Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,578
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. מועדי ההחלפה תלויים הוראות יצרן. תבדוק בספר הרכב או שתציין איזה רכב יש לך ואיזה נוזל שמו לך בהחלפה כי לעיתים יש נוזלים לתקופות שונות. אני מניח שלאחר 44,000 ק"מ אין צורך להחליף שוב. מועדי ההחלפה הם לפי מספר שנים או לפי נסועה, כמו בטיפול שגם אם לא חלפו מספר ק"מ מסויים, עדיין אם חלפה שנה יש צורך לבצע החלפת שמן מנוע.
  2. פורד פוקוס משנת 2020. מגיע במספר גרסאות: אקטיב x, אקטיב טורר, אקטיב טורר סטיישן. הראשונה היקרה ביותר מיד שניה והאחרונה הזולה ביותר. כולן יותירו לך עודף. גיר פלנטרי, מרווח רגליים טוב ליושבים מאחור ומנוע די מעניין.
  3. מכיר אישית אחד שביצע אצל מוסך שעיסוקו רדיאטורים לרכב זהה משנתון 2005. המחיר היה 1,650₪ כולל מע"מ ועבודה לרדיאטור תחליפי. לדעתי ניתן להוזיל ע"י רכישה עצמאית והתקנה במוסך שיש היכרות איתו.
  4. תנסה גם באמאזון
  5. זה מצויין ברשיון הרכב יחד עם מידות הצמיגים
  6. מאזדה 6 סטיישן
  7. מציע שתתרכז בפאלקן או מישלין לפי התקציב שאתה מעוניין להוציא. יכול להיות שהמסתייג מסתייג כי אין לו במלאי או שיש לו רווח קטן יותר על הפאלקן שכצמיג עדיף על הרייקן. ראיתי שכתבת בעבר שאתה מעדיף באזור רחובות, תוכל לפנות לצמיגי אנטון חנניה מרחוב היצירה 6 ברחובות 08-946-7227 המחירים שלהם לרוב תחרותיים. תברר מלאי לפני הגעה.
  8. פותח פקק מילוי שמן ומביט פנימה. תוכל גם לצלם ולהעלות לכאן או להתייעץ עם אותו אדם שאתה מכיר. עדיף כמובן לפרק מכסה שסתומים אבל זה כנראה לא ראלי.
  9. אישית לא הייתי רוכש רכב עם בוצה. בוצה לא נוצרת סתם, היא נוצרת לאחר שלא החליפו שמן ומסנן שמן זמן גבוה מהרצוי ו/או שמן לא בתקן. אם כך, זה אומר שגם ייתר הדברים לא טופלו כראוי ולכן הייתי מתרחק. אם עדיין תרצה לרכוש את הרכב, תנסה לצלם את מצב הבוצה. אם מדובר במעט או הרבה באופן יחסי. מעט בוצה יהיה כמובן קל יותר לנקות והסיכוי לנזק למנוע גם כן יהיה קטן יותר. תיקח בחשבון שהנטייה של המוכר היא להשקיע כמה שפחות ברכב שהוא מוכר ולכן גם איכות הניקוי תהיה בהתאם לנטייה הזו.
  10. ברכב משנת 2009 הייתי נזהר מלרוקן את נוזל הקירור דרך הפקק היעודי כי הוא עלול לאבד את האטימה עם הפתיחה. עדיף, כמו שהציעו החברים, לרוקן מהצינור התחתון, קצת פחות נוח ויותר מלכלך אבל ימנע סיכונים. מציע גם שתשתמש בכפפות וכמובן כלי לאיסוף הנוזל.
  11. לדעתי סיבה טובה יכולה להועיל כאשר המקרה גבולי ויש לעירייה שיקול דעת. במצב שתיארת לא הייתי מציין את הסיבה ופשוט מציין שיש תג נכה. תיקח בחשבון שהפקח יודע שיש לרכב תג ובכײז בחר לתת קנס ולכן סיכוי סביר שמיקום החניה לא היה מיקום שמתיר לרכב שמוצמד אליו תג לחנות כי הרי לא בכל מקום אסור ניתן לחנות.
  12. לדעתי זה לא יגרום למכסה להיפתח כל עוד המנעול במצב תקין לחלוטין. אישית, בשביל השקט הנפשי הייתי מקבל הצעה נוספת ומתקן, גם כך כשתרצה למכור זה יעלה לך בהפחתה מהמחיר שאולי תהיה גבוהה מעלות התיקון כך שאין כאן באמת הוצאה.
  13. הייתה לי בעיה דומה. נפתרה בהחלפת ריליי. לדעתי שווה לנסות לאתר את הריילי של המזגן בתיבת הפיוזים ולהחליף לבד. העלות נמוכה מבדיקה מקצועית וההחלפה פשוטה מאוד. אם לא מסתדר, תציין מהיכן אתה וננסה לעזור בהפנייה לאיש מקצוע.
  14. רוב הסיכויים שתוכל לפתוח בכוח היד. אם לא, מפתח פילטר שמן יעשה את העבודה. בהרכבת החדש מספיק לסגור עם כוח היד.
  15. הייתי מתחיל מלברר עם המוכר היכן הוא מבטח את הרכב. סביר להניח שהוא עשה כבר שעורי בית בחודשים האחרונים בעניין.
  16. אין צורך לגשת לבדיקה מקדימה לטסט. בהנחה והנסועה השנתית לא עולה על מרווחי הטיפולים לפי נסועה ע"פ דרישות היצרן, נהוג לבצע טיפול שנתי יחד עם הטסט ואז אם ישנם ליקויים, במוסך אמורים לעדכן אתכם ולהציע לכם לתקן.
  17. לא קרוסאובר, אבל תוסיף לרשימה הונדה ג'אז.
  18. תוודא שאכן זה סליל הצתה לפני שאתה מחליף. כשאתה מוציא שוב קוד תקלה, ניתן גם להחליף בין הסלילים לוודוי נוסף. תוכל לרכוש בארץ בחנויות שמוזכרות בפורום או בחוײל לדוגמא כאן https://cars245.com/en/catalog/car-mazda.5062.17669/4714.spark-glow-ignition/4732.ignition-coil-ignition-coil-unit/ אם אכן זו הבעיה ואתה רוכש לבד, תוודא גם התאמה לדגם ולמקט הספציפיים לרכב שלך. לא הייתי נוסע ברכב עם התקלה הזו, לדעתי זה גורם נזק.
  19. https://www.zap.co.il/modelofflinestores.aspx?modelid=1022935 מופיע ב270 ש"ח לצמיג לפי קוד המהירות והמשקל שציינת תברר אם אכן יש במלאי ואת התאריך המוטבע או שניתן להזמין בהצלחה
  20. עשית נכון שיצאת מבלי לרכוש צמיגים עלומי שם. יש לך Falken ze310 במחיר של 245 ש"ח לצמיג ע"פ זאפ. תבדוק בעוד כמה אתרי השוואת מחירים כדי למצוא את הזול ביותר ותוודא גם התאמה לקוד מהירות ומשקל ע"פ רשיון הרכב ולא רק את מידות הצמיג. אלו צמיגים שנותנים תמורה טובה מאוד לכסף. לפי התמונות, אישית הייתי מחליף את כל הרביעייה.
  21. מציע שתרכוש את החלפים באופן עצמאי באחת החנויות המתמחות ותיגש איתן למוסך מורשה שאינו יבואן או אם אתה מעדיף, תבקש הצעה ממורשה היבואן למצב שבו אתה מביא את כל החלפים. תוסיף לחנויות שצויינו למעלה גם את Autopoint מיבנה ואת אוטו הייטק סרביס מאשדוד. שמן גיר מקורי, מסנן אוויר איכותי כגון של MANN או MAHLE, כנײל לגבי מסנן מזגן אם יש צורך, רפידות hi-q לדעתי יספיקו לרכב שלך, מסנן שמן מקורי, שמן מנוע שעומד בתקן, ליטר אחד של נוזל בלמים שעומד בתקן. סביר להניח שהעלות תהיה קצת יותר ממחצית ההצעה שקיבלת.
  22. מנסיון שלי זה מחזיק. סופר גלו ינזל ולא תהיה לו דרך להסיר את העודפים.
  23. נזילה ניתן לאתר. אין טעם להחליף חלקים תקינים. אני לא יודע מאיזה איזור אתה, אבל מציע שתנסה לפנות לאבי אור מיזוג אוויר לרכב מנס ציונה לבירור. לי הוא פתר בעיה ברגע שאחרים לא ידעו מהיכן להתחיל והמחיר היה הוגן.
  24. לדעתי צריך להתייחס למחירון לוי יצחק כהמלצה. כך שאם אתה רוכש רכב בפחות מהמחירון, זה כנראה לא בגלל שעשית עסקה מוצלחת, אלא בגלל שאלו כוחות השוק ואם המוכר יכל לקבל יותר הוא היה מוכר ביותר. כנײל גם ההיפך ולכן לא הייתי מתרגש מלשלם יותר ממחירון בתנאי שאכן רכב מסוג מסויים נמכר מעל המחירון. השיקול צריך להיות מה העסקה הטובה ביותר עבורך, כלומר, האם המחיר הוא טוב ביחס לאלטרנטיבות ולא ביחס למחירון. בנוסף, ברכישת רכב צריך סבלנות וזריזות, מה גם שזו תקופה עם ביקושים לא קטנים ודגמים מבוקשים טובים נעלמים מהר ובמחירים יחסית לא נמוכים. לקחת רכב מהעבודה זה נוח, אבל בהרבה מקרים לא כלכלי כך שאם השיקול הוא כספי בלבד כנראה שעדיף לרכוש מיד שניה.
×
×
  • תוכן חדש...