Moshe c
-
הודעות
1,578 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Moshe c
-
צמיגים פותײש רוכש בכל מקרה. פותײש מתכוון לרכוש שני צמיגים בלבד ולא רביעייה. התכוונתי להפרש בין צמיג איכותי לבין צמיג סיני עלום שם כפול שניים, כאשר ממה שאני מכיר, ארוחה במסעדה לזוג עולה כיום כ - 400-500₪ ובכל מקרה, הכוונה הייתה להמחיש את דעתי שעדיף שיחסוך בהוצאה אחרת, לאו דווקא במסעדה, מאשר בדבר שעלול לגרום לו להגדלת הסיכון לפגיעה פיזית.
-
לדעתי אתה מייחס חשיבות גבוהה מידי לדירוג הרעש. יש לך רכב יחסית אטום לרעשים ולכן גם אם הוצע לך צמיג עם דירוג רעש נמוך, המשקל שלדעתי אתה צריך לתת לזה הוא נמוך משמעותית ממרחק הבלימה של הרכב. אני לא מכיר את את הצמיג שהוצע לך, אבל פער בבלימה שיכול להגיע למטרים רבים, לעיתים מדובר בהפרש של עשרות מטרים, הוא קריטי במצב חירום. בנוסף, וחלילה לא מתכוון להיכנס לך לכיס, אבל יש לך רכב בשווי משמעותי עם עלות ביטוח מקיף גבוהה, כך שאני מניח שיש לך אפשרות כלכלית לרכוש צמיגים טובים. במקומך, הייתי מוותר על ארוחה אחת במסעדה ומשקיע את עלות הארוחה בצמיגים איכותיים.
-
לא צריך להזמין בכוח. תשקול להזמין מהם פלגים. המחירים זולים יחסית לארץ, במיוחד עבור אירידיום. לא תמיד משתלם להזמין מ- cars245 יותר חלפים בפעם אחת. תשחק עם מחשבון דמי המשלוח כשתגיע לקופה כאשר אתה מוסיף / מסיר חלפים מסל, הקניות ותראה את ההבדלים. עדיף להזמין משלוח רק דרך דואר רגיל. תיקח בחשבון זמן משלוח של חודש - חודשיים, בכפוף לזמינות המוצרים שמצויינת על כל מוצר, למרות שבחודשיים האחרונים לי אישית זה לקח שלושה שבועות.
-
פלגים לקורולה 2007 - איך אני מחפש בחו"ל?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Morde בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
על פניו נראה אותו המוצר. בכל מקרה, לדעתי אין לזה משמעות כי גם כך עדיף לרכוש אירדיום שמחזיקים משמעותית זמן רב יותר וחוסכים החלפות תדירות. עלותם ביבוא או בארץ לא מצדיקה רכישה של פלגים עם אלקטרודה מניקל. -
לדעתי כן. דיי טריים. הייתי בודק מחיר גם לגבי קונטיננטל פרימיום קונטקט 7 ופאלקן אם תרצה לחסוך. אגב, איפה מצאת את המחיר הזה?
-
במחיר שהוצע לך המקורי, לדעתי זו הבחירה הטובה ביותר, מה גם שלא הייתי משנה קוד מהירות ומשקל. רצוי לבדוק תאריך ייצור של המקורי ובכלל. המקורי הוצע לך במחיר דיי נמוך.
-
לדעתי קשה לי להאמין שהיבוא יילך חלק ללא אישור תקינה שעולה לא מעט וכמובן גם מס. מציע שתבדוק עלויות רכישה בארץ לדוגמא עם פיט סטופ, למול עלות רכישה בחוײל. לאחר שתראה מה הפער הכספי, תוכל לשקול אם שווה לייבא.
-
משתלם תלוי חלק. אם מדובר בבולמים רגילים לרכב רגיל, כנראה שלא משתלם מכיוון שמדובר בחלק גדול וכבד ומחירי המשלוחים יחד עם התקינה והמיסים כנראה יהפכו את העניין ללא כדאיי. תציין באיזה רכב מדובר ובאילו בולמים אתה מעוניין וננסה לייעץ ספציפית.
-
פגיעה מאחורה ds4 2022
Moshe c פרסם הודעה בנושא של RROONNII30 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
תוכל לגשת למוסך פחחות, לקבל הצעת מחיר כתובה, מגיש את ההצעה לפוגע ובודק אם ניתן לקבל את העלות ישירות אלייך ללא תיקון. אם כן, לוקח את הכסף, רוכש ספריי/עט צבע לפי קוד הרכב ומבצע תיקון נקודתי באופן עצמאי. תיקון דרך הפעלת ביטוח יגרור תיקון נרחב יותר ממה שתעשה לבד, תיקון שכנראה יבלוט יותר בעוד שנה /שנתיים /שלוש ובטוח יופיע בסליקה כשתרצה למכור. אם לא ניתן לקבל את התשלום ללא תיקון, לדעתי עדיף שתוותר על התשלום. -
התלבטות לגבי רביעיית צמיגים חדשים 215/55R17 94V
Moshe c פרסם הודעה בנושא של gifnooky בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא הייתי משנה קוד עומס. תבדוק עם שואף אם יש לו הנקוק במידות המתאימות, אם אין, הייתי לוקח את הקלבר. -
מציע שתיגש למשה חלפים מפתח תקוה. תציין מה הבעיה ואני דיי בטוח שתוכל לקבל מוצר מתאים בכמה עשרות שקלים שיפתור את הבעיה. חבל לגשת על דבר כזה פעוט לאיש מקצוע.
-
הטיפול מתקרב - האם להחליף פלאגים פעם נוספת?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של kfirg בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אל תחפש הרפתקאות. בסוף עוד אתה עלול למצוא את עצמך מעלה הודעה: ײנדלקה לי נורת מנוע ובחיבור סורק עלתה תקלה xyzײ אגב, CASTROL A5 מספיק בהחלט לרכב שלך. -
התלבטות לגבי רביעיית צמיגים חדשים 215/55R17 94V
Moshe c פרסם הודעה בנושא של gifnooky בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תבדוק במקומות אחרים אם המצב זהה. הייתי מנסה לדבר עם שואף, גלגלי המגן וחנניה מיפו/רחובות. אם המצב זהה, תתיעץ איתם מה יש במלאי ואז תוכל לקבל החלטה מושכלת יותר. -
הטיפול מתקרב - האם להחליף פלאגים פעם נוספת?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של kfirg בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
ברכב שלך מחליפים פלאגים כל 120,000 ק"מ. תוכל לבצע בדיקה פיזית לפי שיקולך לראות את מצבם ואם יש צורך להחליף למרות שטרם הגיעה הנסועה המתאימה. לדעתי עדיף שתבצע בדיקה כזו אם אתה חש שיש בעיה במנוע או לאחר לפחות 60,000 ק"מ מכיוון שבכל פעם שאתה מוציא ומכניס את הפלאג יש צורך בהידוק שונה כי מדובר בהידוק שני / שלישי וכוק. יש סיכון לכשל, לדוגמא הברגה באופן לא תקין, נפילה של הפלאג וכו'. המנוע שלך נחשב אמין מאוד. מציע שתשקיע בשמן סינטטי מלא, פילטר שמן מקורי ופילטר אוויר איכותי ותניח לפלאגים. -
התלבטות לגבי רביעיית צמיגים חדשים 215/55R17 94V
Moshe c פרסם הודעה בנושא של gifnooky בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תחזור למי שהציע. יכול להיות שהוא התבלבל עם צריכת הדלק. -
התלבטות לגבי רביעיית צמיגים חדשים 215/55R17 94V
Moshe c פרסם הודעה בנושא של gifnooky בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תבדוק שוב. באתר העולמי מופיע C. לדעתי פאלקן עדיף על דבצ'יה. -
התלבטות לגבי רביעיית צמיגים חדשים 215/55R17 94V
Moshe c פרסם הודעה בנושא של gifnooky בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הייתי מחליף לפאלקן, יש ב-418₪ בראשלײצ או ל-Goodyear EfficientGrip Performance ב-503₪ בגבעתיים. המחירים מזאפ. תתקשר לוודא מלאי ותאריך ייצור ואולי גם תקבל הנחה קטנה על רביעייה. ברהום ורייקן לא הייתי קונה. את הדגם הספציפי של הברידסטון אני לא מכיר. לדעתי פאלקן מספיקים בהחלט לנהיגה רגילה. -
לא ציינת שנתון, אבל לדעתי אם אתה לא מתכנן להשמיש את הרכב בקרוב, עדיף שתמכור ותפקיד בפיקדון נושא ריבית או בקופת גמל להשקעה. יכול מאוד להיות שהרצון שלך לחסוך כמה שקלים יעלה לך הרבה יותר בעתיד, לרבות דוחות, גרירה, התיישנות מואצת של הרכב עקב אי שימוש, בדיקה של קונים פוטנציאליים בעתיד שיראו שהרכב לא היה מבוטח / ללא טסט וכו'.
-
אם אני מזמין עכשיו חלקים לטיפול מ Cars245, תוך כמה זמן יגיע?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של dror1r בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בחודש שעבר ביצעתי אצלם הזמנה לשני מוצרים שצויין לגבם שיהיו זמינים בתוך יום אחד. קיבלתי את ההזמנה בדואר רגיל לאחר 21 ימים. -
טויוטה אונסיס 2012 - כישלון טסט על ״נקישות בהגה״
Moshe c פרסם הודעה בנושא של kamashay בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בסכומים האלו ובכלל רצוי לבצע סקר שוק. לא באזור רעננה אבל מציע שתיצור קשר עם רומן מכיוון פרונט הסרן 054-681-3928 https://g.co/kgs/JjKtRax נמצא ברחובות ועם אבי ממוסך הציר 052-244-7283 https://g.co/kgs/Afio41a מפתח תקווה. כנראה שרומן יהיה מעט זול יותר. -
כאשר מתקינים מערכת חדשה מבודדים את הצינור. הבידוד משמעותי במיוחד כאשר הצינור חשוף לשמש ישירה שאז המים שמגיעים לברז בימי הקיץ החמים מגיעים בטמפרטורה גבוהה מאוד. כאשר הצינור אינו גלוי, כמו במקרה שלך, הבעיה הזו נמנעת אבל עדיין הבידוד יעזור למתן חום, קור ואולי גם מפגעים שונים ולכן אם יש לך גישה נוחה, תוכל לפתוח צד אחד של צינור המים ולהשחיל את שרוול הבידוד. אם אין לך אפשרות להשחיל, תוכל לחתוך את שרוול הבידוד וללפף עליו סרט בידוד.
-
התלבטות בין אופל קורסה 2025 לבין טויוטה יאריס היברידית 2025
Moshe c פרסם הודעה בנושא של Roycohen1979 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מחוץ לקופסא ולא חדש מהקופסא, בהנחה ויש אפשרות לטעינה בבית / בעבודה ואלו מרחקי הנסיעות הדרושות ומדובר ברכב שני במשפחה, הייתי שוקל מאזדה mx30 מיד שניה. -
טויוטה אונסיס 2012 - כישלון טסט על ״נקישות בהגה״
Moshe c פרסם הודעה בנושא של kamashay בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אתה יכול לגשת לכל מוסך מורשה משרד התחבורה ולא רק למוסך מורשה יבואן טויוטה. לא ניתן לדעת מה העלות ללא ידיעה מה בדיוק הבעיה. תיגש למוסך שאתה נוהג לטפל בו עם הטופס שקיבלת מהבוחן ותדאג לחשבונית עבור התיקון. -
לפני זמן מה החלפתי שמשה. מעבר ללכלוך והשריטות המשמעותיות בחיפויים בצידי השמשה, שרטו גם את ההגה מעור באופן משמעותי יותר מאצלך. הבעיה הייתה שזה הציק בהעברת הידיים על ההגה. יישמתי מעט סיליקון שחור, זה החליק אותה ולאחר מספר ימים גם לא ניתן היה לזהות את השריטה.
-
רכב נכנס בי מאחורה. איך לטפל?
Moshe c פרסם הודעה בנושא של ergoz בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לדעתי האישית מדובר בנזק שעולה על 1,000 ₪. בהפעלת ביטוח יש אנשי מקצוע שיאמרו שצריך להחליף דלת והעלות תהיה מעל מחצית משווי הרכב. אם יבצעו תיקון, תצטרך למצוא איש מקצוע טוב. תשקול מה לעשות בהתאם לתיעוד שיש לך מלקיחת האחריות של הפוגע, ממצב הרכב באופן כללי ואם יש לך אפשרות / רצון להחליף רכב.
