Moshe c
-
הודעות
1,577 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Moshe c
-
2.0 ל' מספיק, אם התקציב מאפשר - 2.5 ל' נמרץ ומתאים יותר לרכב. 2 המנועים טובים ואמינים וצריכת הדלק דיי דומה. אם מדובר בדגם מהשנים האחרונות, כדאי לבדוק מחיר ביטוח מקיף לפני רכישה.
-
לא הייתי מוריד במחיר על עניין כזה. תרכוש חליפי באלי אקספרס בפחות ממאה ש"ח ותבקש מהמוסכניק שלך להחליף. סביר להניח שיגבה כ-250 ש"ח עבור העבודה. אם לא מסתדר לגשת למוסך, הייתי מזמין ומוסר את החלק לקונה ואומר שלמרות שהוא לא שם לב ולמרות שזה לא כ"כ מפריע כי הכפתור בדלת הרלוונטית עובד, רכשת ולא הספקת להחליף. לחילופין, אם יש לך שתי ידיים טובות וקצת זמן, תעבור על סרטונים ביוטיוב. לדעתי שעת עבודה נעימה והחלק החדש במקום.
-
כנראה לא כתבתי בצורה ברורה, לעניין ביטוח, התכוונתי לקיה GT LINE.
-
פלוס אחד על מאזדה 2. ללא קשר לעליות, תבדוק את עניין הביטוח המקיף, לא מידיעה אישית, אבל שמעתי לא מאחד שיש קצת בעייה עם הדגם הזה.
-
בחירת נוזל קירור למיצובישי ספייס סטאר 2022
Moshe c פרסם הודעה בנושא של zibib בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש מוסכי מורשי יבואן שממלאים בחינם ללקוחות וכאלו שאפילו לא בודקים אם הם לקוחות וממלאים מבחינת ײשלח לחמךײ. מציע שאם אתה מטפל במורשה יבואן, תיגש ותבקש מילוי או שאם הטיפול הקרוב בזמן הקרוב, אמורים להשלים לך חוסרים כחלק מהטיפול. אתה גם יכול לגשת, עדיף להתקשר קודם, לאחד ממורשי היבואן הקרובים אליך ולרכוש מהם ישירות. מנסיוני, המחיר בחנויות לנוזל קירור מקורי, זהה לזה שבמורשיי יבואן ולפעמים במורשי יבואן אפשר אפילו לקבל הנחה קטנה. -
שרטו לי את הרכב בחניה אשמח להמלצות על תיקון
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Rongaflugen בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם אתה מתכוון לסיים את העניין בצביעה נקודתית, תוכל ליישם צבע במכחול עד למילוי הפרשי הגובה בצבע, לשייף ורק לאחר מכן לגשת לפוליש. -
ביטוח צד ג' האם 1 מ' מספיקים בימינו
Moshe c פרסם הודעה בנושא של urich בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
אין צורך להתעקש. ממה ששמתי לב בשנים האחרונות לגבי מספר רכבים במספר חברות ביטוח, הרוב מראש מציעות 2 מ' והייתר מוכנות לתת בחינם הגדלה ל2 מ' או בתמורה לכמה עשרות שקלים. -
שרטו לי את הרכב בחניה אשמח להמלצות על תיקון
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Rongaflugen בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תתחיל במטלית מיקרופייבר לחה. סביר להניח שהרוב יירד. משם, אם לא תהיה מרוצה, תיגש לבצע פוליש נקודתי. לדעתי חבל לבצע צביעה מקומית או של כל המגן, עם הזמן שינויי הצבע יציקו יותר מאשר שאריות השפשוף, מה גם שסביר להניח שזו לא תהיה הפעם האחרונה. הייתה כאן לא מזמן המלצה על מקום שטיפה בחניון בפתח תקווה שגם עושה פוליש. לא מכיר אישית אבל חוות הדעת הייתה טובה מאוד. יכול להיות מאוד שבמחיר שטיפה וכמה עשרות שקלים נוספים, תוכל להיפטר מרוב רובה של הבעיה. -
חימום עם פן / מים חמים והסרה ביד ואם מדובר באותיות בולטות אז כנײל או באמצעות חוט דייג או שפכטל מפלסטיק.
- 2 תגובות
-
- 1
-
-
רמת הגימור תלויה בעד כמה אתה מוכשר וכמה זמן תשקיע. בכל מקרה, קצת סבלנות ביישום וממרחק סביר לא תשים לב.
-
מכחול / עט צבע בקוד הצבע של הרכב. נמכר בארץ או בחוײל בכמה עשרות שקלים.
- 8 תגובות
-
- 2
-
-
-
לדעתי, למרות המחירון, מאזדה 2 נפוצה יותר מcx3 בגרסת 2 ליטר ולכן תהיה זולה לרכישה באופן כללי, ספציפית יכול להיות להיות שניתן למצוא ההיפך.
-
cx3 עם המנוע 1.5 ליטר תרגיש כבדה ופחות זריזה מהמאזדה 2. גרסת ה - 2 ליטר יקרה יותר ואם אין לך צורך בנראות הג'יפונית, לדעתי ה - 2 עדיפה וכמובן תהיה זולה יותר לרכישה ואחזקה.
- 9 תגובות
-
- 1
-
-
אישית מאזדה 2 ואם תקרא שוב את מה שכתבת, נראה על פניו שאתה מסביר למה עדיף לך לרכוש מאזדה 2 על פני הוניו. בנוסף, לוניו אכן יש סיכון עם הגיר, עלות התיקון / החלפה לא קטן. רק על כך הייתי פוסל את הרכב ללא קשר לאלטרנטיבות.
-
יכול להיות שיש צורך בבדיקת מחשב במורשה יבואן. לא מדובר במחשב הקטן הידני שהם לעיתים עושים בו שימוש אלא בסריקה הרצינית יותר שעולה כ 350₪. אישית הייתי מתחיל בבדיקת מצב הפלגים, פילטר אוויר ואם בית הפילטר וצנרת הפלסטיק יושבים וסגורים היטב ובניקוי בית מצערת ומד כמות אוויר עם ספריי יעודי. 2 תכשירים שונים כמובן..
-
לא מאוד קטנה, פורד פוקוס אקטיב x משנת 2020 ומעלה לדעתי תענה על הדרישות.
-
מציע שתכניס את המאזדה למוסך שאתה מכיר שיערוך בדיקה מכאנית פשוטה על ליפט בצירוף נסיעת מבחן קצרה ואם הכל במצב סביר, אישית לא רואה סיבה להימנע.
-
ברור שאפשר לראות את האטם, גם אם היו כמויות גדולות של אבנית. מדובר בגומי שפיזור קל עם הידיים מגלה אותו. אם יש לך דוד של אמקור (לא רק כרומגן) ואם אני זוכר נכון, יש צורך באטם מסויים, יש גם חליפי שאמור לעלות כ - 10₪. לדעתי סיכוי טוב שמה שהצעת לפתוח ולסגור שוב יעבוד.
-
אין צורך לרכוש גוף חדש. יכול להיות שיש צורך רק בהחלפת הגומיה. אם לא זרקת את הישן, תשווה בניהם. בכל מקרה, הגומיה אמורה לשבת בנוחות בתוך הפלאנג ואין צורך להילחם איתה עם פטיש, יש פשוט להנחות אותה למקום לפני הסגירה כך שתשב במרכז החור ולהבריג את הברגים בתחילה עם היד תוך כדי שאתה מוודא שהגומיה לא נדחפה יותר מידי לצד אחד או אחר ורק אז עם ראצ'ט / מפתח. מציע שתפתח את הברגים חלקית, תנסה להנחות את הגומיה ידנית למרכז ותסגור את הברגים כמו שהצעתי קודם לכן. אם אתה לא מצליח לגרום לגומיה לשבת במקום, כנראה שתצטרך לפתוח הכל ולבדוק בעין אם הגומיה מתאימה.
-
תדמה את הפלאנג לאטם מכסה שסתומים. האטם צריך לשבת במקומו, החיזוק צריך להתבצע בחלקים ולא הברגה של כל בורג או צד עד להידוק סופי וההברגה צריכה להיות בהידוק מסויים. לא מדובר בהידוק מדוייק מאוד, כלומר, יש לך מרווח יחסית רחב כי מדובר בגומי יחסית עבה וגם משקל המים משפיעים על העניין, אבל הידוק ייתר או חסר יגרמו לנזילה. אם אתה מרגיש שחיזוק נוסף עלול להרוס את ההברגה, עדיף כמובן לפרק ולהתחיל מחדש. אם תבחר לפרק, תוודא שהגומי לא איבד את הצורה עקב ההידוק, אם כן, תחליף אותו, תוודא שהוא מונח במקומו ולא זז ממקומו כשאתה מכניס את הפלאנג, תהדק את הברגים בהצלבה כל פעם קצת, ותדאג לא להדק יותר מידי. בהצלחה
-
תחשוב שלקחת מבן משפחה הלוואה. את ההלוואה לא החזרת כמו שהתחייבת להחזיר ובן המשפחה הסכים לשנות את אופן החזר ההלוואה ופרס לך את ההחזר לזמן רב יותר ממה שהתחייבת כלפיו מראש. נניח שפתאום בן המשפחה רואה שקנית רכב חדש לפני שהחזרת לו את כל ההלוואה. זה נראה לך בסדר שלפני שהחזרת את כל ההלוואה קנית רכב חדש? זה נראה לך בסדר שיש לך כסף להחזיר את ההלוואה ובחרת לעשות עם הכסף משהו אחר? ולענייננו, בנקים לא טפשים, הם גם לא רעים, זה פשוט עסק שמטרתו להרוויח כסף. כל נכס שהם יגלו שיש לך הם יעקלו מיד כדי ללחוץ עלייך להחזיר את ההלוואה כמה שיותר מוקדם ואולי אפילו אם נתנו לך הטבה בהחזר, הם ישללו אותה עקב ההתנהלות שלך. יש לך אפשרות להחזיר מוקדם יותר, פשוט תחזיר. אולי זה אפילו ייזקף לטובתך לפעם הבאה שתרצה מהם משהו.
- 5 תגובות
-
- 3
-
-
ייעוץ בהחלפת צמיג שלא במלאי ביאריס קרוס חדש
Moshe c פרסם הודעה בנושא של gigaman בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מניח שבדקת יסודית אבל אם במקרה דילגת על אחד מהם - דורון לדרך מראשל"צ, שואף מר"ג, אנטון חנניה מיפו. אישית הייתי הולך על האופציה הראשונה אבל בתנאי שהייתי רואה את הצמיג בעיניים קודם לכן. אני לא רואה הבדל גדול בין צמיג שישב שנתיים, בהנחה ואוכסן כראוי, לבין שני צמיגים עם חתך שונה. בכל מקרה לא הייתי משנה קוד מהירות. -
מציע שתתחיל מבדיקת הריליי הרלוונטי שמצוי בתיבת הפיוזים.
-
רכישת חלפים מקוריים לטיפול 100k אאוטלנדר 2020
Moshe c פרסם הודעה בנושא של OhadH בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שמן, מסנן שמן ומצתים של NGK תבדוק באוטוסטור חולון. מציע מסנן שמן מקורי ושמן של קסטרול סינטטי מלא A5. מחירי המצתים אצלו יחסית סבירים. מסנן מזגן ואוויר תבדוק גם כן אצלו ובcars245. לדעתי אין חובה למקורי, mann או mahle נחשבים מעולים מה גם שיכול להיות שבפועל זה מה שמותקן ברכבך עם מיתוג שונה. תיקח בחשבון זמן משלוח של כחודש חודשיים. מכיוון שאלו מוצרים שלא דחוף להחליפם, כנראה שלא אמורה להיות בעיה להמתין. -
לא ברור איזו פשרה יש באיכות הנסיעה ואבזור או מחלות במאזדה cx30 ? בכל מקרה מציע שתבדוק פורד פוקוס משנת 2020 אקטיב x או St line, לדעתי מציעים תמורה טובה מאוד לכסף ואישית לא מכיר מחלות. ההיצע דיי נמוך.
