביפו.
  6. עדיף הסכם בכתב עם הפירוקיה. ללא הסכם, אין תיעוד לכך שהרכב לא ברשותך. אם יש הסכם, לא משנה היכן הלוחיות. ביטוח מבטלים ומקבלים החזר יחסי לפי הימים שנותרו עבור החובה וצד ג'. אם היה מקיף אז חובה ומקיף.
  7. תבדוק את ממסר (ריליי) המזגן.
  8. מציע שתפתח את בית פילטר האוויר ותראה מה מותג הפילטר שמותקן ומה מצבו. לא מן הנמנע שבעל הרכב העדיף להחליף את פילטר האוויר בעצמו כי לא סביר שטיפל במוסך יבואן ולא החליפו לו פילטר אוויר ולחילופין טרם הגיע המועד להחלפה ומצב הפילטר תקין לחלוטין.
  9. חנויות החלפים יכולים לומר לך מה מתאים באמצעות מספר רישוי. בנוסף, מכיוון שזו כנראה החלפה ראשונה, תוכל לוודא עם דגם הפלגים שמותקנים כרגע ברכב.
  10. החלפת מנוע דרך מימוש אחריות מניב למוסך סכום נמוך יותר ממה שהיה מתקבל לו המשלם היה בעל הרכב. הם מנסים להשלים הכנסה. אם הרכב אצלך, תמליץ להם להגיש נגדך תביעה כספית, אם לא, פנה ליבואן. אגב, אם לא אישרת ביצוע טיפול כלשהו, בכל מקרה לא ניתן לדרוש ממך תשלום.
  11. המחיר של דגם האצ'בק לא מתאים למחירון וזה לא מעכשיו. אין לי מושג למה זה כך. אם אתה מעוניין בדגם הזה ספציפית, לא הייתי מוטרד מזה שלא תוכל למכור לאחר מכן ברמת המחיר הזו, כמובן בהתאמה לשנתון ולמצב הרכב, אבל כן הייתי מוטרד שבמקרה ביטוחי אתה תהיה מצוי בתת ביטוח ובהפרש ניכרים וזה לדעתי מטריד מאוד וסיבה מספיק טובה לחפש סוויפט, מאזדה 2 וכדומה.
  12. תעשה סקר שוק: קובי גירים בית שמש, יניב גירים אוטומטיים פתח תקווה, קאר גירז חולון, גירים שרונים הוד השרון, מולטיגיר טירה, שלמה נאור בית שמש.
  13. ללא קשר לטסט, לדעתי הצמיגים לא ראויים לנסיעה. אישית הנסיעה היחידה שהייתי עושה איתם היא לפנצרייה ולא כזו שמצריכה נסיעה בכביש מהיר. הצמיגים שציינת מומלצים. תריץ חיפוש בזאפ ובעוד אתרים שמבצעים השוואת מחירי צמיגים ותתקשר לאלו שמתאימים לך לברר מלאי ותאריך ייצור של הצמיגים לפני הגעה כי לא תמיד האתרים אכן מעודכנים.
  14. הפגוש לא יחזור מעצמו, תצטרך לדחוף מבפנים עם פירוק פגוש מלא או רק ביטנה. על פניו נראה לי שיש צורך בפירוק פגוש ולדעתי השריטות רבות מידי כדי שצביעה עם מכחול לא תבלוט יותר מידי. מציע שתבדוק עם הביטוח אם יש לך ביטוח שמכסה תיקון פגושים ללא השתתפות עצמית.
  15. אם אתה מזמין רק פלאגים, מציע שתבדוק באוטוסטור. תספק מס' רישוי ותקבל הצעת מחיר. תבקש מקורי. המחיר יהיה לא רחוק מcars245, הזמינות מיידית ולא בעוד חודש ומעלה ולא תיאלץ להתמודד עם דרישות מיסוי כי הם לא מפרידים עלות משלוח מעלות המוצר.
  16. אם יש רצון לחלק מקורי ולהרכבה, אפשר לנסות בפרוקיות או במקומות שעוסקים בזה לדוגמא: https://share.google/wKJMjBXT97aj70ItKכ צריך לקחת בחשבון שלא תמיד זה קל להרכבה, במיוחד חלקים לא מקוריים שעלולים לסרב להיכנס למקום ואז יהיה צורך לגשת לפחח / מוסך לצורך הרכבה, מה שהופך את כל העניין לפחות כלכלי. חלק משומש כולל הרכבה לא אמור לעלות סכום גבוה, בעבר שילמתי עבור רכב אחר 150₪ כולל הרכבה שלוקחת כמה שניות למי שיודע כיצד. עדיף כמובן להתקשר מראש ולוודא מחיר, מלאי וצבע הכיסוי.
  17. זה לא מסוג הרכבים שאתה יכול לקחת לכל מכון לבדיקה. אתה צריך לגשת למי שמתמחה בדגם. אני יודע שבעבר היה מוסך מיכאל בתײא ואיציק ברחובות היו עורכים בדיקות, מציע שתברר אם עדיין זה נכון. מעבר לכך, איו טעם לקחת רכב לבדיקה ללא בדיקה מקדימה של מכר שיכול לעזור לך לסנן רכבים שמראש ניתן להבין שאין טעם להשקיע בהם את עלות הבדיקה, אחרת זה יגרום לך להוצאות מיותרות, ייאש אותך ובסוף תיקח רכב לא מתאים. אגב, הרכב שבדקת קודם מוצע כרגע במחיר דיי מפתה, אולי שווה לקחת סיכון אם יש לך מוסך שיכול לעזור בתהליך.
  18. זה לא מסוג הרכבים שתוכל למצוא מציאה בזול. רכב מטופל ועם נסועה סבירה, ימכר במחיר סביר. לדעתי ברכבים מהסוג הזה, כל ניסיון לחסוך בעלות הרכישה, תחזור אלייך בעלויות אחזקה גבוהות יותר שעלולות לעלות על החיסכון ברכישה. מציע שתשקול שוב אם יש לך אפשרות לרכוש ולהחזיק רכב כזה. לא בושה בכלל לעצור ולחזור לזה בעתיד כשהכיס יהיה מרופד יותר, אחרת ההנאה מהרכב תהיה נמוכה מהסבל לכיס.
  19. מכון בדיקה יכול לאתר רק נזילה שנראית לעין וחשבוניות ממוסך לא יעזרו כאן, גם לא ניתן לדעת אם חברך אשם באי סגירה נכונה של הפקק. לדעתי אם אתה מעוניין לרכוש את הרכב, אבל לברר קודם מה הסיבה לחוסר בנוזל קירור, אין ברירה אלא לבדוק את הרכב במוסך שאתה סומך עליו ועדיף שתהיה נוכח.
  20. תעלה פוסט חדש ותבקש המלצה למוסך באזור שלך. אני אישית לא מכיר. מדובר ברכב פשוט יחסית לאבחון וטיפול ולכן אין צורך במוסך מתמחה. אין טעם לגשת למוסך מורשה יבואן, לא רק בגלל עלות הבדיקה, אלא בעיקר בגלל שאם יש צורך בתיקון משמעותי ולא מדובר ברכב באחריות, הצעת המחיר כנראה תהיה גבוהה מאוד וכנראה לא תתקן שם.
  21. לצערי אני לא יודע. אני כן יודע שאם מותקנת אצלך ברכב מערכת אזעקה של קוברה, יכול מאוד להיות שזו הסיבה, כי לפני לא מעט שנים קרה לי בדיוק מה שאתה מתאר וזה פסק רק כשניגשתי לקוברה וביקשתי לנתק את המערכת. בזמנו זה עלה לי בערך 100₪.
  22. אם יש לך מערכת אזעקה פעילה, הייתי מתחיל בבדיקה שלה וכנראה בביטול שלה.
  23. כנראה שהמערכת שייכת לקוברה. מציע שתתקשר אליהם ותנסה לקבל הצעת מחיר משוערת בטלפון כי לא באמת ניתן לדעת בוודאות מה הבעיה מבלי לראות, או שאם אתה מגיע לאזור רחוב תוצרת הארץ בתײא, פשוט תיכנס ותקבל הצעת מחיר. מנסיון אישי המחירים שלהם הוגנים מאוד, אבל מכיוון שחלפו לא מעט שנים מאז הביקור האחרון שלי שם, אני לא יכול לומר אם זה עדיין נכון.
  24. בהנחה והרכב לא קיבל מכה מאחור, אם כן, צריך לכוון את מיקום דלת תא המטען, תנסה לשמן את מנגנון הנעילה עם wd40.
×
×
  • תוכן חדש...