Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,578
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. יכול להיות שבלם היד מתוח יותר מידי, יכול להיות שישנה בעיה עם מוביל קליפר תקוע אבל יותר סביר שהצלחת עקומה. תבדוק כמובן עם בלם יד לא משוך מעלה. אם תסיר גלגל, תגלגל את הצלחת. אם יש פער קטן בין הרפידות לצלחת ויש רעש של חיכוך כנראה שהצלחת עקומה ורצוי כמובן להחליף את הצלחות והרפידות בשני הגלגלים על אותו הסרן.
  2. זה תקין אבל עדיף שתבקש שימלאו את שניהם עד למקסימום. תיקח בחשבון שעלולים למלא שמן גיר מעל למקסימום ואז תצטרך לשאוב קצת, אז תוודא שיש לך אפשרות לעשות את זה לבד.
  3. נשמע יקר מאוד. תבצע סקר שוק במוסכים מורשים שאינם מורשי יבואן, או אפילו רק בממוסכים שעיסוקם רדיאטורים בלבד. סביר להניח שתקבל הצעות נמוכות משמעותית ממה שהוצע לך. אתה אמור לקבל הצעה על פיה יבדקו אם הרדיאטור תקין ואם לא וצריך לבצע החלפה או ניקוי, אתה לא אמור לשלם על הבדיקה. אישית, אם הרדיאטור סתום חלקית, לא הייתי משקיע בניקוי והייתי מחליף אותו.
  4. לא יודע איזה רכב זה. תחפש סרטונים באנגלית. אם אני לא טועה אצלך זה יותר פשוט כי לא צריך לפרק את כל הקונסולה כי יש גישה מתוך תא האכסון שמתחת למשענת היד.
  5. מתחת למשענת היד אמור להיות בורג שבעזרתו תוכל למתוח את הכבל. תרים את משענת היד שבין כיסא הנהג לכיסא הנוסע, תרים את כיסוי הבד של תא האכסון ואתה אמור לראות אותו. תוודא שאתה לא מותח יותר מידי כדי שלא תגיע למצב שהבלם לוחץ את הרפידות על הצלחות כל הזמן. אתה אמור להגיע למצב של 4-5 קליקים עד להרמה מלאה של הבלם. תוכל לוודא שביצעת נכון אם תרים גלגל אחורי, תסובב אותו עם היד, תראה שהוא מסתובב בחופשיות ולא תשמע רעשי חיכוך. יש גם סרטונים ביוטיוב שתוכל בעזרתם להבין טוב יותר.
  6. לדעתי הלא מקצועית כן. למיטב ידיעתי זה מה שנדרש ברכב שלך וזה גם כלכלי יותר לטווח הארוך. תנסה לבדוק אם יש ב - cars245 או אמזון, יעלה לך כמו סט לא אירידיום בארץ. על הדרך תזמין גם פילטר אוויר של MANN או MAHLE. ההחלפה דיי פשוטה אם יש לך שתי ידיים טובות. אם תחליף, כדאי לבדוק את מצבם של הפלאגים הקיימים, זה יכול להעיד אם ישנה בעיה.
  7. בהנחה שאתה אכן נוסע דיי רגוע והבינעירוני לא רובו בפקקים, תוכל לנסות, אם זה כבר לא נעשה: ניקוי מצערת, ניקוי חיישן מד כמות אוויר, פילטר אוויר איכותי, שמן מנוע קסטרול a5 ופלגים אירידיום.
  8. Moshe c

    תיקון דלת פנים

    תפנה לחברת הדלתות ותשאל אם ניתן לרכוש רק את הכיסוי / טפט או שתנסה למצוא טפט בצבע זהה שיתאים למשקוף.
  9. תבדוק סוזוקי ספלאש.
  10. בקיץ יש שמגיעים עם כפכפים ומכנסיים קצרים ויש שמגיעים עם לבוש אלגנטי. ג'ינס ופולו יתאים יותר לארץ בקיץ אבל תלבש מה שמרגיש לך נוח ולא מה שמרגיש לאחרים. לא משנה מה תבחר, למעט חליפה 3 חלקים, לא תראה מוזר. תהנה
  11. ברכבים שאני מכיר צריך להניע, לתת למנוע להתחמם מספר דקות, להחליף הילוכים כאשר הרכב עומד, בלם יד מורם ורגל על דוושת הברקס ולהעביר בין כל ההילוכים כאשר בכל מעבר תמתין חמש שניות. לאחר מכן תשאיר מנוע עובד, בלם יד מורם והילוך על P ואז תבדוק את מפלס השמן. אין טעם לנסות תוסף לפני שביררת מה הבעיה. שווה לשקול לשים תוסף רק אם במוסך אמרו לך שיש צורך בהחלפת הגיר שאז אין מה להפסיד. מכיר אישית מישהו שזה עזר לו אבל זה לא מבטיח שזה יעזור לך וגם בכלל לא ברור מה הבעיה. התוסף אמור לעזור לגירים שחוקים להחזיק עוד כמה עשרות אלפי ק"מ אבל שוב, לא ברור מה הבעיה ואם זה יעזור, לדעתי שווה לשים רק אם האלטרנטיבה היא להחליף גיר.
  12. תיקח בחשבון שזה אזור שמתחמם אז לא רצוי לסגור עם חומרים שעלולים להינמס וליפול פנימה.
  13. איך בדקת מפלס שמן גיר? יש תהליך שצריך לבצע, הבדיקה לא כמו שמן מנוע. אולי סולונואיד אולי חסר שמן וזה אומר שיש נזילה שדורשת טיפול, אולי הגיר בסוף דרכו, אולי משהו אחר. לא כ"כ ניתן לדעת בלי בדיקה פיזית. קודם כל תוודא שביצעת בדיקת מפלס שמן כמו שצריך ותמשיך משם. במקביל תנסה לאחר ההנעה להמתין כדקה מבלי להעביר הילוך. כך הגיר יתחמם מעט ואולי זה יעזור. אם תגיע למוסך וימליצו על החלפת גיר, שווה לשקול להוסיף תוסף שמן גיר של חברת לוקס. לעיתים הוא עוזר להאריך את חיי הגיר.
  14. מאיזה איזור אתה?
  15. תלוי בנהג ועד כמה הוא מוכן לשלם על ההפרש. תבצע נסיעה על שני הדגמים ותחליט.
  16. Moshe c

    דייסון V12 או V15

    לדעתי ניקוי יסודי של הv8, סוללה חדשה מדוד עלי וכנײל ראש שטיחים יפתרו לך את הבעיה.
  17. לא בטוח שתמצא את גרסת 2.5 ליטר בתקציב הזה, במיוחד לשנת 2021. תשקול גם פורד פוקוס אקטיב x. מגיעה עם 182 כ"ס וגיר טוב בפחות מהתקציב.
  18. Moshe c

    החלפת דוד מים

    לא ציינת מהיכן הדוד נוזל והאם ניתן לתקן או שאין מנוס מהחלפה. מצטרף להמלצת החבר מעליי, כרומגן נחשב דוד איכותי אבל המחיר כמובן בהתאם. מכיר אישית דודים שהחזיקו שני עשורים לא ממותגים למעט החלפת החמם כמובן ולכן לדעתי כלל לא בטוח ששווה להשקיע את ההפרש לכרומגן. מציע שתציין מאיזה איזור אתה ותוכל לקבל המלצות לאנשי דודים או שתערוך חיפוש בגוגל ותראה מי מנוסה ומומלץ באזורך. לאחר שתקבל הצעות מחיר תחליט מה כדאי לך.
  19. Cx3 בהחלט אמור להספיק. הוא מגיע גם במנוע 2.0 אם חשוב לאישה יותר זריזות. תבדוק גם את הפוקוס אקטיב x. תכניס לשקלול גם עלויות ביטוח. ה cx30 כנראה תהיה יקרה יותר בסעיף הזה.
  20. יש לא מעט שיכולים לשלם את הסכומים האלו, אפילו דיי הרבה, לראיה כמות העסקות במחירים האלו. רוב רובם של הרוכשים שיכולים לעמוד בזה, אלו רוכשים שזו אינה הדירה הראשונה שהם קונים, הם רכשו כבר דירה בעבר במחירים נמוכים יותר, סייימו חלק/רוב/כל המשכנתא ובמקביל שווי הדירה שלהם עלתה למחירים הנהוגים כיום ואז אין להם כל בעיה עם רמת המחירים הזו. מי שנכנס לשוק לראשונה, הוא זה שנתקל במחסום משמעותי שהוא מספר המשכורות הנדרשות לרכוש דירה כיום.
  21. Moshe c

    צמיגים וולוו 740

    הלינק שצירפת הוא לאותו הצמיג רק מוצע במחיר גבוה משמעותית מהלינק שאני צירפתי.
  22. Moshe c

    צמיגים וולוו 740

    יש לך בתוספת של 100₪ צמיג טוב. https://www.zap.co.il/modelofflinestores.aspx?modelid=1022933
  23. לאחר 20k, אישית לא הייתי חוסך ומחליף זוג.
  24. למיטב ידיעתי המערכת אצלך היא לא סגורה. לכן טבעי שיש איבוד של נוזל קירור. הבדיקה שעשית היא לא רגילה. תמלא את הרדיאטור עד הסוף על מנוע קר לחלוטין, עדיף בבוקר לפני נסיעה ראשונה ואת מיכל העודפים עד לסימון העליון. לאחר מכן תעקוב. גם את המעקב תבצע על מנוע קר לחלוטין. אם יש איבוד נוזל קירור משמעותי, כנראה שישנה נזילה שצריך לאתר. חצי ליטר בחודש לצורך העניין זו כנראה נזילה.
×
×
  • תוכן חדש...