Jump to content

Moshe c

  • הודעות

    1,578
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Moshe c

  1. בריקון נוזל קירור דרך צינור קירור תחתון או דרך הפקק היעודי לא כל הנוזל יוצא. יצא לך בערך חצי. לא ידוע איזה נוזל קירור יש כרגע ברכב למעט הצבע כך שלא ניתן לדעת איזו ראקציה תהיה בין הנוזל הקיים לנוזל שאתה מתכוון להכניס. בגלל השנתון, לא הייתי מטריד את עצמי יותר מידי בעניין. תבדוק האם הנוזל צלול. אם כן, אני הייתי משאיר אותו עד לכשל באחד הצינורות או ברדיאטור ואז ממלא בנוזל לפי התקן. אם בכײז אתה מעוניין להחליף, תוכל לבצע שתי החלפות או יותר. ככול שתבצע יותר החלפות, כך אחוז הנוזל הקודם שיישאר במערכת יהיה קטן יותר. לדעתי העלות לא שווה את זה אבל לשיקולך.
  2. תבחן פורד פוקוס St line / אקטיב x משנתון 2020 והלאה וקיה אקסיד. לטעמי דיי מעניינות עיצובית ואמורות לספק לך קצת עניין בנהיגה.
  3. בלי כוונה לפגוע, אם אתה שואל לדעתי עדיף שלא תנסה כי מדובר ברכיב בטיחותי מהמעלה הראשונה וטעות בביצוע העבודה עלולה לעלות בחיי אדם וב-150-200 ש"ח קיימים לא מעט מוסכים שישמחו לעשות זאת בשבילך. ובכײז לשאלתך, לא מדובר בהליך מורכב במיוחד למי שיש ידיים טובות ומכיר את התהליך.
  4. תבדוק c4 דיזל החדשה ואם יש לך אפשרות לטעינה חשמלית זה פותח לך אופציות נוספות.
  5. זה שזוג מבוגרים השאירו סכומים כאלו במורשה יבואן בגין כל טיפול, זה מקומם ועצוב אבל לא מחוייב המציאות. חיסכון בטיפולים שוטפים במורשה לעומת מורשה יבואן הם קטנים, הפער המשמעותי הוא בכניסות למוסך עבור תיקונים ולא טיפולים שוטפים. לפני הטיפול הבא תבדוק מה הטיפול הדרוש, תעשה סקר טלפוני מקדים במורשי יבואן ותשווה להצעת מחיר ממורשה שאינו יבואן. תודיע מראש למציעים שאתה לא מעוניין בתוספים למנוע ולא בנוזל שמשות וכדומה ותראה שהפער דיי קטן.
  6. יש כל מיני סוגי אנשים. יכול להיות שהבעלים היה קצר בכסף, יכול להיות שהעדיף לקחת סיכון. לא תוכל לדעת. זה שהרכב לא היה מבוטח לא אומר שהייתה תאונה אבל גם לא אומר שלא הייתה. זה רק אומר שבתקופה שהרכב לא היה מבוטח לא תוכל לדעת אם היו תאונות. תיקח את הרכב לבדיקה ותבדוק.
  7. חביבי הפורום הם מוסך גבע מתײא ומוסך אורן שרותי רכב מחולון. תתייעץ איתם ותשקול איך להתקדם. בשנתון הזה לדעתי עדיף להיפרד ממורשה יבואן כי המחירים לטיפולים לא שוטפים גבוהים בפער ניכר ממורשים שאינם יבואן.
  8. את הקפצ'ור הייתי מסיר מהרשימה מטעמי אמינות. הבלנו חסכונית מאוד אבל גם דיי בסיסית. אם אשתך נוסעת את רוב רובם של הנסיעות בעיר, הייתי מעדיף את הבלנו. אם הרוב בין עירוני הייתי שוקל את הקרוסאובר רק תיקח בחשבון שהפער הוא לא רק במחיר הרכישה, אלא גם בעלויות ביטוח, צמיגים, טיפולים וצריכת דלק שהבלנו דיי מצטיינת בה.
  9. על פניו המחיר באמת נמוך. השאלה למה החבר מוכן למכור לך במחיר כזה. אם אתה יודע למה והסיבה הגיונית עבורך, הייתי קונה רק אם אתה בטוח שזה לא יפגע לכם בחברות.
  10. לדעתי האישית והלא מקצועית יש לך בשר לעוד כ - 2,000 ק"מ. זה מאוד תלוי בסגנון הנהיגה שלך. מעבר לזה אתה מסכן גם את הצלחות. רפידות אחוריות נשחקות לאט יותר מקדמיות. החלפת רפידות זו פעולה פשוטה ולא יקרה, בטח כשמדובר ברפידות hi-q שבתמונה שעולות כ - 100₪ לזוג לא כולל עבודה אם אתה קונה אותן בחנות מתמחה.
  11. 138 אלף זה הרבה מעל הממוצע, בטח כשמדובר ברכב מהשכרה שהשחיקה גבוהה מהרגיל. מנוע ותיבת הילוכים לא תקינים, אישית הייתי מתקדם לרכב אחר.
  12. למיטב ידיעתי החלפת גיר עולה בערך 5500-6000₪. קודם בכלל תבדוק מה הבעיה, אולי ניתן לתקן. בכל מקרה, אם יש צורך להחליף גיר, תשקול אל מול העלות ואל מול מצב הרכב באופן כללי ואם צריך להחליף גיר ואתה בוחר לעשות את זה, תעשה סקר שוק מקיף ותוודא שאתה עושה את זה במקום טוב ומקצועי.
  13. לדעתי האישית והלא מקצועית הנזק כבר קיים ולא נראה לי ששווה להשבית את הרכב כדי לא לגרום נזק נוסף. התוסף מבצע פעולה של הגברת הצמיגות של שמן הגיר כי הוא עצמו מאוד צמיגי. זו לא פעולה שקורית ברגע, זה מצריך נסיעה של כמה מאות ואפילו אלפי ק"מ. זה לא מתיימר לתקן את הבעיה , זה תוסף שמצליח בחלר מהמקרים לכסות על בעיות בגיר לתקופה מסויימת. יש הרבה סרטונים ביוטיוב על התוסף הזה שתוכל להתרשם, אבל קודם תבדוק מה הבעיה בגיר.
  14. מתנצל מראש, לדעתי רוב הסיכויים שהגיר סיים את דרכו וקשה לי להאמין שמדובר בפתרון זול כמו שהוצע לך. מציע שתיצור קשר עם יניב גירים אוטומטיים בצומת סגולה פ"ת או מקום מקצועי אחר שזהו העיסוק שלו ותנסה לברר טלפונית מהן האפשרויות שלך. תנסה לבדוק קודם לשיחה מה הקוד שקפץ לך. סביר להניח שמדובר ב - P0841 אם יש צורך בהחלפת גיר, מציע שתנסה קודם את התוסף הזה https://www.justmotor.co.il/product/תוסף-גיר-אוטומט-lucas-transmission-fix-לוקאס יש כאלו שמעידים שזה שיפר את עבודת הגיר ועזר להם לסחוב איתו עוד כמה עשרות אלפי ק"מ. מקווה שאני טועה ובהצלחה!
  15. הייתי מוריד גם את הוניו, לדעתי רכב מאוד בסיסי וגם את הסטוניק שלדעתי דיי קטן. מכיוון ששקלת את הסטוניק הייתי מוסיף לרשימה אקסיד ופוקוס אקטיב משנתון 20 ומעלה. Cx30 מעל התקציב שלך ולא בטוח שהביטוח יהיה במחיר סביר.
  16. למכור אותו במצבו לדעתי לא כלכלי אז האופציה הזו לא רלוונטית. נותר לשפץ ראש מנוע או להחליף מנוע. לדעתי בהפרש הכספי הזה עדיף להחליף מנוע ורצוי לאתר בעל מקצוע טוב, כי גם החלפת מנוע דורשת עבודה ברמה טובה.
  17. אישית לא הייתי לוקח ברצינות את דעתו של מוסכניק שמביע דעתו טלפונית מבלי לראות פיזית את הרכב.
  18. לדעתי רכב יחסית מוזנח, הייתי ממשיך הלאה. על פניו צויינו לא מעט בעיות, חלקן יקרות לתיקון לא מדובר בישור קו סביר. אם תרצה להשקיע עוד קצת זמן בבדיקה, הייתי לוקח למוסך לבירור האם מה שצויין אכן תקול ומה עלות התיקונים.
  19. במחיר מלא סביר להניח שתוכל למצוא אצל היבואן / מוסך מורשה יבואן. במחיר נמוך יותר תנסה בפירוקיות. הייתי בודק כמה מבקשים אצל היבואן ומשווה אל מול הצעות, במידה ויהיו כאלו, באפליקציות קאר פארט וגלגלים.
  20. תבקש מבעל הרכב את הפרטים הדרושים להוצאת הדוח ותוציא בעצמך, לא קשה היום לזייף מסמכים. תיקח בחשבון שיכול להיות שהרכב לא היה מבוטח בביטוח מקיף בשנים האחרונות אז התוצאות לא יהיו מלאות.
  21. הסיכוי טוב אבל תלוי בידיים של הפועל. אי אפשר לדעת וחבל לא להחליף בגלל זה. בכל מקרה יש לך ספייר אז תשים לב לפני שהוא מסיים.
  22. אם עדיין נוזל מאותו המקום אז כנראה שכן. מצד שני בהחלפת הצינור היו אמורים לראות את זה. תפרק שוב ותבדוק יותר לעומק.
  23. למיטב ידיעתי הקליאו החדשה מגיעה עם תיבת הילוכים רציפה. תוכל לרדת בשנתון ל-20\21 עבור ידני במחיר נמוך משמעותית מהתקציב. אופציות נוספות שלדעתי שווה לשקול לרכבי יד שניה הם מאזדה 3 האצ'בק ופוקוס אקטיב x או St line משנתון 2020.
  24. Moshe c

    פח אשפה המלצה

    פח נשלף מתחת לכיור. זול, אסתטי כי הוא נסתר, לא תופס מקום ברצפת המטבח ומחזיק שנים ללא כל בעיה. לדוגמא: https://www.shavit-home.co.il/items/3099434?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA29auBhBxEiwAnKcSqp-5W-L0GMOhZiyUTXT-biSD2YDiXAMURTINZuFYJ49WS9ywl3o7IRoC5qEQAvD_BwE
  25. לדעתי לא בר תיקון, תצטרך להחליף. זה יחמיר עם הזמן וסדק כזה יחמיר לדעתי מהר מאוד וזה מסוכן. אם יש לך ביטוח צד ג' אמור להיות לך גם ביטוח שמשות.
×
×
  • תוכן חדש...